از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری 📞 خدمات مشاوره تلفنی ثبت نام دکتری

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری

بر اساس مصوبات شورای سنجش و پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی ، آزمون دکتری تخصصی هر ساله یک بار توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای دانشگاه های سراسری و آزاد برگزار می شود البته از سال 96 ، با ادغام آزمون دکتری آزاد با سراسری این دو آزمون مشترک برگزار می شوند. پذیرش در مقطع دکتری پروسه ای چند مرحله ای و به صورت نیمه متمرکز است و داوطلبان پس از ثبت نام و شرکت در آزمون و انجام انتخاب رشته‌ ، می بایست در مصاحبه نیز شرکت کنند تا پذیرش آن ها قطعی شود. مقطع دکتری تخصصی به دلیل ظرفیت پذیرش کمی که در مقابل تعداد متقاضیان زیاد دارد ، از حساسیت بیشتری برخوردار است و داوطلبان برای آنکه شانس پذیرش خود را افزایش دهند باید از تجربیات مشاوران مجرب جهت انجام برنامه ریزی پربازده و اطلاع از نکات مهمی که باید رعایت شوند ، راهنمایی دریافت کنند.

برای دریافت بهترین مشاوره تحصیلی دکتری و از بین بردن تمامی دغدغه ها و سوالات خود در رابطه با آزمون دکتری ، مشاورین ارشد ” پاسخ با ما ” از 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی شما عزیزان هستند و با خیال راحت تمامی مراحل آماده سازی خود برای آزمون را ، با یک مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری حرفه ای طی خواهید کرد.

سوال از شما ، پاسخ با ما.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری ، راهنمای ثبت نام و شرایط آزمون دکتری

ثبت نام آزمون دکتری 1403 از 17 تا 23 آبان از طریق سایت سازمان سنجش آغاز خواهد شد. داوطلبان واجد شرایط لازم جهت ثبت نام می بایست به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند و پس از واریز هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی ، نام نویسی خود را در این آزمون نهایی کنند.

متقاضیان دکتری تخصصی هر یک از دوره های سراسری و آزاد پس از انجام ثبت نام و حضور در آزمون ، از مرحله انتخاب رشته‌ از یکدیگر جدا می شوند و انتخاب رشته‌ دکتری دانشگاه آزاد برخلاف سایر دانشگاه ها از طریق سایت azmoon.org انجام می گیرد. برخی از شرایط ثبت نام در آزمون دکتری عبارتند از :

  • دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای
  • دانشجویان سال آخر دکتری حرفه ای یا کارشناسی ارشد باید حداکثر تا آخر شهریور 1403 ، مدرک فارغ التحصیلی خود را دریافت کنند.
  • دانشجویان دوره دکتری تخصصی در تمامی دانشگاه های روزانه ، نوبت دوم ، پیام نور ، غیر انتفاعی و .. برای ثبت نام مجدد در آزمون دکتری باید از دانشگاه خود انصراف دهند.
  • حداقل معدل فارغ التحصیلی 14 ، شرط لازم برای ثبت نام آزمون دکتری می باشد.
  • پذیرفته‌ شدگان آزمون دکتری سال گذشته در دانشگاه های روزانه ، مجاز به ثبت نام آزمون سال 1403 نمی باشند.
احتمالا این را هم بپسندید  زمان انتخاب رشته دکتری آزاد 1403 📞 تاریخ دقیق انتخاب رشته دکتری آزاد

در صورت تمایل می توانید ثبت نام آزمون دکتری خود را توسط مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری “پاسخ با ما” انجام دهید. زیرا مشاوران این مرکز مشاوره تحصیلی ، با ثبت نام های متعددی که انجام داده‌ اند از نکات مهمی که باید رعایت شود آگاه هستند و ثبت نام بدون نقصی را برای شما انجام می دهند.

مرتبط بخوانید : تغییر رشته از دامپزشکی به پزشکی

راهنمای انتخاب رشته‌ و مصاحبه آزمون دکتری

مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری

آزمون دکتری ۱۴۰۳ در تاریج 4 اسفند ماه برگزار خواهد شد.. چند هفته پس از برگزاری آزمون ، نتایج اولیه تحت عنوان کارنامه ای برای داوطلبان منتشر می شود که در این کارنامه وضعیت مجاز بودن برای انتخاب رشته‌ در دوره های روزانه و … مشخص شده‌ است. هر داوطلب جهت انتخاب رشته‌ دکتری سراسری مجاز به انتخاب حداکثر 50 کد رشته‌ محل و برای دانشگاه آزاد مجاز به انتخاب حداکثر 80 کدرشته‌ محل می باشد.

پس از انتخاب رشته‌ ، صلاحیت های علمی هر یک از داوطلبان بررسی می شود و نتایج انتخاب رشته چند هفته پس از آن منتشر می شود. در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته‌ دکتری ، مشخص خواهد شد که برای کدام رشته‌ های انتخابی تان مجاز به حضور در مصاحبه شده‌ اید ، ممکن است در هیچ یک از رشته‌ ها یا در همه رشته‌ دعوت به مصاحبه شوید و محدودیتی در آن وجود ندارد.

زمانبدی حضور در مصاحبه و مدارک و شرایط لازم توسط هر یک از دانشگاه ها و هم چنین سازمان سنجش ابلاغ می شود و باید مطابق با زمانبدی با فراهم نمودن مدارک لازم و همچنین واریز هزینه مصاحبه ، در محل برگزاری مصاحبه حضور داشته‌ باشید.

با توجه به آنکه مصاحبه دکتری در پذیرش نهایی 50 درصد تاثیر گذار است ، بنابراین باید آمادگی لازم را در تمام موارد تحصیلی مربوط به رشته‌ خود ، نوع پوشش برای مصاحبه ، چگونگی صحبت کردن ، نحوه برخورد با مصاحبه کنندگان و … داشته‌ باشید.

مرتبط بخوانید : قانون جدید پرستاری بدون کنکور

خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری طبق تجربه ای که از مصاحبه داوطلبان آزمون دکتری سال های گذشته دارند ، رموز موفقیت در این مرحله از پذیرش دکتری تخصصی را شناخته‌ اند و در صورت تمایل ، تکنیک های لازم را به شما نیز آموزش می دهند. برای ارتباط با مشاوران ، همین حالا می توانید تماس بگیرید.

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره تحصیلی / مشاوره تحصیلی تمامی موضوعات از دبستان تا دکتری

هم چنین خدمات زیر نیز توسط مشاوران برتر کشور در مجموعه “پاسخ با ما” به شما ارائه می شود :

  • اطلاع از سطح علمی آزمون دکتری برای پذیرش در هر یک از دانشگاه های سراسری و آزاد
  • معرفی بهترین منابع مطالعاتی با بازدهی بالا
  • تهیه برنامه ریزی اصولی برای افراد شاغل که وقت کافی ندارند.
  • آشنایی با پر اهمیت ترین دروس کنکور سال های گذشته که بیشترین تعداد سوالات را دارند.
  • ارائه تجربیات رتبه های تک رقمی سال های گذشته در خصوص نحوه برنامه ریزی ، ساعت مطالعه و …
  • راهنمایی در ثبت نام آزمون دکتری
  • اطلاع رسانی آخرین اخبار تحصیلی مرتبط با آزمون دکتری
  • انجام انتخاب رشته‌ دکتری با توجه به حساسیت زیادی که دارد.
  • اطلاع رسانی در خصوص ظرفیت پذیرش هر یک از رشته‌ ها و دانشگاه ها
  • راهنمایی و ارائه تکنیک های موفقیت در مصاحبه دکتری
  • راهنمایی برای تهیه رزومه مناسب مصاحبه دکتری که نقش مهمی در پذیرش شما دارد.

پیشنهاد می کنیم در صورتی که در هر یک از زمینه های فوق نیاز به راهنمایی داشتید ، با مشاوران برتر کشور که در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دکتری گردآوری شده‌ اند ، در ارتباط باشید. برای دریافت مشاوره می توانید در هر ساعتی از طول روز تماس بگیرید و با هزینه ای بسیار کمتر از مشاوره حضوری ، از یک مشاوره تخصصی بهره مند شوید.

سوالات شما

  • آزمون دکتری 1403 ، چه تاریخی برگزار می شود ؟

آزمون دکتری ۱۴۰۳ در تاریج 4 اسفند ماه برگزار خواهد شد..

  • آیا می توان حوزه امتحانی آزمون را تغییر داد ؟

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت sanjesh.org حوزه امتحانی خود را تغییر دهند.

  • انتخاب رشته‌ دکتری در چه تاریخی انجام می گیرد ؟

انتخاب رشته‌ آزمون دکتری 1403 احتمالا در اواخر مرداد ماه یا اوایل شهریور ماه انجام می گیرد.

  • آیا امکان حضور در بیش از 1 مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد وجود دارد ؟

داوطلبانی که برای مصاحبه چند رشته‌ امتحانی دعوت شده‌ اند می توانند با واریز هزینه مصاحبه ، در تمامی آن ها حضور داشته‌ باشند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

انتخاب رشته دکتری پیام نور

انتخاب رشته دکتری پیام نور 1403 📞 راهنمای کامل انتخاب رشته دکتری پیام نور

انتخاب رشته دکتری پیام نور به طور همزمان و مشترک با انتخاب رشته‌ دکتری سایر …

یک نظر

  1. سلام وقت بخیر …خسته نباشید من ترم اول دکتری دانشگاه آزاد هستم و شهریه ثابت کامل پرداخت کردم اما هیچ مدرکی تحویل ندادم … الان می خوام انصراف بدم آیا جریمه شامل حال بنده می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر