از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

چرا رایادرس باز نمیشود – راهنمای مشکلات رایج سامانه رایادرس

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

چرا رایادرس باز نمیشود - راهنمای مشکلات رایج سامانه رایادرس

 

سامانه مدیریت یادگیری رایادرس برای انجام آزمون های پایان دوره ضمن خدمت ایجاد شده است و فراگیران فرهنگی پس از ثبت نام کلاسهای ضمن خدمت و گذراندن دوره های آموزشی ، برای شرکت در آزمون ها و دریافت گواهینامه قبولی ، می بایست به سایت rayadars.com مراجعه کنند. اما بعضی مواقع اختلالاتی در این سایت ایجاد می شود و کاربران در ورود به سامانه دچار مشکل هستند. در این مطلب میخواهیم بررسی کنیم که چرا رایادرس باز نمیشود و چه راه حلی برای استفاده از خدمات سامانه وجود دارد.

چرا رایادرس باز نمیشود

نکته بسیار مهمی که اکثر فراگیران عزیز از آن غافل هستند ، این است که پیش از شرکت در آزمون های مجازی ضمن خدمت فرهنگیان ، بایستی با ثبت نام در سایت رایادرس به نشانی  LMS.rayadars.com ، رمز عبور خود را تغییر دهند تا اسامی آن ها در سامانه ثبت شود. در غیر این صورت سامانه به شما اجازه شرکت در آزمون را نمی دهد و با خطای “رمز عبور اشتباه است” مواجه خواهید شد.

برای تغییر رمز عبور لازم است پس از مراجعه به آدرس مذکور ، بر روی لینک فراموشی رمز ضمن خدمت فرهنگیان کلیک کنید تا وارد صفحه زیر شوید.

 

حالا باید مجددا کد پرسنلی خود را به همراه اسم سازمان درج کنید و سپس یک کلمه عبور جدید با حداقل 6 حرف یا عدد ، تعیین نمایید.

دلیل دیگر اینکه چرا سایت رایادرس باز نمیشود ، ممکن است این باشد که وارد سامانه اصلی نشده باشید. توجه داشته باشید که سایت های مشابه با سایت رایادرس جدیدا زیاد شده اند و شما حتما باید وارد سایت به نشانی LMS.rayadars.com شوید. از طریق لینک زیر نیز می توانید به این سامانه هدایت شود.

احتمالا این را هم بپسندید  شماره تلفن پشتیبانی ضمن خدمت فرهنگیان 📞 پاسخ با ما

لینک ورود به سامانه رایادرس

قبل از شروع آزمون از اتصال اينترنت خود مطمئن باشيد و اگر در هر مرحله از آزمون پیغام زیر را دریافت کردید ، اتصال اینترنت خود را بررسی کنید و صبر داشته باشید که تا پس از برقراری ارتباط ، نتیجه آزمون برای شما ثبت شود.

چرا رایادرس باز نمیشود - راهنمای مشکلات رایج سامانه رایادرس

بعضی مواقع به دلیل مشکل قطعی سرور سایت رایادرس از دسترس خارج شود و کاربرانی که در هنگام آزمون با مشکل قطعی و عدم اتصال به سرور مواجه می شوند ،  می توانند در نوبت بعدی آزمون ها شرکت کنند. البته ممکن است حل مشکلات سایت تا یک هفته نیز ادامه داشته باشد ولی امکان شرکت در آزمون های دوره در هفته های آینده تمدید خواهد شد و فراگیران گرامی در این خصوص نگران نباشند.

جهت جلوگیری از بروز مشکل برای فراگیرانی که هنوز فرصت شرکت در آزمون را پیدا نکردند ، توصیه می شود که اگر آزمون ندارید ، از ورود به سایت خودداری کنید تا سامانه رایادرس بدون بروز مشکل برای فراگیرانی که آزمون دارند ، باز شود.

اگر با همه این توصیه ها مشکل شما حل نشد ، می توانید با واحد پیشتیبانی رایادرس و یا با کارشناسان مرکز مشاوره تلفنی شبانه روزی پاسخ با ما به شماره 9099071612 تماس بگیرید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

سامانه ضمن خدمت سانیار - ورود و راهنمای ضمن خدمت فرهنگیان در سامانه سانیار

سامانه ضمن خدمت سانیار – ورود و راهنمای ضمن خدمت فرهنگیان در سامانه سانیار

  موسسه سانیار یکی از موسسات فعال در برگزاری دوره های ضمن خدمت دستگاه های …

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر