از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاور کنکور ، بهترین مشاور کنکور / پاسخ با ما

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاور کنکور ، بهترین مشاور کنکور / پاسخ با ما

 

مشاور کنکور در سیستم آموزشی این روزها نقشی است که ایفا کننده آن می تواند جایگاه تعیین کننده و مهمی در سرنوشت درسی و کاری شما کنکوری عزیز داشته باشد.

در این مقاله قصد داریم به بررسی نقش مشاور کنکور تلفنی در مسیر کنکور و همچنین ویژگی های مشاور کنکور خوب و برنامه ریزی درسی مناسب بپردازیم. این کاراکتر یعنی مشاور کنکور مدت ها است در مدارس به عنوان نقطه منتهی به آرامش برای دانش آموزان وجود دارد.

کسی که قبل تر ها ، گاه صرفا پناهگاه روانی دانش آموز و کنکوری برای بروز احساسات و مشکلات و دریافت راهنمایی و همدلی بود و گاه نیز با ارائه برنامه ریزی درسی سعی در بهبود وضع تحصیلی دانش آموز داشت.

اکثر افراد در اوایل پررنگ شدن حضور مشاور کنکور و مشاور تحصیلی در مدارس ، این نقش را خیلی تخصصی و دارای اهمیت نمی دانستند. اما حالا دیگر کمتر آموزشگاه ، دانش آموز و حتی خانواده ای است که از اهمیت وجود یک مشاور خوب و دلسوز در موفقیت تحصیلی دانش آموز در کنکور با خبر نباشد.

چرا باید به مشاور کنکور مراجعه کنیم؟

واقعیت آن است که همه افراد توانایی یکسان در گیرایی مطالب ، برنامه ریزی درسی ، رسیدن به تعادل فکری و روحی برای هر چه بهتر قدم برداشتن در مسیر کنکور و مدیریت شرایط را ندارند. به همین دلیل قبلا موفقیت های چشم گیر و خاص در یک گروه هم رده تحصیلی مثلا بچه های یک کلاس تنها منحصر به یک یا دو نفر خاص بود.

اما حالا به وسیله علم و تجربه یک مشاور کنکور کار بلد ، با شبیه سازی و الگو برداری از رفتار و شیوه درس خواندن و برنامه ریزی درسی نخبگان و افراد موفق در کنکور و تزریق این الگو ها به گروه بیشتری از دانش آموزان ، سهم موفقیت میان افراد بیشتری تقسیم می شود.

در واقع آنچه مشاور کنکور به شما ارائه می دهد مسیر صحیح و ابزار مناسب است. ابزاری که قبلا نتیجه بخشی آن امتحان شده باشد. اما قطعا و قطعا در آخر این شما هستید که باید در مسیرتان قدم بگذارید و البته محکم قدم بگذارید. علاوه بر در اختیار داشتن یک کادر آموزشی مناسب و تیم مشاور کنکور خوب شما باید تمام و کمال خودتان را نیز در اختیار داشته باشید تا این تیم کامل شود.

تیمی که سهم 70 درصدی برای موفق شدن برای شما و سهمی 30 درصدی مربوط به شرایط و اطرافیان است. این حرف ها هم حرف هایی است که مشاور کنکور خوب شما باید به شما بگوید.

زمینه هایی که مشاور کنکور می تواند شما را در آن یاری کند

این که با وجود و یا بی وجود بهترین شرایط خارجی این شما و باور و افکارتان است که باید موفق باشد تا بتواند از ابزار و امکانات موجود از قبیل تیم مشاور کنکور بهترین استفاده را کند.

با وجود یک مشاور کنکور مناسب شما با دریافت آموزش هایی در زمینه های زیر می توانید مسیر پراهمیت و شاید کمی سخت کنکور را به بهترین شکل ممکن بروید

  1. برنامه ریزی تحصیلی
  2. یافتن زمینه استعداد درسی
  3. تقویت باور های رسیدن به موفقیت
  4. افزایش تمرکز
  5. افزایش اعتماد به نفس
  6. آرام سازی ذهنی
  7. به تعادل رساندن روحی
  8. توانایی حل مسائل در مواجه با اتفاقات ناخواسته در سال کنکور
  9. توانایی عبور صحیح از شکست ها و حتی پیروزی ها به شکلی که منجر به احساسات کاذب منفی و یا مثبت بی فایده نشوند
  10. مشاوره تحصیلی با والدین
  11. مشاوره تحصیلی انتخاب رشته کنکور
احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره کنکور 1400 - مشاوره برنامه ریزی تخصصی کنکور 1400

و بسیاری از فاکتور ها است که با حضور یک مشاور آگاه و با تجربه مفید و دلسوز می تواند به ساده ترین شکل و در کوتاه ترین زمان در برهه حساس کنکور به نتیجه مثبت منتهی شود.

بهترین مشاور کیست ؟ چگونه او را انتخاب کنیم؟

"بهترین

 

بهترین مشاور کنکور فاکتور ها و ویژگی هایی دارد که با ذکر آن ها به شما خواهیم گفت در انتخاب مشاورتان در سال پر اهمیت کنکور به چه نکاتی باید بیشتر توجه کنید.

مشاور کنکور به عنوان یکی از پراهمیت ترین شاخه مشاور تحصیلی در کشور ما محسوب می شود. فردی که به عنوان مشاور انتخاب می کنید باید ویژگی های زیر را دارا باشد:

  • ترجیحا درس این رشته یعنی مشاور تحصیلی را خوانده باشد. اما اگر مشاور شما اگر در رشته دیگری تحصیل کرده است ، در صورتی که خودش در کنکور به وسیله روش هایی که به کار برده و شیوه درس خواندش نتیجه عالی گرفته باشد ، می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد.
  • مشاور خوب شما باید حداقل چندین نفر را در مسیر موفقیت در کنکور همراهی کرده باشد و به نتیجه مطلوب رسانده باشد. بهتر است که مورد آزمایش مشاوران کارنابلد نباشید. مشاور کنکوری که بتواند به شما کمک کند باید حداقل یکی از ویژگی های بالا را داشته باشد. پس ریسک بی مورد نکنید.
  • مشاور کنکور شما باید بتواند به شما نحوه برنامه ریزی کردن مختص خودتان را با شیوه تایید شده و نتیجه داده ای که در بخش قبل اشاره کردیم بیاموزد. نه آن که عینا برنامه ریزی درس خواندن خاصی را که خودش استفاده می کرده و یا به تعداد زیادی پیشنهاد می کند را به شما هم بدهد.
  • او باید به شما ماهی گیری را یاد بدهد. نه آن که ماهی را که شاید باب طبع و مزاج شما هم نباشد را مدام به دست شما بدهد. دقت کنید که شیوه برنامه ریزی کردن در واقع راه صحیح برنامه ریزی درسی است. اما خود برنامه ریزی برای هر فرد به وسیله همین شیوه ، باید متفاوت باشد.

مزایای مشاوره تلفنی کنکور

  • مشاور کنکور شما باید در دسترس و دلسوز باشد. نه آنکه با دریافت هزینه مشاوره ، چند آیتم مشخص را وظیفه طور انجام بدهد و از دسترس شما خارج شود. شما باید بتوانید تا زمانی که به حداکثر توانمندی و استقلال فکری و روانی در شیوه درس خواندن کنکوری و عبور از مسیر کنکورتان برسید به مشاور کنکور تان دسترسی داشته باشید.
  • در صورتی که مثلا از مشاوره کنکور تلفنی و یا مشاوره کنکور تلگرام استفاده می کنید حواستان باشد که از مشاوران و نام های بزرگی که خودشان در دسترس نیستند و شما را حواله به ادمین ها معمولی و غیر کارشناس می کنند بپرهیزید.
  • ترجیحا شماره مشاور خود را داشته باشید تا در مواقعی که از لحاظ روانی ، روحی و استراتژی درس خواندن به مشکل برخوردید به مشاور تان دسترسی داشته باشید.
  • قرار نیست حتما هر مشاوری که هزینه مشاوره بیشتری دریافت می کند بهتر و مطمئن تر باشد. شما باید بسنجید و مقایسه کنید. آیا مشاوره ای که دریافت می کنید و نتیجه روحی و روانی (از لحاظ رسیدن به آرامش و ثبات فکری) و نتیجه درسی (رسیدن به موفقیت حتی در قدم ها کوچک) به نسبت هزینه ای که می پردازید از سطح پایین تری برخوردار نباشد.
  • گاه یک مشاور کنکور رایگان و یا مراکز مشاور کنکور تلفنی معتبر که خدمات مشاوره را در سطح بالایی ارائه می دهند و همیشه نیز در دسترس هستند می توانند بسیار کمک کننده و یاری بخش باشند.
  • در نظر بگیرید که مشاور کنکور تلفنی و یا آنلاین ، زمان و هزینه کمتری از شما می گیرد. همچنین اگر مرکز مناسبی را برای برقراری تماس انتخاب کرده باشید می توانید اطمینان حاصل کنید که مشاور شما از کیفیت بالایی برخوردار است. برای انتخاب گزینه های خوب تنها یک تحقیق کوچک نیاز است.
احتمالا این را هم بپسندید  شماره تماس مشاوره کنکور سراسری - تماس با مشاوره کنکور سراسری

برنامه ریزی توسط مشاور کنکور

  • برنامه ریزی درسی که مشاور شما برای شما تنظیم می کند و یا به شما می آموزد تا تنظیم کنید ، حتما و قطعا باید قابل حصول باشد. یعنی چه؟ یعنی بتوانید به آن عمل کنید. اگر شما بارها و بارها برنامه ریزی درسی دریافت کنید و یا خودتان تنظیم نمایید و نتوانید به آن عمل کنید ، این می تواند روحیه شما را تضعیف کند و یا باعث شود تصور کنید که ضعیف النفس هستید ، نه اشتباه نکنید. شما فقط یک برنامه اشتباهی که شرایط جسمی ، محیطی ، فکری و استعدادی شما را در نظر نگرفته دریافت نموده اید. با تنظیم و دریافت برنامه ریزی مختص شرایطتان ، شما می توانید به آن برسید و از این با برنامه گی ، نظم و آرامش لذت ببرید و اعتماد به نفستان را بالاتر ببرید.
  • برنامه ریزی درسی که مشاور شما برای شما تنظیم می کند و یا به شما می آموزد تا تنظیم کنید ، باید انعطاف پذیر باشد. یعنی چه؟ انعطاف پذیری یک برنامه ریزی به این معناست که اگر شما به هر دلیلی نتوانستید به بخشی از برنامه تان برسید ، نه تنها این موضوع به سایر بخش های درس خواندن شما و برنامه تان خللی وارد نسازد بلکه بتوانید زمان خالی کافی و از پیش تعیین شده برای آن اختصاص دهید. حتی شما باید زمان های خالی مناسبی برای استفاده در شرایط غیر قابل پیش بینی مانند میهمانی هایی که حضور شما نیاز است ، خدایی نکرده بیماری و … داشته باشید و دچار اضطراب و به هم ریختگی برنامه نشوید.

این ها بخشی از مهم ترین فاکتور ها و ویژگی های مشاور ایده آل و برنامه ریزی درسی خوب بودند که می توانند شما را در دستیابی به هدف زیبایتان یعنی قبولی و موفقیت در کنکور یاری کنند.

مشاوره کنکور مرکز پاسخ با ما

یک مشاور کنکور به عنوان دوست و همیار شما در این مسیر حساس و سرنوشت ساز همراه موثر شما خواهد بود تا در مسیر درستی تلاش کنید و خدایی نا کرده برخلاف مسیر رودخانه به سختی شنا نکنید.

کنکوری عزیز پیشنهاد می کنیم برای نیوفتادن در دام مشاورین کنکور غیر حرفه ای که هدفی جز اخذ هزینه های کلان از شما ندارند با یک تماس با مرکز حرفه ای مشاوره تحصیلی « پاسخ با ما » با کمترین هزینه مشاوره مد نظر خود را بگیرید و در صورت نیاز در تماس های بعدی نیز می توانید با همان مشاور کنکور یا مشاورین دیگر دپارتمان مشاورین ما مشاوره کنکور و مشاوره تحصیلی خود را ادامه دهید ، موفقیت شما آرزوی ماست.

مطالب پیشنهادی برای  مطالعه

مشاوره تحصیلی برای پشت کنکوری ها
سرنوشت کنکور 99 با توجه به کرونا
کسانی که در کنکور معجزه کردند
وسایل لازم و مجاز برای جلسه کنکور
بهترین منابع تست کنکور
معجزه در هفته آخر کنکور
نکات طلایی کنکور
نکات برنامه ریزی کنکوری
تاثیر امتحان نهایی در کنکور
درجه سختی کنکور

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بهترین مشاور تحصیلی در تهران – بهترین مشاورین تحصیلی در تهران

بهترین مشاور تحصیلی در تهران – بهترین مشاورین تحصیلی در تهران

  بهترین مشاور تحصیلی در تهران کدام است ؟ آدرس مرکز مشاوره تحصیلی کنکور در …

3 نظر

  1. سلام خسته نباشید من کنکور ۹۹بودم منطقه سه رشته انسانی باتراز ۸۴۳۵ و کسب امتیاز عالی در مصاحبه فرهنگیان اما قبول نشدم زیرا بومی ما ۳۶نفر میخواست و من ۴۱ ) اُمین نفر بودم میخواستم هست به نظرتون امیدی هست توی تکمیل ظرفیت قبول شم یا شروع کنم برای سال بعد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر امسال هم مثل سال قبل برای دانشگاه فرهنگیان تکمیل ظرفیت برگزار شود ، شانس پذیرش شما نسبتا زیاد است. البته این موضوع را نیز باید نظر داشته باشید که ظرفیت رشته ها در مرحله تکمیل ظرفیت بسیار کمتر است (در سال گذشته ظرفیت پذیرش اکثر رشته ها 2 الی 4 نفر بود). همچنین تمام مراحل انتخاب رشته و شرکت در مصاحبه برای تکمیل ظرفیت نیز برگزار می شود و باید دوباره به رقابت با سایر شرکت کنندگان بپردازید ولی با توجه به اینکه تراز بالایی دارید و در مرحله مصاحبه نیز موفق بوده اید ، امتیازات بیشتری در مقایسه با سایر داوطلبان دارید.

      شما می توانید برای کنکور سال بعد برنامه ریزی خود را شروع کنید تا زمان از دست نرود و در صورت تمایل در تکمیل ظرفیت نیز شرکت کنید ، انشالله که قبول شوید.

  2. با سلام
    با رتبه کشوری ۱۹۰۰۰ منطقه ۱ ۵۶۰۰ و ۵درصد ۱۷۰۰ شانس قبولی پزشکی تعهدی یا شهریه پرداز دارم ؟
    ممنون .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر