از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره تحصیلی تلفنی – مطمئن تحصیل کنید ، پاسخ شما اینجاست

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاوره تحصیلی تلفنی/ مطمئن تحصیل کنید ، پاسخ شما اینجاست

 

در حال حاضر که تعداد متقاضیان شرکت در آزمون های سراسری برای ارتقاء تحصیلات ، هر ساله روبه افزایش است وجود مشاور تحصیلی برای برنامه ریزی درسی و پیگیری امور تحصیلی دانش آموزان و داوطلبان به یک امر مهم تبدیل شده است و در این میان مشاوره تحصیلی تلفنی به دلیل مزیت هایی که دارد ، ترجیح بسیاری از داوطلبان در مقابل مشاوره حضوری شده است.

ویژگی اصلی مشاوره تحصیلی تلفنی در دسترسی آسان آن است و حتی مناطق کم توسعه که از بسیاری از امکانات لازم برای زندگی محروم هستند ، می توانند با بهترین مشاوران کشور در ارتباط باشند و با به کارگیری راهنمایی ها و تکنیک هایی که مشاوران ارائه می دهند ، در آینده ای نزدیک به موفقیت برسند.

چرا باید به مشاوره تحصیلی تلفنی مراجعه کنیم ؟

ممکن است بسیاری از شما این تصور را داشته باشید که مراجعه به مشاوره تحصیلی فقط صرف هزینه است و هیچ سودی ندارد. اما باید بگوییم تاثیر مشاور تحصیلی مانند تاثیر کتاب های درسی است. آیا شما می توانید بدون دسترسی به کتاب مطالعه کنید ؟ نقش مشاور هم دقیقا به همین صورت است و در واقع برای تکمیل فرایند آموزشی شما لازم است که حضور داشته باشند.

مشاوران با برنامه ریزی منحصر به فردی که انجام می دهند ، نقشه راه را به شما نشان می دهند و به دلیل آنکه بسیاری از مشاوران از رتبه های برتر کنکوری سال های گذشته هستند و در بهترین دانشگاه ها تحصیل کرده اند ، می توانند تجربیات خود را در خصوص برنامه ریزی و روشی که برای درس خواندن داشته اند ، با شما به اشتراک بگذراند.

علاوه بر مورادی که گفته شد ، همانطور که می دانید حجم دروسی که باید مطالعه کنید نسبتا زیاد است و از طرفی زمان کمی هم دارید ، بنابراین باید یک برنامه ریزی حرفه ای انجام دهید تا دروس مهم و پرتکرار کنکوری را حداقل دو بار مرور کنید و حتما نگران هستید که نتوانید تمام دروس را جمع بندی کنید. در اینجا مشاوران می توانند ضمن انجام برنامه ریزی مختص به خودتان ، نحوه تنظیم آن را نیز به شما آموزش دهند تا آرامش شما برای درس خواندن تامین شود.

مشاوره تحصیلی تلفنی مدارس

دوران مدرسه مهم ترین بخش از زندگی دانش آموزان است و اگر از همان ابتدا دانش آموز در یک مسیر درست قرار نگیرد ، ممکن است آینده شغلی او به خطر بیافتد. از همان ابتدا که والدین می خواهند دانش آموز را در کلاس اول ابتدایی ثبت نام کنند باید بدانند کدام مدرسه از لحاظ سطح علمی جایگاه خوبی دارد ؟ آیا معلمانی که در مدرسه تدریس می کنند توانمند هستند؟ آیا مدرسه متناسب با توانایی های دانش آموز است ؟

احتمالا این را هم بپسندید  کاردانی امور اراضی - معرفی جامع و بازار کار کاردانی امور اراضی

در مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم که بسیاری از دانش آموزان در آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی شرکت می کنند باید اطلاعات جامعی را در این آزمون کسب کنند تا به موفقیت برسند از قبیل آنکه آزمون در چه سطحی برگزار می شود؟ چه منابعی باید مطالعه شود ؟ با چه درصد دروسی در آزمون قبول می شوم ؟

در مرحله انتخاب رشته نهم به دهم دانش آموزان باید از وجود مشاور تحصیلی بهره مند شوند تا مشاور با در نظر گرفتن ویژگی های شخصیتی دانش آموز ، توانمندی هایی که دارد ، استعداد و علاقه و … بتواند او را برای انتخاب رشته که تاثیر زیادی هم برای آینده تحصیلی و شغل او دارد ، انتخاب کند.

ولی مشکلی که اکثر دانش آموزان دارند این است که به دلیل مشغله کاری پدر و مادرشان امکان مراجعه به مشاور حضوری ندارند و در این زمان مشاوره تحصیلی تلفنی بسیار کمک کننده برای آن هاست.

مشاوره تحصیلی آزمون های سراسری و انتخاب رشته

کنکور سراسری ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، کاردانی به کارشناسی و آزمون کاردانی فنی حرفه ای که هر ساله توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود ، تعداد متقاضیان زیادی را به خود اختصاص داده است و داوطلبان برای شرکت در این آزمون ها نیازمند استفاده از تحربیات یک مشاور تحصیلی توانمند هستند.

شما داوطلبان می توانند در هر یک از موارد درسی زیر ، با هزینه بسیار کم تر از مشاوره حضوری و مقرون به صرفه از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی بهره مند شوید :

  • آگاهی از روش های موثر تست زنی
  • آگاهی از روش مطالعه هر یک از دروس
  • آموزش تکنیک های مدیریت زمان برای جلوگیری از کمبود وقت
  • تنطیم برنامه ریزی درسی روزانه ، هفتگی و ماهانه
  • معرفی بهترین منابع کمک آموزشی مطابق با آخرین تغییرات کتاب های درسی
  • تخمین رتبه و اطلاع از رتبه قبولی رشته های مختلف در سال های گذشته در تمامی آزمون ها
  • اطلاع از شرایط و زمان ثبت نام آزمون های سراسری
  • اطلاع از شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه روزانه ، نوبت دوم و آزاد
  • آگاهی از نرخ جدید شهریه دانشگاه آزاد و سایر دانشگاه ها
  • مشاوره تخصصی برای انتخاب رشته اصولی با احتمال قبولی بسیار بالا
  • آگاهی از تاثیر سهمیه ها در کنکور سراسری و دانشگاه آزاد
  • بررسی و تحلیل کارنامه و ارائه نکاتی که نمی دانید
  • بررسی سطح علمی هر یک از دانشگاه ها
  • بررسی شرایط تحصیل بدون کنکور در رشته های علوم پزشکی

مشاوره بازارکار و آینده شغلی رشته ها

مشاوره تحصیلی تلفنی - مطمئن تحصیل کنید ، پاسخ شما اینجاست

 

مطمئنا همه ی شما دوست دارید در رشته ای تحصیل کنید که آینده شغلی آن تضمین باشد و پس از چند سال درس خواندن در دانشگاه و سختی هایی که تحمل می کنید ، نتیجه زحمات خود را ببینید و درآمد مناسبی داشته باشید. آینده شغلی رشته های علوم پزشکی و پیراپزشکی (پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، پرستاری ، مامایی و ..) به دلیل طرح تعهد خدمتی که دارند ، تضمین شده است و از درآمد نسبتا بالایی هم برخوردار هستند.

احتمالا این را هم بپسندید  رتبه لازم برای رشته علوم و مهندسی شیلات - طبق قبولی های 1400 و 99

اما در خصوص سایر رشته ها مانند رشته های فنی مهندسی و علوم انسانی باید تحقیقات بسیاری را انجام داد.

  • میزان درآمد مشاغل به چه صورت است؟
  • در کدام یک از ارگان های دولتی و خصوصی امکان کار با مدرکی که دارید ، فراهم است ؟
  • تا چه حد امکان ارتقاء شغلی وجود دارد ؟
  • آیا با مدرکی که دارید می توانید موسسه یا دفتری تاسیس کنید ؟
  • آیا با مدرک فارغ التحصیلی شما امکان شرکت در آزمون های استخدامی ، وکالت ، نظام مهندسی و .. وجود دارد ؟
  • آیا امکان ادامه تحصیل در خارج از کشور و هم چنین کار در خارج از کشور با مدرکی که دارید امکان پذیر است ؟

و سایر مواردی که باید پیش از انتخاب رشته برای بازار کار و آینده شغلی رشته ها مورد بررسی قرار بگیرند تا عاقلانه تصمیم گیری کنید. برای دریافت مشاوره تخصصی بازار کار و آینده شغلی رشته و هم چنین تحصیل در خارج از کشور ، می توانید با مشاوران ارشد مرکز “پاسخ با ما” تماس بگیرید.

مشاوره تحصیلی تلفنی نظام وظیفه

داوطلبان آقا برای شرکت در آزمون های سراسری و هم چنین ثبت نام در دانشگاه ها باید از قوانین نظام وظیفه اطلاع داشته باشند زیرا همانطور که می دانید آقایان در سن 18 سالگی مشمول خدمت سربازی هستند و اگر اعزام نشوند ، غیبت می خورند. اما قوانینی برای جلوگیری از غیبت سربازی وجود دارد که ممکن است از آن ها بی اطلاع باشید. هم چنین مواردی مانند خرید خدمت سربازی ، کسری خدمت ، معافیت سربازی ، کفالت سربازی ، امریه سربازی و … از مواردی هستند که در مشاوره تحصیلی تلفنی مورد بررسی قرار می گیرنند.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخ با ما ، از ساعت 8 صبح الی 12 شب آماده ارائه بهترین مشاوره های تحصیلی هستند و شما داوطلبان گرامی می توانید بدون تعیین وقت قبلی و تنها با یک تماس ساده ، به مشاوران متصل شده و سوالات خود را بپرسید. علاوه بر تماس می توانید می توانید با مطالعه مطالبی که در وبسایت قرار داده شده است و یا در بخش نظرات ، پاسخ سوالات خود را جویا شوید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران

بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران 📞 نکات انتخاب بهترین آموزشگاه کلاس کنکور

پیدا کردن بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران می تواند کار سختی باشد چرا که …

6 نظر

  1. من به هردو شماره از تلفن ثابت زنگ زدم . تماس نمیگیره

  2. سلام من 24 سالمه ودیپلم نقشه کشی معماری(کاردانش هستم)آیا من میتونم در دانشگاه شبانه شرکت کنم و ادامه تحصیل بدم وروزها هم کار کنم؟؟

    • پاسخ با ما

      سلام. منظور از دانشگاه شبانه این نیست که کلاس های دانشگاه در شب برگزار می شود و ساعت برگزاری کلاس های دانشگاه شبانه تفاوت زیادی با دانشگاه روزانه ندارد. برای بهره مندی از مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران ما تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

  3. سلام
    من دانشجوی ترم یک رشته زبان و ادبیات انگلیسی هستم ولی ی سریشرایطو در نظر گرفتم و میخام تغییر رشته بدم ب اموزش زبان
    راهنماییم میکنید لطفا

  4. من امسال در پایه هفتم تحصیل می کنم و معلم های پایه ها قبلی با توجه ب نمرات بالا و خوبم همیشه پیشنهاد جهشی خوندن رو ب من میدادن و امسال تصمیم گرفته ام پایه هشتم را در تابستان سال دیگر حهشی بخونم
    اما حس می کنم بدون برنامه ریزی نمی تونم و گاهی هم استرس میگرم که شاید نتونم میتونید کمک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر