از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

رایادرس ضمن خدمت – ورود به سامانه رایادرس ضمن خدمت و راهنمای استفاده

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

رایادرس ضمن خدمت - ورود به سامانه رایادرس ضمن خدمت و راهنمای استفاده

 

دوره های ضمن خدمت فرهنگیان از طریق دو سامانه اختصاص داده شده به این دوره ها به نشانی های rayadars.com و ltms.medu.com  قابل پیگیری است بدین صورت که فراگیران گرامی می بایست از طریق سایت ltms ثبت نام دوره های آموزشی و کلاسهای ضمن خدمت فرهنگیان را انجام دهند و سپس از طریق ثبت نام سایت رایادرس ، در آزمون های پایان دوره شرکت کنند.

در مطالب قبلی وبسایت pasokhbama.com ، نحوه ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان را به طور کامل توضیح دادیم و این محتوای آموزشی اختصاص داده شده است به راهنمای ورود به سامانه رایادرس ضمن خدمت و چگونگی استفاده از آن. مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.

راهنمای استفاده از سامانه رایادرس ضمن خدمت

کاربران فرهنگی پس از آنکه در سامانه ltms برای خود نام کاربری تعریف کردند ، لازم است برای شرکت در آزمون های پایان دوره در سایت رایادرس نیز ثبت نام کنند برای ورود به صفحه اصلی سامانه ، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برای ورود به سامانه رایادرس ضمن خدمت کلیک کنید

صفحه  مربوط به رایادرس برای شما نمایش داده می شود. بخش مربوط به كد پرسنلی و كلمه عبور را تکمیل نکنید و مستقیما بر روی ” كلمه عبور خود را فراموش کرده اید “ كلیک نمایید.

صفحه مربوط به تغییر كلمه عبور برای شما باز می شود و می توانید كلمه عبور جدید خود را وارد و تكرار و ثبت نمایید.

 

توجه داشته باشید که برای آنکه دوره های ضمن خدمت ثبت نام شده فرهنگیان در سایت ltms برای شما در سامانه رایادرس باز شود ، لازم است حتما کلمه عبور خود را مطابق مراحلی که گفته شد ، تغییر دهید. سپس در ادامه می توانید در آزمون ها شرکت کنید.

زمانبندی شرکت در آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان ، توسط هر دو سامانه اعلام می شود و لازم است در ساعت و تاریخ دقیق برگزاری ، طبق راهنمای زیر در آزمون شرکت کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  فراموشی رمز ضمن خدمت فرهنگیان - راهنمای بازیابی نام کاربری و رمز عبور در سامانه ltms

نحوه شرکت در آزمون های رایادرس ضمن خدمت

با وارد شدن به سایت rayadars.com و درج اطلاعات خواسته شده ، لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ثبت نام شده برای هر کاربر مشخص است و باید در آزمون دوره ای شرکت کرد که کلاس های آن را در سایت ltms مشاهده کرده باشید. برای ورود به محیط آزمون ، گزینه “ورود به آزمون” را انتخاب کنید.

 

سپس بر روی لینک “شروع آزمون” کلیک کنید.

 

برای تایید شرکت در آزمون ، لازم است گزینه “بله ، شروع آزمون” را انتخاب کنید.

 

پس از پاسخگویی به تمام سوالات و ثبت پاسخنامه ، نتیجه آزمون به شما نمایش داده خواهد شد.

 

برای انتخاب سوالات می توانيد شماره سوالات را از قسمت پايين صفحه انتخاب نمایید.

 

پس از پاسخگویی به تمام سوالات ، حتما گزینه “خاتمه آزمون” را انتخاب کنید.

 

حتما در طول فرایند آزمون رایادرس ضمن خدمت به زمان سنج خودکار سامانه توجه داشته باشید که برای پاسخگویی به سوالات با کمبود زمان مواجه نشوید.

لازم به ذکر است که در هر روز آزمون تنها يک بار مجاز به شرکت هستید و اگر از نتيجه عملکرد خود رضایت ندارید ، می توانيد در آزمون های تکرار که زمانبدی آن اعلام می شود ، شرکت نماييد.

چرا سایت رایادرس باز نمی شود

چرا رایادرس باز نمیشود ؟ برای ورود به سایت رایادرس حتما وارد سامانه اصلی به نشانی ltms.rayadars.com شوید و پیش از ورود به سایت ، از اتصال اینترنت خود مطمین شوید.

کاربران عزیزی که آزمون ندارند ، وارد سایت نشوند تا سایر کاربران بدون مشکل به سایت دسترسی پیدا کنند و بتوانند آزمون را به اتمام برسانند.

بعضی مواقع به دلیل مشکل قطعی سرور سایت رایادرس ضمن خدمت از دسترس خارج شود و کاربرانی که در هنگام آزمون با مشکل قطعی و عدم اتصال به سرور مواجه می شوند ،  می توانند در نوبت بعدی آزمون ها شرکت کنند. البته ممکن است حل مشکلات سایت تا یک هفته نیز ادامه داشته باشد ولی امکان شرکت در آزمون های دوره در هفته های آینده تمدید خواهد شد و فراگیران گرامی در این خصوص نگران نباشند.

راهنمای مشاهده نمرات ضمن خدمت فرهنگیان از سایت رایادرس

نمره قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان 12 از 20 است و فراگیران باید بتوانند میانگین نمره 12 را در 4 مرحله آزمون رایادرس ضمن خدمت به دست آورند. برای مشاهده نمرات ضمن خدمت فرهنگیان لازم است به سایت رایادرس مراجعه نمایید و از بخش مشارکت ها ، وارد قسمت امیتازها و کارنامه ها شوید و سپس با درج اطلاعات خود ، کارنامه را دریافت نمایید.

لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

دوره های ضمن خدمت فرهنگیان به دو صورت رایگان و غیررایگان برگزار می شود که محتوای آموزشی هر کدام 6 الی 48 ساعت است. برای هر دوره 4 مرحله آزمون برگزار می شود که میانگین نمره 12 در این 4 مرحله ، شرط دریافت گواهینامه پایان دوره است.

برای اطلاع از لیست دوره های رایگان ضمن خدمت فرهنگیان  می توانید بر روی لینک کلیک نمایید و سایر دوره ها نیز در فایل آموزشی زیر جمع آوری شده اند.

دانلود فایل لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

در این مطلب راهنمای کاملی از رایادرس ضمن خدمت ارائه گردید تا پاسخگوی سوالات شما باشد. چنانچه در ورود به سامانه رایادرس دچار مشکلی هستید و یا نمی توانید ثبت نام دوره های ضمن خدمت مجازی فرهنگیان را انجام دهید ، می توانید از کارشناسان مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

سامانه ضمن خدمت سانیار - ورود و راهنمای ضمن خدمت فرهنگیان در سامانه سانیار

سامانه ضمن خدمت سانیار – ورود و راهنمای ضمن خدمت فرهنگیان در سامانه سانیار

  موسسه سانیار یکی از موسسات فعال در برگزاری دوره های ضمن خدمت دستگاه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر