از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

زمان ثبت نام ترم مهر دانشگاه پیام نور 1401 – تاریخ دقیق ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

زمان ثبت نام ترم مهر دانشگاه پیام نور

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور در ترم های مهر و بهمن ارائه می شوند که تقاضا برای ثبت نام ترم مهر یعنی نیمسال اول تحصیلی بیشتر از ترم بهمن است. زمان ثبت نام ترم مهر دانشگاه پیام نور با ثبت نام بدون کنکور سایر دانشگاه های سراسری همزمان است و در صورت علاقه مندی به قبولی در این دانشگاه ، می توانید در تاریخ تعیین شده از سوی سازمان سنجش ، به سامانه sanjesh.org مراجعه کرده و انتخاب رشته اینترنتی خود را انجام دهید. در ادامه این مطلب به بررسی زمان ثبت نام ترم مهر دانشگاه پیام نور 1401 می پردازیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت نام ترم مهر دانشگاه پیام نور ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان ثبت نام ترم مهر دانشگاه پیام نور

همانطور که در قسمت اول این متن اشاره شد ، دانشگاه پیام نور هر ساله برای ترم های مهر و بهمن ماه از میان داوطلبانی که واجد شرایط هستند ثبت نام انجام می دهد و شما نیز در صورت علاقه مندی به پذیرش در این دانشگاه که شرایط لازم را دارید ، می توانید در ترم مهر یا بهمن ماه برای ثبت نام خود اقدام کنید.

مرتبط بخوانید : شهریه دانشگاه پیام نور تربیت معلم

زمان ثبت نام نیمسال مهر دانشگاه پیام نور معمولا از مردادماه آغاز می شود و ثبت نام به مدت سه الی چهار هفته نیز ادامه دار است.

احتمالا این را هم بپسندید  تحصیل در رشته طب سنتی بدون کنکور 📞 راهنمای قبولی و تحصیل در طب سنتی بدون کنکور

لازم به ذکر است که در حال حاضر تاریخ دقیق ثبت نام برای مهر 1401 مشخص نشده است و شما متقاضیان عزیز می توانید برای اطلاع از زمانبندی ثبت نام ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

تمدید زمان ثبت نام ترم مهر دانشگاه پیام نور 

پس از پایان زمان در نظر گرفته شده اولیه برای ثبت نام ترم مهر دانشگاه پیام نور ، عده ای از داوطلبان که از ثبت نام جا مانده اند به دنبال تمدید مهلت ثبت نام هستند که در بیشتر مواقع ، سازمان سنجش مهلت مجددی برای ثبت نام این دسته از داوطلبان در نظر می گیرد. برای پذیرش مهر 1401 نیز پیش بینی می شود فرصت حداکثر یک هفته ای به عنوان زمان مجدد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ، تمدید شود.

مرتبط بخوانید : هزینه ثبت نام بدون کنکور پیام نور

دانشگاه پیام نور در ترم مهر چه رشته هایی ارائه می کند

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور فقط در مقطع کارشناسی پیوسته ارائه می شوند و هیچ یک از رشته های این دانشگاه در دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته موجود نیستند.

از گروه های ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر ، زبان و … رشته های بدون کنکور در دانشگاه پیام نور تدریس می شوند که برخی از آنها به شرح زیر هستند :

  • مهندسی صنایع
  • مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی پلیمر
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی معماری

 

 

 

 

احتمالا این را هم بپسندید  رشته مهندسی نفت بدون کنکور 1401 – شرایط قبولی و دانشگاه های ارائه دهنده

 

  • هنر اسلامی
  • صنایع دستی
  • نقاشی
  • ارتباط تصویری
  • فرش
  • عکاسی
  • طراحی پارچه

شرایط ثبت نام بدون کنکور ترم مهر دانشگاه پیام نور

با توجه به اینکه پذیرش بدون کنکور در دانشگاه پیام نور فقط در مقطع کارشناسی پیوسته امکان پذیر است ، برای قبولی در این دانشگاه باید دارای مدرک تحصیلی دیپلم نظام جدید ، پیش دانشگاهی نظام قدیم ، دیپلم 4 ساله نظام قدیم و یا مدرک کاردانی باشید و با دیپلم نظام جدید رشته های فنی حرفه ای و کاردانش نیز امکان پذیرش وجود دارد.

بنابراین اگر مدرک دیپلم نظام قدیم دارید ولی فاقد پیش دانشگاهی یا کاردانی هستید ، مجاز به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیستید و باید وارد دوره کاردانی سایر دانشگاه ها مثل دانشگاه آزاد و علمی کاربردی شوید.

مرتبط بخوانید : ارزان ترین رشته های پیام نور

همچنین داوطلبانی که می خواهید در رشته ای متفاوت با رشته دوران دبیرستان خود ثبت نام کنند ، شرایط برای آنها مهیاست و می توانند مثلا با دیپلم ریاضی یا تجربی ، وارد رشته روانشناسی ، حقوق و … شوند و یا با دیپلم انسانی می توان وارد رشته های تجربی مثل زیست شناسی و …. شد ولی برای پذیرش دانشجو در هر رشته اولویت با داوطلبانی است که اولا مدرک تحصیلی مرتبط ارائه می کنند و دوما معدل بالا دارند.

سوالات متداول

  • زمان ثبت نام ترم مهر دانشگاه پیام نور در چه تاریخی است ؟

ثبت نام ترم مهر دانشگاه پیام نور از اوایل مردادماه آغاز می شود.

  • برای ثبت نام ترم مهر دانشگاه پیام نور به کدام سامانه مراجعه کنیم ؟

ثبت نام ترم مهر دانشگاه پیام نور در سایت سازمان سنجش انجام می گیرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

حذفیات دروس پیام نور

حذفیات دروس پیام نور 📞 لیست کامل حذفیات امتحانات پیام نور

دانشجویان دانشگاه پیام نور پس از گذراندن‌ هر ترم و واحدهای درسی باید در امتحانات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر