از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

هزینه ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1401 – راهنمای پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور پیام نور

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

هزینه ثبت نام بدون کنکور پیام نور

 

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور مهر یا بهمن ماه دانشگاه پیام نور 1401 باید در زمان ثبت نام برای پرداخت هزینه اقدام کنند و پس از خرید کارت اعتباری ، امکان دریافت فرم ثبت نام را خواهند داشت. پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور پیام نور به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور امکان پذیر است و میزان هزینه نیز توسط سازمان سنجش تعیین می شود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا توضیحات کامل تری راجع به هزینه ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1401 خدمتتان ارائه کنیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت نام دانشگاه پیام نور ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

میزان هزینه ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1401

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور به صورت همزمان با ثبت نام بدون کنکور سایر دانشگاه های سراسری ، در دو نوبت از سال و برای ترم های مهر و بهمن ماه انجام می گیرد. متقاضیان پذیرش در رشته های تحصیلی بدون کنکور دانشگاه پیام نور که دارای مدرک تحصیلی لازم و مرتبط هستند ، باید در تاریخی که سازمان سنجش اطلاع رسانی می کند ، به سایت این سازمان به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند و اقدامات لازم برای ثبت نام خود را انجام دهند.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام دانشگاه غیر حضوری 1402 - شرایط و راهنمای ثبت نام رشته های غیرحضوری

اولین مرحله ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، پرداخت هزینه و تهیه سریال ثبت نام است که میزان هزینه در دفترچه راهنمای ثبت نام ذکر می شود. سال گذشته میزان هزینه  معادل 54 هزار و 850 تومان بود که در سال 1401 پیش بینی می شود مقداری بر این مبلغ افزوده شود.

در حال حاضر هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور 1401 اعلام نشده است و در صورت اعلام شدن ، در این مقاله به اطلاع شما عزیزان می رسانیم.

مرتبط بخوانید : ثبت نام کاردانی به کارشناسی پیام نور

راهنمای پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1401

همانطور که بالاتر گفته شد ، ثبت نام بدون کنکور تمام دانشگاه های سراسری از جمله دانشگاه پیام نور به صورت مشترک انجام می گیرد و سازمان سنجش آموزش کشور ، مسئول ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری است. پذیرش در 85 درصد رشته های بر اساس سوابق تحصیلی ، دو بار در سال می باشد که در اکثر نیمسال ها ثبت نام اینترنتی می باشد اما در سال های گذشته ، بعضی از دانشگاه ها در ترم بهمن به صورت حضوری ثبت نام دانشجویان را انجام داده اند.

پس اگر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور به صورت حضوری انجام بگیرد ، لازم است همراه با مدارک لازم برای ثبت نام به دانشگاه مد نظر مراجعه کنید اما در صورت اینترنتی بودن ثبت نام ، می بایست در سایت سنجش انتخاب رشته کنید و منتظر اعلام نتایج باشید تا در صورت پذیرفته شدن ، نسبت به ثبت نام حضوری اقدام کنید.

مرتبط بخوانید : مشاوره تحصیلی تلفنی دانشگاه پیام نور

گام اول برای ثبت نام بدون آزمون پیام نور

برای شروع ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور در سایت سنجش ، ابتدا باید کارت اعتباری را با پرداخت هزینه تهیه کنید. پرداخت هزینه به صورت اینترنتی و با استفاده از کارت بانکی عضو شبکه شتاب انجام می گیرد و نیاز به شماره کارت و رمز دوم اینترنتی می باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام کاردانی به کارشناسی پیام نور 1402 📞 زمان و راهنمای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته پیام نور

پس از پرداخت موفقیت آمیز هزینه ، سریال اعتباری به شما ارائه می شود که با استفاده از این سریال باید فرم انتخاب رشته را دریافت و تکمیل کنید.

شما برای تکمیل فرم انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور مجازید که حداکثر 150 کد رشته محل را درج کنید و رشته های انتخابی باید از دفترچه جدید تهیه شده باشند.  پس از ثبت کد رشته ها و تایید نهایی ، شماره پرونده ارائه شده توسط سامانه را ذخیره کنید و تا زمان اعلام نتایج آن را حفظ نمایید.

سوالات متداول

  • هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401 است ؟

هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور 1401 هنوز اعلام نشده است.

  • هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور را در کدام سامانه پرداخت کنیم ؟

ثبت نام و پرداخت هزینه نام نویسی بدون آزمون دانشگاه پیام نور در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد.

  • ایا برای ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیاز به پرداخت هزينه است ؟

خیر ، ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بدون پرداخت هزينه می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کارشناسی معماری پیام نور

ثبت نام کارشناسی معماری پیام نور 1402 📞 شرایط و راهنمای ثبت نام معماری پیام نور

رشته‌ معماری علاوه بر دانشگاه های سراسری و آزاد در دانشگاه پیام نور نیز ارائه …

2 نظر

  1. با سلام و احترام شرایط تحصیلی برای دانشجویان افغانستان در رشته استوماتولوژی و هزینه تحصیلی آن چه قدر است؟ ممنون

    • پاسخ با ما

      با سلام. هزینه ثبت نام بدون کنکور پیام نور برای تمام داوطلبان برابر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر