از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد – بهترین مشاوران ارشد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

بهترین راهنمای تلفنی انتخاب رشته ارشد
مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد – بهترین مشاوران ارشد

 

مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد روشی بسیار کارآمد و مفید برای داوطلبانی است که در آزمون کارشناسی ارشد شرکت می کنند، چرا که نه می توان گفت تجربه لازم را دارند و نه می توان گفت که ندارند! در واقع در وضعیت بینابینی به سر می برند که نیاز دارند فردی با تجربه آن ها را راهنمایی کند.

انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد، با مقطع کارشناسی متفاوت است. از این لحاظ که داوطلبان رشته امتحانی خود را هنگام ثبت نام انتخاب می کنند. فرد در صورت مجاز شدن، می تواند گرایش های همان رشته را در لیست انتخابی خود جای دهد.

انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد، مانند تمامی آزمون های دیگر از سایت های مجزا انجام می شوند.

مقایسه مشاوره تلفنی و حضوری انتخاب رشته کارشناسی ارشد

اول از همه می توان به صرفه جویی در وقت و انرژی اشاره کرد که از مشاوره تلفنی حاصل می شود. فرض کنید، بخواهید به صورت حضوری از خدمات مشاوره ای بهره مند شوید. مدت زمانی که باید در مسیر رفت و آمد باشید حداقل نیمی از روزتان را تکمیل می کند. از طرفی خستگی پس از انجام کار، خود چند ساعت زمان می برد تا رفع گردد. جدای از این موارد به هزینه ای که بابت رفت و آمد نیز باید بپردازید، بیاندیشید.

فرض کنید جلسه مشاوره انتخاب رشته شما به صورت حضوری برگزار شد و پس از چند ساعت یا روز سوالی برایتان مطرح می گردد. در خوش بینانه ترین حالت اگر با مشاور خود تماس بگیرید، ممکن است پاسخ شما را بدهد. با توجه به تسلط وی بر خدمات حضوری، شاید منظور طرفین در این شرایط، به خوبی القا نشود.

حال فرض کنید مشاور شما، زمانی برای پاسخ گویی به تماس ها نداشته باشد. در چنین شرایطی می بایست به مرکز مشاوره مربوطه مراجعه کنید. بنابراین مسائل گفته شده قبل، مجددا مطرح می باشند.

برعکس تمامی موارد مذکور را می توانید در مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد تجربه کنید. مشاورانی که به صورت تلفنی با آن ها ارتباط برقرار می کنید، از ساعت 8 صبح تا 12 شب هر روز، در دسترس هستند و می توانید از انواع خدمات آن ها بهره مند شوید.

بنابراین دیگر نیازی نیست نگران این باشید که اگر سوالی ذهنتان را درگیر کرد مسافتی را باید طی نمایید تا به مشاور خود دسترسی پیدا کنید. می توانید هر زمان که سوالی برایتان پیش می آید و در هر مکانی که هستید، با مشاور مربوطه تماس بگیرید و این گونه می توانید از صرف وقت، انرژی و هزینه نیز جلوگیری نمایید.

مشاوران تیم تخصصیپاسخ با ما در هر ساعت از روز، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیران در رابطه با فرآیند انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد هستند.

احتمالا این را هم بپسندید  دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1402 📞 لینک مستقیم دانلود دفترچه

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1402 📞 لینک مستقیم دانلود دفترچه

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1402 مدتی پس از اتمام فرایند انتخاب رشته …

4 نظر

  1. سلام من نمیتونم با این شماره های تماسی که گذاشتید با شما ارتباط بگیرم

    • با سلام. جهت ارتباط با مشاوران مرکز باید از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر اقدام کنید.

      تماس از استان تـهران : 9092301611

      تماس از سراسر کشور : 9099071612

  2. با سلام.
    مشاوره فقط به صورت تلفنی هست یا حضوری هم میشه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای دریافت مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد می توانید تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر