از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی 1402 📞 زمان و نحوه دریافت نتایج

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم امسال در استان خراسان جنوبی نیز برگزار شد. دانش آموزانی که در تاریخ مقرر ثبت نام خود را انجام داده‌ بودند ، می توانستند با دریافت کارت ورود به جلسه خود در جلسه آزمون حضور یابند. پس از برگزاری آزمون ، بررسی پاسخبرگ دانش آموزان شرکت کننده‌ در این آزمون به صورت استانی انجام می گیرد. تا بر اساس آن ، نتایج اعلام گردد. طی اعلام نتایج ، لیست دانش آموزان پذیرفته‌ شده‌ ، پذیرفته‌ نشده‌ و همچنین لیست دانش آموزان ذخیره منتشر می گردد. سپس هر دانش آموز از وضعیت خود مطلع می گردد. در ادامه این مطلب جزئیات بیشتری از اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی 1402 را شرح می دهیم. با ما همراه باشید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه اعلام نتایج نمونه دولتی، لیست ذخیره ها، نحوه اعتراض به نتایج آزمون و …  با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم خراسان جنوبی 1402

با توجه به برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خراسان جنوبی در ابتدای تیرماه و زمان بر بودن فرایند بررسی پاسخبرگ دانش آموزان به مدت 4 الی 6 هفته ، پیش بینی می شود نتیجه این آزمون حداکثر تا هفته آخر مردادماه اعلام گردد. در حال حاضر ، زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم خراسان جنوبی مشخص نشده‌ است و شما عزیزان در صورت تمایل می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و اخبار را پیگیری کنید.

مرتبط بخوانید : شرایط تحصیل در مدارس نمونه دولتی

راهنمای دریافت نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی

دانش آموزان استان خراسان جنوبی که در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شرکت کرده‌ اند ، برای دریافت نتیجه آزمون خود باید به سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir مراجعه کنند. پس از ورود به این سامانه می بایست بر روی گزینه “دریافت نتایج” کلیک شود و سپس با ارائه کد ملی و سری سریال شناسنامه دانش آموز ، نتایج را دریافت نمود.

مرتبط بخوانید : نحوه تغییر رشته در مدارس نمونه دولتی

اعتراض به اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی

بسیاری از شرکت کنندگان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خراسان جنوبی پس از دریافت نتیجه آزمون خود نسبت به درصد دروس اکتسابی و همچنین تراز خود معترض هستند و به دنبال اعتراض به نتایج می باشند. امکان اعتراض به نتایج نمونه دولتی وجود دارد ولی باید در تاریخی که سامانه my.medu.ir اعلام می کند ، درخواست اعتراض ثبت شود.

احتمالا این را هم بپسندید  حذفیات نمونه دولتی نهم به دهم 1403 📞 کاملترین لیست حذفیات نمونه دولتی

ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خراسان جنوبی از طریق سامانه my.medu.ir امکان پذیر می باشد و به درخواست داوطلبانی که بعد از اتمام مهلت در نظر گرفته‌ شده‌ ثبت می شوند ، رسیدگی نخواهد شد.

ذخیره های نمونه دولتی نهم به دهم خراسان جنوبی 1402

دسته‌ ای از داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خراسان جنوبی که تراز اکتسابی آنها نزدیک به تراز آخرین فرد قبولی در مدرسه است ، در لیست ذخیره ها قرار می گیرند تا اگر ظرفیت مدرسه تکمیل نشد ، از آنها ثبت نام انجام بگیرد. بنابراین اگر بر اساس کارنامه آزمون خود ، در لیست ذخیره ها قرار دارید باید منتظر بمانید تا مدرسه اعلام ظرفیت کند و با شما تماس بگیرد.

مرتبط بخوانید : اعتراض به نتایج نمونه دولتی – راهنمای اعتراض به نتایج نمونه دولتی

آزمون تکمیل ظرفیت نمونه دولتی نهم به دهم خراسان جنوبی

اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی

یک موضوع مورد سوال برای دانش آموزان پذیرفته‌ نشده‌ در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خراسان جنوبی این است که آیا آزمون تکمیل ظرفیت برگزار می شود ؟ در صورت برگزاری تکمیل ظرفیت ، زمان آن در چه تاریخی است ؟

در این خصوص لازم است بدانید که آزمون تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی برای پایه نهم به دهم برگزار نمی شود و دانش آموزان این پایه فقط یکبار فرصت شرکت و قبولی در آزمون را دارند اما در بعضی از سال ها برای پایه دهم به یازدهم آزمون برگزار می گردد. البته‌ برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت دهم به یازدهم نمونه دولتی قطعی نیست و بستگی دارد مدارس اعلام ظرفیت خالی کنند که نحوه برگزاری آن نیز به صورت استانی می باشد.

مرتبط بخوانید : آزمون تکمیل ظرفیت نمونه دولتی دهم به یازدهم

سوالات متداول

  • زمان اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی چه تاریخی است ؟
احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج نمونه دولتی کردستان 1402 📞 زمان و سایت اعلام نتایج نمونه دولتی کردستان

نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی در هفته‌ آخر مردادماه اعلام خواهد شد.

  • برای دریافت نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی به کدام سامانه مراجعه کنیم ؟

سامانه دریافت نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی همان سامانه ثبت نام است.

  • نحوه اعتراض به نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی به چه صورت است ؟

برای اعتراض به نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی باید به صورت اینترنتی و از طریق سامانه my.medu.ir اقدام نمایید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم 1403 📞 راهنمای شرکت در آزمون ها و نحوه ثبت نام

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم از آزمون های پرمتقاضی در سطح مدارس است و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر