از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره تحصیلی برای پشت کنکوری ها – بهترین مشاوره تحصیلی برای پشت کنکوری ها

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاوره تحصیلی برای پشت کنکوری ها - بهترین مشاوره تحصیلی برای پشت کنکوری ها

 

احتمالا شما هم جزو داوطلبانی هستید که پس از اعلام نتایج و مشاهده کارنامه کنکور ، از رتبه ای که کسب کرده اید رضایت ندارید و به طور کل قید انتخاب رشته و پذیرش در دانشگاه را میزنید و به امید کسب رتبه بهتر برای رسیدن به رشته ای که خواهان آن هستید ، تصمیم می گیرید یکسال دیگر پشت کنکور بمانید که البته ممکن است با مخالفت هایی از طرف پدر و مادر و اطرفیان خود نیز روبرو شوید چرا که برای گرفتن نتیجه متفاوت در کنکور سال جدید ، باید تلاش و پشتکار زیادی داشته باشید تا یکسال دیگر از عمر با ارزش شما هدر نرود. این مطلب را به مشاوره تحصیلی برای پشت کنکوری ها اختصاص داده ایم ، تا هر آنچه را که لازم است رعایت کنند تا موفق شوند ، ارائه کنیم. تا انتها همراه ما باشید.

اشتباهی که اکثر داوطلبان پشت کنکوری دارند

در سال های گذشته داوطلبانی مشابه شما بوده اند که برای به دست آوردن رتبه بهتر ، یکسال دیگر پشت کنکو مانده اند اما نتیجه ای که کسب کرده اند ، بسیار بدتر از نتیجه سال اول آن ها بوده است.

البته که ما نمیخواهیم شما را نگران کنیم ، اما بسیاری از داوطلبان هستند که عملکرد عجیبی دارند ، همان روش برنامه ریزی اشتباهی که در سال قبل داشته اند در سال جدید نیز پیش می گیرند و چون فکر می کنند یکبار کنکور داده اند ، پس از پیچ و خم این راه آشنایی دارند و روش مطالعه خود را اصلاح نمی کنند و سطح انتظار و توقعی که از خود دارند ، بسیار بالاتر از سطح تلاششان است.

البته در مقابل این داوطلبان ، داوطلبان سخت کوش دیگری هم هستند که با پیروی از یک برنامه ریزی اصولی و به کار گیری تکنیک مطالعه دروس و روش های تست زنی ، عملکرد بسیار قوی دارند و مطمئنا نتیجه خوبی هم کسب خواهند کرد.

مشاوره تحصیلی برای مشکلات پشت کنکوری ها

اصلی ترین مشکل اکثر داوطلبان پشت کنکوری، انرژی های منفی است که از اطرافیان دریافت می کنند احتمالا شما هم با جملاتی مثل اشتباه نکن! دوباره برای کنکور درس نخوان! تنها وقتت تلف می شود! رتبه امسالت بدتر میشه! من هم پشت کنکور ماندم اما هیچ نتیجه ای نداشت و … به گوشتان زیاد خورده که ممکن است استرس زیادی برای شما در پی داشته باشد که اگر قبول نشوید، آبرویتان می رود. شما باید توانایی مواجه با این نوع برخوردها را داشته باشید و فقط به هدفی که دارید، فکر کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  برنامه ریزی برای کنکور ریاضی 1401 - هر آنچه باید بدانید

مشکل دوم در مشاوره تحصیلی برای پشت کنکوری ها  این است که معلم ندارند و از فضای مدرسه و دانش آموزان دور شده اند، یعنی باید خودشان درس بخوانند و سعی در یادگیری مطالب داشته باشند مگر اینکه درکلاس های کنکور شرکت کنند.

اکثر پشت کنکوری ها به دلیل آنکه مدرسه نمی روند ، نمی توانند نظم در برنامه ریزی ایجاد کنند. نامنظم بودن ساعت خواب و بیداری، تفریح زیاد با بهانه اینکه زمان آزاد زیادی دارم، وقت تلفی با تلویزیون و گوشی و لپ تاپ و ... از بی نظمی هایی است که باید آن ها را مدیریت کنید.

مهم ترین مشکل پشت کنکوری ها، عدم دسترسی به مشاور برنامه ریزی است که نبود مشاور که شما را هدایت کند، می تواند اثرات نامطلوبی داشته باشد. اهمیت مشاوره تحصیلی برای پشت کنکوری ها دو چندان است چرا که از فضای درس و مدرسه دور هستند و باید مشاوری باشد که با انجام برنامه ریزی و دادن برنامه روزانه، داوطلب را به درس خواندن تشویق کند مخصوصا داوطلبانی که به فکر تنبلی هستند و تا زور بالای سر نداشته باشند، به طور جدی درس نمیخوانند.

اگر دسترسی به مشاور حضوری ندارید، می توانید همه روزه و در زمان نیاز، به صورت تلفنی به مشاوران “پاسخ با ما” متصل شوید.

مشاوره تحصیلی و راهنمای برنامه ریزی اصولی برای پشت کنکوری ها

مشاوره تحصیلی برای پشت کنکوری ها - بهترین مشاوره تحصیلی برای پشت کنکوری ها

 

اکثر پشت کنکوری ها زمانی که شروع به برنامه ریزی می کنند این فکر را دارند که اگر قرار است همان کارهای سال قبل را انجام دهم یعنی همان برنامه ریزی ، همان منابع درسی ، همان آزمون آزمایشی و … پس چطور ممکن است نتیجه ایده آل کسب کنند ؟ اما در سال جدید قرار است که در کمیت و کیفیت مطالعه شما تغییرات اساسی ایجاد شود.

ساعت مطالعه مناسب

شاید با این تصور که سال قبل یک دور تمامی دروس را مرور کرده اید ، ساعت مطالعه پایینی را در برنامه ریزی برای کنکور در نظر بگیرید اما توجه داشته باشید که ممکن است بسیاری از مباحث را ناقص یاد گرفته باشید و حالا که فارغ التحصیل شده اید و زمان بیشتری دارید ، دست کم می توانید در روز 8 ساعت مطالعه کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  برنامه ریزی هفتگی برای کنکور 1400 - دانلود رایگان جدول برنامه ریزی

شرکت در آزمون آزمایشی

حتما در یک آزمون آزمایشی با جامعه آماری بالا مثل آزمون قلم چی شرکت کنید و پس از آزمون ، زمانی را به تحلیل سوالات اختصاص دهید تا نقاط ضعف و قوت خود را بشناسید.

بروزرسانی منابع کمک آموزشی

منابع درسی و کمک آموزشی پشت کنکوری ها لازم است بروز شود مخصوصا داوطلبان نظام قدیم که باید منطبق با کتاب های درسی نظام جدید مطالعه کنند. تغییرات کتاب های درسی برای کنکور سال پیش رو پیدا کنید و آن ها را به مباحث مطالعاتی خود اضافه یا حذفشان کنید. هم چنین سعی در تک منبعی بودن داشته باشید چرا که منابع زیاد ذهن شما را آشفته می کند. می توانید جهت اطلاع از بهترین منابع کنکور که متناسب با توانمندی و سطح درسی شماست ، از مشاوران “پاسخ با ما” راهنمایی دریافت کنید.

مشاوره تحصیلی برای پشت کنکوری ها – حل تست های متنوع

عادت غلطی که اکثر داوطلبان دارند ، این است که فقط مطالعه می کنند و وقت کمی را به تست زدن اختصاص می دهند و عدم موفقیت اکثر پشت کنکوری ها در کنکور سال قبل به همین دلیل بوده است یعنی مباحث را به خوبی بلدند اما با تکنیک های تست زنی و مدیریت زمان برای حل تمام تست ها آشنایی ندارند.

سعی کنید در روز حداقل 100 تست برای دروس اختصاصی و 50 تست برای دروس عمومی حل کنید تست های بعضی منابع تست کنکور برای آموزش مناسب هستند ولی تست های چالشی ، سطح بالاتر یا سخت تر در آنها دیده نمی شوند. اگر روی یک درس حساب ویژه ای باز کرده اید ، حتما پس از حل تست های آموزشی سراغ تست های سخت تر و چالشی تر بروید و می توانید برای انتخاب منبع دوم تست نیز مشورتی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی “پاسخ با ما” داشته باشید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بهترین روش درس خواندن برای کنکور - آمادگی برای کنکور با بهترین روش درس خواندن

بهترین روش درس خواندن برای کنکور – آمادگی برای کنکور با بهترین روش درس خواندن

  اصولا روش درس خواندن برای کنکور با درس خواندن برای مدرسه و امتحانات متفاوت …

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر