از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

چگونه وارد برنامه شاد بشیم – آموزش ورود به برنامه شاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

چگونه وارد برنامه شاد بشیم - آموزش ورود به برنامه شاد

 

شبکه شاد ، پیام رسانی با قابلیت های پیشرفته از سوی وزارت آموزش و پرورش معرفی شده است و تا زمان تعطیلات اضطراری مدارس ، آموزش های لازم برای دانش آموزان از طریق این برنامه انجام خواهد گرفت. سوالی که برای اکثر کاربران اپلیکیشین شاد وجود دارد این است که چگونه وارد برنامه شاد بشیم و از امکانات آن استفاده کنیم ، نحوه احراز هویت در شاد به چه صورت است ، چگونه وارد گروه های درسی بشیم و …. در همین راستا این مطلب توسط تیم مشاوران پاسخ با ما تهیه شده است آموزش ورود به برنامه شاد ارائه داده شود.

چگونه برنامه شاد را دانلود و نصب کنیم

نصب اپلیکشین شاد هم اکنون برای تمام دانش آموزان ، معلمان و مدیران که از گوشی آیفون یا اندروید استفاده می کنند ، قابل انجام است. همچنین نسخه وب شاد نیز راه اندازی شده است تا کاربرانی که به هر دلیل نمی توانند این برنامه را در گوشی یا کامپیوتر نصب کنند ، بتوانند از طریق وب شاد وارد سامانه شوند.

البته اپلیکیشن شاد برای ios هنوز منتشر نشده است ولی این دسته از کابران می توانند با نسخه وب شاد ، برنامه های درسی خود را پیگیری کنند. برای دانلود اپلکیشین شاد جدید لازم است به سایت shad.ir مراجعه کنید که در ادامه لینک آن قرار داده شده است.

لینک مستقیم دانلود برنامه شاد جدید

چگونه وارد نسخه وب برنامه شاد بشیم

نسخه وب شاد از اواسط شهریورماه 99 در دسترس قرار گرفته است و دانش آموزان ، معلمان و و مدیران مدارس می توانند  هم از طریق گوشی تلفن همراه یا تبلت و هم از طریق کامپیوتر از وب شاد نیز استفاده کنند یعنی می توان با یک شماره ، در دو برنامه فعال بود. برای ورود به نسخه وب شاد می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید تا به صفحه اصلی سامانه هدایت شوید.

ورود به نسخه وب شاد

مطابق تصویر زیر گزینه “دانلود نسخه وب” را انتخاب کنید.

 

سپس شماره تلفن همراهتان را وار کنید شماره شما باید در دسترس و فعال باشد زیرا به آن کد فعال سازی ارسال می گردد.

احتمالا این را هم بپسندید  کد امنیتی برنامه شاد - کد امنیتی برنامه شاد چیست و کجا استفاده میشود ؟

 

کد 5 رقمی که برای شما ارسال شد را در این بخش درج کنید.

 

حالا باید بر روی گزینه “ورود دانش آموز” کلیک نمایید.

 

کد ملی ، سال ، ماه و روز تولد دانش آموز را در این بخش درج نمایید.

 

در صورتی که با پیام اطلاعات وارد شده صحیح نمی باشد ، مواجه شدید ، لازم است با مدیر مدرسه تماس بگیرید تا اطلاعات شما را وارد سایت سناد کند و در احراز هویت مشکلی پیش نیاید.

 

حداکثر 24 ساعت پس از وارد شدن اطلاعات شما در سامانه سناد ، مجددا احراز هویت را انجام دهید و سپس گزینه “ورود به گروه کلاس من” را انتخاب کنید تا لیست کلاس های خود را مشاهده نمایید.

چگونه وارد برنامه شاد بشیم و احراز هویت انجام دهیم

برای احراز هویت در شاد و وارد شدن به کانال ها و گروه های درسی ، لازم است پس از بروزرسانی برنامه شاد خود و نصب آن مطابق مراحلی که در این مطلب گفته شد ، مانند تصویر زیر ، وارد قسمت “ورود به مدرسه من” در صفحه اصلی اپلیکیشن شوید.

 

در مرحله بعدی باید پس از انتخاب افزودن کاربر ، نقش خود را به عنوان دانش آموز ، معلم و مدیر تعیین کنید.

 

در این مرحله از شما کد ملی و تاریخ تولد خواسته می شود که بعد از درج کردن آن ها ، به صورت خودکار وارد کلاس ها می شوید. نحوه درج تاریخ تولد به صورت زیر است :

  • مثال سال تولد : 1386
  • مثال ماه تولد : 04
  • مثال روز تولد : 15

اگر مطمئن هستید که کد کد ملی و تاریخ تولد خود را دقیق درج می کنید ولی با خطای “اطلاعات وارد شده نامعتبر است”  با مدیر مدرسه تماس بگیرید و از او بخواهید که اطلاعات شما را در سایت سناد ویرایش و تصحیح نماید.

24 ساعت پس از آنکه مدیر مدرسه اطلاعات شما را وارد سامانه سناد کرد ، دوباره به صفحه اصلی برنامه شاد برگردید و مطابق مراحلی که گفته شد ، احراز هویت را انجام دهید.

احتمالا این را هم بپسندید  لایو در برنامه شاد - راهنمای استفاده از امکان لایو در اپلیکیشن شاد

چگونه وارد گروه های درسی در برنامه شاد بشیم

چگونه وارد گروه های و کانال در برنامه شاد بشیم ؟ در صورتی که احراز هویت با موفقیت انجام بگیرد لیست کانال ها و گروه ها به طور خودکار برای مدیر و معلمان نمایش داده می شود که مدیر باید معلمان را در کلاس های درسی مربوطه ، ادمین کنند تا از این پس آموزش های لازم ارائه شود. معلم می تواند از بخش تنظیمات شاد ، دانش آموزان را عضو کلاس کند ولی احراز هویت دانش آموزان نیز باید درست انجام شده باشد تا بتوانند در کلاس ها عضو شوند.

دانش آموز پس از آنکه اپلیکیشن شاد را نصب کرد ، می بایست از بخش ورود به مدرسه ، بر روی اسم خود کلیک کند. (اگر حذف دانش آموز را انتخاب کنید ، از گروه ها و کانال ها خارج خواهید شد)

 

حالا گزینه ورود به کلاس های من را انتخاب کنید تا تمام گروه ها و کانال های درسیتان نمایش داده شود.

 

در بروزرسانی شبکه شاد که اخیرا انجام شده است ، قابلیت های جدیدتری برای این سامانه ایجاد گردیده تا دانش آموزان در بهترین حالت ممکن آموزش ببینند. لایو در شاد ، آزمون آنلاین در شاد ، امکان چت کردن دانش آموزان با یکدیگر ، ارسال فایل صوتی ، تماس تصویری و …. از امکانات جدید برنامه شاد است.

 

در این مطلب راهنمای کامل چگونه وارد برنامه شاد بشیم ، ارائه شد. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات از آخرین بروزرسانی های شبکه شاد با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما یا با کارشناسان پشتیبانی اپلیکیشن شاد تماس بگیرید تا راهنمایی شوید. با کلیک بر روی لینک های توزیع سیم کارت دانش آموزی شاد ، قفل گروه در شاد ،  تغییر شماره در شاد و بات شاد نیز می توانید مطالب مفید بیشتری را مطالعه فرمایید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ازمون مشاوره ای شاد

ازمون مشاوره ای شاد – ثبت نام آزمون های مشاوره ای همگام با استفاده از شاد

  ازمون های مشاوره ای توسط مدارس برگزار می شوند و دانش آموزان موظف به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر