از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

بارکد کتاب درسی – راهنمای استفاده و دانلود نرم افزار QR Code بارکد کتاب درسی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

بارکد کتاب درسی

 

همانطور که می دانید ، در سال تحصیلی 1400 – 1401 مدارس به صورت نیمه حضوری به فعالیت های آموزشی خود ادامه می دهند و دانش آموزان طبق گروه بندی انجام شده توسط مدرسه خود ، روزانه حدود یک ساعت در مدرسه حضور دارند. به دلیل آنکه هنوز بخشی از آموزش های مدارس به صورت مجازی و از طریق پیام رسان شاد اجرا می شود و با توجه به وجود محدودیت ها در آموزش مجازی و یادگیری ناقص مباحث ، طرح بارکد کتاب درسی توسط سازمان آموزش و پرورش به مرحله اجرایی شدن رسیده است و در بهتر شدن کیفیت آموزش های مجازی نقش موثری خواهد داشت. برای آنکه بهتر متوجه شوید طرح بارکد کتاب درسی چیست و چگونه باید از آن استفاده کنید ، تا انتهای این مطلب را مطالعه نمایید.

اگر برای دانلود ، نصب و استفاده از نرم افزار QR Code با مشکلی مواجه شده اید و نیاز به راهنمایی دارید ، می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان شما را راهنمایی کنند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

راهنمای استفاده از بارکد کتاب درسی

طرح بارکد کتاب درسی با هدف دسترسی آسان دانش آموزان به محتواهای آموزشی رایگان ارائه شده است. در سال تحصیلی قبل بسیای از دانش آموزان در یادگیری مباحث مشکل داشتند و خانواده‌ ها برای تدریس کتاب‌ ها به فرزندان خود آموزش‌ های لازم را ندیده بودند مخصوصا دانش آموزان پایه های ابتدایی که به منابع آموزشی معتبر نیز دسترسی نداشتند ، مشکلات زیادی را برای آن‌ها و فرزندانشان ایجاد کرد.

احتمالا این را هم بپسندید  خرید کتاب درسی آزاد 1402 📞 خرید کتاب درسی آزاد تک جلدی و دوره ای

در این رابطه بخوانید : مدارک لازم برای ثبت نام کتاب درسی

به همین علت ، سازمان آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید تصمیم گرفته است که با اجرای طرح بارکد درسی ، این مشکلات را از میان بردارد و کیفیت آموزش های مجازی تا حد قابل توجهی افزایش یابد.

در واقع برای هر یک از مباحث و صفحات تمام کتاب های درسی ، فیلم های آموزشی تهیه شده است که این فیلم ها در سایت رشد بارگذاری می شوند تا اگر دانش آموزی در یادگیری مباحثی مشکل داشت ، بتواند با اسکن بار کد صفحات کتاب ، به فیلم های آموزشی با کیفیت دسترسی داشته و مشکلات خود را رفع کند.

با اجرا شدن این طرح از ابتدای مهرماه  1400 ، دانش آموزان علاوه بر متن کتاب و توضیحات معلم ، از فیلم های آموزشی رایگان و با کیفیت نیز بهره مند خواهد شد و می توانند فیلم های آموزشی را دانلود و ذخیره کرده و در واقع نیاز که دسترسی به معلم ندارند ، از آنها استفاده کنند.

دانلود نرم افزار QR Code بارکد کتاب درسی

استفاده از بارکد کتاب های درسی توسط گوشی های هوشمند و تبلت امکان پذیر است و هم اکنون نیز حدود 200 کتاب ابتدایی و متوسطه نظری و 244 کتاب دوره متوسطه فنی حرفه ای و کاردانش بارکد دار شده اند و اسکن QR Code بر روی صفحات کتاب های درسی ، دانش آموزان را مستقیم وارد شبکه ملی رشد می کند.

برای استفاده از بار کد کتاب درسی نیاز است که نرم افزار مربوطه بر روی گوشی نصب شود که نصب این نرم افزار نیز کار سختی نیست و روش استفاده از آن در قالب یک ویدئو در شبکه رشد بارگذاری شده و قابل دریافت است.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام کتاب درسی دهم حسابداری 📞 زمان و راهنمای ثبت نام کتب درسی دهم رشته حسابداری

سوالات متداول

  • بارکد کتاب درسی چیست ؟

در سال تحصیلی جدید ، تمام کتاب های درسی بار کد دار می شوند و دانش آموزان با استفاده از این کد ها می توانند به فیلم های آموزشی دروس ، دسترسی داشته اشند.

  • نحوه استفاده از بارکد کتاب درسی به چه صورت است ؟ 

دانش آموز با اسکن بار کد هر یک از صفحات کتاب درسی مستقیما وارد سایت ملی رشد می شود و فیلم آموزشی آن صفحه را می تواند مشاهده کند.

  • برای استفاده از بارکد کتاب درسی چه نرم افزاری را باید نصب کنیم ؟

نرم افزاری که باید برای اسکن بار کد کتاب درسی نصب شود ، نرم افزار QR Code می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کتاب درسی اول ابتدایی

ثبت نام کتاب درسی اول ابتدایی 📞 زمان و راهنمای ثبت نام اینترنتی کتب درسی

ثبت نام کتاب درسی اول ابتدایی به صورت اینترنتی انجام می گیرد و والدین باید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر