از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان کنکور

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان کنکور

 

کنکور سراسری به عنوان پرجمعیت ترین آزمون هماهنگ کشوری شناخته شده است که راهی برای ورود به دانشگاه ها و رشته های برتر می باشد. دانش آموزان و داوطلبانی که می خواهند در این آزمون شرکت کنند ، همواره باید از وجود یک مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان کنکور در زمینه هایی مانند برنامه ریزی درسی ، انتخاب منابع مناسب ، روش های صحیح مطالعه هر درس و … بهره مند شوند تا از سردرگمی و استرس آن ها کاسته شود.

تصور اکثر داوطلبان کنکوری این است که مشاوره تحصیلی فقط اتلاف وقت و صرف هزینه اضافی می باشد و نقش چندانی در موفقیت ندارد. اما مشاورانی که با رتبه های برتر کنکوری هر سال در ارتباط هستند ، تجربه کافی برای راهنمایی داوطلبان را دارند ولی باید در انتخاب مشاور تحصیلی دقت کافی را داشت که از مهارت لازم برای پشتیبانی شما برخوردار باشند.

اما سوالی که مطرح می شود این است که آیا وجود مشاور تحصیلی لازم است؟ ویژگی های یک مشاور تحصیلی خوب چیست و چگونه با آن ها در ارتباط باشیم؟ آیا لازم است که مشاوره تحصیلی حتما به صورت حضوری انجام بگیرد یا راه های دیگری نیز وجود دارد؟ برای پاسخگویی به این سوالات ادامه مطلب را مطالعه کنید.

مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان کنکور

همه شما داوطلبان کنکوری به خوبی از اهمیت زمان مطلع هستید و نباید حتی دقیقه ای از زمان شما صرف کارهای بیهوده شود بنابراین ممکن است با خود بگویید که وقت کافی برای مشاوره تحصیلی حضوری را ندارید، جدای از زمانی که صرف رفت و آمد شما می شود ، باید چندین روز منتظر باشید تا برای شما نوبت رزرو شود و همین موضوع حتما باعث ایجاد خلل در برنامه ریزی و مطالعه تان می شود.

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره کنکور تلفنی - پایان اضطراب شما

مزیت مشاوره تحصیلی تلفنی این است که نیازی به رزور نوبت ندارید و هر زمان که بخواهید می توانید با مشاوران در ارتباط باشید حتی در روز های تعطیل که اکثر مراکز مشاوره تحصیلی حضور تعطیل هستند ، مشاوره تحصیلی تلفنی آماده خدمت رسانی به شما می باشد. همچنین هزینه ای که باید برای مشاوره تحصیلی تلفنی صرف کنید ، بسیار کم تر از مشاوره حضوری است.

مزیت های مشاوره تحصیلی تلفنی 

از مزیت های مشاوره تحصیلی تلفنی عبارت است از :

  1. می توانید یک مشاور اختصاصی برای خود داشته باشید که مرتب و روزانه پیگیر برنامه ریزی درسی شما باشد و میزان پیشرفت تان را ارزیابی کند.
  2. مشاور تحصیلی تلفنی زمان کافی را برایتان اختصاص می دهد تا هیچ یک از سوالات شما بدون پاسخ نماند.
  3. مشاور تحصیلی تلفنی یک برنامه ریزی درسی ویژه و مختص به خودتان را در اختیارتان قرار می دهد که با برنامه ریزی سایر داوطلبان کاملا متفاوت است زیرا در برنامه ریزی درسی شما ، شرایطتان مد نظر قرار می گیرد.
  4. امید و انگیزه مهم ترین اصل در مسیر کنکور سراسری است که یک مشاور تحصیلی خوب می تواند انگیزه لازم را برای ادامه مسیر را در شما ایجاد کند.
  5. تکنیک ها و روش های صحیح مطالعه هر درس موضوعی است که اکثر داوطلبان از آن بی اطلاع هستند و مشاور تحصیلی می تواند شما را به خوبی با این تکنیک ها آشنا کند تا هریک دروس را به خوبی و عمیق فراگیرید.
  6. شما با استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان کنکور می توانید از آخرین تغییرات مانند حذفیات کنکور ، بودجه بندی ، منابع طراحی سوالات ، ضرایب دروس و … مطلع شوید.
احتمالا این را هم بپسندید  زمان کنکور 99 از قول وزیر آموزش و پرورش

اگر نیاز به مشاوره تحصیلی تلفنی دارید تا از همان ابتدای شروع کار و مطالعه تا انتها و پذیرش در دانشگاه به شما در برنامه ریزی ، نحوه مطالعه ،  انجام ثبت نام کنکور، تحلیل کارنامه ، انجام انتخاب رشته اصولی ، بررسی و معرفی رشته ها دانشگاه های مختلف … کمک کند ، کافیست با مشاوران مجرب مرکز مشاوره تحصیلی “پاسخ با ما” تماس بگیرید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

خرید کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد

خرید کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402 📞 راهنمای پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور آزاد

داوطلبانی که پس از اعلام نتایج کنکور سراسری متقاضی شرکت در انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد …

27 نظر

  1. سلام خسته نباشيد، من يك بار در كنكور كارشناسي شركت كردم و دانشگاه دولتي روزانه قبول شدم اما رشته نامناسبي بود الان دوباره ميخوام كنكور كارشناسي بدم ميتونم دوباره دانشگاه دولتي روزانه برم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر در کنکور 99 در یکی از رشته های دانشگاه روزانه قبول شده باشید ، در کنکور 1400 مجاز به انتخاب دانشگاه های روزانه نخواهید بود. اما اگر قبل از کنکور 99 قبول شده اید و در دانشگاه نیز ثبت نام نکرده اید ، برای شرکت در کنکور 1400 و پذیرش در دانشگاه های روزانه مشکلی ندارید.

  2. سلام و عرض خصته نباشيد خدمت شما من سال 93 ديپلم رشته فني تاسيسات گرفتم الان ميخواهم کنکور کارداني بدهم آيا ميتوانم شرکت کنم ؟ و براي تطبيق با ديپلم نظام جديد نياز هست که دوباره بخونم ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله شما می توانید در کنکور کاردانی شرکت کنید و حتی امکان تحصیل به صورت بدون کنکور نیز دارید. با توجه به طولانی بودن توضیحات ، توصیه می شود که با مشاوران ما تماس بگیرید تا بهتر و دقیق تر راهنمایی شوید.

      تماس از سراسر کشور 9099071612

      تماس از استان تهران 9092301611

      تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

  3. سلام من ی سال دومی هستم رشته انسانی میخوام کنکور ۱۴۰۰ و شرکت کنم
    ولی میگن نمیشه باید دیپلم بگیری خاستم بدونم من میتونم دپیلم از راه دور بگیرم بعد شرکت کنم چون واقعن فق امسال میتونم کنکور بدم لدفن جواب بدید خیلی برام ممهمه

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفاً سوال خود را واضح تر بپرسید. شما دانش آموز سال یازدهم هستید یا داوطلب سال دوم کنکوری ؟

  4. سلام با دیپلم نظام قدیم گرافیک رایانه(کارودانش) معدل کل۱۳.۹۱ در چه دانشگاه‌های آزادِ بدون کنکور میتونم تحصیل کنم؟و کدام رشته‌های پیوسته و ناپیوسته‌ای رو میتونم انتخاب کنم؟

  5. محمد رضا بحری

    سلام من امسال کنکور زبان(1400) شرکت کردم رشته من کاردانش کامپیوتر(طراحی صفحات وب) است میخوام بدونم باید کتاب‌های عمومی همون رشته خودم رو بخونم یا باید کتاب های عمومی دیگه رشته های بخونم مثلا تو رشته‌ی ما عربی سال دوم رو نداریم سال سومش هم ناقصه کلا سه تادرس داره اگه من همینا رو بخونم قبول میشم یا نه یا باید کتاب های دیگر رشته‌ها رو بخونم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. دروس عمومی کنکور زبان با دروس عمومی رشته های نظری مشترک است و باید دروس ادبیات ، عربی‌ ، فرهنگ و معارف اسلامی و زبان انگلیسی را مطالعه بفرمایید.

    • باسلام من ۲تاسوال داشتم من درحال حاضردانشجودانشگاه دولتیم ومیخوام کنکور۱۴۰۱
      شرکت کنم آیاازکنکورمحروم میشم اگه ازدانشکاهم انصراف بدم سوال دومم دخترخالمم دانشکاه دولتیه میتوته واسه پرستاری آزادکنکوربده توروخداجوابموبدیدباتشکر

    • پاسخ با ما

      با سلام. دانشجویان دانشگاه روزانه برای شرکت در کنکور سراسری باید از دانشگاه انصراف دهند. برای دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور با مشاوران ما تماس بگیرید.

    • با سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم که دروس هایی که در کنکور انسانی رشته دبیری عربی مهم اند و ضرایبشون بالاس کدوما هستند ممنون میشم جواب بدین ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. دروس عربی اختصاصی با ضریب 4 و ادبیات اختصاصی با ضریب 4 برای قبولی در رشته آموزش زبان عربی ، پر اهمیت ترین دروس هستند.

  6. من رشتم تجربیه و الان ک دو ماه مونده هیچی نخوندم امسال میشه چهارمین سال کنکورم و نظام جدید اولین سالی میشه ک قراره ازش کنکور بدم . دانش آموز زرنگی هستم فقط خیلی انگیزند از دست دادم . ب نظرتون میشه پزشکی قبول شم.؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. دوست عزیز پیشنهاد می شود برای دریافت برنامه ریزی تخصصی کنکور و بهره مندی از مشاوره برنامه ریزی ، با مشاوران ما در تماس باشید.

  7. سلام ببخشید من یه بار کنکور دادم دانشگاه غیر انتفاعی قبول شدم الان ترم 6 هستم میخوام دوباره کنکور بدم میشه لطفا راهنمایم کنید

    • پاسخ با ما

      با سلام. شما می توانید بدون انصراف از دانشگاه خود ثبت نام کنکور سراسری را انجام دهید و در صورت پذیرفته شدن از دانشگاهی جدید از دانشگاه قبلی انصراف دهید.

      البته توصیه ما این است که ابتدا مدرک کارشناسی خود را دریافت کنید.

  8. سلام من یه پسر سال دهمی دارم که میخواستم بدونم چطوری میتونم کمکش کنم برای رشته مناسب دانشگاهی پدرش خیلی اصرار داره در رشت٧ دندانپزشکی ولی خودش بیشتر رشته های گرافیک و هنر رو میپسندم لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

    • پاسخ با ما

      سلام. دوست عزیز پیشنهاد می شود برای بهره مندی از مشاوره تحصیلی انتخاب رشته نهم به دهم با مشاوران ما تماس بگیرید.

  9. سلام وقتتون بخیر
    میخاستم بدونم من کنکوری هستم
    ولی میخام برم برای کارشناسی رشته ی شیمی دارویی
    برای قبولی تو این رشته باید انتخاب رشته چی بزنم؟

    • پاسخ با ما

      سلام. شما می توانید وارد یکی از رشته های شیمی محض و شیمی کاربردی شوید و در مقطع کارشناسی ارشد رشته شیمی دارویی را انتخاب کنید.

  10. سلام اگه من بخام شیمی دارویی قبول بشم تو ارشد.برای سراری باید چه رشته ای رو بخونم.میخام از طریق شیمی دارویی برم داروسازی

    • پاسخ با ما

      با سلام. با توجه به زیاد بودن توضیحات سوال شما ، لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا کامل راهنمایی شوید.

  11. سلام.من سال 86دیپلم گرفتم ومقطع پیش دانشگاهی رو نخوندم ومستقیم در مقطع کاردانی ناپیوسته ثبت نام کردم.الان میتونم در کنکور امسال شرکت کنم بدون داشتن مدرک پیش دانشگاهی
    ممنون میشم جوا بدید

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله با مدرک کاردانی می توانید در کنکور شرکت کنید

  12. سلام عرض شد ببخشید مزاحم میشم یه سوال داشتم من دانشگاه صنعتی امیر کبیر قبول شدم برای کارشناسی پیوسته بعد اینکه من درحال خواندن درس در دانشگاه میتوانم دویاره کنکور امسال رو بدم ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید بدون انصراف از دانشگاه برای شرکت مجدد در کنکور سراسری اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر