از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سرعت پایین شاد – سرعت پایین شاد از چیست و آیا راه حلی دارد ؟

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سرعت پایین شاد - سرعت پایین شاد از چیست و آیا راه حلی دارد ؟

 

با تعطیلی مدارس از اواخر سال 98 و از دست دادن فرصت آموزش حضوری ، آموزش از راه دور و استفاده از شبکه های مجازی بهترین گزینه پیش رو برای پیگیری درس و مدرسه است و با توجه به نگرانی اکثریت والدین از دسترسی فرزندشان به اینترنت ، وزارت آموزش و پرورش شبکه شاد را ارائه داد که فعالیت های دانش آموزان در این شبکه به خوبی کنترل می شود. پیام رسان شاد با وجود مزیت های زیادی که دارد ، شامل مشکلاتی هم نیز می باشد که البته در نسخه جدید این پیام رسان بخش زیادی از مشکلات آن حل شد. اخیرا سرعت پایین شاد باعث اعتراض بسیاری از کاربران شده است و ما این مطلب را تهیه کرده ایم تا ضمن بررسی دلایل کند بودن سرعت شاد ، راه حل های این مشکل را نیز ارائه دهیم.

سرعت پایین شاد از چیست

به گفته کارشناس فناوری اداره کل آموزش و پرورش ، سرعت پایین شاد به دلیل استفاده زیاد از این برنامه است و با توجه به اینکه عموم دانش آموزان و معلمان از طریق این برنامه آموزش های مجازی را پیگیری می کنند ، زیاد بودن تعداد کاربران نیز باعث کندی آن می شود.

تاکنون اطلاعات بیش از 9 میلیون دانش آموز و معلم در سامانه شاد مدارس ثبت شده است و بیش از 232 میلیون پیام در این برنامه مبادله شده است که همین دو عامل ، باعث استفاده بیشتر از برنامه شاد و در نتیجه کند شدن آن می شود.

البته مشکل پایین بودن سرعت شاد موقتی است و به مرور حل خواهد شد. نسخه قدیمی این برنامه که تا قبل از شهریور ماه 99 مورد استفاده قرار می گرفت ، مشکلات بسیار زیادی را داشت که برای برنامه نوپا ، این مشکلات طبیعی است. اما با به روز رسانی شاد در ابتدای شهریور ماه ، ضمن حل بسیاری از ایرادات آن ، امکانات جدید تری نیز به این برنامه اضافه گردید. قابلیت هایی همچون اجرای لایو در برنامه شاد ، تماس تصویری ، تماس صوتی ، فرم نظر سنجی در شاد ، فرم حضور و غیاب شاد و … در تنظیمات شاد جدید اعمال شده اند تا آموزش به دانش آموزان با کیفیت بیشتری انجام گیرد.

پس انتظار می رود که مشکل کند بودن نیز در چند ماه آینده رفع گردد و زحمت معلمان برای تدریس کردن کمتر شود ضمن اینکه دانش آموزان نیز از آموزش های بهتری برخوردار شوند.

در مورد راه حل سرعت پایین شاد سوالی دارید؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

راه حل مشکل سرعت پایین برنامه شاد

سرعت پایین شاد - سرعت پایین شاد از چیست و آیا راه حلی دارد ؟

 

برخی از دلایل پایین بودن سرعت برنامه شاد ، مربوط به خود برنامه نیست و ممکن است مشکل از گوشی تلفن همراه یا اتصال اینترنت باشد که در ادامه بیشتر بررسی می کنیم.

آسیب به گوشی در حین استفاده از برنامه شاد

طبق گفته برخی از کاربرانی که از برنامه شاد استفاده می کنند ، در زمان دانلود و نصب این برنامه ، سرعت گوشی آنها پایین شده و اصطلاحا گوشی هنگ کرده است و برنامه اجرا نمی شود. در رابطه با این مشکل باید بگوییم که مشکل از برنامه نیست و احتمالا یکی از موارد زیر باعث هنگ کردن گوشی و عدم نصب برنامه شاد می شود :

  • در زمان دانلود ، نصب برنامه و زمان حضور در کلاس ، گوشی یا تبلت شما به شارژر وصل بوده است. سعی کنید که قبل از ساعت برگزاری کلاس گوشی خود را کامل شارژ کنید تا در حین کلاس به شارژر وصل نباشد. اینکار ضمن کند کردن برنامه شاد ، باعث خرابی باتری گوشی نیز می شود.
  • در زمان حضور در کلاس گوشی یا تبلت را به دیوار ، میز یا جایی تکیه دهید و در دست تان نباشد زیرا اینکار باعث گرم شدن باتری گوشی می شود و ممکن است در هنگام مشاهده لایو و حضور در کلاس آنلاین یکدفعه از برنامه خارج شوید.
  • بازی ها و برنامه های سنگین گوشی را حذف کنید تا به گوشی آسیب نرسد و بهتر بتوانید از برنامه شاد استفاده کنید.

مشکل بالا نیومدن برنامه شاد

بسیاری از دانش آموزان برای ورود به برنامه شاد با مشکل مواجه هستند و برنامه باز نمی شود. برای رفع این مشکل یکبار گوشی یا تبلت خود را ریستارت کنید و پس از چند دقیقه دوباره وارد برنامه شاد شوید. اگر با پس از ریستارت مشکل سرعت پایین حل نشد ، می توانید از وب شاد استفاده کنید. نسخه شاد وب  هم در گوشی تلفن همراه و تبلت و هم در کامپیوتر و لپ تاپ قابل نصب است.

در مورد علت سیاه شدن صفحه در برنامه شاد سوالی دارید؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

فیلترشکن را خاموش کنید

در زمان استفاده از شبکه شاد ، فیلترشکن را خاموش کنید و در صورت روشن بودن ، نمی توانید وارد برنامه شوید. با توجه به اینکه برنامه شاد یک پیام رسان داخلی است ، استفاده از فیلترشکن باعث می شود که IP شما تغییر کند که برای برنامه شاد آموزش و پرورش این IP ناشناخته است و در نتیجه نمی توانید وارد سامانه شوید.

بستن تمام برنامه های در حال اجرا

مطمئنا اگر چند وقت است که از گوشی یا تبلت استفاده می کنید ، به خوبی میدانید که باز بودن برنامه ها و بازی های گوشی ، باعث کند شدن سایر برنامه ها می شود. وقتی همزمان از چند برنامه استفاده می کنید ، بدون آنکه مشکل از برنامه شاد باشد ، گوشی شما کند می شود پس این مشکل به دلیل مشکلات برنامه شاد نیست. توصیه می شود که پیش از ورود به شبکه شاد ، تمام برنامه های در حال اجرای گوشی را ببندید تا اختلالی در زمان اتصال به کلاس آنلاین شاد ایجاد نشود.

سرعت پایین شاد و پر شدن حافظه گوشی

برای نصب برنامه شاد حدودا 35 مگابایت حافظه داخلی نیاز است و پس از نصب برنامه نیز برای دانلود کردن فایل های آموزشی نیز باید گوشی شما به اندازه کافی حافظه داشته باشد. پس تا حد امکان برنامه هایی که کمتر کاربرد دارند را از گوشی حذف کنید تا فضای کافی برای برنامه شاد ایجاد شود.

احتمالا این را هم بپسندید  بات تکلیف در شاد - نحوه استفاده بات تکلیف در شاد و راهنمای انجام تکلیف در شاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ازمون مشاوره ای شاد

ازمون مشاوره ای شاد – ثبت نام آزمون های مشاوره ای همگام با استفاده از شاد

  ازمون های مشاوره ای توسط مدارس برگزار می شوند و دانش آموزان موظف به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر