از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کسانی که در کنکور معجزه کردند – نکات طلایی از تجربیات بهترین های کنکور

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کسانی که در کنکور معجزه کردند - نکات طلایی از تجربیات بهترین های کنکور

 

داوطلبان کنکور سراسری در تمامی زیرگروه ها ، برای موفقیت در کنکور و داشتن یک برنامه اصولی و درست ، مایلند بدانند کسانی که در کنکور معجزه کردند ، چه راهی را طی کردند و نکات طلایی تجربیات آن ها چه بوده است. مسلم است استفاده از تجربیات افراد موفق در زمینه کنکور می تواند کمک بسیاری برای داوطلبان با انگیزه و درس خوان باشد و فتح کردن قله بلند کنکور را برایشان آسان کند. در ادامه قصد داریم از تجربه افرادی که در کنکور معجزه کردند برایتان مطالبی را ارائه دهیم با ما همراه باشید برای معجزه در کنکور .

هنوز هم دیر نیست ، در این ماه های پایانی از رقبایی که خسته شده اند سبقت بگیرید ، مشاورین با تجربه ما میتوانند با ارائه برنامه ای فشرده و اصولی روزهای باقیمانده تا کنکور شما را تبدیل به روزهای طلایی و سرنوشت ساز زندگی شما کنند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

امیداوری فاکتور اصلی کسانی که در کنکور معجزه کردند

داوطلبان کنکور سراسری ، باید توجه داشته باشید ، جزو هر دسته ای از داوطلبان با هر سطح آمادگی و میزان مطالعه که هستید ، در هر صورت باید به آینده و کنکور امیدوار باشید  ، چرا که امید در هر کاری عامل رسیدن به هدف و پیشرفت می باشد.

همیشه سعی کنید به خود امید دهید و بگویید درصورتی که مطالعه کافی داشته باشید به آرزوها و اهداف خود خواهید رسید و همین امیدواری ، انگیزه لازم برای درس خواندن و ادامه دادن می باشد تا جایی که شما را به موفقیت برساند. برای امیدواری فقط کافی است خودتان را با خودتان مقایسه کنید و به درس خواندن دوستان و اطرافیانتان اهمیتی ندهید و با انگیزه برنامه خود را پیش ببرید و بر خدا توکل کنید.

برنامه ریزی و توجه به بودجه بندی دروس برای معجزه در کنکور سراسری

بدون شک افرادی که در کنکور معجزه کرده اند ، از یک برنامه اصولی و مطابق با شرایط خودشان بهره گرفته اند. پیش تر در مطلب برنامه کنکور 1400 در سایت پاسخ با ما ، ویژگی های یک برنامه خوب را ارائه کرده ایم که می توانید به آن مراجعه کنید و اطلاعات لازم را دریابید ، اما توجه به بودجه بندی مباحث و ضریب دروس در هر زیر گروه می تواند کمک زیادی در رعایت الویت بندی کند ، بدین صورت که اول دروس با ضرایب بیشتر را در الویت برنامه مطالعاتی خود بگذارید ، پس از آن مباحثی را که دارای بودجه بندی و تعداد سوال بیشتری در کنکور سراسری می باشد را در برنامه ریزی درسی قرار دهید.

احتمالا این را هم بپسندید  دانلود پی دی اف دفترچه انتخاب رشته تجربی - لینک مستقیم

اهمیت تست زدن از الویت های کسانی که در کنکور معجزه کردند

بسیاری از افراد در مدرسه جزو شاگردان ممتاز هستند اما در کنکور آنطور که باید ظاهر نمی شوند. از ویژگی های کسانی که در کنکور معجزه کردند ، تسلط بر تکنیک های تست زنی است. این افراد بر اهمیت تست زدن واقف هستند و پس از مطالعه دروس ، تست های آموزشی ، تست های ارزیابی و زمان دار و تست های جامع را در برنامه ریزی کنکور خود جای می دهند و سعی می کنند تسلط خود بر مباحث را با حل هر چه بیشتر تست ها افزایش دهند.

توجه به بازه های زمانی و برنامه ریزی مطابق با آن

کسانی که در کنکور معجزه کردند در بازه های زمانی متفاوت متناسب با آن درس خوانده اند. بازه های مورد توجه 3 ماه تابستان ، نیمسال اول ، شروع نیمسال دوم ، دوران طلایی کنکور ، پایان نیمسال دوم و دوران جمع بندی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برنامه ریزی و جمع بندی برای هر یک از بازه های زمانی سال کنکورتان با مشاوران پاسخ با ما تماس حاصل بفرمایید تا یک برنامه ریزی کاملا تخصصی و متناسب با توانمندی و شرایط خودتان دریافت کنید.

هنوز هم دیر نیست ، در این ماه های پایانی از رقبایی که خسته شده اند سبقت بگیرید ، مشاورین با تجربه ما میتوانند با ارائه برنامه ای فشرده و اصولی روزهای باقیمانده تا کنکور شما را تبدیل به روزهای طلایی و سرنوشت ساز زندگی شما کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  کنکور زبان چگونه است - راهنمای کامل کنکور زبان

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

 

مهندسی منابع مطالعاتی کسانی که در کنکور معجزه کردند

بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری گمان می کنند با داشتن منابع متفاوت از انتشارات مختلف می توانند موفق شوند اما باید گفت این یک اشتباه در درس خواندن برای کنکور می باشد و داوطلبان باید سعی کنند برای هر درس یک منبع جامع و معتبر تهیه کنند که ضمن داشتن درسنامه ، دارای تست های کنکور سال های قبل و همینطور تست های تالیفی استاندارد نیز باشد. تسلط بر تست های یک منبع و حل کردن تمام تیپ های تستی هر مبحث ، بهتر از حل کردن یکباره چندین منابع می باشد.

در مطلب بالا سعی کردیم از تجربیات کسانی که در کنکور معجزه کردند ، برایتان مطالبی را ارائه دهیم. مشاوران مرکز مشاوره تحصیلیپاسخ با ما ضمن آرزوی موفقیت برای تک تک شما داوطلبان عزیز ، آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

سوالات متداول

  • کسانی که در کنکور معجزه کردند ، چه راهی را طی کردند و نکات طلایی تجربیات آن ها چه بوده است ؟

در این مطلب سعی کردیم از تجربیات کسانی که در کنکور معجزه کردند ، برایتان مطالبی را ارائه دهیم.

  • در روز های آخر کنکور چه نکاتی را باید در برنامه ریزی درسی لحاظ کرد ؟

توجه به بودجه بندی کنکور 1400 ، بررسی بخش های تست خیز ، بررسی حذفیات کنکور 1400 و … همگی باید در ماه و هفته آخر کنکور در نظر گرفته شوند.

  • برای معجزه در کنکور چه کتاب های کمک آموزشی باید مطالعه شود ؟

داوطلبان باید سعی کنند برای هر درس یک منبع جامع و معتبر تهیه کنند که ضمن داشتن درسنامه ، دارای تست های کنکور سال های قبل و همینطور تست های تالیفی استاندارد نیز باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

رتبه لازم برای قبولی در رشته حقوق

رتبه لازم برای قبولی در رشته حقوق

  رشته حقوق ، از پر طرفدار ترین رشته های علوم انسانی است که در …

4 نظر

  1. معجزه در کنکور امکانپذیره ، من به چشم دیدم ، فقط کافیه ماه های آخر رو با برنامه ریزی و بدون توقف پیش بری

    • امیدوارم کارتون همیشه راه بیافته
      ممنون گه امید دادین
      من کنکوری ام و نیاز به امید داشتم
      خدا خیرتون بده
      تنتون سلامت
      پاینده و مانا باشید

      کسانی که در کنکور معجزه کردند

  2. کسانی که در کنکور معجزه کردند فقط واسه اوناییه که ننه بابا پولدارن نه واسه ما

  3. معجزه خدا در کنکور فقط نیست ، همیشه هست ، باید ایمان داشت و قدم برداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر