از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره کنکور تلفنی – پایان اضطراب شما

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاور تلفنی کنکور

مشاوره کنکور تلفنی ، یکی از بهترین روش‌ها برای کاهش اضطراب و استرس دانش‌آموزانی است که در مسیر کنکور قرار دارند و یا کنکوری نیستند اما برایشان جواب بعضی از سؤال‌ها مهم بوده و به قولی کار را زودتر از بقیۀ افراد شروع ‌می‌کنند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با ویژگی‌های این سبک از مشاوره آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید تا از زمان خود نهایت استفاده را برده و به امید حق بهترین نتیجه را کسب کنید.

مشاورین برتر کشور در مرکز مشاوره پاسخ با ما ، از ساعت 8 الی 12 شب آنلاین و در دسترس می باشند. شما می توانید در هر زمانی از طول روز که با مشکل مواجه شدید ، با مشاوران تماس گرفته و حتی چندین ساعت از مشاوره تخصصی بهره مند شوید.

در ابتدا چند رکن اصلی!

همانطور که در ابتدا اشاره شد، برای افراد کنکوری داشتن زمان و وقت بسیار اهمیت دارد. اما در یک مشاوره تلفنی چه چیزی است که اهمیت دارد؟ سؤالات متداولی که پرسیده می‌شود کدام ‌اند؟  آیا مشاوره حضوری بهتر است یا مشاوره تلفنی؟ و … بسیاری دیگر از سؤالات که قطعاً در هر کدام نکته‌ای وجود دارد.

یکی از مهم ترین مزیت‌های استفاده از مشاوره کنکور تلفنی این است که شما دیگر در مسیر رفت و آمد مشاوره حضوری نیستید، این خیلی مهم است که از بازه مورد نیاز و مشخصی که برای شما در نظر گرفته شده نهایت استفاده را ببرید. در مشاوره تلفنی شما کافیست با شماره گیری و انتخاب کد به یکی از مشاوران وصل شده و سؤالات خود را مطرح کنید. همچنین در چند سال اخیر نیاز افرادی که در مناطق محروم زندگی می‌کنند، به مشاوره کنکور تلفنی از مشاوره حضوری بیشتر شده و این باعث شده تا این موضوع اهمیت بیشتری پیدا کند.

چه کسی پاسخگو است؟

یکی از دلایلی که باعث جلب رضایت افراد می‌شود این است که شخص مشاوره دهنده در کار خود ماهر باشد یعنی از تمامی  اصولی که شما نزد مشاوره حضوری نیز کسب می‌کنید را دارا باشد. از این نظر مطمئن باشید مؤسساتی که در این حوزه فعالیت می‌کنند قطعاً از نیروی تیمی متخصصی نیز بهره مند هستند.

احتمالا این را هم بپسندید  بهترین مشاور تحصیلی در کرج - لیست بهترین مشاورین تحصیلی در کرج

اما این نکته مهم است که در مشاوره کنکور حضوری، مشاور در حال رؤیت شما است و قطعاً درک بهتری از حالت و روحیات شما دارد، اما در یک مشاوره کنکور تلفنی این موضوع مطرح نیت شخص مشاوره دهنده فقط از طریق شنیدن می تواند با شما ارتباط بگیرد پس این نکته که مشاور باید از اطلاعات و تخصص بالایی در مشاوره کنکور تلفنی برخوردار باشد ، نکته مهمی است و به همین خاطر است که مرکز مشاوره ” پاسخ با ما ” فقط با مشاورین ارشد کنکور برای پاسخگویی همکاری می کند.

چگونه با کمک مشاوره کنکور تلفنی برنامه ریزی کنیم؟

یکی از پرسش‌های متداول در این نوع مشاوره که توسط کاربران پرسیده می‌شود این است که اصلاً چگونه باید برنامه ریزی کنیم؟ در مشاوره کنکور تلفنی این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت. برنامه روزانه و عادات و نوع درس خواندن افراد در این مشاوره پیگیری خواهد شد و مطابق با آن برنامه ریزی و زمانبندی برای افراد اولویت پیدا خواهد کرد.

در این نوع برنامه ریزی شخص با پرداخت حداقل هزینه از حداکثر مزایای یک مشاوره بهره مند خواهد شد. تنظیم زمان تست زنی و آزمون دادن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که یک مشاور ماهر تلفنی قطعاً کمک زیادی به شما خواهد کرد.

چگونه و از کجا تست بزنیم؟

اگر شما هم یک فرد کنکوری باشید این موضوع برای شما از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. انتخاب منبع یکی از راه‌های اصلی این مسیر است زیرا شما با فهمیدن کتاب و تست زدن از یک منبع درست می‌توانید به نتیجه مطلوب و دلخواه خود دست پیدا کنید. در مشاوره کنکور تلفنی این موضوع نیز مورد بررسی خواهد گرفت؛ انتخاب یک منبع نادرست، زمان شما را هدر می‌دهد و در اینصورت ضمن اینکه از مطالعه چیزی دستگیرتان نمی‌شود شاید به زمان مطالعاتی خود بدهکار هم شوید. هنگامی که سؤال شما در حیطه اصول تست زنی باشد، پاسخی که از یک مشاور کنکورتلفنیخواهید شنید این است که” به میزان تسلط شما بستگی دارد”. اینکه شما چقدر در این مبحث تسلط کافی را داشته و برای آن زمان مخصوص و پراهمیتی را در نظر گرفته‌اید.

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره کنکور 1401 - بهترین مرکز مشاوره کنکور تلفنی و مفید ترین مقالات کاربردی کنکور

 بررسی دروس مختلف با مشاوره کنکور تلفنی

در یک مشاوره کنکور تلفنی، مشاوران ، شما را تنها نخواهند گذاشت و تا آخر مسیر که انتخاب رشته است شما را راهنمایی خواهند کرد. برای مثال شما فردی هستید که نتیجه کنکور خود را اخذ کرده و حال به دنبال این هستید که در رشته مورد نظر و دانشگاه قابل قبولی تحصیل کنید. پس با شماره گیری و انتخاب کد راحت به مشاور متصل می‌شوید و به راحتی می‌توانید طی چندین دقیقه یا ساعت با مشاوره تلفنی خود صحبت کنید. در مشاوره کنکور تلفنی، درصد دروس مختلف و آخرین قبولی‌ها در دو یا سه سال اخیر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

جمع بندی مشاوره کنکور تلفنی

چیزی که در این موضوع اهمیت دارد زمان است، پس اگر در اول راه هستید آن را پس انداز کنید و اگر هم در نیمه راه بوده و می‌خواهید حداکثر استفاده را ببرید، آن را با استفاده از یک مشاوره کنکور تلفنی نجات دهید. امید است که مطالعه این مقاله باعث آرامش خاطر در شما شده و به توفیق حق بتوانید با یک انتخاب درست ، بهترین نتیجه را کسب کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شماره تماس مشاوره کنکور سراسری – تماس با مشاوره کنکور سراسری

شماره تماس مشاوره کنکور سراسری – تماس با مشاوره کنکور سراسری

  وبسایت تخصصی مشاوره کنکور پاسخ ما ، در ارتباط با امور مربوط به داوطلبان …

15 نظر

  1. هر چه تلاش برای تماس دارم امکان پذیر نیست با شماره 9099071612
    در صورت امکان لطفا تماس حاصل فرمایید
    تشکر

    • سلام. لطفا از طریق تلفن ثابت و بدون کد و صفر تماس حاصل بفرمایید.

  2. سلام ،وقت بخیر
    ببخشید من هر چی میخوام زنگ بزنم شمارتون دردسترس نیس یا میگه کد تغییر کرده
    درمورد پرستاری و پزشکی بدون کنکور سئوال داشتم
    شرایطشون چیه و اینکه آیا همه دانشگاه ها این پذیرش را دارند؟
    آیا دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد،دانشگاه آزاد شهرکرد و یا دانشگاه ازاد نجف آباد این نوع پذیرش را دارد؟

    • پاسخ با ما

      سلام دوست عزیز. شماره تماس مشاوره کنکور تلفنی ما مشکلی ندارد. لطفا از طریق تلفن ثابت و بدون کد و صفر با شماروه 9099071612 تماس بگیرید تا توسط مشاوران کامل راهنمایی شوید.

  3. سلام ،من ۳۲ سالمه اگه بخوام در کنکور ۱۴۰۱ شرکت کنم و ان‌شاالله همون سال قبول بشم میشم ۳۶ ساله یعنی سن من برایه استخدامی کارشناسی زیاد نیست؟ممنون میشم اگه جوابمو بدین

    • پاسخ با ما

      با سلام. شما می توانید با مرکز مشاوره کنکور تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید و توسط مشاوران راهنمایی شوید.

  4. سلام پدر دانشجو هستم میخواستم بدانم آیا بر اساس بعد مسافت و هزینه امکان انتقالی از یک دانشکده دولتی به دانشکده دیگه امکان پذیر هست ممنون میشوم راهنمایی کنید ،اگر امکان دارد چه مدارکی مورد نیاز می‌باشد ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  5. سلام وقتتون بخیر کد ۵ و۹در کارت سبز باشه یعنی امید به قبولی در اون دانشگاهها وجود داره؟باید چه کاری انجام بدیم؟

  6. سلام وقت بخیرمن متولد۷۶هستم ودرسال۴۰۳کنکورمیدم میتونم فرهنگیان قبول شم؟

  7. سلام وقتتون بخیر بنده آقای ۳۵ ساله با مدرک کاردانی فنی هستم میخواستم بدونم چه طور میتونم رشته پرستاری بدون کنکور ویا همین رشته رو در دانشگاه آزاد با کنکور قبول شم ممنون ازلطف و راهنماییتون

  8. سلام وقتتون بخیر بنده آقای ۳۵ ساله هستم میخواستم بدونم چه طور میتونم رشته پرستاری بدون کنکور ویا همین رشته رو در دانشگاه آزاد قبول شم ممنون از راهنمایی و لطفتون

    • پاسخ با ما

      با سلام. قبولی در رشته های پیراپزشکی مثل پرستاری فقط با شرکت در کنکور سراسری امکان پذیر می باشد.

  9. سلام وقتتون بخیر ببخشین بنظرتون آیا ویرایش محل آزمون می‌زارم موقع دریافت کارت ورود به جلسه؟
    موقع ثبت نام محل آزمون منو اشتباهی درج کردن ی استان دیگ و شهر دیگ رو زدن
    واقعا موندم نمی‌دونم چیکار کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. توصیه می شود در سایت سازمان سنجش درخواست ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر