از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعتراض به نتایج نمونه دولتی 1402 📞 راهنمای اعتراض به نتایج نمونه دولتی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعتراض به نتایج نمونه دولتی

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم هر ساله توسط وزارت آموزش و پرورش کشور در تمامی استان ها برگزار می شود و دانش آموزان پایه نهم می توانند با شرکت در این ازمون ، به شرط کسب نمرات لازم وارد مدارس برتر نمونه دولتی استان خود شوند و مقطع دوم متوسطه را در این مدارس بگذرانند. پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی که به صورت تستی و 4 گزینه ای می باشد و اعلام نتایج ، اسامی پذیرفته شدگان و همچنین لیست ذخیره های آزمون مشخص می شود و ممکن است تعدادی از دانش آموزان نسبت به نتایج اعتراض داشته باشند.

در ادامه به بررسی زمان و نحوه اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی می پردازیم شما عزیزان می توانید جهت ثبت درخواست اعتراض خود ، از مشاوران ما راهنمایی دریافت کنید.

زمان اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم هنوز اعلام نشده‌ است و توصیه ما این است که با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما در ارتباط باشید و اخبار زمان اعتراض به نتایج را پیگیری کنید تا از این فرایند جا نمانید.

در نظر داشته باشید که فرصت اعتراض به نتایج نمونه دولتی بسیار محدود و کمتر از سه روز است و به درخواست های اعتراضی که پس از مهلت تعیین شده‌ ارسال شوند ، رسیدگی نخواهد شد. پس حتما پیگیر شروع زمان اعتراض به نتایج باشید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان اعتراض به نتایج نمونه دولتی

ازمون نمونه دولتی نهم به دهم شامل دو دسته سوال تحصیلی و تحلیلی است. سوالات تحصیلی که 4 گزینه ای و تستی هستند از کتاب های درسی طراحی می شوند اما سوالات بخش تحلیلی با تکیه بر استعداد و هوش دانش آموزان مورد پرسش قرار می گیرند که سهم قابل توجهی را نیز در شانس قبولی دانش آموز دارند.

احتمالا این را هم بپسندید  هزینه ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 📞 راهنمای پرداخت هزینه ثبت نام و تحصیل نمونه دولتی

نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم حداکثر تا یک ماه پس از برگزاری آزمون اعلام می شود و زمان اعتراض به نتایج نیز حدود یک هفته پس از مشخص شدن نتایج است. با توجه به اینکه شمار زیادی از دانش آموزانی که در ازمون نمونه دولتی شرکت کرده‌ اند ، نسبت به نتایج اعتراض دارند و احتمال می دهند که با درخواست اعتراض آنها موافقت شود ، سازمان اموزش و پرورش هر یک از استان ها فرصت اعتراض را برای این دسته از دانش آموزان فراهم می سازد.

مرتبط بخوانید : اعتراض به سوالات تیزهوشان

نحوه اعتراض به نتایج نمونه دولتی

اعتراض به آزمون مدارس نمونه دولتی فقط به صورت اینترنتی انجام می پذیرد و مراجعات حضوری به سازمان آموزش و پرورش منطقه پیگیری نمی شوند. با توجه به اینکه ازمون مدارس نمونه دولتی به صورت استانی برگزار می شوند ، شما برای ثبت درخواست اعتراض خود باید به سایت نمونه دولتی آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه کنید.

در سال های قبل بسیاری از دانش آموزان بودند که با درخواست اعتراض به نتایج آنها موافقت شد و در مدرسه مورد تقاضا پذیرش شدند. پس اگر شما هم میخواهید به نتایج اعتراض کنید ولی از نحوه ارسال درخواست خود اطلاعی ندارید ، حتما با مشاوران ما تماس بگیرید و موضوع را پیگیری کنید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

چه مواردی برای اعتراض به نتایج قابل قبول است

دانش آموزان برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج باید دلایل منطقی و موجه داشته باشند در غیراینصورت با درخواست آنها موافقت نمی شود. از جمله مواردی که دانش آموزان می توانند نسبت به آنها اعتراض کنند ، عبارتند از : 

  • اشتباه در محاسبه نمره کل آزمون
  • مطابقت نداشتن اولویت های ثبت شده‌ در کارنامه با برگه ثبت نامی دانش آموز
  • عدم مطابقت سوالات درست ، نادرست و جواب داده‌ نشده‌ با توجه به پاسخبرگ موجود در سایت
  • اعمال نشدن قانون مربوط به سهمیه پذیرش داوطلبان دوقلو
  • سایر موارد

مرتبط بخوانید : نتایج اعتراض تیزهوشان

سوالات شما

  • اعتراض به آزمون نمونه دولتی 1402 چگونه امکان پذیر است؟
احتمالا این را هم بپسندید  زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1402 📞 زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه

برای اعتراض به آزمون نمونه دولتی باید به صورت اینترنتی اقدام کنید.

  • زمان اعتراض به نتیجه نمونه دولتی 1402 در چه تاریخی می باشد؟

ثبت درخواست اعتراض به نتیجه نمونه دولتی مدتی پس از اعلام نتایج امکان پذیر می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

مدارس نمونه دولتی مشهد

مدارس نمونه دولتی مشهد 📞 راهنمای ثبت نام متوسطه اول و دوم دخترانه و پسرانه

مدارس نمونه دولتی مشهد از برترین مدارس این شهر هستند و دانش آموزان بسیاری تمایل …

یک نظر

  1. سلام وقت بخیر به نتایج اعتراض زدم کی رسیدگی میکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر