از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

جدول برنامه ریزی درسی 1403 📞 دانلود نمونه جدول pdf

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

جدول برنامه ریزی درسی

 

جدول برنامه ریزی درسی در زندگی هر دانش آموزی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. تمامی افراد برای رسیدن‌ به اهداف و موفقیت باید دارای برنامه ریزی باشند. این موضوع خصوصا در دوره ای که شما مشغول به تحصیل هستید حتما باید در نظر گرفته شود. قطعا تمامی ما با دانش آموزانی روبه رو شده ایم که علاوه بر ده ساعت درس خواندن‌ در روز ، برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را تماشا می کنند ، با دوستان و خانواده به تفریح می روند ، ساعتی را به ورزش می پردازند و یا یک رشته هنری را نیز دنبال می کنند.

همچنین با داوطلبانی نیز مواجه شده ایم که ساعت کمی را به درس خواندن‌ می پردازند و هرگز به بهانه درس خواندن‌ فرصت انجام دادن‌ کار دیگری را نیز ندارند. تفاوت افراد گروه اول و دوم دقیقا در داشتن برنامه ریزی درسی خلاصه می شود.

اما یک جدول برنامه ریزی درسی باید دارای چه مشخصاتی باشد ؟ در پاسخ به این سوال باید گفت هر فردی باید برنامه ای متناسب با اهداف ، نقاط قوت درسی ، نقاط ضعف درسی و اوقات فراغتی که دارد داشته باشد.

هیچ برنامه ای به اندازه یک برنامه ریزی شخصی که توسط مشاورین با تجربه کنکور تهیه شده باشد شما را در این سال سرنوشت ساز یاری نخواهد کرد ، همین امروز برای دریافت برنامه ریزی کنکور با ما تماس بگیرید ، کارشناسان ما در تمام طول سال کنکور همراه شما خواهند بود.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور  9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

مزیت های داشتن جدول برنامه ریزی درسی چیست؟

  • شما می توانید بر کلیه کارهایی که تصمیم دارید در طی روز انجام دهید ، نظارت داشته باشید.
  • شما می توانید کار خود را ارزیابی کنید و پیشرفت خود را زیر نظر داشته باشید.
  • داشتن برنامه ریزی درسی به شما کمک خواهد کرد تا تمرکز خود را در هنگام خواندن‌ دروس افزایش دهید.
  • داشتن برنامه باعث می شود تا انگیزه شما برای طی کردن‌ برنامه ای که دارد افزایش پیدا کند.

هرگز نمی توان برای تمامی افراد یک برنامه ثابت را در نظر گرفت. اما در ادامه ما به شما خواهیم گفت یک برنامه خوب باید دارای چه ویژگی هایی باشد همچنین می توانید شما نمونه جدول برنامه ریزی درسی را به صورت پی دی اف دانلود کنید.

مرتبط بخوانید : برنامه ریزی برای کنکور تجربی

جدول برنامه ریزی درسی باید دارای چه ویژگی هایی باشد ؟

جدول برنامه ریزی درسی + دانلود نمونه جدول pdf

 

همانطور که در بالا نیز عنوان شد برنامه ریزی خوب به برنامه ای گفته خواهد شد که با زندگی شما هماهنگی های بیشتری داشته باشد. اینگونه اثر بیشتری نیز در زندگی ما خواهد گذاشت.

به عنوان مثال جدول برنامه ریزی درسی دانشجویی با جدول برنامه ریزی درسی پایه نهم کاملا متفاوت می باشد. اما توصیه ما به شما این است که برای داشتن یک برنامه خوب به صورت زیر عمل کنید.

مرحله به مرحله تهیه جدول برنامه ریزی

  • نخستین کاری که شما باید انجام دهید لیست کردن‌ فعالیت هایی است که تصمیم دارید در طی هفته برای انجام  دادن‌ آن ها اقدام نمایید. رفتن به مهمانی ، تهیه کردن‌ لوازم از بیرون منزل ، رفتن به مکان های تفریحی ، پرداختن به نظافت شخصی و رفتن به حمام ، انجام دادن‌ بازی ، ورزش کردن‌ ، ساز زدن ، کار کردن‌ با گوشی و …. را می توان در دسته این فعالیت ها قرار دارد.
  • سپس شما باید حدس بزنید که هریک از این فعالیت ها چقدر از وقت شما را به خود اختصاص خواهد داد. باید این نکته را نیز افزود که هر یک از این فعالیت ها می تواند در طول هفته چنین مرتبه تکرار شود.
  • پس از اینکه شما تمامی کارهای خود را مشخص کردید اکنون باید سایر زمان های باقی مانده را برای قرار دادن‌ درس هایی انتخاب کنید که تصمیم دارید به مطالعه آن ها بپردازید.
  • در ابتدا باید شما مطابق با امتحان هایی و درس هایی که در طول روز دارید برنامه خود را مرتب کنید سپس سایر ساعت های خالی را نیز می توانید به درس هایی اختصاص دهید که در آن ها قوی ترید و می خواهید در آن ها پیشرفت کنید یا به درس هایی اختصاص دهید که در آن ها ضعیف تر هستید و می خواهید وضعیت خودتان را در آن دروس بهتر کنید. شما به زمانی حدود سه ساعت برای اختصاص دادن‌به این دروس نیاز دارید. در صورتی که ساعت هایی کمتر از این مقدار در برنامه خود داشتید باید سایر فعالیت های روزانه خود را کاهش دهید.

دانلود نمونه جدول برنامه ریزی درسی به صورت تصویر

دانلود نمونه جدول برنامه ریزی درسی بصورت فایل PDF

(پس از باز شدن‌ صفحه روی گزینه download کلیک کنید)

در بالا نمونه جدول درسی برنامه ریزی را برای شما قرار داده ایم و توصیه ما به شما این است برای هر هفته خود جدولی مشابه جدول های فوق تهیه کنید و مدت زمان دروسی را که در طی روز به آن ها پرداختید رو یادداشت کنید.

نمونه جدول برنامه ریزی ساعتی

داشتن برنامه کلاس هفتگی برای پیشرفت در دروس و برنامه ریزی کردن‌ برای آن ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. توصیه ما به شما این است که برنامه خود را به نحوی انجام دهید که حتما در طول روز بتوانید به مرور درس هایی بپردازید که در طول روز در کلاس درس یاد گرفته اید. این کار باعث خواهد شد تا دروس در ذهن شما تثبیت گردند.

همچنین می توانید علاوه بر مرور درس هایی که اساتید یا معلم ها در جلسه گذشته آن ها را تدریس کرده اند به درس هایی که قرار است تدریس شود نیز نگاهی بیاندازید اینگونه یادگیری خود را در سرکلاس درس افزایش خواهید داد.

چه عوامل دیگری در موفقیت برنامه ریزی درسی اثرگذار هستند ؟

به نظر شما داوطلبان موفق و رتبه های برتر کنکوری چه اصولی را در برنامه ریزی درسی خود رعایت می کنند که باعث پیشرفت آن ها می شود ؟ آیا تنظیم برنامه ریزی روش های خاصی دارد ؟ در پاسخ به این سوال ها باید بگوییم که هر داوطلب باید چند نکته را در تهیه جدول برنامه ریزی درسی رعایت کند تا بتواند به آن پایبند باشد از جمله :

سبک مطالعه کردن‌ خود را پیدا کنید

یادگیری هر فردی با فرد دیگر متفاوت می باشد. عده ای از طریق گوش دادن‌ بهتر یاد خواهند گرفت عده ای نیز با خواندن‌ بهتر یاد می گیرند. شما باید سبک یادگیری خود را پیدا کنید و با همون روش پیش بروید.

حاشیه نویسی کردن‌

 حاشیه نویسی به شما کمک خواهد کرد تا به درک بیشتر مطالب و نکته هایی بپردازید که از اهمیت بالایی برخوردار نیست اما خواندن‌ آن ها لازم می باشد و خالی از لطف نیست.

خلاصه نویسی

از جمله روش هایی است که حتما باید در جدول برنامه ریزی خود آن را لحاظ کنید. در خلاصه نویسی شما ابتدا باید به مطالعه کردن‌ مطالب بپردازید سپس از آنچه که درک کرده اید یادداشت برداری نمایید. بهترین شیوه خلاصه نویسی این است که نکته ها و کلمه های کلیدی را یادداشت نمایید. خلاصه نویسی برای مرور دروس در زمان کنکور نیز روشی است که به شما کمک زیادی خواهد کرد.

مکانی که برای مطالعه کردن‌ انتخاب می کنید

باید مکانی باشد که از سکوت کافی برخوردار باشد و موجب از دست رفتن تمرکز شما نشود. توصیه ما به شما این است که مکان مورد نظر شما ثابت و از سر و صدا به دور باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  از کی برای کنکور 1402 شروع کنیم - قدم به قدم آمادگی برای کنکور 1402

تست زدن‌

از جمله مواردی است که می تواند بر تسلط شما بر درس های تخصصی بسیار تاثیر گذار باشد. توصیه ما به شما این است که بلافاصله پس از اینکه درس مورد نظر را مطالعه کردید شروع به زدن‌ تست های آن بخش کنید. پس از بیست و چهار ساعت نیز می توانید برای تسلط بیشتر اقدام به حل کردن‌ سایر تست ها کنید.

در برنامه ریزی کردن‌ منعطف باشید

به عنوان نمونه اگر شما در برنامه خود قرار دهید که فردا به مطالعه شیمی بپردازید اما با مهمانی ناخوانده روبه رو شدید اصلا نباید فکر کنید که برنامه ریزی کردن‌ کار اشتباهی است. شما در این شرایط باید با تغییر دادن‌ ساعت هایی که برای درس های مختلف در نظر گرفته اید دوباره خواندن‌ شیمی را به برنامه خود اضافه کنید.

دفتر برنامه ریزی درسی داشته باشید

اگر تاکنون دفتر برنامه ریزی نداشته اید ، توصیه می کنیم که هر چه سریع تر آن را تهیه کنید تا به مرور و با تکمیل آن ، از تاثیر مثبتی که در روند برنامه ریزی و پیشرفت شما دارد ، شگفت زده شوید. با کمک دفتر برنامه ریزی می توانید نوعی تخلیه ذهنی انجام دهید و هر آنچه را که لازم است یادداشت کنید که باعث کاهش استرستان نیز می شود.

با پر کردن‌ دفتر برنامه ریزی می توانید متوجه شوید که آیا هر هفته ساعت مطالعتان بیشتر می شود یا کم تر و اگر کم است نوعی رقابت با خودتان خواهید داشت تا زود تر به ساعت مطالعه ایده آل برسید.

مهم ترین مزیت دفتر برنامه ریزی نیز در این است که می توانید متوجه شوید که هر هفته برای هر درس چقدر تشریحی خوانده اید ، چقدر تست زده‌ اید ، چند ساعت زمان صرف کرده‌ اید و … مثلا در ابتدای هفته تصمیم گرفته اید که برای فیزیک کنکور 8 ساعت مطالعه کنید و 200 تست حل کنید ، در با رسیدن‌ به پایان هفته متوجه می شوید که آیا توانسته اید مطابق برنامه ریزی تان پیش بروید یا نه.

مرتبط بخوانید : برنامه ریزی درسی – بهترین روش برنامه ریزی درسی برای تمامی مقاطع

تغییرات کتاب های درسی را پیدا کنید

هر ساله بخش هایی از کتاب های درسی حذف و یا بخش های جدید اضافه می شوند. یا ممکن است بودجه بندی و اهمیت هر یک از مباحث برای کنکور سال جدید تغییر کند. شما باید در جریان تمام این تغییرات باشید تا ضمن بروزرسانی منابع مطالعاتی ، وقت خود را صرف مباحثی که حذف شده اند نکنید. همچنین باید به مباحث پر اهمیت تر ، در برنامه ریزی بیشتر زمان اختصاص دهید. جهت اطلاع از تغییرات کتاب درسی برای کنکور 1403 تجربی و سایر رشته ها می توانید بر روی لینک کلیک کنید. همچنین برای اطلاع از فهرست حذفیات ، حتما مشورتی با مشاوران مرکز مشاوره پاسخ با ما داشته باشید.

شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال و ابهام خود را در مورد فهرست حذفیات و تغییرات کتاب های درسی کنکور 1403 ، از کارشناسان ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند لطفا بخاطر داشته باشید که تماس صرفا از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد و صفر امکانپذیر است .

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

اطلاع از بهترین منابع کنکور

حتما در تهیه منابع کمک آموزشی دقت داشته باشید که مناسب ترین آن ها را با توجه به شرایط یادگیری خود تهیه کنید. همچنین در استفاده از منابع کمک آموزشی افراط به خرج ندهید و تهیه یک کتاب مکمل آموزشی و یک کتاب تست ، کافیست. می توانید ابتدا فایل های پی دی اف کتاب ها را بررسی کنید و اگر از نوع نگارش و جامع بودن‌ کتاب ، رضایت داشتید ، برای آن هزینه کنید.

تهیه دی وی دی های کنکور

 دی وی های کنکور از جهت آنکه مقرون به صرفه تر هستند ، بیشتر توصیه می شود و از طرفی ساعت مشاهده کلاسها به اختیار خودتان هست و اگر مبحثی را متوجه نشوید می توایند چند بار مشاهده کنید تا رفع اشکال شود.

تهیه دی وی دی های کنکوری برای دروسی توصیه می شود که ضعف بیشتری در آنها دارید و استفاده از این دی وی دی ها برای تمام دروس ، زمان زیادی از شما خواهد گرفت. (حداکثر برای دو درس اختصاصی که احساس می کنید). حتما پیش از تهیه DVD های کنکوری ، فیلم های آموزشی چند استاد مربوط به آن درس را مشاهده کنید تا ببینید با کدام استاد راحت تر می توانید ارتباط برقرار کنید.

از تعداد سوالات کنکور اطلاع داشته باشید

برای تهیه جدول برنامه ریزی کنکور، حتما باید بررسی کنید که در آزمون چند سوال در هر درس مطرح می شود. با توجه به اینکه دروس عمومی از کنکور سراسری حذف شده‌ اند ، سهم دروس اختصاصی در تعداد سوالات بیشتر است.

سایر عوامل موثر

  • هرگز چندین ساعت مداوم و بدون در نظر گرفتن‌‍ زمان استراحت به مطالعه کردن‌ درس های مدنظر نپردازید. در نظر گرفتن‌‍ زمان هایی برای استراحت کردن‌ و پرداختن‌ به تفریح های سالم در جدول برنامه ریزی درسی باعث خواهد تا شما به طور ناگهانی از درس خسته شوید. البته این بدین معنا نیست که شما زمان های کمی را به درس خواندن اختصاص دهید. فراموش نکنید که در دوران دانشگاه و دبیرستان هم مهترین کار شما درس خواندن است.
  • پایبند بودن‌ به برنامه از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. برنامه ریزی کردن‌ بدون اجرا کار بیهوده ای است که باعث شکست خوردن‌ شما خواهد شد. البته شما می توانید در صورت اینکه متوجه شدید برنامه با شرایط شما سازگار نیست برنامه را تغییر دهید اما رها کردن آن ابدا کار درستی نیست.
  • توازن را بین درس ها برقرار کنید. قطعا درس هایی مانند ریاضی، فیزیک، زیست و شیمی به زمان بیشتری برای یادگیری نیاز دارند.
  • فراموش نکنید که اجرای 100 درصد برنامه ریخته‌ شده‌‌ حتی برای ممتازترین و سخت کوش ترین دانش آموزها نیز امری محال می باشد. اما برنامه ریزی به آن ها کمک می کند تا به انسجام فکری برسند و بدانند چقد زمان دارند و الویت بندی کنند که باید چه کارهایی را انجام ندهند تا بتوانند به کارهای خود برسند. بنابراین یک بار تغییر در برنامه به معنا شکست خوردن‌ در آن نیست.

چگونه بهترین استفاده را از جدول برنامه ریزی درسی خود داشته باشیم ؟

عوامل موثر در برنامه ریزی موفق درسی

 

ما طی تحقیقی که بر روی دانش آموزهای موفق داشتیم متوجه شدیم که تمامی آن ها در جدول برنامه ریزی کنکور دارای چندین ویژگی مشترک هستند که در ادامه برای شما آن ویژگی ها را بیان خواهیم کرد:

شب امتحانی نباشید

به هیچ عنوان اجازه نمی دهند یکی از درس های آن از برنامه حذف شود و به عبارتی دیگر هیچ یک از دروس را برای شب امتحان نمی گذارند. خصوصا اگر شما دانشجو هستید نباید این مورد را نادیده‌ بگیرید و در نظر داشته باشید که دروس دانشگاه بسیار سنگین تر و حجیم تر هستند و احتمال اینکه با خواندن‌ در شب امتحان بتوانید آن ها را پاس کنید بسیار پایین می باشد.

منبع دوم کمک آموزشی

درس خواندن‌ آن ها تنها در جزوه و کتاب درسی خلاصه نمی شود. آن ها منابع دیگری را نیز مطالعه می کنند و مهارت خود را با آن ها می سنجند و خواندن‌ آن منابع را نیز در جدول برنامه ریزی درسی خود لحاظ می کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  بیست روز مانده به کنکور هیچی نخوندم ✨ راهکارهای طلایی روز های آخر قبل کنکور 1402

توجه به کلاس درس

در سر کلاس همیشه به گوش هستند. در بحث های گروهی نظر می دهند. اگر جایی از مطلب را نتوانستند درک کنند حتما از معلم یا استاد خود درخواست می کنند دوباره آن قسمت را برای آن ها توضیح دهد. اینگونه ساعات کمتری را برای خواندن‌ آن درس ها در جدول برنامه ریزی درسی خود اختصاص می دهند و می توانند دروس بیشتری را در برنامه خود جا دهند.

جزوه نویسی و یادداشت برداری

مهارت جزوه نوشتن‌ دارند. اگر دانش آموز و یا دانشجوها جزوه خود را سر کلاس به صورت مرتب و کامل ننویسند باید زمان زیادی را در خانه صرف نوشتن‌ کنند.

یادداشت برداری سر کلاس نیز در شب های امتحان به داد آن ها می رسد و باعث می شود تا از زمان خود بهتر استفاده کنند.

می دانند که شب امتحان برای مرور درس می باشد نه یادگیری کل کتاب درسی ! و به عبارتی یک دانش آموز موفق جدول برنامه ریزی درسی خود را برای امتحانات به نحوی برنامه ریزی می کند که در شب های امتحان نیازی نباشد تا شب بیداری بکشد و بعد سر امتحان تمام انرژی خود را از دست بدهد و نتیجه خوبی نگیرید. فراموش نکنید که خواب کافی در شب های امتحانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اصلا نباید آن را نادیده‌ گرفت.

دانش آموزها و دانشجوهای عزیز اصلا نباید از اهمیت جدول برنامه ریزی درسی و راز درس خواندن‌ غافل شوید. همانطور که در تمام این مطلب سعی کردیم به شما یادآوری کنیم که برنامه ریزی درسی میانبری است که شما را به موفقیت می رساند.

فرض کنید می خواهید به مشهد سفر کنید آیا بدون داشتن‌ نقشه راه می توانید به مقصد برسید؟ برنامه ریزی درسی دقیقا همچین نقشی را برای رسیدن‌ به اهداف شما دارد.

دانش آموز سخت کوشی که بدون برنامه ساعت های زیادی را صرف درس خواندن‌ می کند ، شبیه به فردی است که بدون داشتن‌ نقشه و با پای پیاده در حال دوییدن‌ به سمت مشهد است. این فرد هر چقدر که مسیر را بدود هر چقدر که خستگی ناپذیر باشید و از راه رفتن‌ خسته نشود باز هم به مقصد نخواهد رسید.

تغییرات برنامه ریزی برای کنکور 1403

در برنامه ریزی کردن‌ برای کنکور ، تغییرات آزمون را حتما بررسی کنید. در آزمون سراسری 1403 و سال های بعد ، دروس عمومی به طور کامل حذف می شوند و در نتیجه شما نیازی به مطالعه این دروس و تهیه کتب کمک آموزشی کنکوری نخواهید داشت همچنین وقت شما برای مطالعه دروس اختصاصی بیشتر خواهد بود. دروس عمومی در کنکور سراسری به شرح زبان و ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی ، زبان عربی و فرهنگ و معارف اسلامی بودند که مجموعا 100 سوال و هر کدام 25 سوال از آزمون را تشکیل می دادند.

مرتبط بخوانید : برنامه ریزی برای کنکور تجربی

برنامه ریزی برای دوران جمع بندی کنکور

جدول برنامه ریزی درسی + دانلود نمونه جدول pdf

 

مطمئنا همه شما از اهمیت دوران جمع بندی آگاه هستید و می دانید که اگر دروس را جمع بندی نکنید ، مثل این است که از اول مطالعه ای نداشته اید و تمام زحمات چندین ماهه شما هدر می رود چرا که اکثر مطالب از ذهن شما پاک شده‌ و لازم است با مرور آن ها دوباره برای خود یادآوری داشته باشید.

روش برنامه ریزی در دوران جمع بندی متفاوت است و کاربردی ترین روش در این دوران ، روش جمع بندی به صورت سه روز یکبار می باشد. در این روش ، نیم روز به آزمون شبیه سازی شده‌ به کنکور اختصاص می یابد و دو و نیم روز دیگر ، مطالعه و مرور مباحثی که در آن ها ضعف دارید.

در دوران جمع بندی هرگز مطالعه درس جدید توصیه نمی شود و باید تمام تمرکزتان بر هر چه بهتر مرور کردن‌ دروس از قبل خوانده‌ شده‌ باشد. با توجه به حساسیت برنامه ریزی مخصوص دوران جمع بندی که برای هر یک از داوطلبان با توجه به شرایط و سطح مطالعاتی که دارند ، متفاوت است ، توصیه می شود جهت دریافت جدول برنامه ریزی درسی اختصاصی خود ، با مشاوران ارشد “پاسخ با ما” در ارتباط باشید.

تکنیک خواندن‌ درس های تحلیلی و دشوار کنکور

درس های سخت نیازمند یادگیری بهتری هستند و برای آنکه بتوانید کیفیت یادگیری تان را بالا ببرید ، باید از روش هایی استفاده کنید که در ادامه خواهیم گفت :

  • مطالعه کردن‌ سر فصل ها : بهتر است یک شب قبل از شروع مطالعه مبحث جدید ، عناوین آن را بخوانید و اگر اصطلاح یا نکنه گنگی بود ، آن را در اینترنت جست و جو کنید تا یک دید کلی نسبت به آن موضوع به دست آورید. انجام این کار ناخودآگاه شما را درگیر می کند و زمانی که مطالعه را آغاز می کنید ، مطالب برایتان آشنا هستند.
  • تدریس کردن‌ به دوستان : پس از آنکه مطالب درسی برایتان جا افتاد ، می توانید از یکی از دوستان یا اعضای خانواده تان بخواهید که چند دقیقه به شما وقت دهند تا برای او مبحث را توضیح دهید و از این طریق متوجه می شوید که تا چه میزان تسلط دارید.
  • بلند خواندن‌ دروس سخت : بعضی از داوطلبان حافظه شنیداری قوی تری نسبت به حافظه دیداری دارند و معمولا با بلند خواندن‌ دروس و شنیدن‌ صدای خودشان ، مطالب را بهتر یاد می گیرند.
  • علامت گذاری و هایلایت کردن‌ : از چند رنگ هایلایت استفاده کنید مثلا قید ها نارنجی ، افعال سبز ، مفاهیم مهم آبی و به این طریق با دیدن‌ رنگ متوجه می شوید که موضوع درباره چیست.

بهره مندی از تجربیات مشاوران کنکور

جدول برنامه ریزی درسی

همه شما به خوبی میدانید که حضور یک مشاور که در کار خود تجربه و مهارت کافی را دارد ، چقدر می تواند در پیشرفت شما نقش پررنگی داشته باشد. مشاوران به دلیل آنکه با داوطلبان زیادی اعم از رتبه های برتر کنکوری و رتبه های نه چندان مناسب ، در ارتباط بوده‌ اند ، به خوبی میدانند که دلایل عدم پیشرفت و بازدهی برنامه ریزی درسی اکثر دانش آموزان چیست و تفاوت برنامه ریزی دانش آموزی که رتبه برتر می شود و دانش آموزی که نمی تواند رتبه مناسب به دست آورد ، در چیست و به همین دلیل بهترین راهنما برای شما هستند.

توصیه می شود حتما در این یکسال سرنوشت ساز ، با یک مشاور توانمند در ارتباط باشید تا از تاثیر مثبت حضور او بهره مند شوید. اگر وقت کافی برای رزرو نوبت مشاوره ندارید و یا از هزینه سنگین مشاوره های حضوری بر نمی آیید ، به راحتی می توانید با مشاوران تلفنی برتر کشوری با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه تر و با صرفه جویی زمان خود ، در ارتباط باشید.

مرتبط بخوانید : اعلام نتایج کنکور

سوالات شما

  • جدول برنامه ریزی درسی باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

منعطف بودن ، متناسب با توانمندی شما بودن ، در برداشتن‌ تمام دروس و داشتن‌ تایم های آزاد برای استراحت و تفریح ، ویژگی یک جدول برنامه ریزی خوب است.

  • آیا برای تهیه جدول برنامه ریزی درسی باید ساعت مطالعه بالا داشته باشیم ؟

برای برنامه ریزی کردن باید ساعات مطالعه کم در نظر بگیرید و به مرور زمان آن را افزایش دهید.

  • چگونه جدول برنامه ریزی درسی تهیه کنیم ؟

می توانید با کمک یک مشاور برای خود برنامه ریزی درسی کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

از کی برای کنکور 1401 شروع کنیم - قدم به قدم آمادگی برای کنکور 1401

از کی برای کنکور 1402 شروع کنیم – قدم به قدم آمادگی برای کنکور 1402

  به دلیل رقابت بسیار سنگینی که هر ساله برای پذیرش در دانشگاه ها و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر