از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402📞 راهنمای تصویری تمام مراحل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

در سال 1402 نیز همانند سال گذشته تمام دانشگاه های سراسری و آزاد از طریق برگزاری کنکور سراسری در رشته های با کنکور ، دانشجو جذب می کنند و داوطلبان پس از گذر از مرحله اول یعنی شرکت در کنکور ، وارد مرحله دوم و سرنوشت ساز انتخاب رشته می شوند. در چند سال اخیر که کنکور سراسری و کنکور دانشگاه آزاد ادغام شده‌ است ، انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402 همانند سال های قبل از ادغام به صورت مجزا و از طریق سایت azmoon.org انجام می گیرد و فقط در مرحله برگزاری آزمون با سایر دانشگاه ها مشترک است و علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه می توانند پس از انتشار کارنامه کنکور سراسری در صورت مجاز بودن‌ ، با مراجعه به سایت مذکور انتخاب رشته خود را انجام دهند.

به دلیل اهمیت موضوع انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای متقاضیان تحصیل در این دانشگاه ، در ادامه مطلب راهنمای کاملی از زمان و نحوه انتخاب رشته ، دانلود دفترچه راهنما ، نحوه خرید کارت اعتباری و …. را می توانید مطالعه کنید.

زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1402

معمولا پس از اتمام فرایند انتخاب رشته کنکور سراسری ، انتخاب رشته آزاد همزمان با انتشار دفترچه راهنمای مربوطه آغاز می شود. زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402 فعلا مشخص نشده‌ است اما احتمالا مشابه با روال سال های قبل ، در نیمه دوم مردادماه باشد. می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و اخبار دقیق تر را پیگیری کنید.

مرتبط بخوانید : انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد 

دفترچه انتخاب رشته کنکور آزاد 1402

برای انتخاب رشته کنکور دو دفترچه منتشر می شود ؛ دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری و دفترچه انتخاب رشته آزاد. بنابراین برای دانشگاه آزاد دفترچه جداگانه تهیه شده‌ است. این دفترچه که همزمان با شروع انتخاب رشته منتشر می شود ، برای تمام گروه های آزمایشی ریاضی ،  تجربی ، انسانی ، هنر و زبان مشترک است و شامل کدرشته محل های علوم پزشکی و غیر علوم پزشکی می باشد.

دفترچه انتخاب رشته آزاد 1402 منتشر نشده‌ است اما می توانید برای کسب اطلاعات کلی ، از دفترچه سال قبل استفاده کنید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 

دفترچه انتخاب رشته آزاد 1401

برای دانلود دفترچه ، بر روی لینک کلیک کنید.

قابل ذکر است که انتخاب 4 رشته پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد با انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و در سایت سازمان سنجش انجام می گیرد.

راهنمای تصویری انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

داوطلبان مجاز به تحصیل در دانشگاه آزاد بایستی با مراجعه به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد و واریز هزینه انتخاب رشته ، اقدامات لازم برای شرکت در این دانشگاه ها را انجام دهند. در ادامه راهنمای تصویری ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد قرار داده‌ شده‌ است :

مرحله اول

وارد شدن‌ به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org و کلیک بر روی گزینه “انتخاب رشته آزمون سراسری 1402”

انتخاب رشته دانشگاه آزاد
راهنمای تصویری انتخاب رشته دانشگاه آزاد

مرحله دوم

درج کد دسترسی به انتخاب رشته آزاد و کد ملی مطابق تصویر زیر

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

کد دسترسی به انتخاب رشته آزاد در انتهای کارنامه کنکور سراسری قرار داده‌ شده‌ است. مانند کارنامه زیر

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

مرحله سوم

واریز هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق خرید سریال اعتباری. در سال گذشته هزینه انتخاب رشته به مبلغ 44 هزار تومان بوده‌ است که در سال 1402 بر این مبلغ افزوده می شود.

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

مرحله چهارم

در این مرحله باید اطلاعات کارت بانکی خود را برای کسر وجه از حساب وارد نمایید. بنابراین هزینه انتخاب رشته آزاد به صورت اینترنتی و از طریق همین سایت انجام می گیرد و نیازی به مراجعه به بانک نیست.

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

مرحله پنجم

پس از پرداخت هزینه ، کدپیگیری توسط سامانه به شما ارائه می شود که لازم است از آن کد برای ورود به صفحه انتخاب رشته استفاده کنید. با وارد کردن‌ اطلاعات خواسته ، صفحه ای مطابق تصویر زیر نمایش داده‌ می شود که اطلاعات شما مانند نام و نام خانوادگی ، کدملی ، نام پدر و سال تولد در آن قید شده‌ است.

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

مرحله آخر

حال باید در قسمت “جستجو رشته محل انتخاب” استان ، واحد دانشگاهی و رشته مورد نظر را انتخاب و ثبت کنید. در نهایت فهرستی از رشته های انتخابی تان نمایش داده‌ خواهد شد که می توانید آن ها را حذف یا جابجا کنید.

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

توجه داشته باشید که هر یک از داوطلبان مجاز به انتخاب حداکثر 100 کد رشته در گروه آزمایشی خود هستند و اگر داوطلبی در دو یا سه گروه آزمایشی شرکت کرده‌ است در نهایت می تواند برای همه گروه های آزمایشی همان 100 کدرشته محل را انتخاب کند.

انتخاب رشته های پزشکی دانشگاه آزاد

داوطلبان کنکور تجربی که در کارنامه اولیه کنکور مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی شده‌ اند ، می بایست برای انتخاب 4 رشته پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی و دامپزشکی این دانشگاه ، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند. در واقع انتخاب این 4 رشته ، در سایت سنجش انجام می گیرد و تاریخ انتخاب رشته نیز در مردادماه است.

مرتبط بخوانید : رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد انسانی

مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد - راهنمای تصویری تمام مراحل

برای انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1402 لازم است که داوطلبان اطلاع کاملی از جزئیات مربوطه داشته باشند که در ادامه مهم ترین آن ها عنوان شده‌ است اما اگر با مطالعه این مطلب ابهامات شما برطرف نشده‌ است ، می توانید با مشاوران ارشد پاسخ با ما در ارتباط باشید.

سهمیه موثر در انتخاب رشته دانشگاه آزاد

همانند کنکور سراسری که از سهمیه های مختلفی مانند سهمیه مناطق ، سهمیه 5 درصد ایثارگری و سهمیه 25 درصد ایثارگری تاثیر می پذیرد ، برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز این سهمیه ها موثر هستند. برای دارندگان سهمیه ایثارگران 25 درصدی و 5 درصدی ، به ترتیب 5 و 25 درصد ظرفیت هر رشته محل در نظر گرفته شده‌ است و به شرط کسب حداقل 70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده‌ در آن رشته ، می توانند از سهمیه خود بهره مند شوند.

نحوه تکمیل فرم انتخاب رشته آزاد

هر یک از داوطلبان امکان انتخاب 100 کدرشته محل را دارند بنابراین تعداد انتخاب ها زیاد است و باید آن ها را به گونه ای گزینش کرد که شانس قبولی افزایش یابد. پیشنهاد ما به شما این است که فرم انتخاب رشته خود را به سه قسمت تقسیم کنید : انتخاب های خوش بینانه ، واقع بینانه و بدبینانه.

  1. خوش بینانه : در انتخاب های خوش بینانه که در ابتدای فرم انتخاب رشته قرار داده‌ می شوند ، شانس پذیرش شما خیلی کم است ولی شما به این رشته ها علاقه دارید و باید چند انتخاب را به آن ها اختصاص دهید تا شانس پذیرش را از دست ندهید.
  2. واقع بینانه : انتخاب های واقع بینانه مطابق با رتبه و تراز شماست و حدود 60 درصد انتخاب ها را به این بخش اختصاص دهید.
  3. بدبینانه : در انتخاب های بدبینانه شانس پذیرش بسیاری زیادی دارید و با قرار دادن‌ آن ها در انتهای فرم ، اگر در رشته های دسته اول و دوم قبول نشوید ، در این رشته ها حتما پذیرفته خواهید شد.

مرتبط بخوانید : اولویت بندی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و آیا اولویت انتخاب رشته در قبولی تاثیر دارد

شهریه دانشگاه آزاد

توصیه می شود پیش از اقدام به ثبت نام در دانشگاه آزاد ابتدا از میزان شهریه مطلع شوید و براساس توانمندی مالی که دارید ، ثبت نام را انجام دهید. میزان شهریه دانشگاه آزاد در هریک از رشته های تحصیلی به شرح زیر است :

  1. علوم پزشکی: 16/000/000 الی 18/000/000 تومان برای هر ترم
  2.  پیراپزشکی: 9/000/000 الی 10/000/000 تومان برای هر ترم
  3. علوم انسانی: 3/200/000 الی 4/000/000 تومان برای هر ترم
  4. علوم پایه: 3/500/000 الی 4/500/000 تومان برای هر ترم
  5. فنی مهندسی: 4/000/000 الی 5/500/000 تومان برای هر ترم

در سال های  گذشته شاهد این موضوع بوده‌ ایم که داوطلبانی به دلیل عدم توانمندی مالی کافی حتی با وجود پذیرش در رشته های پزشکی یا رشته های پیراپزشکی از ادامه تحصیل در این دانشگاه انصراف داده‌ اند. بنابراین شما نیز پیش از آنکه ثبت نام قطعی را در دانشگاه پذیرفته شده‌ خود انجام دهید ، مطمین شوید که می توانید شهریه را پرداخت کنید زیرا در صورت ثبت نام در  دانشگاه و گذراندن‌ چند ترم اگر بخواهید انصراف دهید ، باید جریمه پرداخت کنید.

برای دانشجویان دانشگاه آزاد تمهیداتی در خصوص پرداخت شهریه در نظر گرفته شده‌ است تا دانشجویانی که توانمندی لازم را ندارند ، بتوانند به صورت اقساط ، دریافت وام شهریه ، تخفیف و …. شهریه را پرداخت کنند و از تحصیل در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود باز نمانند.

اگر می خواهید بدایند شرایط دریافت وام و تخفیفات شهریه در دانشگاه آزاد به چه صورت است ، کافیست با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید.

رتبه قبولی دانشگاه آزاد

برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد فقط رتبه کشوری و تراز داوطلب مورد بررسی قرار می گیرد و هیچ یک از رتبه های سهمیه مناطق و ایثارگری ملاک سنجش نمی باشند.

در سایت pasokhbama.com رتبه قبولی دانشگاه آزاد در تمامی رشته ها قرار داده‌ شده‌ است که می توانید از آن ها  استفاده کنید.

زمان اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته آزاد 1402

فرایند انتخاب رشته دانشگاه آزاد تا اواسط مرداد ادامه خواهد داشت و احتمال داده‌ می شود که نتایج نهایی حداکثر تا اواخر شهریورماه اعلام گردد. مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر اطلاعیه دقیقی در این خصوص منتشر نکرده‌ است و به محض مشخص شدن‌ زمان اعلام نتایج ، این مطلب را بروزرسانی خواهیم کرد.

به شما داوطلبان توصیه می شود که از طریق پیگیری مطالب سایت و یا ارتباط با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما ، از اخبار مربوط به انتخاب رشته دانشگاه آزاد مطلع گردید تا از ثبت نام در دانشگاه جا نمانید.

مرتبط بخوانید : چگونه انتخاب رشته کنیم

انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکور

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

داوطلبان این فرصت را دارند همزمان با انتخاب رشته برای کنکور دانشگاه آزاد ، به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی نیز در این دانشگاه ثبت نام و انتخاب رشته کنند. در واقع محدودیتی برای داوطلبان وجود ندارد و اگر در نهایت هم در رشته با کنکور و هم در رشته بدون کنکور پذیرفته شوند ، می توانند یکی را انتخاب و ثبت نام خود را در آن قطعی کنند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی مهر ماه ، تا اواخر شهریور ماه 1402 ادامه دارد و اگر پس از اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد در هیچ رشته ای قبول نشدید ، نگران نباشید زیرا فرصت شرکت در رشته های بدون کنکور وجود دارد. قابل ذکر است که تنوع رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بسیار زیاد می باشد و تقریبا تمام رشته های علوم انسانی ، فنی مهندسی و علوم پایه در این دانشگاه تدریس می شود.

برای ثبت نام بدون کنکور آزاد محدودیتی در نوع رشته های انتخابی وجود ندارد و شما می توانید بدون توجه به نوع مدرک فارغ التحصیلی خود ، در هر یک از رشته های مورد علاقه ثبت نام و انتخاب رشته کنید.

انتخاب رشته دانشگاه آزاد ورودی بهمن نیز هر ساله توسط دانشگاه آزاد انجام می گیرد ولی ممکن است تنوع رشته های ارائه شده‌ کم تر باشد و رشته مورد علاقه شما برگزار نشود.

تعدادی از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد که بسیار پر متقاضی هم هستند ، به شرح زیر می باشند :

  1. مهندسی برق
  2. مهندسی عمران
  3. مهندسی مکانیک
  4. مهندسی صنایع
  5. مهندسی معماری
  6. میکروبیولوژی
  7. کاردانی دامپزشکی
  8. علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
  9. زیست شناسی جانوری
  10. زیست شناسی گیاهی
  11. زیست فناوری
  12. شیمی محض
  13. شیمی کاربردی
  14. روانشناسی
  15. حقوق
  16. حسابداری
  17. مدیریت بازرگانی
  18. و ….

راهنمای تصویری انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در کلیه مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته می بایست وارد سایت azmoon.org  شوید و سپس مطابق تصویر راهنمای زیر ، گزینه ثبت نام مقاطع کاردانی و کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی را انتخاب کنید.

 

در قدم اول جهت ثبت نام می بایست با واریز هزینه کارت اعتباری ثبت نام را خریداری نمایید.

 

جهت خرید کارت اعتباری باید دوره تحصیلی مورد تقاضا را انتخاب کنید. تصویر زیر مربوط به داوطلبی است که در دوره کاردانی ناپیوسته ثبت نام کرده‌ است.

 

در این بخش دوره مورد تقاضای خود را تایید کنید.

اطلاعاتتان را به درستی درج نمایید.

 

اطلاعات کارت بانکی خود را درج کنید تا وجه مورد نظر از حساب بانکی شما کسر گردد.

 

پس از پرداخت موفقیت آمیز هزینه ثبت نام ، شماره پیگیری به شما ارائه می شود که لازم است آن را جهت ثبت نام مراحل بعدی ، یادداشت فرمایید.

 

به صفحه اصلی سامانه بازگردید و بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید تا صفحه زیر ایجاد شود. حال باید شماره کارت اعتباری خریداری شده‌ را به همراه کد ملی تان در این بخش درج کنید.

 

در مرحله اول باید فرم ثبت نام را با اطلاعات خواسته شده‌ تکمیل کنید.

 

حال باید تصویر داوطلب را بارگذاری نمایید.

 

در قدم آخر می بایست فرم انتخاب رشته را تکمیل کنید. شما مجاز به انتخاب حداکثر 20 کد رشته محل در دوره ثبت نامی هستید.

 

در نهایت و پس از ثبت تمامی رشته ، تایید کنید که تمام انتخاب هایتان را وارد فرم کرده‌ اید.

اعتبار علمی و مدرک فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد - راهنمای تصویری تمام مراحل

 

بسیاری از داوطلبانی که دانشگاه آزاد را به عنوان دانشگاه تحصیلی آینده‌ خود انتخاب می کنند ، این نگرانی را دارند که با مدرک فارغ التحصیلی این دانشگاه نتوانند جذب بازار کار شوند و یا تحصیلات خود را ادامه دهند.

اما باید بگوییم که مدرک فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد همانند مدرک فارغ التحصیلی سایر دانشگاه ها زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و دانش آموختگان مشکلی از جهت ورود به بازار کار و و ادامه تحصیل چه در داخل کشور و چه خارج از کشور نخواهند داشت.

همچنین با مدرک دانشگاه آزاد می توان در آزمون های استخدامی دستگاه های متمرکز اجرایی همچون استخدامی آموزش و پرورش ، آزمون وکالت ، آزمون قضاوت ، آزمون نظام مهندسی و … شرکت کرد.

رتبه بندی دانشگاه های آزاد

با اینکه تمامی دانشگاه های آزاد از لحاظ اعتبار علمی برای ورود به بازار کار و ادامه تحصیل در یک سطح قرار دارند ، اما از جهت رتبه بندی و اینکه کدام دانشگاه ها سطح علمی آموزشی بهتری دارند ، با یکدیگر متفاوت هستند. اصولا برای مقایسه دانشگاه ها باید بررسی کرد که در آن دانشگاه کدام اساتید تدریس می کنند ، آیا امکانات آموزشی دانشگاه مثل کارگاه ها و آزمایشگاه های عملی کامل هستند ، چه تعداد مقالات بین المللی منتشر شده‌ دارند و …. و بر اساس همین معیار ها ، تعدادی از دانشگاه های آزاد رتبه برتر به ترتیب زیر هستند :

  1. دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات تهران
  2. دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
  3. دانشگاه آزاد اسلامی تبریز
  4. آزاد اسلامی اهواز
  5. دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  6. دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب
  7. آزاد اسلامی اصفهان ( خوراسگان )
  8. دانشگاه آزاد اسلامی مشهد
  9. دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد
  10. دانشگاه آزاد اسلامی کرج
  11. دانشگاه آزاد اسلامی یزد
  12. دانشگاه آزاد اسلامی کرمان
  13. دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  14. دانشگاه آزاد اسلامی اراک
  15. آزاد اسلامی واحد شیراز
  16. دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال
  17. آزاد اسلامی واحد رشت
  18. دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت
  19. دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد
  20. دانشگاه آزاد اسلامی اردیبل
  21. آزاد اسلامی واحد زاهدان
  22. دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان
  23. آزاد اسلامی واحد ساوه
  24. دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان
  25. آزاد اسلامی واحد دزفول
  26. دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر
  27. دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  28. دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری
  29. دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر
  30. دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس

در کشورمان بیش از 270 واحد دانشگاهی داریم که شما می توانید برای اطلاع از رتبه دقیق دانشگاه مدنظرتان و همچنین اطلاع از سطح آموزشی و امکانات آن دانشگاه ، از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید.

ظرفیت مازاد دانشگاه آزاد چیست

ظرفیت خودگردان آزاد چیست ؟ چه تفاوتی با دانشگاه آزاد از لحاظ شهریه و اعتبار مدرک دارد ؟ دانشگاه آزاد علاوه بر پذیرش عادی ، به صورت ظرفیت مازاد نیز دانشجو پذیرش می کند که فقط مختص به رشته های پزشکی و رشته های پیراپزشکی می باشد. تفاوت دانشجویانی که در ظرفیت خودگردان پذیرفته می شوند با دانشجویان عادی ، در میزان شهریه ای است که باید تقبل کنند و به عبارتی میزان شهریه دوره ظرفیت مازاد دو برابر ظرفیت عادی است.

اسامی رشته هایی ظرفیت خودگردان دانشگاه آزاد به صورت زیر هستند :

  • پرستاری
  • مامایی
  • اتاق عمل
  • علوم تغذیه
  • علوم و مهندسی صنایع غذایی
  • پزشکی
  • دندانپزشکی
  • بهداشت عمومی
  • مهندسی بهداشت حرفه ای
  • مهندسی بهدات محیط
  • اتاق عمل
  • و …

سوالات متدوال داوطلبان

  • انتخاب رشته آزاد از چه تاریخی آغاز می شود ؟

انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402 ، از هفته دوم مردادماه آغاز می شود.

  • برای انتخاب رشته آزاد باید به کدام سایت مراجعه کنیم؟

انتخاب رشته کنکور آزاد از طریق سایت azmoon.org انجام می گیرد.

  • دفترچه انتخاب رشته کنکور آزاد چه زمانی منتشر می شود؟

همزمان با شروع انتخاب رشته ، لینک دانلود دفترچه راهنما در سایت azmoon.org فعال می شود.

  • رتبه موثر در انتخاب رشته کنکور آزاد کدام است ؟

برای انتخاب رشته کنکور آزاد ، رتبه کشوری داوطلب ملاک قرار می گیرد.

احتمالا این را هم بپسندید  دانلود پی دی اف دفترچه انتخاب رشته انسانی 1401 - لینک اصلی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دفترچه رشته های با ازمون دانشگاه ازاد

دفترچه رشته های با ازمون دانشگاه ازاد 1401 – لینک دانلود دفترچه

  انتخاب رشته دانشگاه آزاد در گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، …

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر