از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نحوه ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان 📞 راهنمای ورود و استفاده از سامانه ضمن خدمت

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نحوه ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

 

دوره های ضمن خدمت فرهنگیان چندین بار در طول سال به صورت حضوری و مجازی توسط وزارت آموزش و پرورش کشور برای پرسنل آموزشی ، معلمان و مدیران مدارس برگزار می شود. شرکت در بعضی از این دوره ها الزامی ولی در تعدادی از آن ها اجباری وجود ندارد. فرهنگیان گرامی می توانند برای افزایش امتیاز خود در نظام رتبه بندی معلمان و بهره مندی از مزایای آن مثل افزایش حقوق و بالا رفتن توانمندی علمی آموزشی خود ، در این دوره ها که به صورت رایگان و شهریه پرداز اجرا می شوند ، شرکت کنند. در این مطلب قصد داریم نحوه ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان ( نحوه ورود به سامانه ltms ) و همچنین چگونگی ثبت نام در رایادرس را آموزش دهیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

نحوه ثبت نام و ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

پس از آگاهی از نحوه ورود به سامانه ltms ، برای ثبت نام و همچنین مشاهده‌ لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان لازم است به سایت مربوطه به نشانی ltms.medu.ir مراجعه کنید. در صفحه اصلی سامانه منویی تعبیه شده‌ است که اگر شما برای اولین بار قصد شرکت در دوره ها را دارید ، باید وارد قسمت “ثبت نام متقاضیان مدرس”  شوید.

  • در مرحله بعد می بایست تمام شرایط و ضوابط را با دقت مطالعه کنید و سپس گزینه “مطالب فوق را مطالعه کردم و مایل به ثبت نام می باشم” را انتخاب نمایید.
  • سپس باید اطلاعات خود را در فرم ثبت نام وارد نمایید و پس از تایید تمامی اطلاعات ، نام کاربری و رمز عبور به همراه کد پیگیری به شما ارائه داده‌ خواهد شد که لازم است با استفاده‌ از آن ها ، برای ثبت نام دوره ها اقدام کنید. اطلاعات لازم به شرح زیر هستند :

 

  • کدملی
  • کد پرسنلی
  • اطلاعات مدرک تحصیلی
  • اطلاعات سهمیه ایثارگری
  • اطلاعات مهارت در فن آوری اطلاعات
  •  اطلاعات مربوط به تولیدت آموزشی
  • توانمندی های علمی
  • اطلاعات مربوط به تالیف و ترجمه مقاله
  • عضویت در گروه های آموزشی و درس
  • و …
احتمالا این را هم بپسندید  سامانه ضمن خدمت فرهنگیان - لینک ورود و راهنمای استفاده از سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

دانلود فایل pdf راهنمای تصویری ثبت نام در سایت ltms.medu.ir

در صورت تمایل می توانید با دانلود فایل قرار داده‌ شده‌ ، از راهنمای تصویری ثبت نام در سایت ltms اطلاع یابید. جهت آگاهی از لیست های دوره های در حال برگزاری نیز وارد لینک زیر شوید.

دانلود فایل لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

در این رابطه ببینید : سایت جدید ضمن خدمت – لینک ورود و راهنمای ltmsazmoon.medu.ir

نحوه بازیابی رمز و ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

کاربرانی که به دلیل فراموشی رمز ضمن خدمت فرهنگیان ، نمی توانند وارد سامانه شوند ، بایستی در سامانه رمز جدیدی را ایجاد کنند. پس از ورود به سایت وزارت آموزش و پرورش ، گزینه “فراموش کردن رمز فراگیران” را از همان منوی صفحه اول سامانه انتخاب کنید. سپس اطلاعات خود را که شامل کد پرسنلی ، شماره تلفن همراه و کد ملی می باشد را درج نمایید  و پس از ورود به صفحه جدید ، یک رمز به دلخواه برای خود تعیین کنید.

نحوه ورود به سامانه ltms

 

کلمه عبور انتخابی شما باید 6 حرف و ترکیبی از حروف انگلیسی بزرگ و کوچک و اعداد باشد و همچنین شما نمی توانید از کدملی و کد پرسنلی خود به عنوان کلمه عبور استفاده کنید.

بار اولی که وارد سامانه می شوید ، حتما رمز جدید را ذخیره کنید تا در دفعات بعدی اگر آن را فراموش کردید ، دیگر نیازی به ایجاد رمز جدید نباشد و سامانه به صورت پیشفرض و از قبل ذخیره شده ، برای شما باز شود.

راهنمای مشاهده نمرات دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

فرهنگیان عزیز که پس از پایان دوره های ضمن خدمت ، در آزمون ها شرکت کرده‌ اند ، می بایست نمرات را نیز به صورت اینترنتی و از طریق سایت رایادرس مشاهده کنند. مشاهده نمرات دوره های ضمن خدمت فرهنگیان با مراجعه به سامانه rayadars.com امکان پذیر است و کاربران می بایست پس از ورود به این سایت و درج اطلاعاتی مانند کد ملی و کد پرسنلی ، از منوی قرار داده‌ شده‌ وارد بخش ” مشارکت ها “ شوند و سپس از بخش “امتیاز ها و کارنامه ها” ، کارنامه خود را مشاهده نمایند.

نمره قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان ، نمره 12 از 20 است و افرادی که این نمره را به دست نیاورنده‌ اند ، می توانند تا پیش از پایان دوره مجددا در آزمون های تکرار شرکت کنند تا در نهایت نمره قبولی را کسب نمایند.

مرتبط بخوانید: لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیاندوره های ضمن خدمت مجازی فرهنگیان

نحوه ورود به سامانه و شرکت در آزمون های پایان دوره ضمن خدمت فرهنگیان

بعد از آشنایی با نحوه ورود به سامانه ltms ، میبایست بدانید که شرکت در آزمون های پایان دوره ضمن خدمت فرهنگیان ، در سایت رایادرس انجام می گیرد. کاربران فرهنگی پس از آنکه در سایت ltms  ثبت نام کردند ، می بایست ثبت نام سایت رایادرس را نیز انجام دهند. سپس با گذراندن دوره های آموزشی ، برای شرکت در امتحانات به این سایت مراجعه نمایند.

با ورود به سامانه rayadars.com و درج اطلاعات کاربری ، لیست دوره های ضمن خدمت ثبت نام شده‌ فرهنگیان قابل مشاهده است. هر کاربر باید در آزمون دوره ای که آن را به اتمام رسانده‌ است ، شرکت کند. بدین منظور گزینه “ورود به آزمون” را انتخاب کنید.

نحوه وارد شدن به سایت ltms

 

سپس بر روی لینک “شروع آزمون” کلیک کنید.

نحوه ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

 

برای تایید شرکت در آزمون ، لازم است گزینه “بله ، شروع آزمون” را انتخاب کنید.

نحوه ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

 

پس از پاسخگویی به تمام سوالات و ثبت پاسخنامه ، نتیجه آزمون به شما نمایش داده‌ خواهد شد.

نحوه ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

 

برای انتخاب سوالات می توانيد شماره سوالات را از قسمت پايين صفحه انتخاب نمایید.

نحوه ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

 

پس از پاسخگویی به تمام سوالات ، جتما گزینه “خاتمه آزمون” را انتخاب کنید.

نحوه ورود به سامانه ltms

 

حتما در طول فرایند آزمون با زمان سنج خودکار سامانه توجه داشته باشید که برای پاسخگویی به سوالات با کمبود زمان مواجه نشوید.

در این مطلب راهنمای کاملی از نحوه ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان ( نحوه ورود به سامانه ltms ) ارائه شد. در صورت تمایل می توانید برای اطلاع از دوره های رایگان ضمن خدمت فرهنگیان ، ثبت نام دوره های ضمن خدمت غیرحضوری فرهنگیان و راهنمای ضمن خدمت مهدویت با مشاوران و کارشناسان ارشد مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا اطلاعات جامعی در اختیارتان قرار داده‌ شود.

سوالات شما

  • آدرس سامانه ضمن خدمت فرهنگیان کدام است ؟

سامانه ضمن خدمت فرهنگیان به نشانی ltms.medu.ir در دسترس است.

  • اطلاعات لازم برای ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان چیست ؟

فرهنگیان برای ورود به سایت ضمن خدمت باید کد ملی و کد پرسنلی داشته باشند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

سامانه ضمن خدمت سانیار - ورود و راهنمای ضمن خدمت فرهنگیان در سامانه سانیار

سامانه ضمن خدمت سانیار – ورود و راهنمای ضمن خدمت فرهنگیان در سامانه سانیار

  موسسه سانیار یکی از موسسات فعال در برگزاری دوره های ضمن خدمت دستگاه های …

6 نظر

  1. احمدعلی محمدی

    چرا نمی توان به سایت ضمن خدمت وارد شد. رمز یا نام کاربری شما اشتباه و در قسمت تغییر رمز همین پیام می دهد

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  2. علی مبرز بیگدیلو

    باسلام نمیشه در سایت ضمن خدمت فرهنگیان در قسمت ثبت نام مدرس ثبت نام کنم.یه بار وارد شدم و با موفقیت انجام شد اما کد یا چیزی بهم نداد

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  3. سلام و عرض ادب من در سامانه ضمن خدمت ثبت نام کردم ولی نمی توانم وارد صفحه فراگیران و دوره های ضمن خدمت بشوم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا برای راهنمایی در خصوص نحوه ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان ، با مشاوران ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر