از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعلام نتایج نمونه دولتی یزد 1402 📞 زمان و سایت اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم یزد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعلام نتایج نمونه دولتی یزد

دانش آموزان پایه نهم استان یزد که در تیرماه در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شرکت کرده‌ اند ، بایستی منتظر اعلام نتایج باشند تا از قبولی یا عدم قبولی خود مطلع گردند. نتایج آزمون نمونه دولتی یزد یک الی یک ماه و نیم بعد از برگزاری آزمون اعلام می شود و دانش آموزان می توانند با مراجعه به سامانه معرفی شده‌ سازمان آموزش و پرورش ، کارنامه خود را دریافت کنند. در ادامه این مطلب راهنمای کامل اعلام نتایج نمونه دولتی یزد را ارائه کرده‌ایم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه اعلام نتایج نمونه دولتی ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم یزد 1402

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم یزد حدود 4 الی 6 هفته پس از برگزاری آزمون است و با توجه به برگزاری آزمون در تاریخ 3 تیرماه ، پیش بینی می شود که نتایج حداکثر تا نیمه اول مردادماه اعلام گردد. در حال حاضر زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی یزد مشخص نیست و شما عزیزان می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و اخبار اعلام نتایج را پیگیری کنید.

سایت اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم یزد 1402

اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم به صورت استان به استان است و دانش آموزان استان یزد که در این آزمون شرکت کرده‌ اند برای دریافت نتایج باید به سامانه my.medu.ir مراجعه نمایند. برای دریافت کارنامه نمونه دولتی نهم به دهم یزد از سامانه my.medu.ir نیاز به اطلاعاتی همچون شماره ملی ، شماره تلفن همراه ، شماره پیگیری ثبت نام و رمز همگام می باشد و با درج این اطلاعات می توانید کارنامه خود را دریافت نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج نمونه دولتی البرز 1403 📞 زمان و سایت اعلام نتایج نمونه دولتی البرز

اعتراض به نتایج نمونه دولتی نهم به دهم یزد 1402

نتایج آزمون نمونه دولتی يزد در مردادماه از طریق سامانه my.medu.ir اعلام می شود و ممکن است شما پس از دریافت کارنامه خود متوجه شوید جزو پذیرفته‌ نشدگان این آزمون هستید. دانش آموزانی که در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم موفق به کسب نمره قبولی نشده‌ اند ، فرصت اعتراض به نتیجه را دارند ولی به شرطی که مطمئن باشند در محاسبه درصد دروس و تراز آزمون آنها اشتباهی رخ داده‌ است.

این دسته از دانش آموزان برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی می بایست به همان سامانه my.medu.ir مراجعه کنند و فقط هم در مهلتی که سامانه اعلام کرده‌ است ، فرصت اعتراض وجود دارد.

مرتبط بخوانید : اعتراض به نتایج نمونه دولتی

ذخیره های نمونه دولتی نهم به دهم یزد 1402

دانش آموزانی که حداقل تراز قبولی آزمون نمونه دولتی را کسب کرده‌ اند و تراز آزمون آنها نزدیک به تراز آخرین فرد قبول شده‌ در مدرسه است ، جزو ذخیره های نمونه دولتی قرار می گیرند و باید منتظر تماس مدرسه باشند تا در صورت تکمیل نشدن ظرفیت ، از آنها ثبت نام به عمل آید.

ظرفیت مدارس نمونه دولتی ممکن است به دلیل انصراف از تحصیل یا انتقالی بعضی از دانش آموزان تکمیل نشود و یا دانش آموزانی که هم در آزمون تیزهوشان و هم در آزمون نمونه دولتی قبول شده‌ اند و در مدرسه تیزهوشان ثبت نام می کنند که در این صورت ظرفیت مدرسه تیزهوشان خالی می شود و دانش آموزان ذخیره شانس قبولی دارند.

احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج نمونه دولتی لرستان 1402 📞 زمان و سایت اعلام نتایج نمونه دولتی لرستان

وضعیت قبولی یا عدم قبولی دانش آموزان ذخیره در مدرسه نمونه دولتی حداکثر تا اواسط شهریورماه مشخص می شود و اگر با شما تماس گرفته‌ نشد ، می بایست در مدرسه دیگری ثبت نام کنید.

آزمون تکمیل ظرفیت نتایج نمونه دولتی نهم به دهم یزد 1402

اعلام نتایج نمونه دولتی یزد

آزمون تکمیل ظرفیت در بعضی از سال ها برای مدارس نمونه دولتی برگزار می شود ولی این آزمون مختص به پایه دهم به یازدهم است و فقط دانش آموزان دهم امکان شرکت دارند. بنابراین آزمون تکمیل ظرفیت نهم به دهم در مدارس نمونه دولتی برگزار نمی شود و شما فقط یکبار شانس شرکت در آزمون دارید.

مرتبط بخوانید : آزمون تکمیل ظرفیت نمونه دولتی دهم به یازدهم

ضمن اینکه برگزاری ازمون تکمیل ظرفیت دهم به یازدهم نمونه دولتی نیز منظم نیست و مدارس باید اعلام ظرفیت کنند تا سازمان آموزش و پرورش استان این آزمون را برگزار نماید ولی اگر مدرسه ظرفیت خالی نداشته‌ باشد ، آزمون تکمیل ظرفیت نیز اجرا نمی شود.

سوالات متداول

  • زمان اعلام نتایج نمونه دولتی یزد 140 چه تاریخی است ؟

نتایج نمونه دولتی يزد 1402 در نیمه اول مردادماه اعلام گردد.

  • سایت دریافت نتایج نمونه دولتی یزد کدام سامانه است ؟

دانش آموزان استان یزد که در آزمون نمونه دولتی شرکت کرده‌ اند برای دریافت نتایج لازم است به سایت my.medu.ir مراجعه کنند.

  • آیا اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم امکان پذیر است ؟

بله ، دانش آموزانی که در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم پذیرفته‌ نشده‌ اند ، امکان اعتراض به نتیجه را دارند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی

اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی 1402 📞 زمان و نحوه دریافت نتایج

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم امسال در استان خراسان جنوبی نیز برگزار شد. دانش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر