از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعلام نتایج نمونه دولتی اردبیل 1402 📞 زمان و سایت دریافت نتایج

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

علام نتایج نمونه دولتی اردبیل

دانش آموزان پایه نهم ساکن استان اردبیل که امسال و در تاریخ 9 تیرماه در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شرکت کرده‌‌ اند ، برای اطلاع از اینکه جزو پذیرفته‌ شدگان خواهند بود یا خیر باید منتظر انتشار نتایج باشند. کارنامه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم اردبیل شامل سه کارنامه برای پذیرفته‌ شدگان ، پذیرفته‌ نشدگان و لیست ذخیره ها است و هر دانش آموز فقط یک نتیجه خواهد داشت. در ادامه این مطلب جزئیات کامل اعلام نتایج نمونه دولتی اردبیل از جمله زمان و سایت اعلام نتایج را بررسی می کنیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه اعلام نتایج نمونه دولتی، لیست ذخیره ها، نحوه اعتراض به نتایج آزمون و …  با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی اردبیل 1402

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم هر ساله توسط سازمان آموزش و پرورش استان ها به صورت استانی برگزار می گردد و دانش آموزان پایه نهم که واجد شرایط شرکت در آزمون هستند و معدل بالا دارند ، می توانند در این آزمون ثبت نام کنند و پس از حضور در جلسه امتحانی ، منتظر باشند تا نتایج اعلام شود. نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم اردبیل با توجه به اینکه آزمون در تاریخ 3 تیرماه برگزار شده‌‌ است ، حداکثر تا اواسط مردادماه اعلام خواهد شد.

در حال حاضر که زمان دقیق اعلام نتايج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم اردبیل مشخص نیست ، می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و اخبار موثق اعلام نتايج را پیگیری کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج نمونه دولتی گیلان 1402 📞 زمان و سایت اعلام نتایج نمونه دولتی گیلان

سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی استان اردبیل

نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم استان اردبیل به صورت اینترنتی اعلام می شود و نیازی به مراجعه حضوری به مدارس نیست. همچنین سامانه اعلام نتایج برای تمام بخش های استان اردبیل و شهرهای آن ، یک سامانه مشترک به نشانی my.medu.ir می باشد و شما ساکن هر یک از شهرهای گرمی ، مشکین شهر ، پارس آباد و …. هستید ، می باییست از این سامانه نتیجه آزمون خود را دریافت کنید.

لینک دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی همزمان با انتشار نتایج در سایت my.medu.ir فعال می شود و شما با کلیک بر روی این لینک به صفحه ای هدایت خواهید شد که باید شماره ملی و سری سریال شناسنامه دانش آموز را درج کنید. پس از وارد کردن مشخصات ، بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید تا کارنامه برای شما نمایش داده‌‌ شود.

لیست ذخیره های نمونه دولتی نهم به دهم اردبیل 1402

مدارس نمونه دولتی اردبیل در زمان اعلام نتايج ، چند دانش آموز را به عنوان ذخیره اعلام می کنند تا اگر ظرفیت مدرسه تکمیل نشد ، از ذخیره ها ثبت نام انجام بگیرد. هر ساله تعدادی از دانش آموزانی که در مدارس نمونه دولتی پذیرفته‌ می شوند ، به صورت همزمان در مدرسه تیزهوشان نیز موفق به قبولی می شوند و با ثبت نام در مدرسه تیزهوشان ، ظرفیت مدرسه نمونه دولتی خالی می شود. در چنین شرایطی ، فرصت برای ثبت نام دانش آموزان ذخیره ایجاد می شود.

همچنین بعضی از پذیرفته‌ شدگان مدارس نمونه دولتی اردبیل ، به دلیل تغییر محل زندگی ناچار به انتقالی یا انضراف از مدرسه هستند که در این صورت نیز برای دانش آموزان ذخیره جا باز می شود. دانش آموزان ذخیره اول تا سوم از شانس قبولی بیشتری برخوردار هستند و خیلی کم پیش می آید که ذخیره های بالای 10 در مدرسه قبول شوند.

احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج نمونه دولتی لرستان 1402 📞 زمان و سایت اعلام نتایج نمونه دولتی لرستان

اعتراض به اعلام نتایج نمونه دولتی اردبیل

اعلام نتایج نمونه دولتی اردبیل

پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم اردبیل در صورتی که متوجه اشتباه در محاسبه درصد دروس خود شدید و یا احتمال دادید تراز شما اشتباه محاسبه شده‌‌ است ، می توانید در همان سایت اعلام نتایج به نشانی my.medu.ir ، درخواست اعتراض خود را به ثبت برسانید تا کارشناسان بررسی کنند.

زمان اعتراض به اعلام نتايج نمونه دولتی اردبیل چند روز پس از اعلام نتايج است و لینک اعتراض به نتايج در سایت فعال می شود تا متقاضیان بتوانند درخواست خود را ثبت کنند. داوطلبان بعد از ثبت درخواست ، باید منتظر بررسی کارشناسان باشند. در صورت داشتن دلایل منطقی نیز درخواست آنها مورد پذیرش قرار خواهد گرفت.

سوالات متداول

  • زمان اعلام نتایج نمونه دولتی اردبیل 1402 در چه تاریخی است ؟

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اردبیل در اواسط مردادماه منتشر می شود.

  • سامانه دریافت نتایج نمونه دولتی استان اردبیل کدام سامانه است ؟

دانش آموزان استان اردبیل که در آزمون نمونه دولتی شرکت کرده‌‌ اند ، برای دریافت نتیجه آزمون خود باید به سایت my.medu.ir مراجعه کنند.

  • آیا امکان اعتراض به نتایج نمونه دولتی اردبیل وجود دارد ؟

بله ، پس از انتشار نتایج نمونه دولتی اردبیل ، فرصت اعتراض به نتایج فراهم می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

اعلام نتایج نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری

اعلام نتایج نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری 1402 📞 زمان و سایت دریافت نتایج

آزمون نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری در روز جمعه به تاریخ 3 تیرماه برای دانش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر