از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور 1402 📞 ثبت نام بدون کنکور ترم مهر و بهمن غیرانتفاعی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور

دانشگاه غیرانتفاعی یکی از دانشگاه های سراسری است که هر ساله تعداد زیادی از رشته‌ های تحصیلی کاردانی و کارشناسی خود را در لیست رشته‌ های بدون کنکور قرار می دهد. اگر متقاضی قبولی بدون کنکور در دانشگاه غیرانتفاعی هستید ، می توانید در مهرماه یا بهمن ماه اقدام به ثبت نام کنید و طبق معدل و سوابق تحصیلی خود ، امکان پذیرش دارید. رشته‌ های بدون کنکور دانشگاه پیام نور از تنوع زیادی برخوردار هستند و تمام گروه های انسانی ، فنی مهندسی و ریاضیات ، علوم تجربی ، هنر و زبان را در بر می گیرند. شما با داشتن مدرک تحصیلی لازم ، شرایط ورود به رشته‌ تحصیلی مورد علاقه تان را دارید و اگر معدل و سوابق تحصیلی بهتری داشته باشید ، شانس قبولی تان بیشتر است. در ادامه این مطلب ، به بررسی جزئیات کامل ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور می پردازیم. با ما همراه باشید.

سوالات خود را درباره ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور از مشاوران ما بپرسید و به طور کامل راهنمایی شوید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور  1402

برای ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه غیرانتفاعی باید پیگیر اطلاعیه های سازمان سنجش آموزش کشور باشید زیرا در سایت این سازمان به نشانی sanjesh.org ، زمان ثبت نام اطلاع رسانی می شود و داوطلبان فقط در تاریخی که اعلام می شود ، امکان ثبت نام دارند. به طور کلی ، برای قبولی در رشته‌ های مهرماه دانشگاه غیرانتفاعی می بایست همزمان با ثبت نام بدون کنکور سایر دانشگاه های سراسری و در مردادماه اقدام کنید و اگر می خواهید در نیمسال بهمن وارد دانشگاه شوید ، می بایست در اواخر آذرماه یا اوایل دی ماه ، ثبت نام خود را انجام دهید.

مرتبط بخوانید : رشته های دانشگاه غیرانتفاعی با کنکور

شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی

پیش از اقدام به ثبت نام ، لازم است بررسی که واجد شرایط لازم می باشید یا خیر. شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی ، به شرح موارد زیر می باشند :

  • اگر فارغ التحصیل سیستم آموزشی نظام جدید هستید ، با دیپلم نظام جدید خود می توانید در دانشگاه غیرانتفاعی به صورت بدون کنکور تحصیل کنید. ضمن اینکه دارندگان دیپلم نظام جدید رشته‌ های فنی حرفه ای و کاردانش نیز مجاز به ثبت نام می باشند.
  • اگر دیپلم نظام قدیم دارید ، برای ورود به رشته‌ کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه غیرانتفاعی باید مدرک پیش دانشگاهی داشته باشید اما برای ورود به مقطع کاردانی پیوسته ، الزامی در ارائه مدرک پیش دانشگاهی وجود ندارد.
  • فارغ التحصیلان رشته‌ های فنی حرفه ای و کاردانش نظام قدیم ، به شرط داشتن مدرک کاردانی یا پیش دانشگاهی ، مجاز به ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه غیرانتفاعی هستند.

مرتبط بخوانید : شرایط دانشگاه غیرانتفاعی – شرایط پذیرش بدون کنکور و با کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

نحوه ثبت نام اینترنتی دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور

جهت ثبت نام بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه غیرانتفاعی ، می بایست به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایید. در این سامانه لینک ثبت نام فعال می شود و داوطلبان همزمان با نام نویسی ، انتخاب رشته خود را نیز انجام می دهند. جهت دسترسی به فرم انتخاب رشته بدون کنکور ، نیاز به پرداخت هزینه در سایت سازمان سنجش است که با خرید کارت اعتباری امکان پذیر می باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  معایب دانشگاه غیرانتفاعی - بدی های تحصیل در دانشگاه غیرانتفاعی

بعد از خرید کارت اعتباری و واریز هزینه از طریق سایت سازمان سنجش ، با استفاده از سریال اعتباری که به شما ارائه می شود ، می توانید فرم ثبت نام را دریافت کنید. در فرم ثبت نام امکان ثبت حداکثر 150 کد رشته‌ محل وجود دارد و داوطلب مجاز است رشته‌ های مورد علاقه بدون کنکور خود را از میان رشته‌ های دانشگاه پیام نور ، روزانه ، نوبت دوم ، غیرانتفاعی و … انتخاب کند.

جهت اطلاع از لیست رشته‌ ها و یادداشت برداری کد رشته‌ محل ها نیز باید دفترچه راهنما را دانلود و بررسی نمایید. این دفترچه در سایت سازمان سنجش قرار داده می شود و حتما باید دفترچه مربوط به ثبت نام امسال را دانلود نمایید.

مرتبط بخوانید : سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی

لیست رشته های براساس سوابق تحصیلی دانشگاه غیرانتفاعی

ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور

تعدادی از رشته‌ های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ، به شرح لیست زیر می باشند :

مرتبط بخوانید : رشته های دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور

لیست رشته های کاردانی 

رشته‌ های معرفی شده فوق همگی در دوره کارشناسی پیوسته ارائه می شوند اما این دانشگاه دارای دوره کاردانی نیز می باشد که بعضی رشته‌ های تحصیلی بدون کنکور دایر در این مقطع عبارتند از :

احتمالا این را هم بپسندید  ارشد بدون کنکور دانشگاه علم و فرهنگ 1402 📞 شرایط پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علم و فرهنگ

سوالات شما

  • کدام رشته ها در دانشگاه غیرانتفاعی به صورت بدون کنکور ارائه می شوند ؟

رشته‌ های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی  در مقاطع کاردانی و کارشناسی ارائه می شوند که در این مطلب به طور کامل معرفی کرده ایم.

  • ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور در چه تاریخی انجام می شود ؟

زمان ثبت نام بدون آزمون غیرانتفاعی در نیمسال های مهرماه و بهمن ماه است.

  • برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی به کدام سامانه مراجعه کنیم ؟

ثبت نام بدون آزمون کلیه دانشگاه های سراسری از جمله دانشگاه غیرانتفاعی در سایت سازمان سنجش انجام می گیرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ارشد بدون کنکور دانشگاه علم و فرهنگ

ارشد بدون کنکور دانشگاه علم و فرهنگ 1402 📞 شرایط پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علم و فرهنگ

دانشگاه غیرانتفاعی علم و فرهنگ به عنوان دانشگاه سطح یک غیرانتفاعی ، دارای کیفیت آموزشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر