از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

معجزه در هفته آخر کنکور – هفته آخر کنکور چه کنیم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

معجزه در هفته آخر کنکور - هفته آخر کنکور چه کنیم

معجزه در هفته آخر کنکور ، برای داوطلبان به معنی پرش و افزایش حجم مطالعاتی نیست چرا که بسیاری از داوطلبان گمان می کنند اگر روز های پایانی را بی وقفه درس بخوانند شاهد معجزه در کنکور خواهند بود.

گروهی از داوطلبان در زیرگروه های مختلف ، ماه ها تلاش کرده اند و همینطور هستند داوطلبانی که شاید به اندازه کافی برای کنکور وقت نگذاشته و درس نخوانده اند ، حالا همه داوطلبان در روزهای پایانی تا برگزاری کنکور سراسری قرار دارند و سوال آنها این است که هفته آخر کنکور چه کنیم ؟

در ادامه این مطلب ما به شما می گوییم که چگونه با رعایت چند نکته ، شاهد معجزه در کنکور باشید و در روز های پایانی تا کنکور سراسری چه کنید.

 

هنوز هم دیر نیست ، در این روزهای پایانی از رقبایی که خسته شده اند سبقت بگیرید ، مشاورین با تجربه ما میتوانند با ارائه برنامه ای فشرده و اصولی روزهای باقیمانده تا کنکور شما را تبدیل به روزهای طلایی و سرنوشت ساز زندگی شما کنند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

 

در خانه بمانید

متاسفانه در روزهایی قرار داریم که شاهد گسترش ویروس جدیدی هستیم ، پس بهتر است در خانه بمانید و از تردد در مکان های شلوغ اجتناب کنید و مراقب سلامتی خود باشید.

از طرفی دیگر معجزه در کنکور منوط به آرامش فکری شماست و البته با دور بودن از هیاهوی بیرون از خانه ، شما بهتر به این آرامش فکری می رسید و یک گام به موفقیت نزدیک تر می شوید.

تنظیم ساعت خواب و غذا در روز های پایانی کنکور

بر خلاف تصور عده ای از داوطلبان کنکور سراسری ، بهتر است در هفته اخر کنکور ساعت مطالعه خود را کمتر کنید و سعی کنید صبح ها زود بیدار شده و شب ها زودتر به رخت خواب بروید. این کار علاوه بر ایجاد فرصت بازیابی اطلاعات برای مغز شما ، آرامش و تمرکز ذهنیتان را نیز افزایش می دهد و همینطور در موفقیت شما تاثیر به سزایی دارد و شما شاهد معجزه در هفته آخر کنکور خواهید بود.

برای معجزه در هفته آخر کنکور ، غذاهای خوب و مقوی میل کنید. اگر عادت به خوردن صبحانه ندارید سعی کنید در روزهای پایانی تا کنکور هر روز صبحانه مقوی میل کنید تا در روز کنکور نیز بتوانید پس از میل کردن صبحانه سر جلسه کنکور آماده شوید. در وعده ناهار سعی کنید حتما از گروه کربو هیدرات ها مصرف کنید و در وعده های شام سبک تر غذا بخورید تا خوابی راحت و با آرامش را تجربه کنید.

دوری از استرس فاکتور اصلی معجزه در هفته آخر کنکور

بسیاری از داوطلبان ، سوال مشترکی که در روزهای پایانی کنکور دارند این است که هفته آخر کنکور چه کنیم تا استرس و اضطراب نداشته باشیم. باید گفت که به توانایی های خود ایمان داشته باشید ، شما نهایت تلاش خود را برای برنامه ریزی کنکور کرده اید و حالا در هر سطح علمی که قرار دارید متقابلا نسبت به آن نتیجه خواهید گرفت .

کنکور یک آزمون عادلانه است و تمامی داوطلبان در شرایط برابری آزمون می دهند بنابراین فکر کردن به این افکار مثبت ، از استرس و اضطراب شما می کاهد و روحیه تان را تقویت می کند.

به هیچ وجه اجازه ورود افکار منفی به ذهنتان را ندهید به شکست فکر نکنید و تمرکز خود را بر روی موفقیتت بگذارید.

هنوز هم دیر نیست ، در این روزهای پایانی از رقبایی که خسته شده اند سبقت بگیرید ، مشاورین با تجربه ما میتوانند با ارائه برنامه ای فشرده و اصولی روزهای باقیمانده تا کنکور شما را تبدیل به روزهای طلایی و سرنوشت ساز زندگی شما کنند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

هفته اخر کنکور خواندن مطلب جدید ممنوع

برخی از داوطلبان گمان می کند معجزه در هفته آخر کنکور به معنی درس خواندن بسیار می باشد و سراغ منابع و تست هایی می روند که تاکنون آن ها را ندیده اند.

در این مورد باید گفت منابع ، سرفصل و تست هایی که تا به حال سراغ آن ها نرفته اید را کاملا فراموش کنید. زمان باقی مانده تا کنکور سراسری به هیچ وجه وقت مناسبی برای خواندن مطالب جدید نیست و باید به مطالبی که تا به امروز خوانده اید اکتفا کنید و سعی کنید تسلط خود را در آن دروس افزایش دهید.

زمان باقی مانده تنها فرصتی برای مروز خلاصه نویسی ها و یادداشت هایتان می باشد .

معجزه در هفته آخر کنکور – تورق سریع درس های نقاط قوت

معجزه در هفته آخر کنکور - هفته آخر کنکور چه کنیم

در هفته اخر کنکور ، زمانی برای برنامه ریزی درسی و مطالعه دروس به منظور درک مطلب نخواهد بود. سعی کنید دروسی را که تا به امروز مطالعه کرده اید مخصوصا دروس عمومی را با ورق زدن سریع چندین دور ، دوره کنید .

در تورق سریع چندین مزیت وجود دارد اولا ، می توانید حاشیه نویسی هایی که در کتاب درسی نوشته اید را مجدد مطالعه کنید و مطالبی که هایلایت کرده اید را دوباره در ذهنتان زنده کنید ، ثانیا مطالب کوچکی که فراموش شده اند دوباره خوانده می شوند و تسلط شما را برای پاسخگویی به سوالات افزایش می دهد.

معجزه در هفته آخر کنکور با بررسی سوالات سال های گذشته

بد نیست هفته آخر کنکور سوالات آزمون  های سراسری سال 96 به بعد را نگاهی بیاندازید تا بدانید که شیوه طراحی سوالات در هر یک از دروس به چه صورت است. در سال های گذشته چندین بار اتفاق افتاده است که تعدادی از سوالات مشابه بوده اند و فقط اعداد و ارقام تغییر کرده اند و داوطلب با شناخت این سوالات به راحتی می تواند در جلسه کنکور سریع تر سوالات را پاسخ دهد و در نتیجه زمان بیشتری برای حل سوالات سخت تر اختصاص دهد.

معجزه در هفته آخر کنکور با شبیه سازی فضای کنکور

توصیه ما این است که حداقل در 20 روز مانده به کنکور ، فضای حوزه امتحانی را برای خود شبیه سازی کنید یعنی همان لباس هایی که میخواهید به تن داشته باشید ، صندلی ، مداد ، سوالات مشابه آزمون و … را تهیه کنید تا بتوانید در یک فضای مشابه کنکور تجربه ای داشته باشید اما اگر تا الان این این کار را نکرده اید هنوز هم دیر نیست ، یک هفته فرصت باقیست.

در این یک هفته هر روز سوالات کنکور سراسری سال های گذشته مخصوصا کنکور سه سال آخر را با همان زمانبندی کنکور 99 یعنی برای هر درس و هر تست تایم خودش را اختصاص دهید تا در یک هفته مدیریت زمان سر جلسه کنکور نیز به دستتان بیاید.

در سال سرونشت ساز خود تنها حرکت نکنید و حتما در هفته آخر کنکور با مشاوری مجرب در تماس باشید تا با رعایت نکات کلیدی روزهای پایانی کنکور بهترین نتیجه را به دست آورید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

 

از تخمین رتبه در هفته آخر کنکور دوری کنید

خیلی از داوطلبان در هفته آخر کنکور به دلیل استرس زیادی که دارند ، مدام تخمین رتبه انجام می دهند تا با توجه به آمادگی که تا حالا کسب کرده اند ، با در نظر گرفتن درصد دروس احتمالی بدانند چه رتبه ای در انتظارشان است و در چه رشته ها و دانشگاه هایی ممکن است قبول شوند.

تخمین رتبه در هفته آخر کنکور فایده ای ندارد چرا که سطح سوالات کنکور اصلا قابل پیش بینی نیست و شما به طور قطع نمی توانید حدس بزنید که وضعیت پاسخگویی تان به سوالات در جلسه کنکور چگونه است و چه عملکردی خواهید داشت.

البته می توانید برای هر یک از درس های عمومی و اختصاصی هدفگذاری داشته باشید یعنی برای هر درس مشخص کنید که چه درصدی نیاز است تا رتبه مد نظر را کسب کنید و برای آنکه درصد های هدفگذاری شده را به دست آورید ، سعی در مدیریت زمان جلسه آزمون و یادگیری تکنیک های تست زنی در فرصت باقی مانده داشته باشید.

در مطلب بالا هر آنچه که برای معجزه در هفته آخر کنکور نیاز بود ، ارائه کردیم. مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما برای همه شما آرزوی موفقیت دارند و اگر احساس می کنید نیاز به راهنمایی ها و مشاوره بیشتری با توجه به شرایط خودتان دارید ، می توانید با ما تماس حاصل بفرمایید. هم چنین می توانید با کلیک بر روی لینک های زیر اطلاعات مفید بیشتری را کسب کنید.

سوالات متداول

  • برنامه ریزی هفته آخر کنکور باید چگونه باشد ؟

روش برنامه ریزی برای هفته آخر کنکور در این مطلب بررسی شد.

  • ایا معجزه در هفته آخر کنکور امکان پذیر است ؟

بله در سال های گذشته داوطلبان بسیاری بوده اند که با برنامه ریزی حرفه ای در هفته آخر کنکور توانستند نتیجه دلخواه را به دست آورند.

  • راز درس خواندن هفته آخر کنکور چیست ؟

هفته آخر کنکور باید نکاتی در برنامه ریزی درسی رعایت شود که در این مطلب توضیح داده شده است.

 

نکات طلایی کنکور 
ایام باقی مانده تا کنکور 1400 را چطور برنامه ریزی کنیم
کسانی که در کنکور معجزه کردند
کسانی که برای کنکور دیر شروع کردند
بیست روز مانده به کنکور هیچی نخوندم
قبولی پزشکی در شش روز
راز درس خواندن
راهنمای ورود و حضور بی استرس در جلسه کنکور
احتمالا این را هم بپسندید  با رتبه 60000 تجربی کجا قبول میشم 📞 راهنمای قبولی با رتبه 60000 تجربی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ضرایب کنکور دی ماه

ضرایب کنکور دی ماه – ضرایب دروس اختصاصی در 5 گروه آزمایشی

کنکور سراسری دی ماه 1402 در روزهای 29 و 30 دی ماه 1401 برگزار خواهد …

یک نظر

  1. خیلی کامل بود ممنون برام سوال بود که هفته اخر کنکور چه کنیم ، بچه ها دعا کنین امسال دیگه رشته ای که میخوام قبول بشم ، کم آوردم دیگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر