از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شهریه پزشکی بدون کنکور – میزان شهریه پزشکی بدون کنکور 1401

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شهریه پزشکی بدون کنکور

 

تحصیل در رشته پزشکی بدون کنکور نیازمند پرداخت شهریه است و اگر شما علاقه مند به پذیرش پزشکی بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان یا پزشکی بدون کنکور دانشگاه ازاد هستید ، باید به ازای هر ترم تحصیل شهریه مصوب دانشگاه را که تشکیل شده از دو بخش شهریه ثابت و متغیر ، واریز نمایید. پس قبل از ثبت نام و انتخاب رشته کردن بهتر است از میزان شهریه اطلاع یابید و در صورت داشتن توانمندی مالی لازم ، برای ثبت نام اقدام کنید.

میزان شهریه پزشکی بدون کنکور در دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد هم به روش بدون کنکور و هم به روش با کنکور در رشته های پزشکی ، پیراپزشکی و ….دانشجو پذیرش می کند که میزان شهریه دانشجویان پذیرفته شده بدون کنکور و با کنکور تفاوتی ندارد. شهریه دانشگاه آزاد در رشته پزشکی متشکل از دو بخش شهریه ثابت و متغیر می باشد و سال ورود به دانشگاه ، نوع دانشگاه و همچنین تعداد دروس انتخابی در هر ترم ، مبلغ شهریه را تعیین می کند.

مرتبط بخوانید : شهریه پرستاری دانشگاه آزاد

با در نظر گرفتن اینکه شما در هر ترم 20 واحد درسی اخذ کنید ، میزان شهریه ثابت و متغیر شما مجموعا حدود 18 تا 20 میلیون تومان خواهد بود که البته سالانه 10 الی 15 درصد بر مبلغ کل شهریه افزوده می شود. لازم به ذکر است که شهریه رشته های داروسازی و دندانپزشکی در دانشگاه آزاد نیز در همین حدود و مابین 10 تا 12 میلیون تومان می باشد.

همین حالا تماس بگیرید

جزئیات تخفیف شهریه و وام شهریه دانشگاه ازاد و دانشگاه پردیس خودگردان را از مشاوران ما جویا شوید.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

میزان شهریه پزشکی بدون کنکور در دانشگاه پردیس خودگردان

دانشگاه پردیس خودگردان نیز رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی و همچنین رشته های پیراپزشکی را ارائه می دهد و شرط تحصیل در این دانشگاه ، برخورداری از توانمندی مالی لازم برای پرداخت شهریه است. شهریه دانشگاه پردیس خودگردان در رشته پزشکی بدون کنکور از شهریه دانشگاه ازاد در همین رشته بیشتر است و دلیل آن را شاید در بهتر بودن سطح علمی و آموزشی دانشگاه پردیس خودگردان دانست.

مرتبط بخوانید : پردیس خودگردان بدون کنکور – رشته های بدون کنکور پردیس خودگردان

در واقع دانشگاه پردیس خودگردان شعبه دوم دانشگاه روزانه است و از نظر کیفیت آموزشی و سطح علمی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و به همین دلیل شهریه بیشتری در مقایسه با دانشگاه آزاد دارد.

احتمالا این را هم بپسندید  برای قبولی در رشته پزشکی چه رتبه ای لازم است ؟

میزان شهریه سه رشته پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی در دانشگاه پردیس خودگردان به ازای هر ترم 22 الی 25 میلیون تومان است که سالیانه 10 الی 15 درصد نیز افزایش می یابد.

برای پیگیری اخبار مربوط به ارائه یا عدم ارائه رشته های پزشکی و دندانپزشکی بدون کنکور در دانشگاه پردیس خودگردان در سال 1401 ، با مشاوران ما در ارتباط باشید تا در صورت تصمیم دانشگاه های پردیس خودگردان برای ارائه بدون کنکور این رشته ها ، سریع اطلاع یابید و پیش از تکمیل شدن ظرفیت ثبت نام خود را به کمک مشاوران انجام دهید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

شهریه پزشکی بدون آزمون دانشگاه های خارج از کشور

رشته پزشکی بدون آزمون در دانشگاه های خارج از کشور نیز ارائه می شود و میزان شهریه هر یک از دانشگاه های خارج از کشور در این رشته  بستگی به عوامل مختلفی دارد. اعتبار و کیفیت هر کدام از دانشگاه ها ، کشور محل تحصیل ، اساتیدی که در دانشگاه تدریس می کنند ، اعتبار مدرک دانشگاه و …. همگی در تعیین هزینه تحصیل رشته پزشکی تاثیر گذار هستند.

مرتبط بخوانید : پزشکی پردیس خودگردان بدون کنکور – راهنمای پزشکی پردیس

مثلا شهریه رشته پزشکی بدون کنکور در دانشگاه های ترکیه حدود 4000 دلار در سال است در حالی که در آمریکا حدود 20000 دلار می باشد و یا در کانادا حدود 15000 در سال است.

سوالات متداول

  • ایا رشته پزشکی در دانشگاه آزاد بدون کنکور ارائه می شود ؟
احتمالا این را هم بپسندید  رتبه قبولی پزشکی 📞 طبق قبولی های پزشکی 1401 و 1402

خیر ، قبولی در رشته پزشکی دانشگاه آزاد با شرکت در کنکور تجربی امکان پذیر است.

  • شهریه رشته پزشکی در دانشگاه آزاد بیشتر است یا دانشگاه پردیس خودگردان ؟

شهریه رشته پزشکی در دانشگاه پردیس خودگردان بیشتر از آزاد است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تفاوت شهریه شبانه و آزاد

تفاوت شهریه شبانه و آزاد – شهریه دانشگاه آزاد بیشتره یا شبانه

  تفاوت شهریه شبانه و آزاد برای داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در هر …

2 نظر

  1. علی امیری

    من از افغانستان میخواهم پسرم را دررشته دندانپزشکی بدون کنکور بفرستم.شهریه ثابت ومتغیر درهر ترم چند محاسبه مبشود؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. رشته دندانپزشکی بدون کنکور در دانشگاه های ایران ارائه نمی شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر