از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان – لیست کامل و راهنمای دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان - لیست کامل و راهنمای دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

 

معاونت فرهنگی و وزارت آموزش و پرورش کشور هر ساله با هدف ارتقا سطح علمی و دانش معلمان و کادر آموزشی مدارس ، دوره های ضمن خدمت فرهنگیان را برگزار می کند و متقاضیانی که شرایط لازم را دارند ، از جمله حداقل سابقه خدمت 5 ساله ، می بایست در موعد مقرر که از سوی مراجع ذیربط اعلام می شود ، ثبت نام خود را انجام داده و سپس در آزمون شرکت کنند. لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان شامل دوره های 6 الی 48 ساعته است که فرد متقاضی بر اساس رشته شغلی می تواند در این دوره ها ثبت نام کند.

نمره قبولی در آزمون ضمن خدمت فرهنگیان 12 از 20 است و فرهنگیانی که بتوانند در آزمون های پایان دوره نمره قبولی کسب کنند ،‌ گواهی دوره ضمن خدمت دریافت خواهند کرد.

شما عزیزان میتوانید برای دیدن لیست دوره های رایگان ضمن خدمت فرهنگیان مقاله زیر را مطالعه بفرمایید :

 

لیست دوره های رایگان ضمن خدمت فرهنگیان

 

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در خصوص دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ، هزینه ها ، مزایا و معایب دوره ها ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

 

لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

سرفصل هایی که در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ارائه می شوند ، تنوع زیادی دارند مثل عناوین آموزش مجازی ، آموزش الکترونیکی ، طراحی صفحات وب ، فناوری های نوین آموزشی ، مهندسی شبکه ، کاربرد فناوری اطلاعات IT و … که برای هر یک از این دوره های کوتاه مدت زمان آموزشی 6 تا 48 ساعت اختصاص داده شده است و در پایان هر دوره ، آزمون مربوط به آن برگزار می شود.

مرتبط بخوانید : ثبت نام دوره های ضمن خدمت غیرحضوری فرهنگیاندوره های ضمن خدمت مجازی فرهنگیان

شما عزیزان می توانید برای دریافت لیست و اطلاعات دوره های ضمن خدمت فرهنگیان فایل pdf زیرا را دانلود کنید

دانلود فایل لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

توجه : شایان ذکر است که ثبت نام‌ کنندگان در سامانه LMS.rayadars.com ، باید شرایط زیر را داشته باشند :

  1. استخدام پيمانی و رسمی آزمايشی يا قطعی
  2. داشتن حداقل مدرک تحصيلی كارشناسي ارشد در رشته تخصصی مرتبط
  3. حداقل سابقه خدمت 5 سال
  4. مرتبط بودن رشته تحصيلی با موضوع درسی مورد تدريس

نحوه ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

عوامل اجرایی مدارس دولتی ، کادر اداری و آموزشی مدارس غیردولتی مجاز به شرکت در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان می باشند و ثبت نام کلیه متقاضیان از طریق سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به نشانی ltms.medu.ir انجام می پذیرد. مراحل ثبت نام در سامانه مذکور ، در ادامه به طور کامل توضیح داده شده است :

ورود به سایت ltms.medu.ir

پس از وارد شدن به سایت ltms.medu.ir ، تصویر زیر برایتان نمایش داده می شود که لازم است بر روی گزینه “ثبت نام متقاضیان مدرسی” کلیک کنید.

 

پس از انتخاب گزینه ثبت نام متقاضیان مدرسی ، صفحه زیر ایجاد می شود که می بایست پس از مطالعه تمام شرایط و تذکرات ، گزینه “مطالب فوق را مطالعه کردم و مایل به ثبت نام می باشم” انتخاب کنید.

 

سپس باید مطابق تصویر زیر ، دستگاه ، استان و منطقه مورد تقاضای خود برای تدریس را انتخاب کنید و بر روی گزینه “تایید و ادامه” کلیک نمایید.

تکمیل فرم ثبت نام

حال باید در مراحل بعدی فرم مشخصات فردی ، مدرک تحصیلی ، سهمیه ایثارگری ، مهارت در فناوری اطلاعات و …. را تکمیل کنید.

مرتبط بخوانید : نحوه ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

اطلاعاتی شامل جنسیت ، کدملی ، کد پرسنلی ، نام و نام خانوادگی ، شماره تلفن ثابت و همراه ، عکس و … در بخش اطلاعات فردی درج شود.

 

اطلاعات مدرک تحصیلی ، اطلاعات سهمیه ایثارگری و اطلاعات مهارت در فن آوری اطلاعات در این بخش تکمیل شود.

 

در این بخش اطلاعات مربوط به تولیدت آموزشی ، توانمندی های علمی و … تکمیل می شود.

 

در این بخش اطلاعات مربوط به تالیف و ترجمه مقاله ، عضویت در گروه های آموزشی و درسی و … تکمیل می شود.

 

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در خصوص دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ، هزینه ها ، مزایا و معایب دوره ها ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

 

در این بخش اطلاعات مربوط به سابقه تدریس در مراکز آموزشی ، رتبه در جشنواره های تدریس و مسابقات علمی و … تکمیل می شود.

 

در نهایت و پس از وارد کردن تمامی اطلاعات گزینه “ثبت اطلاعات” را انتخاب کنید تا وارد صفحه زیر شوید. در این صفحه پیغام “ثبت نام شما با موفقیت انجام شد” را دریافت خواهید کرد و نام کاربری و کلمه رمز به شما ارائه داده می شود.

 

حال باید مجددا صفحه ابتدایی سامانه برگردید و پس از درج اطلاعات خود ( نام کاربری، رمز عبور و کد امنیتی ) و انتخاب گزینه “فراگیر” از قسمت “کاربر” بر روی عبارت ” ورود به سامانه” کلیک کنید.

دریافت کد رهگیری

در صفحه زیر باید تمام اطلاعات فردی و شناسنامه ای خود را تایید و تکمیل کنید و در نهایت در صورت موفقیت آمیز بودن ثبت نام ، کد رهگیری برای شما صادر می شود.

 

در صورتی که تابحال تجربه ثبت نام اینترنتی دوره های ضمن خدمت فرهنگیان را نداشته اید ، می توانید ثبت نام خود را به مشاوران مجرب ما در مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما که چندین ثبت نام انجام داده اند و با تمام مراحل ثبت نام آشنایی دارند ، بسپارید تا هیچ مشکلی در روند نام نویسی و شرکت شما در آزمون پیش نیاید.

لیست ، زمان و نحوه برگزاری آزمون دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان - لیست کامل و راهنمای دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

 

روال برگزاری آزمون دوره های ضمن خدمت فرهنگیان معمولا به این صورت است که به هر یک از حوزه های تربیتی ، سیاسی اجتماعی ، مشاوره ، تربیت قرآنی و… چهار مرحله آزمون اختصاص داده می شود و مجموع نمرات اکتسابی فرهنگیان متقاضی شرکت در هر یک از دوره های ضمن خدمت در طول آزمون های میان دوره‌ای ،‌ نمره نهایی آن ها را تشکیل می دهد پس باید کلیه فراگیران در تمام آزمون ها که به فاصله یک الی 3 هفته برگزار می شوند ، شرکت نمایند تا نمره کامل را دریافت کنند.

آزمون های هر دوره به صورت آنلاین و اینترنتی و یا به صورت حضوری برگزاری می شود و با توجه به اینکه اداره آموزش و پرورش هر یک از استان ها این دوره ها را به صورت جداگانه برگزار می کنند ، بنابراین زمان برگزاری آزمون به صورت دقیق مشخص نیست ولی شما می توانید از طریق ارتباط با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما ، پیگیر تاریخ دقیق برگزاری آزمون دوره های ضمن خدمت فرهنگیان باشید تا از شرکت در آزمون بازنمانید.

احتمالا این را هم بپسندید  مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403 📞 چیست و چگونه در آن قبول شویم ؟

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی 📞 راهنمای ثبت نام و مصاحبه تربیت معلم تجربی

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی در سال 1403 برگزار می شود و بیشترین تعداد داوطلبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر