از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دوره های ضمن خدمت مجازی فرهنگیان – لیست دوره های مجازی ضمن خدمت

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دوره های ضمن خدمت مجازی فرهنگیان - لیست دوره های مجازی ضمن خدمت

 

در حال حاضر که شیوع ویروس کرونا اجرای بسیاری از آزمون ها و کلاس های آموزشی سراسر کشور را تحت تاثیر قرار داده است ، هنرآموزان و فراگیران گرامی دوره های ضمن خدمت فرهنگیان نیز تا زمان رفع این بیماری به صورت مجازی و از طریق سایت رایادرس و سایت LTMS آموزش های لازم را خواهند دید. ثبت نام دوره های ضمن خدمت غیرحضوری فرهنگیان و پس از آن برگزاری آزمون های پایان دوره ، از طریق دو سامانه معرفی شده قابل پیگیری است و فرهنگیان گرامی پس از ثبت نام کلاسهای ضمن خدمت و گذراندن دوره های آموزشی ، در نهایت با شرکت در آزمون پایان دوره می توانند گواهینامه قبولی را در دوره مربوطه ، به دست آورند.

زمان ثبت نام دوره های ضمن خدمت مجازی فرهنگیان

برای ثبت نام دوره های ضمن خدمت مجازی فرهنگیان باید به سایت ltms.medu.ir مراجعه نمایید و زمانبندی ثبت نام و برگزاری آزمون ها از طریق تابلوی اعلانات این سایت ، اطلاع رسانی می شود. البته به دلیل آنکه هر یک از استان این دوره را مجزا برگزار می کنند ، لذا جهت ثبت نام تاریخ دقیقی برای فراگیران کل کشور اعلام نمی شود و هر یک از فراگیران باید با پیگیری اخبار مربوط به ضمن خدمت فرهنگیان استان خود ، از زمان های ثبت نام و برگزاری آزمون ها مطلع شوند.

راهنمای تصویری ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

پس از آنکه در سایت ltms مطابق مراحل گفته شده در فایل pdf فوق ثبت نام کردید ، لازم است برای شرکت در دوره های آموزشی با استفاده از اطلاعات کاربری خود وارد سامانه شوید و سپس از بخش “ثبت نام در دوره ها” دوره های فعال را مشاهده کنید و سپس در کلاس آموزشی مد نظر خود ثبت نام نمایید.

دوره های ضمن خدمت ثبت نام شده فرهنگیان برای هر یک از کاربران در سامانه مذکور قابل دسترسی است و با هر بار ورود به سامانه این دوره ها برای شما نمایش داده می شود.

دوره های کوتاه مدت آموزش مهارت های icdl ضمن خدمت فرهنگیان

لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ، تنوع زیادی دارند مثل آموزش مجازی ، آموزش الکترونیکی ، طراحی صفحات وب ، فناوری های نوین آموزشی ، مهندسی شبکه ، کاربرد فناوری اطلاعات IT و … که برای هر یک از این دوره های کوتاه مدت زمان آموزشی 6 تا 48 ساعت اختصاص داده شده است و در پایان هر دوره ، آزمون مربوط به آن برگزار می شود

دانلود فایل لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

دوره های رایگان ضمن خدمت مجازی فرهنگیان

دوره های رایگان ضمن خدمت فرهنگیان به مناسبت های مختلف در اکثر استان ها برگزار می شود. ثبت نام در این دوره ها اختیاری و رایگان است و همانند سایر دوره های گذرانده شده ضمن خدمت فرهنگیان در پایان هر جلسه آموزشی ، 4 مرجله آزمون برگزار می شود که کسب نمره 12 از 20 شرط قبولی و دریافت گواهنیامه است.

مرتبط بخوانید : ثبت نام دوره های ضمن خدمت غیرحضوری فرهنگیان

تعدادی از دوره های رایگان که در سال گذشته برگزار شده اند ، به شرح زیر هستند و برای اطلاع از دوره های رایگان سال جاری نیز می توانید از کارشناسان مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما ، راهنمایی دریافت کنید.

دوره های رایگان ضمن خدمت مجازی فرهنگیان

عنوان دوره مدت دوره مختص به استان کد دوره
دوره رهبری آموزشی 24 ساعت شهرستان های استان تهران 91400479
دوره مدرسه آماده 16 ساعت تمامی استان ها 99505930
دوره تربیت در پرتو عبادت 24 ساعت تمامی استان ها 99506217
شیوه های موثر تشویق و تنبیه در تعلیم و تربیت 10 ساعت تمامی استان ها  91400485

راهنمای شرکت در آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان

 برای شرکت در آزمون دوره های ضمن خدمت فرهنگیان باید ثبت نام سایت رایادرس را انجام دهید و سپس با استفاده از اطلاعات کاربری خود وارد این سامانه شده و دوره های فعالتان را مشاهده نمایید. مشاهده نمرات دوره های ضمن خدمت فرهنگیان نیز از طریق همین سایت به نشانی rayadars.com امکان پذیر است.

همچنین بخوانید: لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

جهت اطلاع از نحوه برگزاری و ثبت نام آزمون ها در سایت رایادرس ضمن خدمت می توانید از فایل آموزشی زیر استفاده کنید :

نحوه شرکت در آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان

نمره قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان 12 از 20 است و فرهنگیانی که کمتر از این نمره را کسب کنند ، می توانند در آزمون های تکرار شرکت نمایند تا نمره خود را ارتقا دهند.

در این مطلب راهنمای کاملی از نحوه ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان ارائه شد. توصیه می شود برای دریافت اطلاعات بیشتر و حل مشکلات خود در رابطه با فراموشی رمز ضمن خدمت فرهنگیان و اینکه چرا بعضی مواقع سایت رایادرس باز نمیشود ، با مشاوران و کارشناسان مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

احتمالا این را هم بپسندید  نمره قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان - نمره لازم برای قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

سامانه ضمن خدمت سانیار - ورود و راهنمای ضمن خدمت فرهنگیان در سامانه سانیار

سامانه ضمن خدمت سانیار – ورود و راهنمای ضمن خدمت فرهنگیان در سامانه سانیار

  موسسه سانیار یکی از موسسات فعال در برگزاری دوره های ضمن خدمت دستگاه های …

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر