از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره کنکور تجربی 99 – مشاوره رایگان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاوره کنکور تجربی 99 ، مشاوره رایگان
مشاوره کنکور تجربی 99 ، مشاوره رایگان

 

مشاوره کنکور تجربی 99 اهمیت بسیار بالایی دارد زیرا این گروه آزمایشی بیشترین تعداد داوطلبان را به خود اختصاص داده است به طوری که در سال گذشته بیش از 600 هزار نفر در کنکور تجربی شرکت کردند. حدود 90 درصد داوطلبانی که در کنکور تجربی شرکت می کنند فقط به دنبال پذیرش در رشته های علوم پزشکی هستند اما ظرفیت دانشگاه ها بسیار کمتر از تعداد داوطلبان است و به طور میانگین فقط حدود 3 درصد از این تعداد داوطلبان می توانند در رشته های علوم پزشکی دانشگاه های برتر پذیرش شوند.

قبولی و موفقیت داوطلب در کنکور تجربی 99 در صورتی میسر است که دانش آموز در کنار اعتماد به نفس و پشتکاری که برای رسیدن به هدف خود دارد ، از یک برنامه ریزی درسی اصولی بهره مند شود تا بتواند پیشرفت خود را ببیند و انگیزه او برای ادامه مسیر افزایش یابد.

ر این مطلب ابتدا داوطلبان کنکور تجربی 99 را با نحوه برنامه ریزی آشنا می کنیم سپس به معرفی بهترین منابع مطالعاتی ، روش های مطالعه هر درس و رتبه قبولی رشته های پرطرفدار پرداخته ایم. اگر سردرگم و نگران حجم زیاد درس های خود می باشید ، ادامه مطلب را از دست ندهید !

برای دریافت برنامه درسی شخصی مدون و اصولی و دریافت مشاوره برای کنکور تجربی پیشنهاد میکنیم با مشاورین ارشد ما در “پاسخ با ما” تماس بگیرید و بهترین مشاوران را در این سال سرنوشت ساز زندگی خود همراه داشته باشید.

برنامه ریزی کنکور تجربی 99

در همان ابتدای کار که دانش آموز می خواهد برای خود برنامه ریزی کند ، اصلا نمی داند که باید از کجا شروع کند ؟ کدام درس ها را در اولویت قرار دهد ؟ برای هر درس چه ساعت مطالعه ای در نظر بگیرد و …

در سالی که شما می خواهید برای کنکور مطالعه کنید ، باید علاوه بر مطالعه درس های جدید سال دوزادهم ، درس های پایه دهم و یازدهم را نیز مطالعه کنید و این حق را به شما می دهیم که دچار سردرگمی شوید که از کجا شروع به مطالعه کنید.

بهترین روش ، انجام یک برنامه ریزی درسی دقیق و حساب شده است البته برنامه ریزی طولانی مدت در همان ابتدای کار توصیه نمی شود و اگر نمی توانید برای خود برنامه ریزی کنید ، می توانید با برنامه راهبردی آزمون های آزمایشی قلم چی یا گاج پیش بروید.

در مشاوره کنکور تجربی 99 یک برنامه ریزی اصولی باید به گونه ای طراحی شود که مرور مناسبی برای دروس داشته باشد حال برای آنکه به این نتیجه برسید می توانید مطابق زیر پیش بروید :

توجه داشته باشید که بهترین شخصی که می تواند برای شما برنامه ریزی کند ، خود شما هستید و مشاور کنکور تجربی فقط راهنمای شماست

مطالعه در تابستان : مزیتی که مطالعه در طول تابستان دارد ، علاوه بر آنکه فرصت خیلی مناسب برای مرور پایه های دهم و یازدهم است ، باعث می شود که شما با روش درس خواندن به صورت کنکوری سریع تر آشنا شوید.

در دوره تابستان بیشتر تمرکز خود را برای درس های پایه بگذارید و سعی در افزایش ساعت مطالعه و آشنایی با تکنیک های تست زنی داشته باشید.

شروع مدارس : همزمان با شروع مدارس ، بهترین روش مطالعه پیش رفتن با تدریس دبیر است البته در کنار آن یکی از پایه ها نیز مطالعه شود. در برنامه راهبردی آزمون های آزمایشی نیز به همین ترتیب پیش روی شده است.

امتحانات ترم اول : در دی ماه همزمان با امتحانات نیمسال اول تحصیلی ، بهترین زمان برای جمع بندی دروس ترم یک پایه دوازدهم است که برای جمع بندی می توانید کتاب های درسی خود را مطالعه کنید و در کنار آن تست های تالیفی استاندارد و کنکوری را حل کنید.

حتما پاسخ نامه تشریحی تست ها را مطالعه نمایید زیرا امتحانات شما به صورت تشریحی است.

اواسط بهمن ماه تا عید : در این ایام باید دروس نیمسال دوم پایه دوازدهم را آغاز کنید و تا قبل از فرا رسیدن عید آن ها را به اتمام برسانید. هم چنین در کنار دروس نیمسال دوم دوازدهم ، یکی از پایه ها نیز مطالعه شود.

دوران عید تا 20 فروردین : در مشاوره کنکور تجربی 99 ، دوران عید بهترین زمان برای جمع بندی دروس مطالعه شده است که هرگز نباید این دوران طلایی را از دست داد. تمام دروسی که تا به حال مطالعه کرده اید باید یک دور کامل مرور شده تا فراموش نشوند.

برای این دوران می توانید از کتاب قلم چی نوروزی استفاده کنید که برنامه ای برای این ایام را تدوین کرده است.

پس از عید تا اواخر اردیبهشت ماه : در این زمان ادامه مباحث نیمسال دوم دوازدهم و پایه مطالعه شود ، توجه داشته باشید که این آخرین زمان برای یادگیری دروس جدید است بنابراین باید ساعت مطالعه و سرعت بالا داشته باشید تا بتوانید همه دروس را مطالعه کنید.

دوران جمع بندی : در فرصت یک ماهه جمع بندی باید به روش سه روز یکبار تمام دروس را جمع بندی کنید و توصیه می شود از خلاصه دروس حتما در این دوران استفاده کنید.در روش سه روز یکبار شما باید ابتدا نیم روز را به آزمون اختصاص دهید و سپس برای دو و نیم روز بعدی برنامه ریزی کنید.

در این دوران می توانید از کتاب زرد قلم چی مخصوص جمع بندی استفاده کنید.

البته در حال حاضر فقط فرصت چندماهه ای تا کنکور باقی مانده است و ممکن است بسیاری از شما نتوانسته باشید مطابق برنامه ریزی فوق پیش روی کنید ،  با این حال نباید نگران باشید زیرا با برنامه ریزی کنکور ی که توسط مشاوران ما برای شما انجام می گیرد ، می توانید به صورت فشرده تمام دروس تست خیز و مهم را تا زمان کنکور حداقل یکبار مرور کنید.

برای دریافت مشاوره کنکور تجربی 99 و برنامه ریزی به صورت آنلاین و همه روزه فقط کافیست تماس بگیرید.

نحوه برنامه ریزی روزانه ، هفتگی و ماهانه

مشاوره کنکور تجربی 99 ، مشاوره رایگان

 

حال که با مسیر کلی برنامه ریزی مشاوره کنکور تجربی 99 آشنا شدید باید بتوانید برای خود برنامه ریزی روزانه ، هفتگی و ماهانه تدوین کنید. برای برنامه ریزی باید اصولی رعایت شود تا نتیجه بخش شود. قبل از برنامه ریزی کنکور تجربی به سوالات زیر پاسخ دهید :

  1. آیا شاغل هستید یا خیر ؟
  2. دانش آموز هستید یا خیر ؟
  3. در طول شبانه روز چه مدتی را صرف خواب می کنید ؟
  4. در طول شبانه روز چه مدت زمانی صرف استراحت و تفریح می شود ؟

با پاسخگویی به سوالات فوق ، می توانید از وقت آزادی که در شبانه روز دارید مطلع گردید و سپس برنامه ریزی انجام دهید.

  • برای برنامه ریزی روزانه ، حتما تنوع درسی داشته باشید و هرگز یک درس را به تنهایی در طول یک روز مطالعه نکنید و حتما هم دروس اختصاصی هم دروس تخصصی گنجانده شود.
  • از همان ابتدا ساعت مطالعه بالا را در نظر نگیرید و بر حسب توانایی خود از ساعت مطالعه پایین شروع کرده و به مرور آن را افزایش دهید.
  • حتما برای تفریح و استراحت و تایم غذا زمان کافی را اختصاص دهید.
  • برای برنامه ریزی هفتگی ابتدا تعیین کنید چه مبحثی باید مطالعه شود و سپس مبحث را به چند بخش در طول هفته تقسیم کنید.

نمونه برنامه ریزی برای کنکور 99 تجربی به صورت روزانه

نام درس یا فعالیت

                ساعت مطالعه و استراحت

صبحانه

7/30 – 7

مطالعه درس تخصصی

9-7/30

تست درس تخصصی

9/15-10/45

مطالعه درس عمومی

12/30–11

ناهار و استراحت کوتاه

14–12/30

مطالعه درس عمومی

15/30-14

مطالعه درس تخصصی

17/15–15/45

تست درس تخصصی

17/30-19

تست درس عمومی

19/15-20/30

شام و استراحت

20/45-22

مطالعه دروس عقب افتاده

22-23/30

خواب

23/30-7

 

جدول برنامه ریزی برای کنکور 99 تجربی

دانلود جدول برنامه ریزی کنکور تجربی به صورت روزانه

دانلود جدول برنامه ریزی کنکور تجربی به صورت هفتگی و ماهانه

تکنیک تندخوانی

کندخوانی مشکل بسیاری از داوطلبان است که باعث کاهش سرعت مطالعه و تمرکز و هم چنین افزایش ساعت مطالعه می شود. با استفاده از تکنیک های تندخوانی مشاوره کنکور تجربی 99 ، علاوه بر آن که زمان مطالعه کمتر می شود تسلط بر روی مباحث افزایش می یابد.

در هنگام مطالعه حتما مداد دست خود داشته باشید و همراه با مطالعه مداد را زیر سطر ها حرکت دهید.از حرکت دادن سر خودداری کنید و چشم ها را در سطور حرکت دهید ، توجه داشته باشید که در تکنیک تندخوانی هدف ارتباط بیشتر مغز با چشم است.

  هرگز رفتار وسواس گونه در مطالعه نداشته باشید زیرا بسیاری از داوطلبان در حین مطالعه چندین بار به عقب برمیگردند که این کار فقط سرعت مطالعه را کاهش می دهد که به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

وقت تفریح و استراحت

هدف از مشاوره کنکور تجربی 99 برای برنامه ریزی صرفا فقط مطالعه مستمر نیست ، توجه داشته باشید که شما ربات نیستید و حتما باید برای خود تفریح و استراحت نیز در نظر داشته باشید و در غیر این صورت حتما پس از مدت کوتاهی مطالعه ، بازدهی مغز شما کاهش می باید.

بنابراین مغز شما نیاز به استراحت دارد که این استراحت با تفریح کوچکی که شما را برای مدتی از فضای درس دور کند ، تأمین می شود.

ماه های پایانی مطالعه

هر چه به کنکور نزدیک تر می شویم ، استرس داوطلبان بیشتر می شود مخصوصا داوطلبانی که نتوانسته اند به خوبی دروس را مطالعه و جمع بندی کنند. در این ایام توجه به دروس عمومی بسیار مهم است زیرا این دروس به شدت فرار هستند و باید دائما مرور شوند تا در حافظه طولانی مدت باقی بمانند.

همچنین توصیه می شود اگر تا الان برای هر درس خود چندین کتاب کمک آموزشی داشتید ، آن ها را کنار بگذرارید و به مطالعه تنها یک کتاب بسنده کنید.

در پاسخ به داوطلبانی هم که تاکنون به خوبی مطالعه نکرده اند باید بگوییم که نباید زمان را از دست دهید ، مطالعه مباحث پر اهمیت در این بازه زمانی بسیار تعیین کننده است و چه بسیار داوطلبانی که از ماه های پایانی شروع کرده اند و توانسته اند در رشته و دانشگاه خوبی نیز پذیرفته شوند.

شرکت در آزمون های آزمایشی

از تاثیری که آزمون های آزمایشی در پیشرفت شما دارند نباید غافل شوید. آزمون های آزمایشی نقاط ضعف و قوت شما را به خوبی نشان می دهد و علاوه بر آن مهارت تست زنی را نیز افزایش می دهد.

این آزمون ها شبیه سازی کنکور سراسری می باشد که باعث می شود فضای مشابه کنکور را تجربه کنید. اگر امکان شرکت در آزمون های حضوری را ندارید ، می توانید در آزمون های آنلاین نیز شرکت کنید.

ولی توصیه می شود حتما دو آزمون جمع بندی سازمان سنجش را شرکت کنید زیرا تجربه نشان داده است ، سوالات آزمون های سنجش بسیار مشابه سوالات کنکور سراسری است. برای ثبت نام آزمون سنجش می توانید از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

نحوه مطالعه دروس کنکور تجربی 99

قطع به یقین همه ی دروس به یک سبک مطالعه نمی شوند ، ممکن است از درسی به صورت ترکیبی سوال مطرح شود بنابراین باید به صورت ترکیبی نیز مطالعه شود و یا ممکن است سوالات مفهومی باشد که در این حالت نیز نحوه مطالعه متفاوت است :

زیست شناسی : از درس زیست شناسی 55 سوال مطرح می شود که شامل ژنتیک ، بخش گیاهی ، بخش جانوری و … است. برای تسلط در مبحث ژنتیک زیست شناسی فقط باید تمرین روزانه داشته باشید تا بتوانید با تکنیک های مختلف حل هر سوال آشنا شوید.

این بخش تنوع تستی کمتری دارد و اگر تست های کنکوری چند سال گذشته را بررسی کرده باشید ، متوجه می شوید که اکثر تست ها از یک قاعده خاصی تبعیت می کند که باید آن ها را به مرور و با حل سوالات متعدد ، به دست آورید. بهترین کتاب در بخش ژنتیک ، کتاب ژنتیک دکتر آرام فر می باشد.

مبحث گیاهی حدود 20 درصد از سوالات را به خود اختصاص می دهد و مشکل اکثر داوطلبان همین بخش است و سخت بودن مبحث گیاهی به این دلیل است که همه ی مباحث به صورت یکجا در یک کتاب آورده نشده است و علاقه طراحان ، تالیف تست های ترکیبی از این بخش است.

بنابراین باید بخش گیاهی را ترکیبی بخوانید و حتما مبحث را اولویت بندی کنید زیرا اگر اولویت اول را درک نکنید ، در فهم اولویت دوم حتما دچار مشکل می شوید. اولویت های بخش گیاهی به صورت زیر است :

  1. یاخته گیاهی و اندامک های اختصاصی
  2. چرخه یاخته ای
  3. بافت های گیاهی
  4. تولید مثل در گیاهان
  5. انواع رشد در گیاهان
  6. جذب و انتقال مواد در گیاهان
  7. پاسخ گیاهان به محرک ها
  8. سازش گیاهان با محیط

حاشیه نویسی نکات مهم ، هایلایت کردن قید ها ، خلاصه نویسی ، نکته برداری از تست ها ، مطالعه دقیق پاسخ نامه مخصوصا تست های ژنتیکی ، تسلط بر قید های زیست شناسی از جمله اغلب ، بیشتر ، تعداد کمی ، بسیاری ، تسلط بر روی شکل های کتاب درسی ، آشنایی با فصل های تست خیز و … ، نیز از نکات مهم در مشاوره کنکور تجربی 99 برای مطالعه زیست شناسی است.

شیمی : برای درس  شیمی ابتدا کتاب و سپس درسنامه کتاب کمک آموزشی خود را مطالعه کنید و پس از آن یک خلاصه نویسی از آنچه که خوانده اید انجام دهید ، سپس تست های هماند مبحث را بزنید و سعی کنید نکاتی که در تست ها قرار دارد را درک کنید.

با مطالعه پاسخ نامه نکات جدیدی را که یاد می گیرید حتما در حاشیه کتاب درسی خود یادداشت کنید تا همیشه بتوانید بر آن ها مروری داشته باشید و از ذهنتان پاک نشود.

پس از یک روز می توانید تست های زمان دار را حل کنید و نقاط ضف خود را بر طرف نمایید. برای به حافظه سپردن جدول تناوبی یا فرمول ها نیز می توانید آن را در دیوار مقابلتان نصب کنید.

ریاضی : درس ریاضی محاسباتی است و باید حتما در کلاس درس یادگرفته شود در واقع درسنامه های کتاب های کمک آموزشی نمی تواند به اندازه تدریس استاد به شما در فهم مطالب کمک کند.

بنابراین برای فهم این درس همیشه قبل از حضور در کلاس پیش خوانی داشته باشید تا بدانید چه مبحثی قرار است تدریس شود ، در هنگام تدریس استاد از نکات یادداشت برداری کنید زیرا یادداشت ها در زمان مرور بسیار به شما کمک می کند. پس از تدریس استاد می توانید از درسنامه کتاب کمک آموزشی برای تکمیل آموخته های خود استفاده کنید.

اگر در فهم مطلبی مشکل داشتید حتما در کلاس درس مشکل خود را حل کنید تا هیچ نکته مبهمی برای شما باقی نماند. قدم بعدی حل تست های آموزشی است ، برای حل تست های آموزشی زمان در نظر نگیرید و هدف فقط حل سوال باشد. پس از تست های آموزشی ، پاسخ نامه را با دقت مطالعه کنید و نکات جدید را یادداشت کنید.

قدم آخر حل تست های زماندار می باشد که باید میزان دانش خود از مبحثی که یاد گرفته اید ، بسنجید.

توجه داشته باشید که درس ریاضی ، مبحثی نیست که بتوانید فقط با یکبار مطالعه کردن و حل تست ، تسلط کافی را داشته باشید و باید حتما در فواصل زمانی کوتاه برای مرور این درس زمان اختصاص دهید که تست زنی یکی از روش های مرور محسوب می شود.

فیزیک : در مشاوره کنکور تجربی 99 برای درس فیزیک نیز یک روش مطالعه خاصی وجود دارد ، برای این درس اکثر رتبه های برتر کنکور سال های گذشته به ترتیب زیر مطالعه کرده اند :

  1. پیش خوانی کتاب درسی قبل از حضور در کلاس
  2. نکته برداری در کلاس درس
  3. حل تمرین و مسائل کتاب درسی
  4. مطالعه درسنامه کتاب کمک آموزشی
  5. حل تست های آموزشی
  6. نکته برداری از تست ها و پاسخ نامه تشریحی
  7. خلاصه نویسی آموخته ها
  8. حل تست های زماندار

اصل موفقیت در درس فیزیک ، فقط و فقط حل تست و تمرین زیاد است تنوع تست های فیزیک زیاد می باشد که باید به روش و تکنیک حل هر یک از سوالات آشنا شد.

منابع کنکور تجربی 99

مشاوره کنکور تجربی 99 ، مشاوره رایگان

 

یکی دیگر از مراحل مشاوره کنکور تجربی 99 ، تهیه منابع کمک آموزشی می باشد. برای تهیه منابع کمک آموزشی رعایت چند نکته لازم است :

  1. افراط در تهیه کتاب های کمک آموزشی نداشته باشید و وسواس به خرج ندهید. برای هر درس یک کتاب به عنوان کتاب آموزشی و یک کتاب به عنوان کتاب تست داشته باشید.
  2. حتما پیش از تهیه کتاب تحقیقات لازم را انجام دهید ، از پی دی اف های رایگانی که با جستجو در گوگل می توانید آن ها را پیدا کنید ، استفاده نمایید تا با سبک هر کتاب آشنا شوید.
  3. محتوای اکثر کتاب های کمک آموزشی یکسان است و تفاوت در نحوه تدریس می باشد که باید بدانید شما کدام نوع تدریس را بهتر متوجه می شوید.
  4. اگر از قبل کتاب کمک آموزشی تهیه کرده اید و آن را متوجه می شوید ، نیازی به تهیه کتاب دیگری نیست و به همان بسنده کنید.

در ادامه بهترین منابع کمک آموزشی کنکور تجربی 99 آورده شده است و می توانید برای اطلاع از بودجه بندی هر یک از مباحث و فهرست حذفیات ، به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org  مراجعه کنید.

فرهنگ و معارف اسلامی
دین و زندگی خیلی سبز دین و زندگی گاج نقره ای

 

زبان انگلیسی
زبان مبتکران زبان خیلی سبز

 

عربی
عربی خیلی سبز عربی نشرالگو
عربی خیلی سبز عربی نشرالگو

 

ادبیات فارسی
فارسی خیلی سبز ادبیات موضوعی گاج میکروطلایی
فارسی خیلی سبز

 

زیست شناسی
زیست شناسی خیلی سبز زیست شناسی فاگوزیست
زیست شناسی خیلی سبز

 

شیمی
شیمی مبتکران شیمی نشرالگو
شیمی نشرالگو

 

فیزیک
فیزیک قلم چی فیزیک خیلی سبز
فیزیک قلم چی

 

ریاضی
ریاضی مهر و ماه ریاضیات گاج نقره ای
ریاضی مهر و ماه ریاضیات گاج نقره ای

در اطلاعیه ای که اخیرا توسط سازمان سنجش منتشر شده است ، حدود 20 درصد از محتوای پایه دوازدهم حذف شده و در کنکور مطرح نمی شود. دلیل این تصمیم ، تعطیلی مدارس و نبود زمان کافی برای تدریس مجازی تمام مباحث ، می باشد و می توانید برای مشاهده حذفیات به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید.

رتبه قبولی کنکور تجربی 99

در ادامه رتبه قبولی رشته های پرطرفدار پرستاری ، پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی فراهم شده است که اطلاع از رتبه قبولی رشته دلخواهتان می توانند شما را در امر مطالعه و برنامه ریزی برای کنکور مصمم تر کند. جهت اطلاع از رتبه قبولی سایر رشته و همچنین آگاهی از اینکه برای پذیرش در رشته مورد نظرتان باید چه درصد دروسی را کسب کنید ، می توانید با مشاوره کنکور تجربی تلفنی تماس بگیرید.

رشته پزشکی

رتبه در سهمیه دانشگاه قبولی رتبه در سهمیه دانشگاه قبولی
26 / ایثارگر 25 درصد دانشگاه علوم پزشکی  تهران 397 / منطقه یک دانشگاه علوم پزشکی تبریز
104 / ایثارگر 25 درصد علوم پزشکی شهیدبهشتی 445 / منطقه یک دانشگاه علوم پزشکی کرمان
269 / ایثارگر 5 درصد دانشگاه علوم پزشکی اردیبل 608 / منطقه یک دانشگاه علوم پزشکی البرز
 330/ ایثارگر 5 درصد دانشگاه علوم پزشکی گیلان 630 / منطقه دو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
      213 /  منطقه یک دانشگاه علوم پزشکی ایران 728 / منطقه دو دانشگاه علوم پزشکی البرز
290 / منطقه یک دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 1050 / منطقه دو دانشگاه علوم پزشکی بابل
538 / منطقه دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران 241 / منطقه دو دانشگاه علوم پزشکی کردستان
1112 / منطقه سه دانشگاه علوم پزشکی زابل 849 / منطقه سه علوم پزشکی دزفول
2319 / منطقه سه علوم پزشکی گناباد خودگردان 691 / منطقه سه علوم پزشکی جهرم

 

 

رشته دندانپزشکی

رتبه در سهمیه دانشگاه قبولی رتبه در سهمیه دانشگاه قبولی
686 / ایثارگر 25 درصد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر 991 / منطقه یک دانشگاه علوم پزشکی  سنندج
707 / ایثارگر 25 درصد دانشگاه علوم پزشکی  گرگان 1074 / منطقه یک دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
369 / ایثارگر 5 درصد دانشگاه علوم پزشکی  لرستان 223 / منطقه دو دانشگاه علوم پزشکی تهران
263 / ایثارگر 5 درصد دانشگاه علوم پزشکی بابل 374 / منطقه دو دانشگاه علوم پزشکی  ارومیه
587 / منطقه یک دانشگاه علوم دانشگاه قزوین 2136 / منطقه دو دانشگاه علوم پزشکی  کرمان پردیس خودگردان
694 / منطقه یک دانشگاه علوم پزشکی  ارومیه 2232 / منطقه دو دانشگاه علوم پزشکی  مشهد پردیس خودگردان
680 / منطقه سه علوم پزشکی اصفهان 327 / منطقه سه علوم پزشکی  شیراز
539 / منطقه سه علوم پزشکی  ایلام 256 / منطقه دو علوم پزشکی شهیدبهشتی

 

رشته داروسازی

رتبه در سهمیه دانشگاه قبولی رتبه در سهمیه دانشگاه قبولی
150/ ایثارگر 25 درصد دانشگاه علوم پزشکی تهران 619 / منطقه یک دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
233 / ایثارگر 25 درصد دانشگاه علوم پزشکی  تهران 797 / منطقه یک دانشگاه علوم پزشکی  مشهد
408 / ایثارگر 5 درصد دانشگاه علوم پزشکی مشهد 1125 / منطقه یک دانشگاه علوم پزشکی  مازندران
447 / ایثارگر 5 درصد دانشگاه علوم پزشکی  زنجان 1413 / منطقه دو دانشگاه علوم پزشکی  مشهد
278 / منطقه یک دانشگاه علوم پزشکی تهران 1630 / منطقه دو دانشگاه علوم پزشکی  زنجان
424 / منطقه یک دانشگاه علوم پزشکی  البرز 2218 / منطقه دو دانشگاه علوم پزشکی  اصفهان
1606 / منطقه سه علوم پزشکی  یزد 1190 / منطقه سه علوم پزشکی  شیراز
1527 / منطقه سه علوم پزشکی  کرمانشاه 1007 / منطقه سه علوم پزشکی خرم آباد

 

رشته پرستاری

رتبه در سهمیه دانشگاه قبولی رتبه در سهمیه دانشگاه قبولی
1857 / ایثارگر 25 درصد دانشگاه علوم پزشکی  مشهد 3710 / منطقه یک دانشگاه علوم پزشکی  مشهد
1803 / ایثارگر 5 درصد دانشگاه علوم پزشکی تهران 4150 / منطقه یک دانشگاه علوم پزشکی  مراغه
2083 / ایثارگر 5 درصد دانشگاه علوم پزشکی  ایران 6230 / منطقه دو دانشگاه علوم پزشکی  ارومیه
3275 / منطقه یک دانشگاه علوم پزشکی  اصفهان 6635 / منطقه دو دانشگاه علوم پزشکی البرز
4967 / منطقه سه علوم پزشکی  شهیدبهشتی 1045 / منطقه سه دانشگاه علوم پزشکی  شوشتر
4708  / منطقه سه علوم پزشکی  بیرجند 5782 / منطقه سه دانشگاه علوم پزشکی  اصفهان
3589 / منطقه یک دانشگاه علوم پزشکی تهران 7029 / منطقه دو دانشگاه علوم پزشکی  مازندران

بهترین مشاوره کنکور تجربی تهران و سایر استان ها

اگر تاکنون نتوانسته اید برای خود برنامه ریزی انجام دهید ، هنوز دیر نشده است. شما می توانید از طریق تماس با مشاوران مرکز مشاوره پاسخ با ما به صورت تلفنی برنامه ریزی سه ماهه دریافت کنید.

در این برنامه ریزی مباحث مهم و پرتکرار کنکوری حداقل یکبار مرور می شوند و می توانید حدود 70 درصد دروس را تا زمان کنکور جمع بندی کنید. فرصت را غنیمت بشمارید و از همین حالا شروع کنید ! شاید فکر کنید که دیگر دیر شده است و شما نمی توانید به برنامه ریزی عمل کنید.

اما ویژگی مشاوره کنکور تجربی آنلاین این است که مشاور همواره در کنارتان پیگیر درس شما می باشد و مزیت دیگر آن این است که هیچ محدودیتی در تعداد جلسات مشاوره وجود ندارد. همچنین علاوه بر برنامه ریزی ، روش های مطالعه هر درس ، تکنیک های تندخوانی ، تکنیک های تست زنی ، رفع اشکال و … نیز برای شما انجام می شود تا علاوه بر افزایش سرعتتان در حین مطالعه ، مباحث را عمیق فرا بگیرید.

ظرفیت پذیرش دانشگاه ها در رشته تجربی

در انتها بد نیست نگاهی به ظرفیت پذیرش دانشگاه های مختلف در رشته تجربی بیاندازید :

جدول ظرفیت پذیرش رشته تحصیلی گروه آزمایشی علوم تجربی  98

ظرفیت دوره
35342 روزانه
2384 نوبت دوم
3186 پردیس خودگردان و ظرفیت مازاد
121 سهمیه مناطق محروم و زلزله زده
5283 دانشگاه فرهنگیان
3128 دانشگاه غیرانتفاعی
3602 دانشگاه پیام نور
53046 جمع کل

حذفیات کنکور تجربی 99

در انتها می توانید برای اطلاع از فهرست حذفیات کنکور تجربی در گروه های نظام جدید و نظام قدیم ، PDF های زیر را دانلود کنید :

برای دانلود PDF  حذفیات کنکور سراسری تجربی نظام جدید 99 کلیک کنید.

برای دانلود PDF  حذفیات کنکور سراسری تجربی نظام قدیم 99 کلیک کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  عکس ثبت نام کنکور 📞 مشخصات و توضیحات عکس ثبت نام کنکور 1403

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شرایط ثبت نام کنکور

شرایط ثبت نام کنکور 1402📞 بررسی تمام شرایط شرکت در کنکور سراسری

شرایط ثبت نام کنکور برای داوطلبانی که می خواهند در آزمون سراسری 1403 شرکت کنند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر