از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

انتخاب رشته مجازی ارشد | راهنمای کامل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

انتخاب رشته مجازی ارشد | راهنمای کامل

 

انجام انتخاب رشته کارشناسی ارشد به صورت اصولی و صحیح یکی از دغدغه های داوطلبان آزمون ارشد می باشد و در این راستا نرم افزار انتخاب رشته مجازی ارشد می تواند کمک بسیار زیادی به آن کند.

در مرحله انتخاب رشته دو حالت ممکن است برای داوطلب ایجاد شود،  یا تمام زحماتش به هدر برود و یا نتیجه تلاش های خود را ببیند و آنچه که تعیین کننده یکی از این دو حالت است ، نحوه انجام انتخاب رشته است و در صورتی که انتخاب رشته کارشناسی شده انجام بگیرد مطمئنا نتیجه مطلوبی را نیز می توان از آن انتظار داشت.

در این مطلب سامانه انتخاب رشته مجازی آزمون کارشناسی ارشد و مزایایی که برای داوطلب دارد را مورد بررسی قرار می دهیم و در انتها نیز بهترین نرم افزاری را که بتوانید با آن انتخاب رشته را انجام دهید را معرفی می کنیم.

راهنمای کامل سامانه انتخاب رشته مجازی ارشد

در ابتدا باید به این سوال داوطلبان پاسخ دهیم که منظور از انتخاب رشته مجازی چیست و چه کاربردهایی دارد ؟ در واقع سامانه انتخاب رشته مجازی یک نرم افزار طراحی شده است که با استفاده از آن می توان بر اساس رتبه ای که کسب کرده ایم از دانشگاه ها و رشته هایی که امکان قبولی در آن ها داریم ، مطلع شویم.

سیستم انتخاب رشته مجازی بر اساس رتبه قبولی های رشته های مختلف در سال گذشته تنظیم شده است و آمار و اطلاعاتی که  ارائه می دهد ، بر مبنای مقایسه رتبه داوطلب با رتبه های سال گذشته می باشد و لیستی از رشته ها را که داوطلب به صورت خوش بینانه ، واقع بینانه و بدبینانه در آن ها شانس پذیرش دارد ، پیشنهاد می دهد.

احتمالا این را هم بپسندید  مرخصی ترم اول کارشناسی ارشد - شرایط مرخصی در ترم اول کارشناسی ارشد

داوطلب پس از بررسی رشته های پیشنهادی سامانه انتخاب رشته مجازی ارشد می تواند حداکثر 100 مورد از آن ها را انتخاب و در فرم انتخاب رشته اصلی کارشناسی ارشد قرار دهد.

مزیت استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مجازی کارشناسی ارشد

نرم افزار انتخاب رشته مجازی ارشد مختص به داوطلبان گروه های آزمایشی علوم انسانی ، فنی مهندسی ، هنر ، علوم پایه ، کشاورزی و منابع طبیعی که برای آن ها کارنامه صادر شده است ، می باشد.

این سامانه یک ویژگی مثبت دارد و آن هم صرفه جویی در زمان انتخاب رشته است در واقع داوطلب به جای اینکه ساعت ها و روزها به بررسی رتبه قبولی سال های گذشته بپردازد و آن را با رتبه خود تطبیق دهد تا بداند در چه رشته و دانشگاهی شانس قبولی دارد ، به راحتی و فقط با درج رتبه خود در نرم افزار انتخاب رشته مجازی می تواند از چندین رشته که در آن ها احتمال قبولی دارد مطلع گردد.

علاوه بر آن در نرم افزار انتخاب رشته مجازی تاثیر سهمیه های ایثارگری نیز لحاظ می شود و در نهایت می توان نتیجه گرفت که استفاده از نرم افزار کمک قابل توجهی را به داوطلبان می کند تا انتخاب رشته را هر چه بهتر انجام دهند.

زمان استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مجازی ارشد

انتخاب رشته مجازی ارشد | راهنمای کامل

 

نتایج کنکور کارشناسی ارشد 99 در روز پنج شنبه مورخ 13 شهریور ماه اعلام شد و داوطلبان فرصت دارند که از تاریخ 15 الی 18 شهریور ماه انتخاب رشته خود را برای دانشگاه های سراسری انجام دهند. مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد نیز از 16 الی 25 شهریور ماه است و داوطلبان می توانند از طریق سایت azmoon.org برای انتخاب رشته این دانشگاه نیز اقدام کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  تغییر رشته در کارشناسی ارشد به پزشکی 📞 راهنمای تغییر رشته در کارشناسی ارشد به پزشکی

اگر نیاز دارید که در خصوص انتخاب رشته کارشناسی ارشد به بهترین مشاور متصل شوید و انتخاب رشته خود را با بیشترین بازدهی و شانس قبولی بالا انجام دهید ، می توانید به مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما اعتماد کنید.

معرفی بهترین نرم افزار انتخاب رشته ارشد

انتخاب رشته مجازی ارشد توسط سایت های مختلفی انجام می شود و توصیه ما به شما داوطلبان این است که از نرم افزاری استفاده کنید که اطلاعات آن درست و موثق باشد و بتوانید با اطمینان از رشته هایی که ارائه می دهد ، انتخاب رشته اصلی را انجام دهید.

اگر سازمان سنجش همانند کنکور سراسری برای آزمون کارشناسی ارشد نیز نرم افزاری را در سال 99 تعبیه کند ، توصیه مشاوران ما استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مجازی کارشناسی ارشد سازمان سنجش می باشد زیرا این نرم افزار مطابق با آخرین تغییرات در دفترجه انتخاب رشته کنکور ارشد می باشد و اطلاعاتی که ارائه می دهد ، قابل اعتماد است.

در صورت تمایل می توانید برای آشنایی با نرم افزار های مختلف انتخاب رشته کارشناسی ارشد و هم چنین انجام انتخاب رشته مجازی از مشاوران ارشد در بخش مشاوره تلفنی مرکز “پاسخ ما” راهنمایی دریافت کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

مشاوره انتخاب رشته ارشد حقوق

مشاوره انتخاب رشته ارشد حقوق 📞 مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد حقوق

رشته حقوق از پرمتقاضی ترین رشته های گروه علوم انسانی در آزمون کارشناسی ارشد است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر