از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دانلود شاد 4 – دانلود آخرین نسخه برنامه شاد 4 ( رنگی 1400 )

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دانلود شاد 4

 

دانش آموزان ، معلمان و مدیران مدارس می توانند با دانلود و نصب نسخه 4 برنامه شاد ، از امکانات بیشتر این پیام رسان بهره مند شوند و مشکلات کمتری را در استفاده برنامه داشته باشند. نسخه 4 برنامه شاد همزمان با شروع سال تحصیلی 1400 – 1401 منتشر شده است و هم اکنون در دسترس کاربران قرار دارد. در این نسخه علاوه بر رفع بسیاری مشکلات شاد قدیمی ، امکانات جدید تر و بروزی تری اضافه شده است که هدف از این امکانات بیشتر ، بهتر شدن کیفیت آموزش مجازی است. در ادامه این مطلب ضمن درج لینک دانلود برنامه شاد 4 ، راهنمای تصویری نحوه ثبت نام و احراز هویت را نیز قرار داده ایم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

دانش آموزان و معلمان عزیز اگر در نصب و ورود به برنامه شاد ، با مشکلاتی مثل عدم نصب برنامه ، عدم احراز هویت ، مشکل در ورود به کلاس درس و .. مواجه هستید ، می توانید از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

راهنمای دانلود شاد 4

در سال تحصیلی جاری نیز همانند سال گذشته ، از پیام رسان شاد برای آموزش مجازی و برگزاری کلاس های آنلاین مدارس استفاده خواهد شد و در صورت حضوری و یا نیمه حضوری شدن مدارس نیز ، استفاده از برنامه شاد ادامه خواهد داشت. بنابراین دانش آموزان ، معلمان و مدیران مدارس لازم است که آخرین نسخه این برنامه را دانلود کرده و بر روی گوشی تلفن همراه ، تبلت و یا کامپیوتر خود نصب کنند و پیگیر آموزش مجازی باشند.

مرتبط ببینید : شادبین شاد – استفاده از اینترنت رایگان شادبین شاد

آخرین نسخه برنامه شاد در مهرماه 1400 منتشر شده است که ویژگی مثبتی که این نسخه دارد ، قابل نصب بر روی گوشی های آیفون و کامپیوتر نیز می باشد. در نتیجه کاربرانی که سال قبل به دلیل نداشتن گوشی اندروید ، در استفاده از برنامه شاد با مشکل مواجه بودند ، امسال به راحتی می توانند این برنامه را برای گوشی آیفون و یا کامپیوتر خود نصب کنند.

لینک مستقیم دانلود برنامه شاد 4

از طریق لینک فوق ، به آخرین نسخه برنامه شاد دسترسی خواهید داشت. توصیه می شود که برای دانلود شاد 4 به سایت های نامعتبر مراجعه نکنید زیرا ممکن است فایل خراب به گوشی شما آسیب برساند. با لینک فوق به سایت shad.ir هدایت می شوید و شاد 4 را مستقیما از این سایت دانلود خواهید کرد.

امکانات جدید شاد 4

با دانلود و نصب برنامه شاد 4 ، از امکانات جدید زیر بهره مند خواهید شد :

راهنمای نصب شاد 4

پس از دانلود برنامه شاد 4 از طریق لینکی که بالاتر قرار داده ایم ، در صورتی که نسخه قدیمی برنامه را در گوشی خود داشته باشید ، برنامه بروزرسانی خواهد شد و وارد صفحه زیر می شوید.

اما اگر نسخه قدیمی شاد را ندارید ، باید پس از دانلود شاد 4 ، ابتدا شماره تلفن همراه خود را درج نمایید و کد فعال سازی شاد را دریافت کنید. با درج کد فعال سازی و ورود به برنامه ، وارد صفحه زیر خواهید شد.

مرتبط بخوانید : امکانات برنامه شاد   –  دانلود برنامه شاد برای کامپیوتر  –  نسخه شاد وب

حال باید برای عضویت در کلاس های شاد ، احراز هویت را انجام دهید. احراز هویت در شاد با کد ملی و تاریخ تولد هر کاربر انجام می گیرد. بدین منظور بر روی گزینه ” مدرسه من” کلیک کنید.

دانلود شاد 4

سپس دکمه “افزودن کاربر” را بزنید.

دانلود شاد 4

در مرحله بعد باید نقش خود را انتخاب کنید که شامل معلم ، دانش آموز و مدیر مدرسه است.

دانلود شاد 4

پس از انتخاب نقش باید کدملی درج شود.

دانلود شاد 4

پس از درج کد ملی ، لازم است که سال ، ماه و روز تولد نیز درج شود. در صورت صحت اطلاعات ، احراز هویت در شاد با موفقیت انجام خواهد شد و لیست کلاس های درسی نمایش داده می شوند.

نکته : برای ورود به برنامه شاد باید از شماره تلفنی استفاده کنید که در اختیار مدیر مدرسه قرار دارد. در صورت تغییر شماره در شاد لازم است حتما به مدیر مدرسه اطلاع دهید تا شماره جدید شما را وارد سایت سناد کند.

سوالات متداول

  • برنامه شاد 4 در چه تاریخی منتشر می شود ؟

برنامه شاد 4 از ابتدای مهرماه 1400 در دسترس دانش آموزان و معلمان قرار گرفته است.

  • برای دانلود شاد 4 به کدام سایت مراجعه نماییم ؟

لینک مستقیم دانلود برنامه شاد 4 در این مطلب قرار داده شده است.

  • امکانات جدید برنامه شاد 4 نسبت به نسخه قدیمی چیست ؟

در برنامه شاد 3 یکسری قابلیت های جدید که از جمله آنها می توان به امکان پوشه بندی چت ها و بهنیه سازی عملکرد و سرعت اشاره کرد ، اضافه شده است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر