از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

رشته های کاردانی ناپیوسته 1402 📞 معرفی رشته های تحصیلی کاردانی ناپیوسته

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

رشته‌ های کاردانی ناپیوسته‌

دوره تحصیلی کاردانی ناپیوسته‌ یکی از دوره های مقطع کاردانی است که دو سال مدت زمان تحصیل دارد. داوطلبانی که این مقطع تحصیلی را انتخاب می کنند بعد از دو سال تحصیل در رشته خود می توانند مدرک فوق دیپلم خود را بگیرند و برای ادامه تحصیل نیز هم از طریق شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی و هم از طریق ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ناپیوسته‌ ، امکان گرفتن مدرک لیسانس را دارند. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با رشته های کاردانی ناپیوسته‌ آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

شما عزیزان می توانید سوالات خود را راجع به شرایط ثبت نام بدون کنکور و با کنکور مقاطع تحصیلی مختلف از مشاوران ما بپرسید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

معرفی رشته های تحصیلی کاردانی ناپیوسته‌

مقاطع تحصیلی مختلفی شامل کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه ها ارائه می شوند که مقطع کاردانی به عنوان مقطع سطح یک شناخته‌ می شود. این مقطع شامل دو دوره تحصیلی کاردانی پیوسته‌ و کاردانی ناپیوسته‌ می باشد که متقاضیان کاردانی ناپیوسته‌ بیشتر است.

رشته‌ های کاردانی ناپیوسته‌ عمدتا به صورت بدون کنکور ارائه می شوند و دانشگاه هایی همچون آزاد ، غیرانتفاعی و … رشته‌ های این مقطع را ارائه می نمایند.

لیست رشته‌ های کارداني ناپیوسته‌ ریاضی

اگر دیپلم ریاضی نظام جدید و یا پیش دانشگاهی ریاضی نظام قدیم دارید و می خواهید وارد رشته‌ های شاخه ریاضی در مقطع کاردانی ناپيوسته‌ شوید ، می توانید یکی از رشته‌ های زیر را انتخاب کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  کارنامه سبز براساس سوابق تحصیلی 1403 📞 راهنمای کامل

لازم به ذکر است که تحصیل در رشته‌ های ریاضی مقطع کاردانی ناپیوسته‌ فقط مختص به دارندگان دیپلم و پیش دانشگاهی ریاضی نیست و اگر دیپلم و پیش دانشگاهی شما تجربی ، انسانی یا فنی حرفه ای و کاردانش است ، می توانید ثبت نام کنید.

مرتبط بخوانید : دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

رشته های کاردانی ناپیوسته‌ تجربی

رشته‌ های کاردانی ناپيوسته‌ تجربی متقاضیان بیشتری دارند و دانشگاه های آزاد ، علمی کاربردی و … این رشته‌ ها را ارائه می کنند. اسامی رشته‌ ها به شرح زیر هستند :

مرتبط بخوانید : لیست رشته‌ های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور

معرفی رشته‌ های کارداني ناپیوسته‌ انسانی

رشته های انسانی کاردانی ناپیوسته‌ نیز متقاضیان زیادی دارند و شامل رشته‌ های تحصیلی زیر هستند :

احتمالا این را هم بپسندید  رشته مهندسی مکانیک بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 - شرایط قبولی و راهنمای ثبت نام

در مقطع کاردانی ناپيوسته‌ به جزء رشته‌ های ریاضی ، تجربی و انسانی ، رشته‌ های هنر و زبان نیز ارائه می شوند که از جمله آنها می توان به عکاسی ، موسیقی ، گرافیک ، گریم ، آموزش زبان انگلیسی و … اشاره کرد.

مرتبط بخوانید : ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

رشته‌ های کاردانی ناپیوسته‌ در کدام دانشگاه ها ارائه می شوند

رشته های کاردانی ناپیوسته

رشته‌ های کارداني ناپیوسته‌ توسط دانشگاه های آزاد ، علمی کاربردی و غیرانتفاعی ارائه می شوند که پذیرش در هر سه این دانشگاه ها به صورت بدون کنکور امکان پذیر می باشد. جهت پذیرش بدون کنکور در رشته‌ های کاردانی ناپیوسته‌ ، سوابق تحصیلی داوطلب بررسی می شود و قبولی در دانشگاه علمی کاربردی به نسبت دانشگاه های آزاد و غیرانتفاعی شرایط آسان تری دارد. ضمن اینکه شما متقاضیان دو بار در سال امکان ثبت نام دارید که یکبار برای مهرماه و یکبار برای بهمن ماه فرصت ثبت نام داده‌ می شود.

سوالات متداول

  • رشته‌ های کاردانی ناپيوسته‌ در کدام دانشگاه ها ارائه می شوند ؟

دانشگاه های آزاد ، علمی کاربردی ، غیرانتفاعی و … رشته‌ های کاردانی ناپیوسته‌ را ارائه می کنند.

  • آیا رشته‌ های انسانی در مقطع کاردانی ناپیوسته‌ ارائه می شوند ؟

بله ، تعداد زیادی از رشته‌ های انسانی در مقطع کاردانی ناپيوسته‌ ارائه می شوند.

رشته‌ های کاردانی تکنولوژی صنایع غذایی ، کاردانی تکنولوژی محیط زیست ، کاردانی تکنسین پروتزهای دندانی ، کاردانی تکنسین سلامت دهان و … از جمله رشته‌ های کاردانی ناپيوسته‌ هستند که لیست کامل تر آنها را می توانید در مطلب مشاهده کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 📞 راهنمای ثبت نام و اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزاد

تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد در بعضی از سال ها برای مقاطع کاردانی پیوسته‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر