از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ازمون مشاوره ای شاد – ثبت نام آزمون های مشاوره ای همگام با استفاده از شاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ازمون مشاوره ای شاد

 

ازمون های مشاوره ای توسط مدارس برگزار می شوند و دانش آموزان موظف به شرکت در این آزمون ها هستند. قبل از غیرحضوری شدن مدارس ، نحوه برگزاری آزمون های مشاوره ای به صورت حضوری بود و پس از تعطیلی کلاس های حضوری ، این آزمون ها در سایت همگام برگزار گردید. در حال حاضر شرکت در آزمون های مشاوره ای از طریق برنامه شاد نیز فراهم است یعنی دانش آموزان می توانند از طریق پیام رسان شاد خود وارد سایت همگام شده و سپس در آزمون های مشاوره ای شرکت نمایند. در ادامه این مطلب راهنمای ثبت نام آزمون های مشاوره ای همگام با استفاده از شاد را ارائه می کنیم.

اگر برای شرکت در ازمون مشاوره ای شاد سوالی دارید و نیازمند راهنمایی هستید ، با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماساز طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

راهنمای ازمون مشاوره ای شاد

پس از تعطیلی مدارس ، برگزاری آزمون های مشاوره ای شاد به سامانه همگام منتقل شد و دانش آموزان باید با استفاده از کد ملی و رمز عبوری که مدرسه در اختیار آنها گذاشته است ، وارد سامانه شده و در آزمون شرکت نمایند. اما از آذرماه 99 امکان شرکت در ازمون های مشاوره ای از طریق اپلیکیشن شاد فراهم است و دیگر نیازی به مراجعه به گوگل برای ورود به سایت همگام نیست.

مرتبط بخوانید : ثبت نمرات در سامانه همگام

احتمالا این را هم بپسندید  پی وی شاد - آیا اپلیکیشن شاد پی وی دارد ؟

پس از آنکه وارد برنامه شاد خود شدید ، از بخش سرویس ها بر روی گزینه “پرورشی و فرهنگی” کلیک کنید.

ازمون مشاوره ای شاد

سپس باید بر روی گزینه “برنامه های مشاوره و پیشگیری از آسیب های اجتماعی” کلیک کنید.

ازمون مشاوره ای شاد

در مرحله بعد طبق تصویر زیر گزینه “آزمون های مشاوره ای” را انتخاب نمایید.

ازمون مشاوره ای شاد

پس از آنکه گزینه آزمون های مشاوره ای را انتخاب کنید ، مستقیم وارد سایت همگام خواهید شد. طبق تصویر زیر ، در بخش نام کاربری کد ملی و در بخش رمز ورود ، رمز همگام را که مدرسه در اختیارتان قرار داده است ، درج نمایید.

در این رابطه بخوانید : رمز همگام را فراموش کردم – راهنمای فراموشی و بازیابی رمز همگام

ازمون مشاوره ای شاد

پس از وارد کردن کد ملی و رمز همگام ، نقش خود را به عنوان دانش آموز انتخاب نمایید و سپس مدرسه محل تحصیلتان را مشخص کنید. در صورتی که اطلاعات را به درستی درج کرده باشید وارد صفحه ای مانند تصویر زیر خواهید شد که گزینه “آزمون های مشاوره ای” را در کادر قرمز رنگ مشخص کرده ایم. بر روی آن کلیک کنید.

ازمون مشاوره ای شاد

طبق مراحلی که توضیح داده شد ، می توانید در ازمون مشاوره ای شاد شرکت کنید. پس از پاسخ دادن به سوالات و اتمام آزمون ، عبارت وضعیت نهایی را مشاهده خواهید کرد که به معنای موفقیت آمیز بودن آزمون شماست.

مرتبط بخوانید : آزمون آغازین

مشاوره تلفنی ازمون مشاوره ای شاد

بسیاری از دانش آموزان برای شرکت در ازمون مشاوره ای شاد با مشکل مواجه هستند و نمی توانند وارد سایت همگام شوند. اگر شما هم برای ورود به سایت همگام از طریق برنامه شاد با مشکلی روبرو هستید و یا نمی توانید وارد آزمون شوید ، توصیه می شود با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. تماس با کارشناسان از 8 صبح تا 12 شب تمامی ایام هفته امکان پذیر می باشد.

مرتبط ببینید : پشتیبانی سایت همگام

سوالات متداول

  • ازمون مشاوره ای شاد چیست ؟
احتمالا این را هم بپسندید  چگونه در برنامه شاد وارد کلاس شویم - آموزش ورود به کلاس در برنامه شاد

از آذر ماه سال 99 امکان شرکت در آزمون های مشاوره ای سامانه همگام از طریق برنامه شاد فراهم شده است و شما دانش آموزان می توانید با ورود به برنامه شاد و طبق توضیحاتی که در این مطلب ارائه شد ، در آزمون شرکت نمایید.

  • چگونه در ازمون مشاوره ای شاد شرکت کنیم ؟

نحوه شرکت در آزمون های مشاوره ای شاد را در این مطلب بررسی کردیم.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دانلود شاد برای کامپیوتر

دانلود شاد برای کامپیوتر – دانلود و راهنمای استفاده از برنامه شاد در کامپیوتر

  پیام رسان شاد چند ماه پس از غیرحضوری شدن مدارس توسط سازمان آموزش و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر