از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شماره تلفن پشتیبانی ضمن خدمت فرهنگیان 📞 پاسخ با ما

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شماره تلفن پشتیبانی ضمن خدمت فرهنگیان

دوره های ضمن خدمت فرهنگیان برای کارمندان شاغل در بخش آموزشی وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود و سامانه ال تی ام اس نیز سامانه ثبت نام و اجرای آزمون های ضمن خدمت است. با توجه به اینکه گذراندن دوره های ضمن خدمت فرهنگیان در رتبه بندی معلمان و بهتر شدن درجه شغلی آنها تاثیر گذار است ، بسیاری از فرهنگیان عزیز به دنبال شرکت در این دوره ها و کسب امتیاز هستند و احتمالا سوالاتی از قبیل نحوه ثبت نام اینترنتی ، شرایط شرکت در آزمون های دو مرحله ای ، حداقل نمره قبولی و نحوه اعتراض برای آنها بوجود می آید برای همین به دنبال شماره تلفن پشتیبانی ضمن خدمت فرهنگیان و ارتباط با مرکز پشتیبانی ltms میگردند ، و متاسفانه تاکنون بصورت رسمی هیچ شماره تماسی برای سامانه ضمن خدمت فرهنگیان ارائه نشده است اما این مژده را به شما میدهیم که کارشناسان مجرب مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما با تسلط به مباحث مختلف ضمن خدمت فرهنگیان در تمامی ایام هفته از ساعت 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند .

لازم به ذکر است که سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخ با ما یک سامانه خصوصی است و ارتباطی با ضمن  خدمت فرهنگیان ندارد و کارشناسان ما بر اساس آموزش های دیده شده و تجربه و تحقیق میتوانند پاسخگوی مشکلات احتمالی شما عزیزان در رابطه با ضمن خدمت فرهنگیان باشند.

فراگیران عزیز اگر در ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان و شرکت در کلاس ها و آزمون های این سامانه با مشکلی مواجه شده اید و نیازمند راهنمایی هستید ، می توانید با کارشناسان پشتیبانی پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تلفن پشتیبانی ضمن خدمت فرهنگیان

بسیاری از فرهنگیان عزیزی که متقاضی شرکت در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان هستند و از نحوه ثبت نام و شرکت در این دوره ها اطلاعی ندارند ، به دنبال شماره تلفن پشتیبانی ضمن خدمت فرهنگیان هستند تا سوالات خود را بپرسند.

احتمالا این را هم بپسندید  فیش حقوقی فرهنگیان - ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

با توجه به اینکه سایت ضمن خدمت فرهنگیان شماره تماسی تحت عنوان شماره تماس بخش پشتیبانی اعلام نکرده است ، هیج مرکز پشتیبانی تلفنی که برای سایت ضمن خدمت فرهنگیان باشد ، راه اندازی نشده است ، اما کارشناسان ارشد مرکز مشاوره پاسخ با ما برای دسترسی فراگیران محترم به واحد پشتیبانی جهت پرسیدن سوالات و رفع مشکلات خود ، در مرکز مشاوره تلفنی از ساعت 8 صبح الی 12 شب و در تمامی ایام هفته (حتی روزهای تعطیل) خدمات تلفنی را ارائه می دهند.

مزایای ارتباط با مرکز پشتیبانی ltms

فراگیران محترم دوره های ضمن خدمت فرهنگیان در هر یک از امور مرتبط به این دوره ها می توانند با کارشناسان پشتیبانی مرکز مشاوره پاسخ با ما تلفن کنند و راهنمایی دریافت کنند. شماره های تماس با کارشناسان پاسخ با ما را می توانید در همین صفحه بیابید و در هر کجای ایران که هستید ، به راحتی تماس بگیرید.

فراگیران عزیز اگر در ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان و شرکت در کلاس ها و آزمون های این سامانه با مشکلی مواجه شده اید و نیازمند راهنمایی هستید ، می توانید با کارشناسان پشتیبانی پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

از جمله خدمات پشتیبانی پاسخ با ما ، می توان موارد زیر را برشمرد :

احتمالا این را هم بپسندید  ضمن خدمت فرهنگیان خراسان رضوی 📞 راهنمای دوره های ضمن خدمت فرهنگیان خراسان رضوی

و صدها خدمات دیگر که شما می توانید تنها از طریق یک تلفن ساده و بدون تعیین وقت قبلی ، از این خدمات بهره مند شوید. برای ارتباط با مشاوران تلفنی پشتیبانی ضمن خدمت فرهنگیان با شماره های موجود در ابتدا و انتهای همین صفحه تماس بگیرید.

سوالات شما

  • چگونه با پشتیبانی ضمن خدمت فرهنگیان ارتباط برقرار کنیم ؟

سایت ضمن خدمت فرهنگیان مرکز پشتیبانی ندارد اما می توانید سوالات و مشکلات خود در رابطه با این سامانه را از مشاوران ما بپرسید.

  • شماره تلفن پشتیبانی ضمن خدمت فرهنگیان چند است ؟

برای ارتباط با کارشناسان مرکز مشاوره پاسخ با ما می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071612 تماس بگیرید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

رها پارس - لینک ورود و راهنمای استفاده از سایت رها پارس ضمن خدمت فرهنگیان

رها پارس – لینک ورود و راهنمای استفاده از سایت رها پارس ضمن خدمت فرهنگیان

  شرکت رها پارس ، با مجوز رسمی سازمان مديريت و برنامه ريزی كشور در …

61 نظر

  1. سلام من در سایت ضمن خدمت نمی توانم وارد قسمتی شوم که ارزیابی عملکرد را پر و برای معلم نمونه فرم رو تکمیل کنم اگر با شماره تلفن پشتیبانی ضمن خدمت فرهنگیان تماس بگیرم راهنمایی میشم ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفاً با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

    • پاسخ با ما

      با سلام. تماس از طریق تلفن ثابت امکان پذیر است.

    • از تلفن ثابت تماس میگیرم میگه در شبکه موجود نیست،،اکه شماره دیگه دارین لطف کنین

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا بدون کد و صفر ، شماره گیری فرمایید.

    • سلام
      من دوره ضمن خدمت ۱۷۸ساعته در سال ۸۲ مهارتهای تدریس را دارم
      اما میگن چون دوره کد نداشته نمیتونند وارد سایت بکنند و برایم اعمال کنند

  2. با سلام و خسته نباشید
    شماره تلفن پشتیبانی ضمن خدمت فرهنگیان چنده ؟

  3. سلام من قبل از این که استخدام بشم سرباز معلم بودم زمانی که برا استخدام پذیرفته شدم کد پرسنلی جدید برام صادر کردن حالا یه سال بعد دوباره کد جدید رو غیرفعال کردن و کد دوران سرباز معلمی رو برام فعال کردن
    آیا امکان انتقال ساعت گذرانده شده ضمن خدمت به کد جدید وجود داره؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. دوست عزیز لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  4. فرشته جلالی

    سلام جدیدا سامانه ضمن خدمت فرهنگیان ب روز شده و دوره های اخیری ک انجام دادم و نمره گرفتم ثبت نشده اصلا دیگ گزینه ای ب نام دوره های ضمن خدمت نیس حذف شده ما از دوره ها پرینت بخوایم بگیریم چکار کنیم‌ تلفن ثابت ندارم ک زنگ بزنم‌ حق التدریسی هستیم و ی سری دوره های الزامی هست انجام دادم و اثری ازش نیس کاش ی کم رو این سامانه بیشتر کار کنید پر از اشکاله تا الان ابلاغ ندارم تو سامانه

  5. باسلام و خسته نباشید
    بنده بعد از وارد شدن به سایت ltms ،گزینه ضمن خدمت را که کلیک میکنم هیچکدام از دوره های گذرانده شده بنده نشان داده نمی شود لطفا راهنمایی فرمایید. باتشکر

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفاً با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

      تماس از سراسر کشور 9099071612

  6. خانم راستگو

    سلام
    برای شرکت در دوره های ضمن خدمت مربوط به توسعه شایستگی، تعداد ظرفیت خالی ۰ یا اعداد منفی مثل منفی ۲ یا منفی۱۰ و..‌.. نشان میدهد و سایت اجازه ثبت نام نمیده، با توجه به اینکه همه نیروهای اموزشی به خهطر رتبه بندی باید این این دوره ها رو بگذرانند، ، الان چطور باید در این دوره ها شرکت کنند؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفاً با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهتر راهنمایی شوید

  7. معصومه سلطانی

    باسلام بنده در مقطع ابتدایی تدریس دارم ابلاغ وحکمم مشکلی نداره ضمن خدمت های تخصصی ۴۰ ساعت فارسی وریاضی های پایه ها برام فعال نشد ولی تربیت بدنی برام فعال شده ومجاز به ثبت نام هم می باشم.چرا ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

  8. با سلام سایت ورود به امتحان امکان پذیر نیست و نتونستم وارد بشم از زمانی که به روز رسانی کردین به سختی میشه وارد سایت ضمن خدمت شد و موفق نشدم چندامتحان رو با وجود اینکه مطالعه کردم رو بگذرونم باید چکار کرد لطفا با این شرایط کلاس ضمن خدمت برگزار نکنید خواهش میکنم اعصاب ما رو هم بهم نریزید

  9. باسلام عجب سامانه اي مي باشداين سامانه ضمن خدمت فرهنگيان كه موقع آزمون هاهميشه قطع مي كندجان خودتان اگرامكان دارداين سامانه رادرست ياعوض كنيد.اصلا”سامانه خوبي نمي باشد.چون من وامثال من به آزمون امروزمورخ1400/02/20 نرسيديم چون هميشه سامانه طبق معمول سرورآن قطع مي باشد

  10. پیمان شامصیری

    با عرض سلام ووقت بخیر
    اینجانب از نیروهایی خرید خدماتی هستم که به دلیل اصلاح نام خانوادگی در سامانه ltms با مشکل تغییر وضعیت از خرید خدمات به غیر انتفاعی و همچنین آزمون جامع که(3/12) فقط مختص خرید خدمات ثبت نام بودم از آیکن بنده حذف شده
    با توجه به پیگیری از اداره آموزش و پرورش شهرستان و استان نتوانستند این مشکل رو برطرف کنند
    از شما کارشناسان محترم جهت برطرف کردن این مشکل تقاضای راهنمایی داریم با تشکر

    • پاسخ با ما

      سلام. توصیه می شود برای راهنمایی کامل با مشاوران تماس بگیرید.

  11. با سلام دیروز و امروز آزمون (زندگی عاقلانه و آگاهانه در دنیای رسانه) در سه تایم گذاشتن ولی من هرچی تلاش میکنم نمیتونم وارد آزمون بشم اصلا گزینه شروع آزمون برام فعال نمیشه هر دو روز هم تو هر ساعتی که گفتن امتحان کردم استدعا دارم اگه امکان داره راهنماییم بفرمائید از گوشی همراه هم استفاده کردم
    ممنون

    • پاسخ با ما

      سلام. دوست عزیز توصیه می شود با کارشناسان تماس بگیرید تا کامل راهنمایی شوید.

  12. زهرا سلیمانی

    با سلام من میخام در دورههای جدید ثبت نام کنم لیکن میگه سقف سالیانه شما پر است

    • پاسخ با ما

      سلام. برای راهنمایی در خصوص دوره های ضمن خدمت فرهنگیان با شماره تلفن پشتیبانی ضمن خدمت فرهنگیان تماس بگیرید.

    • حمید جوانشیری قاسم آبادی

      سلام.دو ماه هست کاربرد نرم افزار و آموزش خانواده را آزمون دادم چرا برای من ثبت نمیشه

  13. علی فرهادی

    با سلام و وقت بخیر هنگام به روز رساني سایت ltms ١٧٨ ساعت ضمن خدمت من حذف شده باید چیکار کنم

    • پاسخ با ما

      سلام دوست عزیز. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. توجه داشته باشید که کارشناسان ما پشتیبانی رسمی ضمن خدمت فرهنگیان نیستند اما می توانند شما را راهنمایی کنند.

  14. سلام
    ببخشید اونایی که تلفن ثابت ندارن باید چیکار کنن؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. در حال حاضر تماس با ما فقط از طریق تلفن ثابت امکان پذیر است. شماره تلفن پشتیبانی ضمن خدمت فرهنگیان (رسمی) نیز تاکنون اعلام نشده است

  15. حسن مبلرکی

    با سلام متاسفانه هنگام آزمون انتصاب مدیران سامانه قطع شده و بسیاری از همکاران قادر به ورود و انجام نبودند لذا استدعا میگردد که نسبت آزمون مجدد اقدامی صورت گیرد تا قطعی سایت باعث تضییع حق نگردد البته هنگام قطعی سایت با کارشناس منطقه تماس گرفته شد وایشان نیز بلافاصله وارد شده و قطع سایت را مشاهده مقررشد که گزارش را به مراتب بالا اعلام و پیگیری نمایند.قابل ذکر است اکثریت قطعی همزمان با آزمون از ساعت ده صبح در دسترس بوده در صورت نیاز ارسال میگردد ‌البته برای کارشناس منطقه ارسال گزدید.باسپاس

    • پاسخ با ما

      سلام. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید. سامانه ضمن خدمت فرهنگیان پشتیبانی رسمی ندارد.

      شماره تماس با ما : 9099071612

  16. حسن مبلرکی

    با سلام متاسفانه هنگام آزمون انتصاب مدیران سامانه قطع شده و بسیاری از همکاران قادر به ورود و انجام نبودند لذا استدعا میگردد که نسبت آزمون مجدد اقدامی صورت گیرد تا قطعی سایت باعث تضییع حق نگردد البته هنگام قطعی سایت با کارشناس منطقه تماس گرفته شد وایشان نیز بلافاصله وارد شده و قطع سایت را مشاهده مقررشد که گزارش را به مراتب بالا اعلام و پیگیری نمایند.قابل ذکر است اسکرین است قطعی همزمان با آزمون از ساعت ده صبح در دسترس بوده در صورت نیاز ارسال میگردد ‌البته برای کارشناس منطقه ارسال گزدید.باسپاس

  17. یونس فرخی

    متاسفانه نمیشه با پشتیبانی ضمن خدمت فرهنگیان تماس گرفت اپراتور هم درخواست مجدد بررسی دارد.

  18. سلام لطف کنید آزمون ضمن خدمت ریاضی را مجدد برگزار کنید سایت مشکل داشت

    • سلام لطفاً آزمون ضمن خدمت ریاضی را دوباره برگزار کنید سایت مشکل داشت و محتوا دانلود نشد

  19. سلام خواهش می کنیم آزمون ضمن خدمت ریاضی را مجددا برگزار کنید برق ها رفت و نت قطع می شد و تا دوباره وارد شدیم زمان که ۱۰ دقیقه بود تمام شد و فقط چندتا از سوال تونستیم جواب بدیم
    سپاسگزاریم از شما

  20. سلام ممنون میشیم آزمون ضمن خدمت ریاضی را دوباره برگزار کنید زمانش کم بود و نت هم قطع و وصل میشد
    خواهش می کنیم پیگیری کنید

  21. سلام، وقت بخیر، من چندین ساله که مدیر مستقل هستم، ولی بخاطر قطعی برق و سایت در حین آزمون انتصاب مدیران،۱۱۸ شدم، و دونمره کم آوردم، باید ۱۲۰ میشدم، حالا ممکنه نتوانم مدیر باشم،در صورت امکان اون دو امتیاز که عذرم هم واقعا موجه هست ارفاق بفرمائید

  22. درخصوص آزمون بررسی ، تحلیل روش تدریس ریاضی پایه اول کد ۹۱۱۰۰۲۰۴ به تاریخ 1400/4/12
    علت عدم موفقیت اکثر معلمان در کسب نمره
    ۱( کم بودن زمان پاسخگویی به سوالات
    ۲( مشکل اینترنت( پایین بودن نت ) و قطع و وصل شدن
    ۳( نام مشخص بودن سوالات و چهار گزینه( مشکل سامانه)
    ۴( تعمد طراحان سوالات در اختصاص زمان کم برای عدم کسب نمره
    ۵( اختلال شدید در سامانه ضمن خدمت
    لازم به ذکر است برای این آزمون تا این ساعت زمان دیگری برای تکرار تعیین نشد.
    لطفا در سامانه ضمن خدمت، گزینه ای برای اعتراض معلمان تعیین و فعال شود

  23. سلام و وقت بخیر بنده تمام سوالات بررسی و روش تدریس فارسی پایه اول را با اطمینان می دانم که درست زدم ولی برای بنده نمره ۱۱ ثبت شده است. آزمون آن در تاریخ ۲۶ تیر ماه ۱۴۰۰ بوده است.و همین طور آزمونی که مربوط به بررسی و روش تدریس ریاضی اول و چهارم نیز سوالات اصلا مشخص نبوده است.لطفا اگر امکانش هست برای این روش تدریس ها برای استان مازندران بخش بندپی شرقی دوباره تکرار کنید. با تشکر از تمام زحمات شما.

  24. سلام ببخشید چرا گواهینامه ها در ضمن خدمت فرهنگیان ال تی ام اس دانلود نمیشه میشه راهنمایی کنید متشکرم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا برای راهنمایی با مشاوران ما تماس بگیرید.

  25. سلام . وقت بخیر ،،، تاریخ ابلاغ من و توی سامانه اشتباه زدن . چکار کنم الان ؟ چطوری باید تعییر بدم ؟ حتی اداره هم رفتم درست نشد . راهنمایی کنید

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  26. علی مبرز بیگدیلو

    سلام
    بنده درقسمت ثبت نام ضمن خدمت ثبت نام کردم شماره پرسنلی که خواست بده گوشیم خاموش شد. حالا دوباره میخوام ثبت نام کنم میگه کد ملی یا شماره پرسنلی شما تکراری می باشد.چیکار کنم لطفا بگین؟؟؟؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. با توجه به اینکه ضمن خدمت فرهنگیان پشتیبانی رسمی ندارد ، در صورت تمایل برای رفع مشکل خود می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  27. سلام من نمیتونم تو دوره ای که آموزش وپرورش گذاشته و80 ساعت. هستش شرکت کنم کدها رو هم میزنم وارد نمیشه میگه کد تخفیف یافت نشد لطفا راهنما یی کنید .ممنون

    • پاسخ با ما

      با سلام. با توجه به اینکه ضمن خدمت فرهنگیان پشتیبانی رسمی ندارد ، در صورت تمایل برای رفع مشکل خود می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  28. سلام وقتتون بخیر ، ببخشید چرا ضمن خدمت فرهنگیان خودش پشتیبانی نداره ؟ کارشناسان شما جواب من رو دادن اما هر سامانه ای باید خودش هم پشتیبانی بزاره

  29. باسلام اینجانب نیروی مدرسه غیردولتی میباشم اشتباها درمتقاضی مدرس ثبت نام شده ام چکارکنم ثبت نامم اونجا حذف بشه میخوام دوره های ضمن خدمت شرکت کنم

  30. سلام من چندی دوره ضمن خدمت در رایا درس امتحان دادم ونکره قبولی گرفتم ولی این دوره ها برای من ثبت نشده

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنمایی شوید

  31. سلام ۳۰۰ ساعت از دوره های ال تی ام اس من از سامانه حذف شده است به‌ اداره گفتم پیگیری نمی کنند باکجاتماس بگیرم؟

  32. زهرا حمزه ای

    سلام من در مدرسه به عنوان معلم نمونه انتخاب شدم
    ولی نمیدونم چرا از تاریخ ۲۸ اسفند شماره ملی من رو توی itms فبول نمیکنه و پاک شده
    و فقط امروز وقت دارم که این مشکل رو حل کنم لطفا کمکم کنید

  33. سلام
    میخواستم بدونم به جز رتبه بندی و حقوق دوره های ضمن خدمت تاثیر دیگه ای هم دارند؟ مثلا برای انتقالی و غیره؟
    و اینکه دوره ای که برداشتیم برون سازمانی باشه یا درون سازمانی
    فرقی داره؟ یعنی برای محاسبه ساعات اهمیت میدن چن ساعت برون سازمانی بوده چند ساعت درون سازمانی؟

  34. با سلام
    من دوره های آموزش خانواده و کاربرد نرم افزار کامپیوتر ثبت نام کردم الان میخواه هزینه رو واریز کنم سایتش ایراد پیدا کرده لطف کنید یا مشکل رو برطرف کنید یا این دو دوره رو حذف کنید شاید بتونیم دوره های دیگه رو ثبت نام کنیم

    🙏🙏

  35. با سلام

    ببخشید میتونید پاسخ بدین چرا دو دوره آموزش خانواده و کاربرد نرم افزار سایتشون ایراد داره
    ما ثبت نام کردیم الان نمیتونیم هزینخ واریز کنیم و امتحان رو انجام بدیم لطف کنید یه راه حلی جلو پامون بزارید یا حذف کنید بتونیم دوره های دیگه ثبت نام کنیم یا سایتشون رو درست کنید تا بتونیم همین دو دوره رو شرکت کنیم 🙏

  36. محرابیان

    با سلام بنده دو دوره آموزش خانواده و کاربرد نرم افزار شرکت کردم و ثبت نان انجام دددم الان نمیتونم هزینه وارزیز کنپ و امتحانشون رو انجام بدم
    لطف کنید یه راحل جلو پام بزارین یا حذف کنید این دوو دوره رو یا سایتشون رو درست کنید بتونیم امتحانشون رو انجام بدیم
    🙏

  37. سلام من دوره بررسی و تحلیل ریاضی پایه اول ابتدائی همسو با برنامه درسی ملی رو ثبت نام کردم دوتا امتحانش رو دادم موقع امتحان نهایی سایت مشکل داشت و اصلا کارنکرد … خواهشا امتحان نهایی رو دوباره برگزار کنین … کلی هزینه ثبت نامش بود …ممنون میشم

  38. معصومه جعفری جورابی

    سلام وقت بخیر
    لطفا امتحان دوره آموزشی نماد تمدید شود.

  39. سلام من موقع ورود به صفحه خودم در ضمن خدمت مشکل دارم اطلاعاتمو میزنم میگه صحیح نمیباشد حتی فراموشی رمز هم میزنم باز خطا میده..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر