از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

احراز هویت در شاد – راهنمای احراز هویت در شاد نسخه های نصبی و تحت وب

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

احراز هویت در شاد - راهنمای احراز هویت در شاد نسخه های نصبی و تحت وب

 

دانش آموزان ، معلمان و مدیران برای آنکه لیست کلاس های درسی مدرسه خود را در برنامه شاد مشاهده کنند ، باید احراز هویت را انجام دهند. احراز هویت در شاد مطابق با اطلاعاتی است که در سامانه سناد موجود است و مسئولیت بروزرسانی و تکمیل اطلاعات تمامی دانش آموزان و معلمان یک مدرسه به عهده مدیر می باشد و مدیر محترم موظف است که با ورود به سامانه سناد از بخش مدیریت کلاس ها ، اطلاعات تمام دانش آموزان را درج کند و پس از کلاس بندی کردن ، لیست کلاس درس هر معلم را نیز مشخص نماید و سپس معلمان و دانش آموز بر اساس اطلاعاتی که در سامانه سناد دارند ، وارد اپلیکیشن شاد شوند.

احراز هویت دانش آموزان در شاد

دانش آموزان عزیز برای عضویت در کلاس ها و گروه های درسی خود ، لازم است پس از دانلود اپلیکیشن شاد جدید و بروزرسانی این برنامه ، وارد قسمت “ورود به مدرسه من” در صفحه اصلی اپلیکیشن  شوند.

در مرحله بعدی باید تصویر دانش آموز را به عنوان نقش خود انتخاب کنید.

در این مرحله از شما کد ملی و تاریخ تولد خواسته می شود که بعد از درج کردن آن ها ، به صورت خودکار وارد کلاس ها می شوید. نحوه درج تاریخ تولد به صورت زیر است :

  • مثال سال تولد : 1386
  • مثال ماه تولد : 04
  • مثال روز تولد : 15

اگر مطمئن هستید که کد کد ملی و تاریخ تولد خود را دقیق درج می کنید ولی با خطای “اطلاعات وارد شده نامعتبر است”  با مدیر مدرسه تماس بگیرید و از او بخواهید که اطلاعات شما را در سایت سناد ویرایش و تصحیح نماید.

24 ساعت پس از آنکه مدیر مدرسه اطلاعات شما را وارد سامانه سناد کرد ، دوباره به صفحه اصلی برنامه شاد برگردید و مطابق مراحلی که گفته شد ، احراز هویت را انجام دهید.

احتمالا این را هم بپسندید  راهنمایی شاد - راهنمای جامع شبکه شاد برای همه

احراز هویت معلمان در شاد

آموزگاران محترم برای احراز هویت در شاد ، لازم است با شماره تلفن همراهمی که در سایت سناد برای شما ثبت شده است ، نصب اپلیکیشن شاد را انجام دهید. سپس برای عضویت در گروه ها و کلاس های درسی خود ، لازم است از بخش “ورود به مدرسه من” نقش خود را به عنوان معلم انتخاب کنید.

در مراحل بعدی احراز هویت ، از شما کدملی خواسته می شود که بعد از وارد کردن آن به صورت خودکار در کلاس های درسی خود عضو می شوید.

اگر با شماره همراهمی که در سامانه سناد برای شما ثبت شده است ، وارد سامانه شدید و کد ملی را نیز درست درج کرده اید اما اخطار “اطلاعات وارد شده نامعتبر است” دریافت می کنید ، لازم است از مدیر مدرسه بخواهید که اطلاعات شما را در سایت سناد تصحیح نماید و سپس مجددا اقدام به احراز هویت کنید.

احراز هویت مدیران در شاد

مدیران محترم برای احراز هویت در برنامه ، با شماره تلفن همراهی که در سامانه سناد برای شما ذخیره شده است ، اپلیکیشن را نصب کنید و سپس بر روی گزینه “ورود به مدرسه من” کلیک کنید تا اطلاعات مدرسه که شامل گروه ها ، کانال ها و کلاس های درسی می باشد برای شما نمایش داده شود.

بعد از ورود به مدرسه من ، تصویر مدیر را انتخاب کنید و با درج کد ملی تان ، گروه ها ، کانال ها و کلاس های درس به طور خودکار برای شما فعال خواهد شد.

اگر پیام “اطلاعات وارد شده نامعتبر است” را از برنامه شاد دریافت می کنید ، لازم است وارد سایت سناد شوید و اطلاعات خود را بروز نمایید و پس از 24 ساعت مجددا احراز هویت را انجام دهید.

احتمالا این را هم بپسندید  سرعت پایین شاد - سرعت پایین شاد از چیست و آیا راه حلی دارد ؟

احراز هویت در نسخه تحت وب برنامه

تنظیمات شاد در نسخه وب تفاوت چندانی با نسخه اندروید ندارد ولی با توجه اینکه اپلیکیشن شاد برای ios هنوز راه اندازی نشده است ، لذا دانش آموزان ، معلمان و مدیرانی که گوشی آیفون دارند ، باید از نسخه وب شاد استفاده کنند که احراز هویت در این نسخه به ترتیب مراحل زیر است.

در ابتدا وارد سایت shad.ir شوید و طبق تصویر زیر گزینه “دانلود نسخه وب” را انتخاب نمایید.

 

سپس شماره تلفن همراه خود را درج کنید شماره شما باید در دسترس و فعال باشد تا رمز به آن ارسال شود.

 

کد 5 رقمی که برای شما ارسال می شود را در این بخش وارد کنید.

 

حال باید بر روی گزینه “ورود دانش آموز” کلیک نمایید.

 

کد ملی ، سال ، ماه و روز تولد دانش آموز را در این بخش درج نمایید.

 

در صورتی که با پیام اطلاعات وارد شده صحیح نمی باشد ، مواجه شدید ، لازم است با مدیر مدرسه تماس بگیرید تا اطلاعات شما را وارد شبکه شاد کند و در احراز هویت مشکلی پیش نیاید.

 

حداکثر 24 ساعت پس از وارد شدن اطلاعات شما در شبکه شاد ، مجددا احراز هویت را انجام دهید و سپس گزینه “ورود به گروه کلاس من” را انتخاب کنید تا لیست کلاس های خود را مشاهده نمایید.

در این مطلب راهنمای احراز هویت در شاد نسخه های نصبی و تحت وب ارائه شد. چنانجه در زمان احراز هویت با مشکلی مواجه شدید و در صورت وجود خطا و ارور های برنامه ، می توانید از ساعت 8 صبح الی 12 شب با واحد پشتیبانی اپلیکیشن شاد مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا مشکلتان در سریع ترین زمان حل شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دانلود برنامه شاد برای آیفون

دانلود برنامه شاد برای ایفون – راهنمای دانلود و نصب شاد برای آیفون

  برنامه شاد آموزش و پرورش به منظور اجرای آموزش مجازی و برگزاری کلاس های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر