از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام دوره های ضمن خدمت غیرحضوری فرهنگیان 📞 راهنمای ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام دوره های ضمن خدمت غیرحضوری فرهنگیان

 

در حال حاضر امکان برگزاری دوره ها و آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان به صورت حضوری وجود ندارد و بنا به تصمیم وزارت آموزش و پرورش کشور ، تمامی دوره های غیر حضوری و به روش آنلاین اجرا خواهد شد. لذا فراگیران گرامی می بایست از طریق مراجعه به سایت Ltms.medu.ir ، ثبت نام دوره های ضمن خدمت غیرحضوری فرهنگیان را انجام داده‌ و سپس از طریق سایت رایادرس در آزمون های پایان دوره شرکت نمایند. در ادامه این مطلب ، راهنمای ثبت نام دوره های ضمن خدمت غیرحضوری فرهنگیان را ارائه خواهیم کرد. لطفا همراه ما باشید.

جهت دریافت راهنمایی کامل و کاربردی بصورت تلفنی در مورد انتخاب و ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان با ما تماس بگیرید ،

کارشناسان ما از 8 صبح لغایت 12 شب حتی ایام تعطیل آماده راهنمایی و پاسخگویی به مشکلات شما عزیزان در زمینه دوره های ضمن خدمت و دانشگاه فرهنگیان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

ثبت نام دوره های ضمن خدمت غیرحضوری فرهنگیان

برای ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان باید وارد سایت Ltms.medu.ir شوید و سپس همانطور که در تصویر مشخص است ، بخش ” ثبت نام متقاضیان مدرس “ را انتخاب کنید.

https://ltms.medu.ir/ 

 

تمام شرایط و تذکرات را با دقت مطالعه کنید و سپس گزینه ” مطالب فوق را مطالعه کردم و مایل به ثبت نام می باشم “  تایید کنید.

 

سپس باید مطابق تصویر زیر ، دستگاه ، استان و منطقه مورد تقاضای خود برای تدریس را انتخاب کنید و بر روی گزینه “تایید و ادامه” کلیک نمایید.

 

پس از انتخاب نام استان و دانشگاه درخواستی ، فرم ثبت نام را با اطلاعات خواسته شده‌ به دقت تکمیل کنید.

 

پس از تکمیل فرم ثبت نام در نهایت گزینه “ثبت اطلاعات” را انتخاب کنید.

 

با تایید کردن ، پیغام  ” ثبت نام شما با موفقیت انجام شد “ مشاهده می کنید که نام کاربری و رمز عبور نیز به شما ارائه داده‌ شده‌ است.

احتمالا این را هم بپسندید  رایادرس ضمن خدمت - ورود به سامانه رایادرس ضمن خدمت و راهنمای استفاده

حال باید مجددا صفحه ابتدایی سامانه برگردید و پس از درج اطلاعات خود ( نام کاربری، رمز عبور و کد امنیتی ) و انتخاب گزینه “فراگیر” از قسمت “کاربر” بر روی عبارتورود به سامانه” کلیک کنید.

 

در صفحه زیر باید تمام اطلاعات فردی و شناسنامه ای خود را تایید و تکمیل کنید و در نهایت در صورت موفقیت آمیز بودن ثبت نام ، کد رهگیری برای شما صادر می شود.

 

شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال و ابهام خود را در مورد نحوه ثبت نام در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند لطفا بخاطر داشته باشید که تماس صرفا از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد و صفر امکانپذیر است .

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

مرتبط بخوانید : لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

راهنمای مشاهده دوره های ثبت نام شده‌ ضمن خدمت غیرحضوری فرهنگیان

پس از آنکه ثبت نام دوره های ضمن خدمت غیرحضوری فرهنگیان را انجام دادید ، می توانید برای اطلاع از لیست دوره های ضمن خدمت ثبت نام شده‌ فرهنگیان وارد بخش ورود متقاضیان مدرسی که در تصویر زیر مشخص شده‌ است ، شوید.

 

سپس نام کاربری و رمز عبور را که در زمان ثبت نام به آن ها ارائه شده‌ است را در این بخش درج کنند.

 

حال از منوی سایت طبق تصویر راهنمای زیر ، گزینه ” دوره های ثبت نام شده‌ “ را انتخاب کنید.

 

در تصویر زیر ، دوره های ضمن خدمت ثبت نامی یکی از فراگیران نمایش داده‌ شده‌ است که ساعت برگزاری آزمون ها در سه نوبت اول ، دوم ، سوم و عنوان و کد دوره ها به همراه مدت زمان آموزشی هر دوره مشخص است.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام کلاسهای ضمن خدمت - راهنمای ثبت نام در کلاسهای ضمن خدمت

دوره های ضمن خدمت ثبت نام شده فرهنگیان - راهنمای مشاهده دوره های ضمن خدمت

نمره قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان

نمره قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان ، 12 از 20 است. آزمون دوره های غیر حضوری ضمن خدمت فرهنگیان در 4 مرحله برگزار می شود که میانگین نمرات اکتسابی فراگیران در این 4 مرحله باید 12 باشد.

مرتبط ببینید : دوره های ضمن خدمت مجازی فرهنگیان

لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان از دوره هایی با 6 الی 48 ساعت آموزشی تشکیل شده‌ است که فراگیران می بایست با توجه به رشته شغلی خود این دوره ها را بگذرانند.

دانلود فایل لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

برای دریافت لیست و اطلاعات دوره های ضمن خدمت فرهنگیان فایل pdf زیرا را دانلود کنید و همچنین جهت اطلاع از لیست دوره های رایگان ضمن خدمت فرهنگیان می توانید وارد لینک قرار داده‌ شده‌ شوید.

در صورتی که پس از مطالعه این مطلب ، نیازمند راهنمایی های بیشتری بودید ، می توانید با مشاوران مجرب مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید و سوالاتتان را بپرسید.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

سوالات متداول

  • ثبت نام دوره های ضمن خدمت غیرحضوری فرهنگیان در کدام سامانه انجام می گیرد ؟

فراگیران گرامی می بایست از طریق مراجعه به سایت Ltms.medu.ir ، ثبت نام دوره های ضمن خدمت غیرحضوری فرهنگیان را انجام دهند.

  • شرایط ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان چیست ؟

شرایط خاصی برای ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان وجود ندارد و فراگیران می توانند در دوره های آنلاین در حال برگزاری ، ثبت نام نمایند.

زمان ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان به طور دقیق مشخص نیست و هر منطقه آموزش و پرورشی زمان خاصی را در نظر گرفته و به فراگیران اطلاع رسانی می کند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

سامانه ضمن خدمت سانیار - ورود و راهنمای ضمن خدمت فرهنگیان در سامانه سانیار

سامانه ضمن خدمت سانیار – ورود و راهنمای ضمن خدمت فرهنگیان در سامانه سانیار

  موسسه سانیار یکی از موسسات فعال در برگزاری دوره های ضمن خدمت دستگاه های …

2 نظر

  1. ثبت نام دوره های ضمن خدمت غیر حضوری فرهنگیان تا کی مهلت داره؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای پیگیری اخبار ثبت نام دوره های ضمن خدمت غیرحضوری فرهنگیان ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر