از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

امکانات برنامه شاد – راهنمای امکانات مختلف برنامه شاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

امکانات برنامه شاد

 

برنامه شاد به عنوان پیام رسان اصلی آموزش مجازی و از راه دور مدارس مورد استفاده قرار می گیرد و تا زمانی که مدارس تعطیل هستند و آموزش ها همچنان مجازی است ، تمام دانش آموزان ، معلمان و مدیران باید با دانلود و نصب برنامه شاد پیگیر کلاسهای درس مجازی باشند. با به روز رسانی شاد و رونمایی برنامه شاد جدید که همزمان با شروع سال تحصیلی جدید بود ، امکانات بسیاری با هدف افزایش کیفیت آموزش مجازی به این برنامه اضافه شد. امکان اجرای لایو ، تماس تصویری ، تماس صوتی ، بات تکلیف ، نظر سنجی ، بات حضور و غیاب و بسیاری دیگر از امکانات که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

راهنمای امکانات مختلف برنامه شاد

امکانات برنامه شاد امکاناتی است که فقط مختص به این پیام رسان و در جهت آموزش مجازی تنظیم شده اند. بسیاری از امکانات این برنامه در سایر پیام رسان های داخلی و خارجی وجود ندارد چرا که اپلیکیشن شاد برای آموزش مجازی مدارس راه اندازی شده است و تنظیمات آن مختص به این امر آموزش می باشد.

مرتبط بخوانید : شادبین شادآزمون آغازین

شاد قدیمی مشکلات زیادی داشت که باعث اعتراض بسیاری از دانش آموزان و والدین می شد ، کند بودن برنامه ، نداشتن لایو و … که همه این مشکلات در شاد جدید رفع شده اند ضمن اینکه بسیاری از امکانات پیشرفته تری نیز در این برنامه مشاهده می شود. البته همچنان مشکلاتی را در شاد جدید میبینیم که برای یک برنامه نوپا که به تازگی راه اندازی شده است ، طبیعیست. اگر آموزش مجازی تداوم داشته باشد ، حتما در به روز رسانی های بیشتر مشکلات برنامه نیز کمتر خواهد شد.

دانش آموزان و معلمان عزیز اگر در نصب و ورود به برنامه شاد ، با مشکلاتی مثل عدم نصب برنامه ، عدم احراز هویت ، مشکل در ورود به کلاس درس و .. مواجه هستید ، می توانید از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

احتمالا این را هم بپسندید  ترک گروه در شاد - راهنمای ترک گروه در شاد و بازگشت به آن

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

امکانات برنامه شاد | لایو و پخش زنده

جذاب ترین امکان جدید برنامه شاد ، لایو یا همان پخش زنده یکطرفه است. معلم می تواند به جای ارسال ویدیو یا تصویر برای آموزش دادن ، از لایو استفاده کند. امکان ایجاد لایو در برنامه شاد فعلا به صورت یکطرفه است و بیشتر توسط معلمان مورد استفاده قرار می گیرد. از طریق لایو می توان از اسامی دانش آموزان حاضر در کلاس مطلع شد ، دانش آموزان این امکان را دارند که در هنگام تدریس معلم تصویر او را ببینند که تاثیر زیادی در یادگیری بهتر دارد. اما نکته ای که در خصوص لایو شاد وجود دارد این است که فعلا فقط از طریق اپلیکیشن امکان ایجاد آن فراهم است و کاربرانی که با وب شاد وارد این برنامه شده اند نه می توانند لایو معلم را ببینند و نه خودشان لایو بسازند.

مرتبط بخوانید : دانلود شاد 4ثبت نام در برنامه شاد مدارس

تنظیمات برنامه شاد | تماس تصویری و صوتی

تماس صوتی و تصویری دو سویه نیز از امکانات برنامه شاد است. کاربران برنامه شاد می توانند از طریق تماس تصویری ارتباط دو طرفه تصویری داشته باشند و با توجه به اینکه در لایو فقط امکان مشاهده تصویر یک طرفه وجود دارد ، تماس تصویری این مشکل را حل کرده است. البته برای تدریس و آموزش دادن در گروه ها ، تماس تصویری و صوتی گزینه خوبی نیست و لایو پیشنهاد می شود.

امکانات برنامه شاد | بات تکلیف

دانش آموزان می توانند از طریق بات تکلیف در شاد ، تکالیفی را که معلم برای آنها هر روز تعیین می کند را مشاهده نمایند. معلمان در بات های تکلیف دانش آموزان ، تمارینی را قرار می دهند که دانش آموزان باید به طور مرتب به بات تکلیف خود سر بزنند و اگر تمرینی داشتند ، آن را انجام دهند و سپس برای معلم ارسال کنند.

برای مشاهده آموزش تصویری ارسال تکلیف در شاد برای معلم بر روی لینک کلیک کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  دیجی فرم آزمون ساز شاد - لینک و راهنمای ساخت آزمون شاد در دیجی فرم

امکانات برنامه شاد | بات حضور و غیاب

فرم حضور و غیاب شاد یکی دیگر از امکانات این برنامه است که حضور و غیاب دانش آموزان را در کلاسهای درسی به صورت هوشمند انجام می دهد. معلم می تواند با ساخت فرم حضور و غیاب و ارسال آن در گروه های درسی خود ، لیست دانش آموزان حاضر در کلاس را دریافت کند. علاوه بر بات حضور و غیاب خود برنامه ، امکان ساخت فرم حضور و غیاب از طریق سایت های گوگل فرم و دیجی فرم نیز وجود دارد.

برای اطلاع از چگونه در شاد حضور و غیاب کنیم بر روی لینک کلیک کنید.

تنظیمات برنامه شاد | نظر سنجی

ساخت فرم نظرسنجی در شاد نیز از امکانات پر کاربرد این برنامه است. معلم می تواند برای اطلاع از نظر دانش آموزان در موضوعات مختلف مثل تعیین زمان کلاس ، نظرسنجی درباره نحوه تدریس کردن و … فرم نظر سنجی در گروه قرار دهد. ساخت فرم نظرسنجی در شاد بسیار ساده است و علاوه بر خود برنامه ، از طریق گوگل فرم نیز می توان این فرم را ساخت.

امکانات برنامه شاد | ازمون آنلاین

معلمان می توانند برای برگزاری آزمون آنلاین در سامانه شاد ، از بخش آزمون ساز این برنامه استفاده کنند. ساخت آزمون آنلاین در شاد از طریق خود برنامه و همچنین سایت های گوگل فرم و دیجی فرم امکان پذیر است و معلم با توجه به سلیقه خود و نظر دانش آموزان ، می تواند از یکی از این سه گزینه استفاده کند.

آزمون ساز برنامه شاد قابلیت ساخت آزمون تستی و تشریحی دارد و اسامی دانش آموزانی که در آزمون حضور داشته اند ، برای معلم ارسال می شود.

در این مطلب راهنمای کاملی از امکانات برنامه شاد ارائه شد. با توجه به اینکه بیشتر دانش آموزان و معلمان در استفاده و ورود به برنامه شاد با مشکل مواجه هستند ، واحد پشتیبانی اپلیکیشن شاد راه اندازی شده است تا پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند. برای ارتباط با کارشناسان می توانید از 8 صبح تا 12 شب تماس بگیرید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ازمون مشاوره ای شاد

ازمون مشاوره ای شاد – ثبت نام آزمون های مشاوره ای همگام با استفاده از شاد

  ازمون های مشاوره ای توسط مدارس برگزار می شوند و دانش آموزان موظف به …

2 نظر

  1. سید محمود

    بسیار خوب قابل استفاده

  2. کاربردی برام ندشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر