از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعلام نتایج نمونه دولتی سمنان 1402 📞 زمان و سایت دریافت نتایج

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعلام نتایج نمونه دولتی سمنان

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم مدارس استان سمنان در تاریخ 9 تیرماه 1402 برگزار گردید. دانش آموزانی که در تاریخ مقرر ثبت نام آزمون خود را انجام داده‌ بودند می توانستند در این آزمون حضور یابند. به فاصله چند هفته پس از برگزاری آزمون ، نتایج آن اعلام می شود. دانش آموزانی که جزو پذیرفته‌ شدگان باشند می بایست برای ثبت نام قطعی به مدرسه مراجعه کنند. در ادامه این مطلب ، زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم سمنان و نحوه دریافت نتایج ، بررسی می شود.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه اعلام نتایج نمونه دولتی، لیست ذخیره ها، نحوه اعتراض به نتایج آزمون و …  با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی سمنان 1402

همانطور که بالاتر نیز اشاره شد ، زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم در تاریخ 3 تیرماه بود و با توجه به اینکه بررسی پاسخ نامه های داوطلبان استان بزرگ سمنان ، حدود 6 هفته به طول می انجامد ، پیش بینی می شود که نتایج آزمون نمونه دولتی این استان تا اواسط مردادماه اعلام شود.

سایت دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم سمنان

دانش آموزان نهم استان سمنان که در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1402 شرکت کرده‌ اند ، برای مشاهده نتیجه آزمون خود باید به سایت my.medu.ir مراجعه کنند. کارنامه تمام دانش آموزان این استان اعم از شهرهای شاهرود ، دامغان ، گرمسار و …. در این سایت قرار داده‌ می شود و برای مشاهده نتایج نیازی به مراجعه حضوری به مدارس نیست.

احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج نمونه دولتی کردستان 1402 📞 زمان و سایت اعلام نتایج نمونه دولتی کردستان

جهت دریافت کارنامه از سایت معرفی شده‌ فوق ، بر روی گزینه “دریافت نتایج” کلیک کنید و سپس اطلاعات خواسته‌ شده‌ را درج نمایید. با وارد کردن‌ اطلاعات ، کارنامه حاوی درصد دروس اکتسابی و تراز آزمون ، نمایش داده‌ خواهد شد.

شرایط اعتراض به اعلام نتایج نمونه دولتی سمنان 

شرکت کنندگان آزمون نمونه دولتی سمنان درباره شرایط اعتراض به نتایج از مشاوران ما می پرسند.  درخواست اعتراض به نتایج این آزمون را معمولا دانش آموزانی دارند که در آزمون قبول نشده‌ اند و یا جزو ذخیره ها هستند و نسبت به درصد دروس و تراز آزمون ، تقاضای اعتراض دارند. امکان ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی سمنان ، از طریق سامانه iranschl.ir فراهم می باشد و فرصت چند روزه ای برای داوطلبان در نظر گرفته‌ خواهد شد.

برای اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم نیاز به دلایل موجه و منطقی می باشد و فقط درخواست دانش آموزانی که دلایل منطقی دارند ، بررسی می شود.

اعلام ذخیره های نمونه دولتی نهم به دهم سمنان

طی اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم سمنان ، لیست ذخیره ها نیز منتشر می شود و دانش آموزانی که جزو ذخیره شدگان هستند باید منتظر باشند مدرسه با آنها تماس بگیرد. ذخیره های نمونه دولتی حداکثر تا 15 نفر هستند و در صورتی که ظرفیت مدرسه با ثبت نام قبول شدگان تکمیل نشود ، از دانش آموزان ذخیره ثبت نام به عمل می آید.

آزمون تکمیل ظرفیت نمونه دولتی نهم به دهم سمنان

اعلام نتایج نمونه دولتی سمنان

شاید برایتان سوال پیش آمده‌ باشد که آیا برای آزمون نمونه دولتی نهم به دهم سمنان مرحله تکمیل ظرفیت نیز برگزار می شود یا خیر. در این خصوص لازم است بدانید که مدارس نمونه دولتی برای پذیرش دانش آموز در پایه دهم ، فقط یکبار آزمون برگزار می کنند و دانش آموزان فقط یکبار فرصت شرکت در آزمون را دارند و اگر قبول نشوند ، باید به فکر تحصیل در سایر مدارس باشند.

احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج نمونه دولتی همدان 1402 📞 زمان و نحوه دریافت نتایج

سوالات متداول

  • آیا نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم سمنان اعلام شده‌ است ؟

در حال حاضر ، نتايج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم سمنان اعلام نشده‌ است و در اواسط مردادماه اعلام می شود.

  • سایت دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم سمنان کدام سامانه است ؟

دانش آموزان برای دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم سمنان باید به سایت معرفی شده‌ در این مطلب مراجعه کنند.

  • آیا می توان به نتایج نمونه دولتی نهم به دهم سمنان اعتراض کرد ؟

احتمالا پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم سمنان ، فرصتی چند روزه برای اعتراض به نتایج در نظر گرفته‌ شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

اعلام نتایج نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری

اعلام نتایج نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری 1402 📞 زمان و سایت دریافت نتایج

آزمون نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری در روز جمعه به تاریخ 3 تیرماه برای دانش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر