از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

رشته های بدون کنکور روزانه تجربی 1401 – لیست رشته ها و شرایط پذیرش

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

رشته های بدون کنکور روزانه تجربی

 

دانشگاه روزانه به عنوان دانشگاه سطح یک کشور ، عمده ظرفیت پذیرش رشته های تحصیلی خود را به صورت با کنکور قرار داده است و برای قبولی در این رشته ها نیاز به کسب رتبه خوب نیز می باشد. اما این دانشگاه در سال های اخیر به همراه سایر دانشگاه های سراسری ، شماری از رشته های تحصیلی خود را در گروه های مختلف ریاضی ، تجربی ، انسانی و … به صورت بدون کنکور نیز ارائه می کند تا فرصت تحصیل رایگان برای علاقه مندان دارای سوابق تحصیلی خوب را فراهم سازد. پذیرش در رشته های بدون آزمون دانشگاه روزانه بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود و دارا بودن مدرک مرتبط ، شرط ثبت نام است. در این مطلب می خواهیم درباره رشته های بدون کنکور روزانه تجربی شما را راهنمایی کنیم. همراه ما باشید.

سوالات خود را درباره شرایط پذیرش بدون کنکور در رشته ها و دانشگاه های مختلف از مشاوران ما بپرسید و به طور کامل راهنمایی شوید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آیا دانشگاه روزانه رشته های تجربی بدون کنکور را ارائه می کند ؟

سوالی که بسیاری از متقاضیان تحصیل بدون کنکور در رشته هاي تجربی دارند این است که آیا دانشگاه روزانه رشته هاي تجربی را بدون آزمون ارائه می کند ؟ همانطور که می دانید ، دانشگاه هاي آزاد و سراسری ، همگی در رشته هاي تجربی پذیرش بدون کنکور دارند و می توان با مدرک دیپلم نظام جدید یا پیش دانشگاهی ، وارد هر یک از این دانشگاه ها شد اما اگر تمایل دارید وارد دانشگاه روزانه شوید ، این خبر خوب را به شما می دهیم که در دانشگاه روزانه نیز رشته هاي تجربی بدون کنکور دایر هستند.

مرتبط بخوانید : مهندسی پزشکی از رشته تجربی

لیست رشته های تجربی بدون کنکور دانشگاه روزانه و شرایط ثبت نام

لیست رشته های بدون آزمون تجربی در دانشگاه روزانه ممکن است هر ساله متغیر باشند همچنین واحدهای دانشگاه روزانه ارائه دهنده این رشته ها احتمال دارد سال آینده ، پذیرش بدون کنکور نداشته باشند.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته های بدون کنکور روزانه انسانی 1401 - لیست رشته ها و شرایط پذیرش

لیست رشته های زیر که مشاهده می کنید ، سال گذشته توسط دانشگاه های روزانه به صورت بدون کنکور ارائه شده بودند :

همانطور که مشاهده می کنید ، رشته های تجربی بدون آزمون دانشگاه روزانه دوره های کاردانی و کارشناسی را در بر می گیرند. اگر تمایل به دریافت مدرک فوق دیپلم دارید می بایست وارد مقطع کاردانی شوید و در صورت تمایل به دریافت مدرک لیسانس ، لازم است وارد مقطع کارشناسی شوید.

برای ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه روزانه ، ابتدا مدرک تحصیلی و سپس سوابق شما بررسی می شود. مدارک تحصیلی مورد تایید شامل دیپلم نظام جدید ، پیش دانشگاهی نظام قدیم ، دیپلم 4 ساله نظام قدیم و کاردانی است. مرتبط بودن مدرک تحصیلی با رشته انتخابی ، شانس قبولی را افزایش می دهد و به عبارتی دیگر ، داوطلبانی که دیپلم و پیش دانشگاهی تجربی دارند ، در اولویت پذیرش می باشند.

رشته های تجربی بدون آزمون دانشگاه روزانه ، شرط معدل ندارند و امکان ثبت نام برای تمام علاقه مندان فراهم است. اما به دلیل محدود بودن ظرفیت پذیرش رشته های ارائه شده ، ابتدا داوطلبان دارای معدل بالا جذب می شوند و اگر ظرفیت باقی ماند ، پذیرش سایر داوطلبان امکان پذیر خواهد بود.

مرتبط بخوانید : انتخاب رشته تجربی

رشته های پیراپزشکی و علوم پزشکی بدون کنکور دانشگاه روزانه

رشته های بدون کنکور روزانه تجربی

علاقه مندان به تحصیل بدون آزمون رشته های تجربی دانشگاه روزانه ، درباره رشته های پیراپزشکی و علوم پزشکی بدون آزمون نیز سوال می کنند. رشته های پیراپزشکی بدون آزمون در بعضی از سال ها فقط توسط دانشگاه روزانه ارائه می شوند که از جمله آنها می توانیم به پرستاری ، هوشبری ، اتاق عمل ، علوم آزمایشگاهی و … اشاره کنیم.

احتمالا این را هم بپسندید  تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد 📞 فرصت مجدد ثبت نام بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد

برای پذیرش بدون کنکور در رشته های پیراپزشکی دانشگاه روزانه ، شرایط متفاوت تری مد نظر است. متقاضیان باید دیپلم نظری ارائه کنند ، شرط سنی لازم را داشته باشند و جهت انتخاب رشته نیز ، در کنکور تجربي شرکت نمایند. رتبه اکتسابی در کنکور ، تاثیری در شانس قبولی ندارد و فقط برای انجام انتخاب رشته ، نیاز به شرکت در کنکور می باشد.

ظرفیت رشته های پیراپزشکی بدون کنکور محدود است و شامل مرحله مصاحبه نیز می باشد. واجدین شرایط ، به صورت چند برابر ظرفیت برای مصاحبه دعوت می شوند و اگر از این مرحله با موفقیت عبور کنند ، پذیرش آنها قطعی خواهد شد. می توانید جزئیات بیشتر شرایط قبولی پرستاری بدون کنکور ، اتاق عمل بدون کنکور ، مامایی بدون کنکور و سایر رشته ها را از طریق تماس با مشاوران ما جویا شوید.

مرتبط بخوانید : ثبت نام پیام نور بدون کنکور و ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور

سوالات شما

  • آیا دانشگاه روزانه ، رشته های تجربی را به صورت بدون کنکور ارائه می کند ؟

بله ، می توانید لیست رشته های تجربی بدون آزمون دانشگاه روزانه را در این مطلب مشاهده کنید.

ارائه مدرک تحصیلی مرتبط ، برخورداری از سوابق تحصیلی مناسب و ثبت نام در موعد مقرر ، از شرایط پذیرش بدون آزمون دانشگاه روزانه است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 📞 راهنمای ثبت نام و اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزاد

تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد در بعضی از سال ها برای مقاطع کاردانی پیوسته‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر