از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شماره تماس مشاوره کنکور سراسری – تماس با مشاوره کنکور سراسری

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شماره تماس مشاوره کنکور سراسری – تماس با مشاوره کنکور سراسری

 

وبسایت تخصصی مشاوره کنکور پاسخ ما ، در ارتباط با امور مربوط به داوطلبان کنکور سراسری ، با مجموعه ای از مشاوران مجرب و متخصص در زمینه های برنامه ریزی درسی ، معرفی بهترین منابع کنکوری ، بررسی رشته ها و بازار کار آنها ، تخمین رتبه ، انتخاب رشته ، معرفی دانشگاه ها ، بررسی رشته های بدون کنکور ، ثبت نام دانشگاه ها و …. می باشد و در تمام این زمینه ها اطلاعات لازم را در اختیار داوطلبان قرار می دهد. برای ارتباط با مشاوران ، می توانید با شماره های تماسی که در ابتدا و انتهای این صفحه درج شده است تماس بگیرید.

شماره تماس مشاوره کنکور سراسری

هیچ شخصی به اندازه مشاور کنکور نمی تواند شما را در رسیدن به هدفتان یاری کند چرا که خودش یکبار این راه را طی کرده و به موفقیت رسیده است و از طرفی به دلیل ارتباط با تعداد زیادی از داوطلبان کنکوری ، به خوبی عوامل موفقیت و روش های اصولی برنامه ریزی کنکور را میشناسد و این اطلاعات را در اختیار شما نیز قرار می دهد تا با بهره بردن از آنها بهترین نتیجه عایدتان شود.

به چند دلیل توصیه می کنیم که از خدمات مشاوره تلفنی کنکور استفاده کنید :

  1. مهم تر از همه در نظر گرفتن سلامت شماست. در شرایط حال حاضر که به دلیل بیماری کرونا باید رفت و آمد ها را به حداقل رساند ، داوطلبان کنکوری می توانند بدون مراجعه حضوری و به خطر افتادن سلامتشان ، از طریق تماس تلفنی با مشاوران برتر کشور ارتباط برقرار کنند. مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما با راه اندازی بخش مشاوره تلفنی و با کادری مجرب و متخصص ، این مشکل را حل کرده است.
  2. دلیل دوم برای بهره مندی از خدمات مشاوره تلفنی ، صرفه جویی در زمان است. شما می توانید بدون تعیین وقت قبلی با مشاوران تماس بگیرید و دیگر نیازی نیست که منتظر باشید تا نوبت تان برسد.
  3. سومین مزیت مشاوره تلفنی کنکور ، عدم محدودیت در ساعت جلسات مشاوره است یعنی شما می توانید تا چند ساعت در روز نیز با مشاور خود در ارتباط باشید و هیچ محدودیتی وجود ندارد.
احتمالا این را هم بپسندید  دریافت سوابق تحصیلی 1403 📞 مشاهده سوابق تحصیلی در سایت my.medu.ir

برای دریافت مشاوره کنکور سراسری ، با شماره تلفن مشاوره تحصیلی کنکور پاسخ با ما تماس حاصل بفرمایید.

تماس از استان تـهران 9092301611

تماس از سراسر کشور 9099071612

شماره تماس مشاوره کنکور سراسری و بهره مندی از خدمات

مشاوران مرکز مشاوره تخصصی کنکور پاسخ با ما ، در تمام زمینه های مربوط به کنکور سراسری از روش های برنامه ریزی درسی تا اعلام نتایج و انتخاب رشته و ورود به دانشگاه ، همراه شما هستند. بخشی از خدمات عبارتند از :

ارائه جدول برنامه ریزی کنکور

با توجه به اینکه توانمندی ها و شرایط داوطلبان با یکدیگر متفاوت است ، بنابراین نمی توان بک برنامه ریزی ثابت را به همه پیشنهاد کرد. مشاوران مجرب پاسخ با ما با لحاظ این موضوع ، برنامه ای را برای شما تنظیم می کنند که متناسب با توانمندی هایتان و همسو با هدفتان است.

معرفی بهترین منابع کنکور

پیدا کردن منابع پرطرفدار کار آسانیست اما پیدا کردن منابعی که متناسب با سطح درسی و قدرت یادگیری شما باشد ، دشوار است. مشاوران با شناخت و تحلیل هر یک از منابع کنکوری موجود در بازار ، بهترین منابع را به شما معرفی می کنند تا بیشترین بهره را ببرید و هزینه اضافی نداشته باشید.

ارائه بهترین روش های مطالعاتی

اکثر شما به خوبی می دانید که روش مطالعه هر درس با درس دیگر متفاوت است و باید روش های مطالعاتی را بشناسید. مشاوران روش مطالعه هر درس را به شما ارائه می دهند و با به استفاده از این روش ها قطعا یادگیری دروس برای شما آسان تر خواهد بود.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته های تجربی - معرفی کامل رشته های دانشگاهی تجربی

بررسی تکنیک های تست زنی

در دوران کنکور هم باید به صورت تشریحی و هم به صورت تستی مطالعه تمرین داشته باشید. تست زنی اصول و قواعد خاص خودش را دارد و در دروس عمومی و اختصاصی نیز شیوه تست زدن متفاوت است. برای اطلاع از تکنیک های تست زنی می توانید با مشاور کنکور خود مشورت کنید.

مشاوران علاوه بر ارائه خدمات مربوط به برنامه ریزی تحصیلی ، در زمان انتخاب رشته کنکور نیز شما را همراهی می کنند و با شناخت و معرفی رشته ها و دانشگاه های مختلف ، انتخاب رشته را به بهترین نحو و با شانس پذیرش بالا انجام می دهند.

شماره تماس مشاوره کنکور سراسری در ابتدا و انتهای این صفحه درج شده است و شما عزیزان می توانید بدون تعیین وقت قبلی و بدون صرف هزینه ایاب و ذهاب ، از طریق یک تماس تلفنی ساده که از لحاظ هزینه بسیار مقرون به صرفه تر از مشاوره های حضوری است ، با برترین مشاوران در ارتباط باشید و پس از صحبت کردن با چند مشاور ، مشاور خصوصی کنکور خود را انتخاب کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران

بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران 📞 نکات انتخاب بهترین آموزشگاه کلاس کنکور

پیدا کردن بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران می تواند کار سختی باشد چرا که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر