از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

منابع آزمون تیزهوشان ششم 1403 📞 معرفی کامل منابع آزمون سنجش هوش ششم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

منابع آزمون تیزهوشان ششم

منابع آزمون تیزهوشان ششم به داوطلبان کمک می کند تا از تیپ سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم مطلع شوند و با حل سوالات بیشتر میزان تسلط و آمادگی خود را افزایش دهند. ورود به مدارس تیزهوشان در مقطع هفتم دوه اول متوسطه نیازمند این است که دانش آموزان در آزمون ورودی این مدارس شرکت کرده و موفق به کسب قبولی شوند. آزمون تیزهوشان در چند سال اخیر تغییرات زیادی داشته است به طوری که سوالات آن از کتاب های درسی دانش آموزان طرح نمی شود و در قالب سوالات هوش می باشد. در صورتی که داوطلبان سعی کنند از منابع مناسبی برای مطالعه بهره ببرند ، می توانند شانس قبولی خود را در این آزمون افزایش دهند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با منابع آزمون تيزهوشان ششم آشنا شویم.

شما دانش آموزان عزیز می توانید برای اطلاع از بهترین منابع آزمون تيزهوشان ششم با مشاوران مجرب ما تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

نحوه انتخاب منابع آزمون تیزهوشان ششم 1403

به طور کلی طی سال های اخیر تغییرات بسیاری در آزمون های ورودی مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان در پایه ششم به هفتم اعمال گردیده است. آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در حال حاضر به صورت یک آزمون هوش و استعداد برگزار می شود و سوالات آن مربوط به کتاب های درسی نمی باشد.

طراحی سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از منایع غیر درسی و خارج از کتاب های دانش آموزان، بسیاری را به مشکل انداخته است و کسب قبولی در این آزمون برای آن ها تبدیل به یک چالش شده است. به همین دلیل است که متقاضیان باید قبل از برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ، بهترین منابع برای مطالعه این آزمون را شناسایی کرده و مطالعه نمایند.

احتمالا این را هم بپسندید  سوالات هوش آزمون تیزهوشان نهم 1402 📞 دانلود نمونه سوالات هوش آزمون تیزهوشان نهم

از آنجایی که سوالات آزمون تیزهوشان ششم ربطی به سوالات درسی ندارد ، بنابراین نیاز نیست دانش آموزان منابع خاصی را مطالعه کنند و یا در کلاس های تقویتی شرکت نمایند اما متقاضیان برای آشنایی با سوالات سنحش و هوش باید با استفاده از منابع مناسب با نحوه طراحی سوالات و تیپ های مختلف طراحی آن ها آشنا شوند.

مرتبط بخوانید : سمپاد چیست ؟ – از معرفی تا راهنمای قبولی در مدارس سمپاد و تیزهوشان

منابع آزمون تیزهوشان ششم 1403

مدارس تیزهوشان از مدارس خوب در کشورمان است که امکانات آموزشی مناسبی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. بسیاری از دانش آموزان پس از اتمام تحصیلات در مقطع ششم، تمایل دارند از مقطع هفتم وارد این مدارس شوند. علاقه مندان به تحصیل در دوره اول متوسطه مدارس تیزهوشان باید در آزمون ورودی این مدارس شرکت کرده و موفق به کسب قبولی شوند.

کسب قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم نیازمند این است که دانش آموزان با مطالعه کتاب ها و منابع مطالعاتی مناسب ، خود را جهت شرکت در این آزمون آماده کنند و تسلط خوبی را در پاسخگویی به سوالات سنجش و هوش به دست آورند. به همین دلیل لازم دانستیم در ادامه این مطلب به برخی از مهم ترین منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم اشاره داشته باشیم :

  • تست ریون
  • ست استعداد تحلیلی خیلی سبز
  • سنجش هوش و استعداد ششم سری IQ گاج
  • هوش و استعداد تحلیلی پایه ششم اندیشمند
  • 100 تست هوش و استعداد تیزهوشان ششم مهر و ماه
  • آموزش هوش و استعداد غیر کلامی مهر و ماه
  • هوش و استعداد تحلیلی تیزهوشان ششم خیلی سبز
  • آزمون تفکر و پژوهش تیزهوشان ششم خیلی سبز
  • تست استعداد تحلیلی مبتکران

مرتبط بخوانید : آیا آزمون تیزهوشان ششم به هفتم حذف شده است ؟

سوالات آزمون تیزهوشان ششم 1403

منابع آزمون تیزهوشان ششم

همانطور که اشاره کوتاهی کردیم سوالات آزمون تیزهوشان از کتاب های درسی دانش آموزان در مقطع ابتدایی شامل درس های ریاضی ، فارسی ، علوم و … طراحی نمی شود و سبک برگزاری این آزمون به طور کلی تغییر پیدا کرده است. سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم غالبا سوالات هوش ، استعداد و خلاقیت هستند.

احتمالا این را هم بپسندید  آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان دهم به یازدهم 1403 📞 آزمون میان پایه تیزهوشان

سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در سال گذشته ، شامل 60 سوال تستی بود که متقاضیان 50 دقیقه زمان برای پاسخگویی به آن ها داشتند. علاوه بر سوالات تستی ، 5 سوال تشریحی نیز به طور جداگانه در اختیار متقاضیان قرار داده شد که مهلت پاسخگویی در نظر گرفته شده برای آن ها نیز 10 دقیقه بود. لازم است اشاره کنیم که تعداد سوالات و نحوه طراحی آزمون تیزهوشان ششم هر ساله تغییر پیدا می کند. به طور کلی سوالات آزمون تیزهوشان بر پایه موارد زیر می باشد :

  • شکل های هندسی
  • استدلال های تحلیلی
  • تصویری و فضایی
  • عبارت های کلامی
  • روابط ریاضی
  • درک منطقی

کسب تسلط بر مباحث فوق نیازمند این است که دانش آموزان منابع آزمون تیزهوشان ششم را تهیه کرده و مطابق با یک برنامه ریزی تحصلی مطالعه نمایند.

مرتبط بخوانید : شهریه مدارس تیزهوشانشهریه مدارس نمونه دولتی

سوالات متداول 

  • آیا منابع آزمون تيزهوشان ششم کتاب های درسی دانش آموزان می باشد ؟

خیر ، از آنجایی که سوالات آزمون تیزهوشان ششم در قالب سوالات سنجش و هوش است منابع این آزمون کتاب های درسی نیست.

  • بهترین منابع آزمون تیزهوشان ششم کدام منابع هستند ؟

در متن مقاله فوق به برخی از بهترین منابع آزمون تيزهوشان ششم به هفتم اشاره کرده ایم.

  • چرا برای شرکت در آزمون ورودی تیزهوشان ششم ، منابع خاصی معرفی نمی شود ؟

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به عنوان یک آزمون سنجش هوش برگزار می گردد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بهترین کتاب برای آزمون تیزهوشان نهم

بهترین کتاب برای آزمون تیزهوشان نهم 📞 معرفی 4 کتاب برتر

حتما شما هم تصمیم به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم را دارید و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر