از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

بهترین منابع تست کنکور 1400 – معرفی بهترین منابع تست زنی برای کنکور 1400

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

بهترین منابع تست کنکور 1400 - معرفی بهترین منابع تست زنی برای کنکور 1400

 

بدون شک همه شما از تاثیر منابع کمک آموزشی در بهتر یاد گرفتن مباحث کتاب های درسی مطلع هستید و با استفاده از منابع کمک درسی ، مطالب را عمیق تر فرا می گیرید. اما ممکن است با انتخاب منابع نا مناسب نتیجه برعکس شود ، یعنی به جای آنکه تسلط و مهارت تان افزایش یابد ، از گفته های کتاب کمک آموزشی چیزی متوجه نشوید و در نتیجه حجم زیادی مطالب روی هم تلنبار شوند. در این مطلب قصد داریم بهترین منابع تست کنکور 1400 که رتبه برتر های سال های گذشته از آن ها استفاده کرده اند ، معرفی کنیم تا خیالتان از منابع تستی راحت شود. مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.

بهترین منابع تست دروس عمومی کنکور 1400

دروس عمومی کنکور 1400 در تمام گروه های آزمایشی شامل زبان و ادبیات فارسی ، فرهنگ و معارف اسلامی ، زبان عربی و زبان انگلیسی می باشند و هر 4 درس در گروه های آزمایشی مختلف ، ضریب و اهمیت یکسانی دارند.

منابع تست ادبیات فارسی

برای درس ادبیات ، سه کتاب زیر بهترین منابع تست و هم چنین بهترین منابع کمک آموزشی هستند. در این سه کتاب ، علاوه بر آموزش مفاهیم درسی ، تست های زیادی که شامل کنکوری و تالیفی می باشند ، نیز وجود دارد و با تهیه یکی از این سه کتاب ، از تهیه کتاب های دیگر بی نیاز می شوید.

منابع تست فرهنگ و معارف اسلامی

بهترین منابع تست کنکور 1400 در درس دین و زندگی ، یکی از سه کتاب زیر است که توصیه ما به شما کتاب دین و زندگی میکروطلایی انتشارات گاج است ، زیرا در کنار درسنامه های روان ، تست های بسیاری را پس از هر درس آورده است که شما با حل تست ها ، مطمئنا به تسلط خوبی در این درس می رسید.

احتمالا این را هم بپسندید  رتبه لازم برای رشته مدیریت امور بانکی 📞 طبق قبولی های دو سال قبل

منابع تست زبان عربی

در درس زبان عربی تیز توصیه ما به شما یکی از سه کتاب عربی خیلی سبز ، عربی نشر الگو و عربی مهر و ماه است و اگر یکی از این سه کتاب را دارید ، نیازی به تهیه کتاب های دیگر نیست.

منابع تست زبان انگلیسی

تنها کتاب کمک درسی و کتاب تست در درس زبان انگلیسی ، کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور به تالیف شهاب اناری است. البته این کتاب توصیه شده مشاوران ماست و طبق تجربه ای که از داوطلبان سال های گذشته دارند ، آن را پیشنهاد می کنند.

بهترین منابع تست کنکور تجربی 1400

در کنکور تجربی 5 درس اختصاصی وجود دارد که پراهمیت ترین آن ها زیست شناسی و کم اهمیت ترین زمین شناسی می باشد. بهترین منابع تست کنکور تجربی 1400 بسیار زیاد هستند و انتخاب مناسب ترین آن ها ، شاید کمی سخت باشد.

  • زیست شناسی : فاگوزیست و خیلی سبز
  • فیزیک : گاج میکروطبقه بندی و نشر الگو
  • ریاضیات : گاج میکرو طبقه بندی و مهر و ماه
  • شیمی : مبتکران
  • زمین شناسی : خیلی سبز و گاج میکروطبقه بندی

کتاب های معرفی شده ، هم به عنوان منبع تست و هم به عنوان منبع کمک آموزشی استفاده می شوند.

بهترین منابع تست کنکور ریاضی 1400

کتاب های کمک آموزشی و تستی در کنکور ریاضی معمولا برای سه دسته از داوطلبان پایه ضعیف ، پایه متوسط و پایه قوی جداگانه معرفی می شوند زیرا هر داوطلب ابتدا باید ببینبد در چه سطحی قرار دارد و متناسب با سطح خود ، بهترین کتاب را در دروس مختلف تهیه نماید.

در درس ریاضیات ، انتشارات نشرالگو برای داوطلبان با پایه قوی ، انتشارات گاج میکروطبقه بندی برای داوطلبان در سطح متوسط و انتشارات تخته سیاه برای داوطلبان با سطح ضعیف مناسب است.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته مترجمی زبان عربی - معرفی جامع و بازار کار رشته مترجمی زبان عربی

در درس فیزیک ، تنها توصیه ، کتاب فیزیک کامل میکروطلایی است ، زیرا این کتاب برای داوطلبانی در هر سطحی مناسب است و با تست های بسیار زیاد و متنوعی که دارد ، مهارت تست زنی شما را به خوبی بالا می برند.

برای درس شیمی نیز ، انتشارات مبتکران به تالیف دکتر بهمن بازرگانی کتاب بسیار خوبی است و به دلیل درسنامه جذاب و قابل فهمی که دارد ، حل تست های آن نیز آسان است اما اگر نمی توانید با این کتاب ارتباط خوبی بگیرید ، انتشارات خیلی سبز نیز کتاب های خیلی خوبی در درس شیمی تالیف کرده اند.

بهترین منابع تست کنکور انسانی 1400

بهترین منابع تست زنی برای کنکور 1400 در گروه آزمایشی انسانی ، کتاب های انتشارات خیلی سبز می باشد. داوطلبان کنکور انسانی در صورتی توصیه می شود که از منابع کمک آموزشی و تستی استفاده کنند ، که به کتاب درسی تسلط کامل را داشته باشند و حتی می توانند از کتاب درسی به عنوان یک منبع کامل استفاده کنند و فقط برای تست کتاب تهیه نمایند.

 

 

در کتاب های خیلی سبز ، تست های کنکور چند سال گذشته و هم چنین تست های تالیفی گردآوری شده اند و با پاسخ نامه تشریحی که دارد ، داوطلب را از تهیه کتاب دیگر بی نیاز می کند.

در این مطلب از بهترین منابع تست کنکور 1400 مطلع شدید ، توصیه می شود برای اطلاع از بهترین منابع کمک آموزشی گروه آزمایشی خود مطالب سایت pasokhbama.com مطالعه فرمایید و در صورت تمایل جهت انجام برنامه ریزی برای کنکور 1400 و دریافت مشاوره ، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی “پاسخ با ما” تماس بگیرید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بودجه بندی کنکور تجربی دی ماه

بودجه بندی کنکور تجربی دی ماه 1402 📞 لیست کامل بودجه بندی

  کنکور سراسری دی ماه در دی ماه برگزار خواهد شد و دانش آموزان دوازدهمی …

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر