از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد انسانی 1401 – با آزمون و بدون آزمون

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد انسانی

 

دانشگاه آزاد در رشته های انسانی هم به صورت با کنکور و هم به صورت بدون کنکور دانشجو پذیرش می کند و شما می توانید از طریق شرکت در آزمون سراسری انسانی و یا بر اساس سوابق تحصیلی خود ، وارد رشته مورد علاقه تان در گروه انسانی شوید. دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد انسانی برای رشته های با کنکور و بدون کنکور مجزاست که در ادامه این مطلب توضیح می دهیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

دفترچه انتخاب رشته با کنکور دانشگاه آزاد انسانی

کنکور سراسری انسانی به صورت مشترک برای انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و آزاد برگزار می شود و داوطلبانی که علاقه مند به انتخاب رشته دانشگاه آزاد هستند باید دفترچه انتخاب رشته این دانشگاه را دانلود و بررسی کنید و بعد از اطلاع از لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه های مختلف ، انتخاب رشته خود را انجام دهند.

بنابراین انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت مجزا از سایر دانشگاه ها انجام می گیرد و دفترچه راهنمای انتخاب رشته این دانشگاه نیز متفاوت است. دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد انسانی برای رشته های باکنکور ، چند روز یا همان روز شروع فرایند انتخاب رشته منتشر می گردد و حتما باید دفترچه مربوط به آزمون سال جاری را دانلود کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد هنر 1401 - با آزمون و بدون آزمون

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد انسانی 1401 

دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد انسانی 

اگر در کنکور سراسری شرکت نکرده اید و یا رتبه مناسبی برای قبولی در رشته مورد علاقه تان به دست نیاورده اید ، شما می توانید بدون توجه به رتبه و فقط بر اساس سوابق تحصیلی خود به صورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد ثبت نام کنید.

مقاطع بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته هستند که رشته های انسانی در هر یک از این چهار مقطع ارائه می شوند و شما اگر دیپلم نظام جدید یا پیش دانشگاهی دارید ، می توانید ثبت نام لیسانس پیوسته را انجام دهید و بعد از چهار سال تحصیل مدرک لیسانس بگیرید. البته اگر هم تمایل به دریافت مدرک فوق دیپلم دارید می توانید در مقطع کاردانی ناپیوسته ثبت نام کنید که دو سال مدت زمان تحصیل دارد.

برای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور انساني دانشگاه آزاد در هر یک از مقاطعی که ذکر شد ، دفترچه راهنمای مجزا منتشر می شود و شما باید دفترچه مقطع تحصیلی مورد تقاضای خود را دانلود نمایید.

دفترچه ثبت نام بدون آزمون کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 1401

دفترچه ثبت نام بدون آزمون کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 1401

دفترچه ثبت نام بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 1401

دفترچه ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 1401

همچنین این نکته را به خاطر بسپارید که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در تمام رشته های تحصیلی دو بار در سال انجام می‌گیرد که فرصت اول در مهرماه و فرصت دوم در بهمن ماه می باشد برای هر یک از این فرصت ها دفترچه راهنمای جداگانه منتشر می‌گردد.

شرایط ثبت نام و انتخاب رشته انسانی در دانشگاه آزاد

برای ثبت نام و انتخاب رشته کنکور انسانی دانشگاه آزاد حتما باید در کنکور سراسری ثبت نام کرده باشید و در جلسه کنکور حضور داشته باشید و پس از اینکه کارنامه اولیه منتشر شد ، مطابق رتبه ای که کسب کرده اید انتخاب رشته را انجام دهید.

احتمالا این را هم بپسندید  اولویت بندی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402 - نحوه تکمیل فرم انتخاب رشته آزاد

تعداد رشته های با کنکور دانشگاه آزاد در گروه علوم انسانی بسیار کم است و عمده رشته های انسانی در این دانشگاه بدون کنکور ارایه می شوند ضمن اینکه برای قبولی در رشته های با کنکور نیاز به کسب رتبه خیلی عالی نیست و شانس قبولی با رتبه های بالای 100 هزار نیز‌ وجود دارد.

مرتبط بخوانید : انتخاب رشته دانشگاه آزاد – راهنمای تصویری

برای انتخاب رشته بدون کنکور نیز فقط سوابق تحصیلی مهم است و حتما باید مدرک تحصیلی مورد نیاز را ارائه دهید. همچنین فرقی نمی کند که رشته دیپلم یا پیش دانشگاهی شما چیست و می توانید وارد رشته های انسانی شوید.

سوالات متداول

  • دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد انسانی را از کدام سامانه دانلود کنیم ؟

دفترچه انتخاب رشته آزاد انسانی در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی قرار داده می شود.

  • دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد انسانی در چه تاریخی منتشر می‌ گردد ؟

همزمان با شروع فرایند انتخاب رشته اینترنتی ، دفترچه راهنمای انتخاب رشته نیز در سایت منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار داده می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دفترچه رشته های با ازمون دانشگاه ازاد

دفترچه رشته های با ازمون دانشگاه ازاد 1401 – لینک دانلود دفترچه

  انتخاب رشته دانشگاه آزاد در گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر