از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعلام نتایج نمونه دولتی قم 1402 📞 زمان و سایت دریافت نتایج

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعلام نتایج نمونه دولتی قم

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم استان قم همانند سایر استان ها در تیرماه برگزار گردید. دانش آموزانی که تا اردیبهشت ماه ثبت نام اینترنتی انجام داده‌ بودند ، امکان شرکت در این آزمون را داشتند. آزمون نمونه دولتی نهم به دهم استان قم ، به صورتی استانی برگزار شد و نتیحه آن نیز در سامانه مای مدیو به اطلاع داوطلبان رسیده‌ می شود. در این مطلب می خواهیم به بررسی زمان اعلام نتایج نمونه دولتی قم 1402 و سامانه دریافت نتایج ، بپردازیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه اعلام نتایج نمونه دولتی، لیست ذخیره ها، نحوه اعتراض به نتایج آزمون و …  با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی استان قم 1402

دانش آموزان استان قم که در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شرکت کرده‌ اند ، با مشاوران ما تماس می گیرند و می پرسند که زمان اعلام نتایج در چه تاریخی است و چرا نتایج دیر اعلام می شود. با توجه به اینکه جمعیت زیادی از دانش آموزان قمی در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1402 شرکت کرده‌ اند ، بررسی پاسخبرگ آنها حداقل یک ماه و حداکثر یک ماه و نیم طول می کشد و با توجه به برگزاری آزمون در هفته اول تیرماه ، پیش بینی می شود که تا اواسط مرداد ماه ، نتایج مشخص شود.

احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی 1402 📞 زمان و نحوه دریافت نتایج

سامانه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم قم

دانش آموزان شرکت کننده‌ آزمون نمونه دولتی نهم به دهم قم ، برای دریافت نتیجه آزمون خود باید به سایت my.medu.ir  مراجعه کنند. کارنامه تمام شرکت کنندگان آزمون نمونه دولتی استان قم اعم از پذیرفته شدگان و پذیرفته نشدگان ، در این سامانه قرار داده‌ خواهد شد و مراحل دریافت نتایج به شرح زیر می باشد :

  • پس از ورود به سامانه my.medu.ir ، بر روی گزینه “دریافت کارنامه” کلیک کنید.
  • سپس گزینه “دریافت نتایج” را انتخاب کنید.
  • حال باید با درج شماره سری شناسنامه و کد ملی، کارنامه را دریافت نمایید.

اعتراض به اعلام نتایج نمونه دولتی قم 1402

دانش آموزان درباره امکان اعتراض به نتایج نمونه دولتی از ما سوال می کنند. برای پاسخ این سوال لازم است بدانید که احتمالا شرایط اعتراض به نتایج فراهم شود تا دانش آموزانی که پس از دریافت کارنامه خود نسبت به مندرجات آن اعتراضی داشتند ، بتوانند درخواست خود را ثبت کنند.

امکان اشتباه در محاسبه درصد دروس و تراز آزمون نمونه دولتی دانش آموزان بسیار کم است. اما با این حال ، امکان اعتراض به نتایج وجود دارد. شما در صورت داشتن‌ این درخواست ، باید منتظر باشید که لینک اعتراض به نتایج در سایت my.medu.ir فعال شود و سپس درخواست خود را به همراه دلایلی موجه ، در سایت ثبت کنید.

اعلام لیست ذخیره های نمونه دولتی نهم به دهم قم 

اعلام نتایج نمونه دولتی قم

با توجه به اینکه دسته ای از دانش آموزان به طور همزمان هم در مدرسه نمونه دولتی و هم در مدرسه تیزهوشان قبول می شوند ، این احتمال وجود دارد که این دسته از دانش آموزان مدرسه تیزهوشان را برای ثبت نام و ادامه تحصیل انتخاب کنند که در این صورت مدرسه نمونه دولتی با ظرفیت خالی مواجه می شود. برای جبران این ظرفیت خالی ، چند نفر از شرکت کنندگان آزمون نمونه دولتی را که ترازی نزدیک به تراز آخرین فرد قبولی دارند ، به عنوان ذخیره اعلام می شوند تا مدرسه در صورت داشتن‌ ظرفیت خالی ، از آنها ثبت نام انجام دهد.

احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج نمونه دولتی ایلام 1402 📞 زمان و سایت دریافت نتایج

دانش آموزان ذخیره باید منتظر تماس از سوی مدرسه باشند و حداکثر تا دهه اول شهریورماه ، وضعیت قبولی یا عدم قبولی آنها مشخص می شود. البته لازم است به این نکته نیز اشاره شود که شانس قبولی ذخیره های اول تا سوم بیشتر است.

سوالات متداول

  • زمان اعلام نتایج نمونه دولتی قم 1402 در چه تاریخی است ؟

نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم قم حداکثر تا اواسط مردادماه اعلام خواهد شد.

  • آیا برای مدارس نهم به دهم نمونه دولتی قم ، لیست ذخیره منتشر می شود ؟

بله ، لیست ذخیره های نمونه دولتی نهم به دهم قم همزمان با اعلام نتایج ، منتشر خواهد شد.

  • چگونه بفهمیم جزو قبول شدگان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم قم هستیم ؟

برای اطلاع از اینکه جزو قبول شدگان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم قم هستید یا خیر ، می بایست کارنامه آزمون خود را از سایت my.medu.ir دریافت نمایید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

اعلام نتایج نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری

اعلام نتایج نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری 1402 📞 زمان و سایت دریافت نتایج

آزمون نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری در روز جمعه به تاریخ 3 تیرماه برای دانش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر