از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

پزشکی دانشگاه آزاد بدون کنکور 1401 – راهنمای پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

پزشکی دانشگاه آزاد بدون کنکور - راهنمای پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

چند سالی است که برخی از داوطلبان پشت کنکوری رشته تجربی پس از شرکت در کنکور و عدم کسب رتبه لازم ، به دلیل نرسیدن به رشته پزشکی به دنبال پذیرش بدون کنکور هستند و چندان برایشان فرقی نمی کند که این رشته در کدام دانشگاه ارائه شده باشد و چقدر باید شهریه پرداخت کنند ، آنچه که برای متقاضیان اهمیت دارد این است که هر طور شده وارد رشته پزشکی شوند. دانشگاه آزاد یکی از گزینه های پیش رو برای تحصیل در رشته پزشکی است و با توجه به آنکه این دانشگاه رشته های بدون کنکور زیادی را ارائه می دهد ، ابهامی برای داوطلبان ایجاد می شود که آیا رشته پزشکی نیز در دانشگاه آزاد بدون کنکور است ؟ در ادامه این موضوع را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

کارشناسان ما مسلط به پاسخگویی تمام موضوعات پزشکی و پیراپزشکی بدون کنکور هستند.

 آیا شما هم می خواهید بر اساس سوابق تحصیلی خود در رشته های علوم پزشکی و پیراپزشکی پذیرفته شوید ؟

حتما همین حالا با ما تماس بگیرید و با اطلاع از آخرین قوانین و شرایط و شهریه و همجنین اطلاع از اسامی دانشگاه ها وارد رشته های علوم پزشکی بدون آزمون شوید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

راهنمای پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد

از سال 96 تاکنون با بدون کنکور شدن اکثر رشته های دانشگاه آزاد و دانشگاه های سراسری در تعداد زیادی از رشته های تجربی ، رشته های ریاضی ، رشته های انسانی ، رشته های هنر و رشته های زبان دانشجوی بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش می شود.

شبهه ای که برای اکثر علاقه مندان به رشته های پزشکی و رشته های پیراپزشکی ایجاد می شود این است که تمام شاخه های پزشکی نیز در دانشگاه آزاد بدون کنکور هستند و می توان بدون شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه لازم و فقط با کمک معدل و پرداخت شهریه ، وارد این رشته محل شد.

احتمالا این را هم بپسندید  با رتبه 20000 دانشگاه آزاد کجا قبول میشم 1402 📞 راهنمای قبولی 20000 دانشگاه آزاد

تاکنون هیچ کدام از رشته های پزشکی از جمله پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی و هیچ کدام از رشته های پیراپزشکی از جمله پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری و … در دانشگاه آزاد بدون کنکور ارائه نشده اند و تنها راه تحصیل در رشته های مذکور ، شرکت در کنکور سراسری و انجام انتخاب رشته دانشگاه آزاد است.

مرتبط بخوانید : شهریه پزشکی بدون کنکور

رشته های بدون کنکور شاخه علوم پزشکی

با وجود آنکه رشته های پزشکی در دانشگاه آزاد بدون کنکور ارائه نمی شوند ، اما تعدادی از رشته های مرتبط با شاخه علوم پزشکی هستند که شما به راحتی می توانید بدون شرکت در کنکور و تنها با شرط معدل و ارائه مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی ، در این رشته ها تحصیل کنید. اسامی رشته ها عبارتند از :

البته تعدادی از رشته های تجربی مثل میکربیولوژی ، زیست شناسی سلولی مولکولی ، زیست شناسی جانوری و … نیز در دانشگاه آزاد بدون کنکور هستند.

اگر به تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی علاقه مند هستید ، قبولی بدون کنکور در این دانشگاه حتی آسان تر از پذیرش در دانشگاه آزاد است و تعدادی از رشته های شاخه پزشکی مثل دارویاری ، رشته تکنسین اتاق عمل ، تجهیزات فنی اتاق عمل ، تجهیزات فنی آزمایشگاه ، تشخیص پزشکی ، تجهیزات آزمایشگاه ، تجهیزات کنترل عفونی و استریلیزاسیون و …. ارائه می شوند که تنها شرط مدرک دیپلم برای پذیرش در این رشته ها مد نظر است.

شما داوطلبان می توانید برای اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام در رشته ها و دانشگاه های مذکور و اطلاع از جزئیات بیشتر ثبت نام ، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

مرتبط بخوانید : رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد 

تحصیل پزشکی بدون کنکور در خارج از کشور

تا پیش از سال 97 علاقه مندان به قبولی در رشته پزشکی به صورت بدون کنکور ، می توانستند وارد یکی از دانشگاه های خارج از کشور شوند و پس از گذراندن حدود 72 واحد درسی و کسب حداقل معدل 15 ، بر اساس معدلی که داشتند وارد رشته پزشکی در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی تهران ، مشهد ، تبریز ، شیراز و اصفهان می شدند اما پس از سال 97 و با حذف این شرایط ، دیگر امکان انتقالی به دانشگاه های داخل کشور وجود ندارد و داوطلب بایستی بر اساس شرایط موجود در کشور مورد تقاضا ، تحصیلات خود را به پایان برساند.

مرتبط بخوانید : لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد

شرایط پذیرش بدون کنکور رشته پزشکی در دانشگاه های خارج از کشور از نظر مدرک تحصیلی مورد پذیرش دانشگاه ها ، میزان شهریه و هزینه تحصیل در هر کشور ، مدرک زبان انگلیسی لازم ، اسامی دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت و … متفاوت است و لازم به بررسی بیشتری می باشد. به همین دلیل توصیه می شود اگر به قبولی پزشکی علاقه مند هستید ، حتما با مشاوران ارشد پاسخ با ما تماس بگیرید تا شرایط تان به طور کامل ارزیابی شده و بهترین دانشگاه که متناسب با شرایط مالی و تحصیلی شماست ، معرفی گردد.

احتمالا این را هم بپسندید  شماره دانشجویی سیستم سیدا - راهنمای دریافت کد سیدا

سوالات متداول

  • آیا دانشگاه آزاد پزشکی بدون کنکور را ارائه می کند ؟

خیر ، دانشگاه آزاد در رشته پزشکی دانشجوی بدون ازمون پذیرش نمی کند.

  • شهریه رشته پزشکی دانشگاه آزاد چقدر است ؟

میزان شهریه دانشگاه آزاد در رشته پزشکی حدود 20 الی 25 میلیون تومان است.

  • کدام یک از رشته های گروه پزشکی در دانشگاه آزاد بدون کنکور هستند ؟

هیچ یک از رشته های پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه آزاد بدون کنکور نیستند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کاردانی ناپیوسته

ثبت نام کاردانی ناپیوسته 1402 📞 ثبت نام کاردانی ناپیوسته در دانشگاه های سراسری، آزاد و علمی کاربردی

ثبت نام کاردانی ناپیوسته را می توانید در دانشگاه های آزاد ، علمی کاربردی و …

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر