از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

آزمون آنلاین در شاد چگونه است – راهنمای انجام آزمون آنلاین شاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

آزمون آنلاین در شاد چگونه است

 

ساخت آزمون آنلاین در شاد چگونه است ؟ دانش آموزان چگونه از طربق شبکه شاد در آزمون آنلاین شرکت کنند ؟ نحوه برگزاری آزمون آنلاین و حضور و غیاب دانش آموزان در سامانه شاد به چه صورت است ؟ چگونه در شاد امتحان دهیم ؟ و سوالاتی از این قبیل که از سوی دانش آموزان و معلمان مطرح می شود و در شرایط پیش آمده که امکان شرکت در امتحان به صورت حضوری وجود ندارد ، معلمان باید بدانند که نحوه ساخت آزمون آنلاین به چه صورت است و دانش آموزان نیز در خصوص چگونگی شرکت در آزمون و مشاهده نمرات اطلاعات کافی را کسب کنند تا در روز برگزاری امتحانات با مشکلی روبه رو نشوند. در همین راستا ، این مطلب در خصوص راهنمای انجام آزمون آنلاین شاد تهیه شده است.

راهنمای استفاده از آزمون ساز برنامه شاد

به جزء دانش آموزان پایه نهم که باید انتخاب رشته نهم به دهم را انجام می دهند و دانش آموزان پایه دوازدهم که امتحانات نهایی دارند و نمرات نهایی جزو سوابق تحصیلی آن ها محسوب می شود و به طور مستقیم بر نتایج کنکور تاثیرگذار است ، امتحانات میان ترم ، نوبت اول و نوبت دوم سایر پایه های تحصیلی به صورت مجازی و از طریق شبکه شاد انجام می گیرد.

در نسخه قدیمی اپلیکیشن شاد ، امکان ساخت آزمون برای معلمان فراهم نبود و روال برگزاری امتحان بدین صورت بود که معلم ساعت مشخصی را اعلام کرده و با ارسال سوالات در گروه های درسی ، دانش آموزان باید پاسخ نامه را تکمیل و برای معلم ارسال می نمودند.

اما هم اکنون معلمان می توانند با دانلود اپلیکیشن شاد جدید از قابلیت ساخت آزمون آنلاین این برنامه استفاده کنند و در این حالت امکان تقلب کردن دانش آموزان نیز بسیار کم می شود. معلم می تواند با طرح سوالات در قالب امتحان میان ترم یا پایان ترم ، سوالات را در سامانه آزمون ساز برنامه شاد آپلود کند و پس از اتمام زمان تعیین شده ، پاسخ نامه را از دانش آموزان دریافت نماید.

معلمان می توانند از طریق سایت digi-form.ir ، علاوه بر ساخت فرم آزمون آنلاین ، فرم حضور و غیاب شاد و فرم نظرسنجی شاد را نیز ایجاد کنند.

سایت دیجی فرم شاد برای معلمان بسیار کاربردی است و به راحتی و در کمترین زمان می توان فرم های نظرسنجی ، فرم حضور و غیاب ، فرم آزمون و … را از طریق این سایت ایجاد و در گروه های درسی به اشتراک گذاشت. البته خود پیام رسان شاد نیز تنظمات مربوط به ساخت فرم نظرسنجی و ساخت فرم حضور غیاب از طریق بات را دارد.

ساخت سریع آزمون آنلاین در شاد چگونه است

علاوه بر قابلیت آزمون ساز شبکه شاد ، معلمان می توانند از طریق سایت آزمون ساز shad.digi-form.ir نیز آزمون آنلاین طراحی کنند. بدین منظور پس از ورود به سایت ، مطابق تصویر زیر ابتدا یک شماره تلفن فعال را درج کنید.

در مورد نحوه ایجاد فرم آزمون آنلاین شاد سوالی دارید؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

ورود به دیجی فرم شاد

 

پس از ارسال کد فعال سازی آن را در این بخش وارد کنید.

آزمون آنلاین در شاد

 

حالا وارد سامانه آزمون آنلاین ساز شده اید که لازم است بر روی گزینه ایجاد فرم جدید ، کلیک کنید.

ایجاد فرم جدید برای ساخت آزمون شاد

 

در این بخش نوع فرم را تعیین کنید.

ساخت آزمون جدید در شاد

 

عنوان آزمون خود را که چه درسی است تعیین کنید و سپس از بخش افزودن سوال جدید ، سوالات آزمون را به صورت چند گزینه ای یا تشریحی وارد کنید. اگر لازم به گذاشتن تصویر داخل آزمون هست ، می توانید بر روی گزینه قرار دادن تصویر کلیک کنید.

افزودن سوال در امتحان ساز شاد

 

در این بخش باید توضیحات لازم را که باید دانش آموزان بدانند درج کنید و سپس مدت زمان آزمون را که نامحدود است ، تعیین نمایید.

آزمون ساز آنلاین در شاد

 

پس از ذخیره نهایی ، فرم شما با موفقیت طراحی می شود که باید لینک آزمون را کپی و در پیام رسان شاد به دانش آموزان ارسال کنید.

آزمون آنلاین در شاد چگونه است

 

معلم می تواند از بخش تنظیمات بیشتر ، گزینه های بیشتری را فعال کند که البته تعدادی از این گزینه ها با پرداخت هزینه همراه است. مثلا اگر بخواهید در هنگام شروع آزمون و در حین آزمون تصویر دانش آموز را مشاهده کنید باید مبلغ 30 تومان پرداخت کنید.

آزمون آنلاین در شاد چگونه است

 

آزمون آنلاین در شاد چگونه است

شرکت در آزمون آنلاین در شاد چگونه است

آزمون آنلاین در شاد چگونه است - راهنمای انجام آزمون آنلاین شاد

 

دانش آموزان برای شرکت در آزمون آنلاین شاد ، باید از طریق لینکی که معلم ارسال در گروه یا پی وی ارسال می کند ، وارد آزمون شده و در مدت زمان تعیین شده به سوالات پاسخ دهند و در انتها نیز حتما تایید کنند تا پاسخ ها ذخیره شوند. البته در آخرین بروزرسانی شبکه شاد امکان شرکت در آزمون آنلاین از طریق خود برنامه نیز فراهم شده است و دانش آموز باید طبق زمانبندی که معلم اعلام کنید ، با نصب اپلیکیشن شاد و ورود به کلاس های درسی ، در آزمون شرکت نماید.

دانش آموزان و معلمان عزیز اگر در نصب و ورود به برنامه شاد ، با مشکلاتی مثل عدم نصب برنامه ، عدم احراز هویت ، مشکل در ورود به کلاس درس و .. مواجه هستید ، می توانید از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

در بخش ورود به مدرسه من بر روی اسم خود کلیک کنید.

آزمون آنلاین در شاد چگونه است

 

همانطور که مشاهده می کنید ، گزینه آزمون برای دانش آموزان فعال است و پس از اتمام آزمون و تصحیح پاسخبرگ ها توسط معلم ، دانش آموز می تواند از بخش نتایج آزمون ، نمره اکتسابی خود را مشاهده کند.

آزمون آنلاین در شاد چگونه است

اگر دانش آموزی پس از پایان زمان آزمون نتواند سوالات پاسخ داده خود را ثبت کند ، تا سوالی که جواب داده است ثبت و برای معلم ارسال خواهد شد.

در این مطلب راهنمای کامل آزمون آنلاین در شاد چگونه است ، ارائه شد. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات از آخرین بروزرسانی های آزمون ساز برنامه شاد با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما یا با کارشناسان پشتیبانی اپلیکیشن شاد تماس بگیرید تا راهنمایی شوید. با کلیک بر روی لینک های توزیع سیم کارت دانش آموزی شاد ، لایو در برنامه شاد ، قفل گروه در شاد ، تغییر شماره در شاد نیز می توانید مطالب مفید بیشتری را مطالعه فرمایید.

پاسخ به سوالات پرتکرار

  • آیا می توان در برنامه شاد آزمون آنلاین ساخت ؟

معلم می تواند از تنظیمات شاد آزمون آنلاین بسازد و از دانش آموزان امتحان بگیرد.

  • چه زمانی می توان از بخش آزمون آنلاین شاد استفاده کرد ؟

در بروزسانی آخر برنامه برنامه شاد ، امکان ساخت آزمون آنلاین به این برنامه اضافه شده است.

برای رفع سیاه شدن صفحه در برنامه شاد اول اینکه حتما شاد جدید را نصب کنید و در صورت بروز بودن برنامه و وجود این مشکل ، یکبار برنامه را حذف و دوباره نصب کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  دانلود شاد 3 - دانلود آخرین نسخه شاد 3 ( 1400 )

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

Shadap - دانلود و راهنمای اپلیکیشن Shadap در تبلت، موبایل و کامپیوتر

Shadap – دانلود و راهنمای اپلیکیشن Shadap در تبلت، موبایل و کامپیوتر

  شبکه اجتماعی دانش آموزان به نام Shadap چند هفته پس از تعطیلی مدارس و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر