از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دانلود شاد برای کامپیوتر – دانلود و راهنمای استفاده از برنامه شاد در کامپیوتر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دانلود شاد برای کامپیوتر

 

پیام رسان شاد چند ماه پس از غیرحضوری شدن مدارس توسط سازمان آموزش و پرورش با هدف یکپارچه سازی آموزش مجازی مدارس راه اندازی شد و هم اکنون این پیام رسان با میلیون ها کاربر که معلمان و دانش آموزان هستند ، پراستفاده ترین برنامه برای برگزاری کلاس آنلاین مدارس است. در مهرماه سال تحصیلی 1400 – 1401 با بروزرسانی شاد و ارائه نسخه جدید ، این امکان در برنامه فراهم شده است که کاربران با کامپیوتر نیز بتوانند احراز هویت را انجام داده و وارد کلاس های درسی شود. در ادامه این مطلب ضمن قرار دادن لینک دانلود شاد برای کامپیوتر ، به بررسی نحوه استفاده از این پیام رسان در کامپیوتر می پردازیم.

دانش آموزان و معلمان عزیز اگر در نصب و ورود به برنامه شاد ، با مشکلاتی مثل عدم نصب برنامه ، عدم احراز هویت ، مشکل در ورود به کلاس درس و .. مواجه هستید ، می توانید از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان دانلود شاد برای کامپیوتر

در حال حاضر نسخه جدید شاد که قابل اجرا بر روی کامپیوتر نیز می باشد ، منتشر نشده است ولی با توجه به اینکه آموزش مجازی اکثر مدارس از 15 شهریورماه آغاز شده است ، پیش بینی می شود که حداکثر تا یک تا دو هفته آینده ، نسخه جدید این برنامه در دسترس دانش آموزان قرار بگیرد.

دانش آموزان و معلمان با دانلود نسخه جدید برنامه شاد دیگر نیازی به استفاده از نرم افزار های اجرا کننده فایل APK بر روی کامپیوتر نخواهند داشت زیرا شاد جدید قابل نصب بر روی گوشی های اندروید ، آیفون و کامپیوتر خواهد بود و مشکلاتی که در نسخه قدیمی داشت ، برطرف شده است.

نحوه نصب و دانلود شاد برای کامپیوتر

برای نصب برنامه شاد بر روی کامپیوتر ابتدا باید آخرین نسخه این پیام رسان را از سایت shad.ir دانلود نمایید. پس از دانلود برنامه ، در قدم اول نیاز است که شماره تلفن همراه خود را درج نمایید. شماره تلفنی که برای ورود به برنامه شاد استفاده می کنید ، باید مورد تایید مدیر مدرسه باشد و اگر قصد تغییر شماره در شاد را دارید ، باید به مدیر مدرسه تان اطلاع دهید تا شماره جدید شما را در سامانه سناد ثبت نماید.

احتمالا این را هم بپسندید  مشکل ارسال فیلم در شاد 📞 راهنمای رفع مشکل ارسال فیلم در شاد

بدیهی است که در صورت تغییر شماره و عدم ثبت شماره جدید در سایت سناد ، احراز هویت در شاد انجام نخواهد شد. پس از وارد کردن شماره تلفن ، کد فعال سازی شاد ارسال خواهد شد که باید آن کد را در بخش تعیین شده درج نمایید.

با درج کد فعال سازی ، وارد برنامه خواهید شد اما هنوز عضو گروه های درسی نیستید زیرا مراحل احراز هویت به پایان نرسیده است. برای تکمیل احراز هویت در شاد ، گزینه “ورود دانش آموز” را از سمت راست صفحه انتخاب کنید و سپس با کلیک بر روی روی سه نقطه در بالای صفحه ، گزینه Install Shad را انتخاب نمایید.

با انجام مراحل فوق ، آیکون نرم افزار شاد وارد دسکتاپ کامپیوتر شما خواهد شد که بایستی با ورود به آن ، اطلاعات خواسته شده را اعم از سریال شناسنامه ، تاریخ تولد و … را درج نمایید تا احراز هویت شما به پایان برسد. پس از تمام مراحل ، لیست گروه و کانال های درسی مربوط به پایه تحصیلی تان نمایش داده خواهند شد.

نسخه تحت وب شاد برای کامپیوتر

علاوه بر دانلود نسخه جدید شاد برای کامپیوتر ، کاربرانی که دسترسی به گوشی تلفن همراه هوشمند و تبلت ندارند ، می توانند از نسخه تحت وب شاد نیز استفاده کنند. مراحل احراز هویت در وب شاد نیز مشابه احراز هویت نسخه اپلیکیشن است ولی شاد تحت وب دارای بعضی محدودیت هاست که ممکن است در کیفیت آموزش مجازی تاثیر منفی بگذارد. مثلا دانش آموزانی که از وب شاد استفاده می کنند ، امکان اجرا و مشاهده لایو را ندارند و یا تنظیمات تماس تصویری و صوتی وب شاد هنوز فعال نشده است.

نصب برنامه شاد برای کامپیوتر با استفاده از نرم افزار اجرا کننده

روش دیگر برای نصب برنامه شاد بر روی کامپیوتر ، استفاده از نرم افزارهای اجرا کننده است. البته شما با دانلود نسخه جدید شاد به راحتی می توانید آن را بر روی کامپیوتر نیز نصب کنید ولی اگر مشکلی در نصب شاد جدید داشتید ، توصیه می شود از روش زیر برای نصب شاد در کامپیوتر استفاده نمایید.

  • ابتدا نرم افزار اجرا کننده Nox Player را دانلود نمایید و برای استخراح آن از حالت فشرده ، دوبار بر روی برنامه کلیک نمایید.
  • در مرحله بعد لازم است که تیک عبارت “I have read and accept the Nox License Agreement” را فعال کنید و گزینه “install” را بزنید تا برنامه نصب شود.
  • پس از آنکه برنامه نصب شود ، بر روی گزینه استارت کلیک کنید تا وارد برنامه شوید.
  • پس از اجرای برنامه ، از سمت راست صفحه گزینه “Apk Inatall”را انتخاب نمایید.
  • در مرحله بعد لازم است برنامه شاد را که از قبل دانلود کرده اید را وارد نرم افزار کنید.
  • پس از ورود شاد به نرم افزار Nox Player ، آیکون آن در صفحه اصلی نرم افزار نمایش داده خواهد شد که باید بر روی آن کلیک کنید.
  • با کلیک بر روی برنامه شاد ، صفحه اول پیام رسان را مشاهده خواهید کرد که باید گزینه “ورود به برنامه” را انتخاب نمایید و شماره تلفن همراه خود را درج کنید.
  • پس از پیامک شدن کد فعال سازی شاد ، آن را درج نمایید تا وارد برنامه شوید.
  • در مراحل بعدی می بایست احراز هویت را انجام دهید تا لیست کلاس های درسی مربوط به پایه و رشته تحصیلی شما نمایش داده شود.

پشتییانی دانلود شاد برای کامپیوتر

بسیاری از دانش آموزانی که از کامپیوتر برای ورود به برنامه شاد استفاده می کنند ، در دانلود و نصب این برنامه دچار مشکل می شوند و نمی توانند در کلاس های درسی خود عضو شوند. اگر شما هم برای استفاده از برنامه شاد با مشکلی مواجه شدید ، می توانید با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند. در صورت تمایل و عدم پاسخگویی کارشناسان پشتیبانی رسمی ، توصیه می شود با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان راهنمایی شوید.

احتمالا این را هم بپسندید  کد اینترنت رایگان برای دانش آموزان - فعال سازی اینترنت رایگان دانش آموزان

سوالات متداول

  • آیا امکان دانلود شاد برای کامپیوتر وجود دارد ؟

بله ، دانش آموزان و معلمان می توانند برنامه شاد جدید را بر روی کامپیوتر خود نصب کنند.

  • آیا برنامه شاد بر روی کامپیوتر نیز نصب می شود ؟

بله ، شاد جدید قابل نصب شدن بر روی کامپیوتر ، گوشی اندروید و آیفون می باشد.

  • مراحل نصب برنامه شاد برای کامپیوتر به چه صورت است ؟

مراحل کامل نصب و دانلود برنامه شاد برای کامپیوتر ، در این مطلب شرح داده شد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ازمون مشاوره ای شاد

ازمون مشاوره ای شاد – ثبت نام آزمون های مشاوره ای همگام با استفاده از شاد

  ازمون های مشاوره ای توسط مدارس برگزار می شوند و دانش آموزان موظف به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر