از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعلام نتایج نمونه دولتی گلستان 1402 📞 زمان و سایت اعلام نتایج نمونه دولتی گلستان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعلام نتایج نمونه دولتی گلستان

پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم استان گلستان در تیرماه ، نتایج اولیه آن حدود یک ماه پس از برگزاری آزمون اعلام می شود و دانش آموزانی که در جلسه آزمون حضور داشته‌ اند برای اطلاع از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود باید به سایت معرفی شده‌ سازمان آموزش و پرورش استان مراجعه کنند و کارنامه شان را دریافت نمایند. طبق کارنامه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، لیست قبول شدگان ، قبول نشدگان و همچنین لیست ذخیره ها مشخص می شود که در ادامه این مطلب جزئیات کامل تر آن را بررسی می کنیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه اعلام نتایج نمونه دولتی ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی گلستان 1402

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1402 در تاریخ 3 تیرماه برگزار می شود و نتایج اولیه حدود یک الی یک و نیم ماه پس از برگزاری آزمون اعلام می گردد. بنابراین پیش بینی می شود زمان اعلام نتایج نمونه دولتی گلستان در نیمه اول مردادماه باشد و دانش آموزان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند نتیجه را دریافت نمایند.

لازم به ذکر است که اعلام نتایج نمونه دولتی به صورت استان به استان است و نتایج نمونه دولتی استان گلستان ممکن است دیر تر یا زودتر از نتایج نمونه دولتی سایر استان ها اعلام شود.

سایت اعلام نتایج نمونه دولتی گرگان

دانش آموزان استان گلستان که در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شرکت کرده‌ اند ، برای دریافت نتایج آزمون خود باید به سایت my.medu.ir مراجعه نمایند و سامانه دیگری برای دریافت نتایج آزمون این استان معرفی نشده‌ است. جهت مشاهده کارنامه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم از سایت مذکور ، نیاز به کدملی ، شماره موبایل ، شماره پیگیری ثبت نام و رمز همگام می باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج نمونه دولتی مرکزی 1402 📞 زمان و سایت اعلام نتایج نمونه دولتی مرکزی

اعتراض به اعلام نتایج نمونه دولتی گلستان 1402

دانش آموزانی که پس از دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، در لیست پذیرفته‌ شدگان نیستند ، می توانند به نتایج اعتراض کنند. شرط اعتراض به نتایج نمونه دولتی این است که در محاسبه درصد دروس و تراز آزمون دانش آموز اشتباهی رخ داده‌ باشد که در این صورت برای او فرصتی در نظر گرفته‌ می شود که با مراجعه به سایت nemooneh.goledu.ir ، درخواست اعتراض خود را ثبت کند و تقاضای بررسی مجدد کارنامه خود را داشته‌ باشد.

مرتبط بخوانید : اعتراض به نتایج نمونه دولتی

لیست ذخیره های نمونه دولتی گلستان 1402

همزمان با اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم گلستان ، لیست ذخیره ها نیز منتشر می شود و دانش آموزانی که جزو ذحیره ها هستند باید منتظر تماس از طرف مدرسه باشند و در صورت اعلام ظرفیت خالی ، از آنها ثبت نام به عمل آید.

ظرفیت مدارس نمونه دولتی ممکن است به دلیل انصراف از تحصیل بعضی از دانش آموزان تکمیل نشود و یا دانش آموزانی که به دلیل تغییر محل سکونت ، مجبور به تغییر مدرسه نیز هستند. همچنین دسته ای از دانش آموزان ، همزمان با قبولی در آزمون نمونه دولتی ، در آزمون تیزهوشان نیز پذیرفته‌ می شوند و با ثبت نام در مدرسه تیزهوشان ، ظرفیت مدرسه نمونه دولتی تکمیل نمی شود که در این صورت ، فرصتی برای پذیرش دانش آموزان ذخیره وجود دارد.

آزمون تکمیل ظرفیت نمونه دولتی 

اعلام نتایج نمونه دولتی گلستان

دانش آموزانی که در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم پذیرفته‌ نشده‌ اند این سوال را می کنند که ایا آزمون تکمیل ظرفیت برگزار می شود و در صورت برگزاری زمان آن در چه تاریخی است ؟

احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج نمونه دولتی لرستان 1402 📞 زمان و سایت اعلام نتایج نمونه دولتی لرستان

در خصوص آزمون تکمیل ظرفیت نمونه دولتی لازم است بدانید که این آزمون برای پایه نهم به دهم برگزار نمی شود و فقط در بعضی از سال ها و در بعضی استان ها برای پایه دهم به یازدهم برگزار می گردد. نحوه اجرای این ازمون بدین صورت است که ابتدا مدارس باید اعلام ظرفیت خالی کنند که در این صورت سازمان آموزش و پرورش استان ، اقدام به برگزاری آزمون می کند و به دانش آموزان اطلاع رسانی می نماید تا در صورت واجد شرایط بودن ، برای شرکت در آزمون اقدام کنند.

مرتبط بخوانید : آزمون تکمیل ظرفیت نمونه دولتی دهم به یازدهم

سوالات متداول

  • زمان اعلام نتایج نمونه دولتی گلستان 1402 چه تاریخی است ؟

نتایج نمونه دولتی گلستان 1402 در نیمه اول مردادماه اعلام گردد.

  • سایت دریافت نتایج نمونه دولتی کدام سامانه است ؟

دانش آموزان استان گلستان که در آزمون نمونه دولتی شرکت کرده‌ اند برای دریافت نتایج لازم است به سایت my.medu.ir مراجعه کنند.

  • آیا اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم امکان پذیر است ؟

بله ، دانش آموزانی که در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم پذیرفته‌ نشده‌ اند ، امکان اعتراض به نتیجه را دارند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی

اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی 1402 📞 زمان و نحوه دریافت نتایج

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم امسال در استان خراسان جنوبی نیز برگزار شد. دانش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر