از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نمره قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان – نمره لازم برای قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نمره قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان - نمره لازم برای قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان

دوره های ضمن خدمت فرهنگیان به صورت حضوری و غیر حضوری برای مدیران ، معلمان ، معاونان و در کل پرسنل آموزشی مدارس دولتی و غیردولتی برگزار می شود و فراگیران فرهنگی پس از ثبت نام دوره ها ، می بایست در آزمون های پایان دوره شرکت کرده و در صورتی که نمره قبولی را به دست آورند ، گواهینامه قبولی در دوره مذکور به آن ها اعطا می شود. نمره لازم برای قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان و بارم بندی دوره ها ، سر فصلی است که در این مطلب به آن پرداخته ایم.

برای بهره مندی و اطلاع از بهترین دوره های ضمن خدمت فرهنگیان و استفاده از تاثیر آن در سطح شغلی خود با کارشناسان ما تماس بگیرید و آگاهانه پیش بروید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

نمره قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان

آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان از طریق سایت رایادرس انجام می گیرد که شامل 4 مرحله هستند. برای هر آزمون معمولا 20 سوال با 20 دقیقه مدت زمان پاسخگویی در نظر گرفته می شود البته ممکن است تعداد سوالات و زمان اختصاص داده شده به پاسخگویی ، بیشتر یا کمتر باشد اما اکثرا 20 سوال است.

این آزمون نمره منفی ندارد و فراگیران در مجموع باید میانگین نمرات 4 آزمون 12 از 20 داشته باشند. نمره دوره های ضمن خدمت فرهنگیان بر اساس میزان عملکرد در دوره ها ، شرکت در آزمون ها و مشارکت در فعالیت ها محاسبه می شود و نمره آزمون ها به تنهایی ملاک قبولی نیست.

  1. آزمون میان دوره اول : 2 نمره
  2. آزمون میان دوره دوم : 2 نمره
  3. آزمون پایانی دوره : 3 نمره
  4. نمره تکلیف : 3 نمره
  5. فعالیت دوره : 8 نمره(هر 220 امتیاز 1 نمره)
  6. شاخص عملکرد : 2 نمره

زمانبندی برگزاری آزمون های پایان دوره از طریق سایت رایادرس و سایت ltms اعلام می شود اما معمولا ساعت برگزاری آزمون ها طبق زمانبندی های زیر است :

  1. ساعت 8:00 تا 10:00
  2. ساعت 11:00 تا 13:00
  3. ساعت 17:00 تا 19:00
احتمالا این را هم بپسندید  لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان - لیست کامل و راهنمای دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

راهنمای مشاهده نمرات دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

جهت بررسی نمراتی که در آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان کسب کرده اید لازم است به سامانه مدیریت یادگیری ( سایت رایادرس) به نشانی rayadars.com مراجعه کنید و سپس همانند تصویر زیر نام کاربری (کد پرسنلی ، ایمیل ، شماره تلفن همراه) و کلمه عبور خود را درج نمایید.

از منوی قرار داده شده در نوار بالایی سامانه گزینه “مشارکت” را انتخاب کنید و سپس بر روی لینک “امتیاز ها و کارنامه” کلیک نمایید.

پس از وارد شدن به بخش امتیاز ها و کارنامه ها ، دوره ها و حداکثر امتیازی که کسب کرده اید را مشاهده خواهید کرد.

در صورتی که نمره لازم را به دست آورده باشید ، گواهینامه پایان دوره با مشخصات زیر برای شما صادر می شود.

اگر در ورود به سایت رایادرس مشکلی ایجاد شده است و نمی توانید وارد این سامانه شوید ، می توانید با کمک گرفتن از کارشناسان مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما ، کارنامه خود را دریافت نمایید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

شرکت مجدد در آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان و نمره قبولی

پس از هر آزمون ، برای فراگیرانی که نمره لازم را به دست نیاورده اند این فرصت داده می شود که با شرکت مجدد در آزمون های تکرار ، نمره خود را ارتفا دهند. شرکت در آزمون های تکرار تا قبل از پایان دوره به تعداد نامحدود قابل انجام است و بالاترین نمره از میان آزمون های مرتبه اول و تکرار به عنوان نمره آزمون در نظر گرفته خواهد شد.

لازم به ذکر است که تنظمیات آزمون به صورتی است که شما می توانید در هر 6 ساعت ، حداکثر در دو مرتبه آزمون تکرار شرکت کنید.

در این مطلب راهنمای کاملی از نمره قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان  و راهنمای تصویری مشاهده نمرات دوره های ضمن خدمت فرهنگیان قرار داده شد. اگر با وجود توضیحات ارائه شده موفق به دریافت کارنامه خود نشدید ، می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید. همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع از لیست دوره های رایگان ضمن خدمت فرهنگیان و راهنمای دوره ضمن خدمت مهدویت وارد سایت pasokhbama.com شوید.

تاثیر دوره های ضمن خدمت در رتبه بندی معلمان

شرکت در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان و گذراندن تعداد ساعات مشخصی از این دوره ها ، در رتبه بندی معلمان تاثیر گذار است. معلمان با توجه به سابقه کار ، ساعات ضمن خدمت گذرانده شده و همچنین نمره ای که در آزمون رتبه بندی معلمان کسب می کنند ، در یکی از رتبه های 1 تا پنج قرار دارند که ارتقا به رتبه بالاتر با افزایش حقوق و بهره مندی از مزایای شغلی ارتباط مستقیم دارد.

سوالات متداول

  • نمره قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان چند است ؟

فراگیران آزمون ضمن خدمت فرهنگیان در مجموع باید میانگین نمرات 4 آزمون 12 از 20 را کسب کنند.

  • آیا شرکت مجدد در آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان امکان پذیر است ؟

پس از هر آزمون ، برای فراگیرانی که نمره لازم را به دست نیاورده اند این فرصت داده می شود که با شرکت مجدد در آزمون های تکرار ، نمره خود را ارتفا دهند.

  • نحوه مشاهده نمره آزمون ضمن خدمت فرهنگیان به چه صورت است ؟

جهت بررسی نمراتی که در آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان کسب کرده اید لازم است به سامانه مدیریت یادگیری ( سایت رایادرس) به نشانی rayadars.com مراجعه کنید

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

سامانه ضمن خدمت سانیار - ورود و راهنمای ضمن خدمت فرهنگیان در سامانه سانیار

سامانه ضمن خدمت سانیار – ورود و راهنمای ضمن خدمت فرهنگیان در سامانه سانیار

  موسسه سانیار یکی از موسسات فعال در برگزاری دوره های ضمن خدمت دستگاه های …

یک نظر

  1. ببخشید نمره قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان امسال تغییری نداشته ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر