از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سامانه ضمن خدمت سانیار – ورود و راهنمای ضمن خدمت فرهنگیان در سامانه سانیار

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سامانه ضمن خدمت سانیار - ورود و راهنمای ضمن خدمت فرهنگیان در سامانه سانیار

 

موسسه سانیار یکی از موسسات فعال در برگزاری دوره های ضمن خدمت دستگاه های اجرایی است و هم اکنون برای بیش از 90 دستگاه اجرایی از جمله وزارت آموزش و پرورش کشور ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجونوانان ، سازمان هواشناسی کشور ، بانک های ملی ، سپه ، کشاوری ، مسکن و تعداد دیگری از سایر سازمان ها ، دوره های ضمن خدمت را برگزار می کند. فرهنگیان عزیز و علاقه مندان به شرکت در دوره های ضمن خدمت سانیار ، می بایست با ورود به سامانه اینترنتی این موسسه ابتدا ثبت نام خود را انجام دهند و با استفاده از حساب کاربری ایجاد شده ، لیست دوره های فعال را مشاهده و با توجه به استان محل خدمت خود ، در این دوره ها شرکت نمایند.

راهنمای ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان در سامانه سانیار

همانطور که در بند فوق نیز اشاره شد ، کارکنان و پرسنل آموزشی مدارس زیر نظر وزارت آموزش و پرورش کشور ، برای شرکت در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان که موسسه سانیار مجری برگزاری آنهاست باید از طریق سامانه ثبت نام کنند. جهت ورود به سایت موسسه سانیار می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید تا به صفحه اصلی سامانه هدایت شوید.

لینک ورود به سامانه ضمن خدمت سانیار

پس از کلیک بر روی لینک فوق و ورود به سامانه ، صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد. فراگیرانی که تاکنون در دوره های ضمن خدمت سامانه سانیار شرکت نکرده اند ، در ابتدا باید عضو سایت شوند تا لیست دوره های فعال و در حال برگزاری برای آنها نمایش داده شود. بدین منظور بر روی عبارت ” حساب کاربری ندارید ، ثبت نام کنید “ کلیک نمایید.

 

در مرحله بعد اطلاعات فراگیر درج شود. نام ، نام خانوادگی ، کد ملی و یا شماره پرسنلی و ….

 

استان و شهر محل خدمت خود را تعیین کنید و سپس از بین دستگاه های اجرایی ، گزینه وزارت آموزش و پرورش را انتخاب کنید. پس از تعیین دستگاه اجرایی ، باید سازمان محل خدمت نیز مشخص شود.

احتمالا این را هم بپسندید  نحوه ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان 📞 راهنمای ورود و استفاده از سامانه ضمن خدمت

 

با وارد کردن اطلاعات فوق ، حساب کاربری شما ایجاد می شود و می توانید از خدمات ارائه شده در سایت استفاده کنید. کدملی و رمز ورودی را که در مرحله قبل تعیین کرده اید ، وارد کیند تا به پنل کاربری خود هدایت شوید.

 

بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در دوره های سانیار

در این صفحه ، منوی اصلی سامانه را مشاهده می کنید که شامل چند بخش است. جهت شرکت در دوره ها برای اولین بار ، وارد بخش ثبت نام دوره ها شوید. (در تصویر زیر مشخص شده است)

 

دوره های آموزشی در حال برگزاری استان های مختلف در این صفحه نمایش داده می شود که باید با توجه به استان محل خدمتتان ، دوره آموزشی را انتخاب کنید.

 

با ورود به یکی از دوره های آموزشی ، صفحه ای مطابق زیر نمایش داده می شود که می بایست بر روی گزینه ثبت نام در دوره کلیک کنید.

 

کمی پایین تر از صفحه ثبت نام ، جزئیات و سرفصل دوره های آموزشی نمایش داده می شود.

 

با کلیک بر روی گزینه ثبت نام ، می بایست هزینه آن را نیز پرداخت کنید به همین جهت بر روی عبارت “ثبت نهایی ، پرداخت” کلیک نمایید.

 

در مرحله آخر به درگاه اینترنتی پرداخت الکترونیکی هدایت می شود و باید در مدت 10 دقیقه اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را درج کنید تا وجه از حسابتان کسر شود.

 

شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال و ابهام خود را در مورد سامانه سانیار و نحوه ثبت نام دوره های ضمن خدمت آموزش و پرورش از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند لطفا بخاطر داشته باشید که تماس صرفا از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد و صفر امکانپذیر است .

احتمالا این را هم بپسندید  حداقل ساعت ضمن خدمت فرهنگیان - راهنمای حداقل میزان گذراندن ضمن خدمت فرهنگیان

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

نحوه شرکت در آزمون سایت سانیار

پس از واریز هزینه و ثبت نام ، جهت مشاهده دوره های ثبت نامی خود به صفحه اول سامانه برگردید و وارد بخش دوره های آموزشی من شوید.

 

مدت زمان هر دوره آموزشی معمولا مابین 20 الی 130 ساعت است که بر اساس ساعت دوره ، تعداد جلسات آموزشی تعیین می شود. در انتها نیز آزمون پایان دوره برگزار می شود که به شرط کسب نمره قبولی ، نمره وارد سایت ال تی ام اس می شود. نمره قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان ، 12 از 20 می باشد.

پیگیری ثبت نمره در سامانه سانیار

چنانچه ثبت نام کلاسهای ضمن خدمت فرهنگیان را در سامانه سانیار انجام داده و در آزمون پایان دوره نیز شرکت کرده اید اما هنوز نمرات شما وارد سایت ltms نشده است ، می بایست فایل گواهینامه پایان دوره را از سامانه دریافت و آن را در ltms بارگذاری کنید. برای انجام این کار ، در صفحه اصلی سایت گزینه پیگیری ثبت نمره را بزنید.

 

سپس نام کاربری و گذرواژه سامانه ضمن خدمت ltms را درج و بر روی گزینه ارسال درخواست کلیک کنید.

 

فراگیران عزیز که از طریق سامانه سانیار دوره های ضمن خدمت فرهنگیان را می گذرانید ، در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل در زمان ثبت نام و شرکت در آزمون ، می توانید از کارشناسان واحد پشتیبانی راهنمایی دریافت کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

سایت مرات ضمن خدمت – لینک ورود و راهنمای سایت مرات ضمن خدمت فرهنگیان

سایت مرآت ضمن خدمت – لینک ورود و راهنمای سایت مرآت ضمن خدمت فرهنگیان

  مدارس یادگیرنده مرآت ، با هدف تالیف کتاب های کارآمد و ارائه خدمات آموزش …

5 نظر

  1. مرضیه ابراهیمی

    سلام دوره مهارت وسنجش وارزشیابی را جبرانی بگذارید در سامانه ضمن خدمت سانیار

  2. مرضیه ابراهیمی

    سلام مجدد روزی که امتحان دوره بود اینترنتم یاری نمی‌کرد تو اون بیست دقیقه تا سایت باز شد من تونستم ده را جواب بدم بعد وقتم تمام شد خیلی ناراحت شدم خواهش میکنم تورو خدا دوباره جبرانی بگذارید ممنونم

  3. سلام وقتی تو سامانه ضمن خدمت سانیار ثبت نام میکنم مینویسه کد ملی تکراری می باشد چرا؟

  4. سلام وقتی که ثبت نام میکنم سامانه میگه کدملی تکراری میباشد، وقتی که بازیابی رمز رو میزنم باید یک پیام به شماره من ارسال بشه که نمیشه حالا چیکار کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا برای راهنمایی در خصوص مشکلات سامانه ضمن خدمت سانیار با مشاوران ما تماس برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر