از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعلام نتایج نمونه دولتی گیلان 1402 📞 زمان و سایت اعلام نتایج نمونه دولتی گیلان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعلام نتایج نمونه دولتی گیلان

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم هر ساله در استان گیلان نیز برگزار می شود و دانش آموزان دختر و پسر پایه تحصیلی نهم که واجد شرایط لازم هستند می توانند در آزمون شرکت کنند و شانس خود را برای قبولی در یکی از برترین مدارس کشور امتحان کنند. پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی ، نتایج اعلام می گردد و بر اساس نتایج مشخص خواهد شد که دانش آموز پذیرفته‌ شده‌ است یا خیر و یا ممکن است جزو ذخیره ها باشد. در این مطلب راجع به اعلام نتایج نمونه دولتی گیلان 1402 شما دانش آموزان و والدین عزیز را راهنمایی می کنیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه اعلام نتایج نمونه دولتی ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم گیلان 1402

در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم گیلان لازم است بدانید که نتایج به فاصله 4 الی 6 هفته پس از برگزاری آزمون اعلام می شود و با توجه به اینکه آزمون در تاریخ 3 تیرماه برگزار شده‌ است ، نتایج حداکثر تا اواسط مردادماه اعلام خواهد شد.

با توجه به اینکه هنوز تاریخ دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی گیلان مشخص نشده‌ است ، شما می توانید برای پیگیری اخبار با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما در ارتباط باشید.

سایت اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم گیلان

همانطور که گفته شد نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم گیلان به صورت استانی اعلام می شود و سامانه اعلام نتایج نیز همان سامانه ثبت نام به نشانی my.medu.ir می باشد. بنابراین برای دریافت کارنامه خود لازم است به سایت مذکور مراجعه کنید و با درج اطلاعات خواسته شده‌ همچون کد ملی ، رمز همگام ، شماره پیگیری ثبت نام و شماره موبایل ، می توانید کارنامه را مشاهده نمایید.

مرتبط بخوانید : نحوه تغییر رشته در مدارس نمونه دولتی

کارنامه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم گیلان

کارنامه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شامل 3 نوع کارنامه برای 3 دسته از شرکت کنندگان است که به شرح زیر می باشد :

  • کارنامه برای پذیرفته‌ شدگان : دسته اول شرکت کنندگان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، دانش آموزانی هستند که موفق به کسب رتبه و تراز لازم شده‌ اند و در یکی از مدارس انتخابی خود پذیرش گرفته اند. این دسته از دانش آموزان با بررسی کارنامه خود می توانند از درصد دروسی که کسب کرده‌ اند مطلع شوند و سپس برای ثبت نام حضوری به مدرسه مراجعه کنند.
  • کارنامه برای پذیرفته‌ نشدگان : برای دانش آموزانی که در آزمون پذیرفته‌ نشده‌ اند نیز کارنامه منتشر می شود تا از درصد دروس و تراز اکتسابی خود مطلع شوند. این دسته از دانش آموزان امکان اعتراض به نتایج دارند که شرایط آن کمی پایین تر توضیح داده‌ شده‌ است.
  • کارنامه برای ذخیره ها : به جزء پذیرفته‌ شدگان و پذیرفته‌ نشدگان ، دسته ای از دانش آموزان در لیست ذخیره ها قرار دارند که تراز اکتسابی آنها نزدیک به تراز آخرین دانش آموز قبول شده‌ در مدرسه است.
احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان شمالی 1402 📞 زمان اعلام نتایج و راهنمای دریافت کارنامه

لیست ذخیره های نمونه دولتی گیلان 1402

لیست ذخیره های نمونه دولتی نهم به دهم گیلان همزمان با اعلام نتایج منتشر می شود و دانش آموزان که در فهرست ذخیره شدگان قرار دارند ، باید از مدرسه جویا شوند که دارای ظرفیت خالی هستند یا نه. اگر بنا به دلایلی همچون قبولی همزمان بعضی از دانش آموزان در مدرسه نمونه دولتی و تیزهوشان ، ظرفیت مدرسه نمونه دولتی خالی شود ، دانش آموزان ذخیره شانس قبولی خواهند داشت و مدرسه با آنها تماس خواهد گرفت.

مرتبط بخوانید : آزمون تکمیل ظرفیت نمونه دولتی دهم به یازدهم

اعتراض به اعلام نتایج نمونه دولتی گیلان 1402

اعلام نتایج نمونه دولتی گیلان

دانش آموزان گیلانی که در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم موفق به قبولی نشده‌ اند ، می توانند نسبت به نتایح اعتراض کنند ولی به شرطی که دلایل موجه و منطقی داشته باشند و در محاسبه درصد دروس و تراز آنها اشتباهی رخ داده‌ باشد. برای اعتراض به نتایج نمونه دولتی نیازی به مراجعه حضوری به سازمان آموزش و پرورش منطقه یا استان نیست و به صورت اینترنتی در سایت my.medu.ir انجام می گیرد. در این سامانه ، زمان اعتراض به نتایج اعلام می شود و طبق زمانبندی ، می توانید درخواست خود را ثبت کنید و منتظر بررسی باشید.

مرتبط بخوانید : اعتراض به نتایج نمونه دولتی

سوالات متداول

  • زمان اعلام نتايج نمونه دولتی گیلان 1402 در چه تاریخی است ؟

نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم گیلان حداکثر 6 هفته پس از برگزاری آزمون اعلام می شود.

  • برای دریافت نتایج نمونه دولتی گیلان به کدام سایت مراجعه کنیم ؟
احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج نمونه دولتی مرکزی 1402 📞 زمان و سایت اعلام نتایج نمونه دولتی مرکزی

دانش آموزان استان گیلان برای دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم باید به سایت my.medu.ir مراجعه کنند.

  • نحوه اعتراض به اعلام نتايج نمونه دولتی گیلان به چه صورت است ؟

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم گیلان به صورت اینترنتی می باشد.

  • چگونه بفهمیم در لیست ذخیره های نمونه دولتی گیلان هستیم ؟

اگر جزو ذخیره های نمونه دولتی باشید ، در کارنامه شما عبارت ذخیره درج می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی

اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی 1402 📞 زمان و نحوه دریافت نتایج

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم امسال در استان خراسان جنوبی نیز برگزار شد. دانش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر